Psh Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 witam.przestudiowalem serwisowke Hondy, zeby sie dowiedziec czegos na temat wymiany plynu chlodniczego. Jest opisana tylko czynnosc usuniecia plynu z ukladu a co do samej wymiany wspomniane: FOR COOLANT REPLACEMENT, REFER TO SECTION 5 OF THE COMMON SERVICE MANUAL. Co to za common service manual? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 A co jest takiego kłopotliwego w wymianie płynu??Odkręcasz opaski i spuszczasz płyn. Zalewasz nowy, uruchamiasz i kontrolujesz poziem, ewentualnie dolewając. Jak masz za dużo to popuszczasz. Ot cała filozofia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 wowo nie jest tak do końca jak piszesz jakby wszystkie wymiany były takie proste to po co serwisy?Psh -common service manual- możesz sobie zassać z netu i poczytać.Jest to Hondowski podręcznik dla mechaników. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 6 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 znalazlem tego manuala. zawiera ogolne informacje i dotyczy podstawowych czynnosci naprawczych lub kontrolnych, wspolnych dla wszystkich modeli motocykli (Honda w tym przypadku) 2T i 4T, ktore nie sa uwzglednione w manualu dla danego modelu. warto go miec jak sie robi cos we wlasnym zakresie http://downloads.honda.icelord.net/Moto/Ho...vice_Manual.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Piotr Dudek :arrow: hmm no nie wiem, może masz i racje. Tak czy inaczje zarówno w F2 jak i w GSXR sam wymieniałem płyn i jest oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Odkręcasz opaski i spuszczasz płyn. Zalewasz nowy' date=' uruchamiasz i kontrolujesz poziem, ewentualnie dolewając. Jak masz za dużo to popuszczasz. Ot cała filozofia.[/quote'] gdzie kontrolujesz poziom plynu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 W zbiorniczku wyrównawczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 W zbiorniczku wyrównawczym' date=' po otwarciu termostatu[/quote'] w motocyklu poziom sprawdza sie w chlodnicy, a dopiero pozniej w zbiorniczku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Przecież to oczywiste, dlatego napisałem, że po otwarciu termostatu, jak otworzy sie układ. Że chłodnica ma być pełna to chyba każdy wie i nie chodzi tu tylko o motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian zg Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Nie wiem jak z wszystkimi motocyklami, ale niektóre układy chłodzenia wymagają odpowietrzania (samochodowe)jakby wszystkie wymiany były takie proste to po co serwisyDokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Jak układ wymaga odpowietrzania to ma do tego odpowietrznik, u mnie wszystko przebiega banalnie, spuszczam płyn, zalewam nowy, odpowietrzam(odpowietrznik koło wlewu płynu), uzupełniam i ciesze sie nowym płynem :!: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 A co wtedy jak zbiorniczek jest najniżej a w chłodnicy nie ma korka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.