Skocz do zawartości

JAKIE POLECACIE PRZEWODY W STALOWYM OPLOCIE ???


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Natchniony ostatnim odcinkiem programu "Jednoślad" :idea: zastanawiam sie nad wymianą przewodów hamulcowych w swojej VFR'ce. (co prawda jest wystawiona na sprzedaż, ale jeszcze nie wiem czy sprzedam ... )

Wracając do tematu - chcaiłbym się zorientować:

 

- co warto kupić, czego unikać,

- jakie są koszta przewodów,

- gdzie warto zajżeć po takie przewody itp.

 

Proszę o waszą poradę na ten temat.

Pozdro dla wszystkich 4umowiczów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam Goodridge'a i sobie bardzo chwalę :),

wziałem aluminiowe koncowki, dzieki czemu mam niebieskie przewody i niebieskie koncowki (i niebieska ninje :D).

maja dozywotnia gwarancje, wiec jak cos sie dzieje, to robia/wymieniaja i nie ma z tym problemow.

ladnie zapakowane, wszystko pasuje - w zestawie jest caly komplet do wymiany.

jedna uwaga (odnosnie 1sladu): na Goodridge'ach tez jest napsiane, ze to produkt wylacznie na tor.

nie jest to kwestia slabej jakosci, a jedynie braku homologacji, ktorej polskiemu importerowi (PTM) nie chcialo sie pewnie zalatwic - co jest zrozumiale poniekad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam PTM na Jagiellońskiej (Goodridge). Zrobią Ci jakie będziesz chciał - w kolorowych koszulkach, bez koszulek, z chromowanymi lub cynkowanymi końcówkami. Ja do VFR'ki kupowałem tam przewód sprzęgłowy i 2 hamulcowe na przód [bez koszulki i z końcówkami ocynkowanymi, czyli najtańsza opcja] i zapłaciłem coś koło 350zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak inni polecam przewody Goodridge - to będzie mój trzeci motocykl, do którego zakładam stalflexy tej firmy i są OK. A kupowałem tu, jak ktoś z poza Warszawy i nie ma PTMu pod ręką: www.jotte.pl

 

http://www.icpnet.pl/~fat/przewody.jpg - żałuję tylko, że nie wziąłem z barwionymi końcówkami :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedź.

Teraz tylko będę musiał znależć ten "PTM" :oops:

Rozumie, że kupię w PTM'ie przewody strikte do VFR'ki, a nie takie robione pod wymiar.

Właśnie - co sądzicie o przewodach robionych na metry :?:

Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumie, że kupię w PTM'ie przewody strikte do VFR'ki, a nie takie robione pod wymiar.

Właśnie - co sądzicie o przewodach robionych na metry  :?:  

Do poprzedniego motocykla robiłem przewody "na wymiar" właśnie w PTM i nie było żadnych problemów. Dlaczego tak? Bo CB650SC Nighthawk to raczej nietypowy motocykl, dlatego nie dostałem ich od ręki - były cięte z metra i musiałem chwilę zaczekać. Końcówki były "zarabiane" na profesjonalnej maszynie - nie ma mowy o klepaniu młotkiem. PTM to nie amatorzy i z tego co wiem mają autoryzację Goodridge.

 

PeeS

Tutaj link do strony PTM:

http://www.ptm.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedź.

Teraz tylko będę musiał znależć ten  "PTM"  :oops:  

Rozumie, że kupię w PTM'ie przewody strikte do VFR'ki, a nie takie robione pod wymiar.

Właśnie - co sądzicie o przewodach robionych na metry  :?:  

Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam

 

Właśnie takie robine pod wymiar są w PTMie, gość sprawdza w katalogu długość przewodu, obcina tyle i za pomocą maszynki zakłada odpowiednie końcówki. Pełny profesjonalizm, więc nie masz się czego obawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie takie robine pod wymiar są w PTMie, gość sprawdza w katalogu długość przewodu, obcina tyle i za pomocą maszynki zakłada odpowiednie końcówki. Pełny profesjonalizm, więc nie masz się czego obawiać.

Dzięki wielkie za info, na pewno udam się do PTM'u - coś mi mówi że chyba nie sprzedam sprzęta. Troszkę nawet zainwestuję w niego ... hmm już nie mogę się doczekać wiosny :P :P :)

Możecie mi jeszcze powiedzieć jaki to rząd wielkiości wydatek :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a możecie mi powiedziec czym sie różnią zwykłe przewody od tych w stalowych oplotach, pytam z czystej ciekawości bo nie miałem styczności z takim czymś :]

po kilku ostrzejszych hamowaniach płyn się rozgrzewa, wraz z nim rozgrzewają się przewody. Jeśli ma się przewody gumowe to wiedomo co się robi z gumą przy wyższej temperaturze :arrow: robi się miękka i jest wtedy bardziej podatna na odkształcenia :arrow: czyli jednym słowem puchnie ci przewód i jednocześnie spada efektywność twoich hamulców (mam nadzieję, zę się nie mylę i jakoś jasno to wytłumaczyłem)

mając przewody w stalowym oplocie takie zjawisko cię nie dotyczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a możecie mi powiedziec czym sie różnią zwykłe przewody od tych w stalowych oplotach' date=' pytam z czystej ciekawości bo nie miałem styczności z takim czymś :']

po kilku ostrzejszych hamowaniach płyn się rozgrzewa' date=' wraz z nim rozgrzewają się przewody. Jeśli ma się przewody gumowe to wiedomo co się robi z gumą przy wyższej temperaturze :arrow: robi się miękka i jest wtedy bardziej podatna na odkształcenia :arrow: czyli jednym słowem puchnie ci przewód i jednocześnie spada efektywność twoich hamulców (mam nadzieję, zę się nie mylę i jakoś jasno to wytłumaczyłem)

mając przewody w stalowym oplocie takie zjawisko cię nie dotyczy[/quote']

 

dzieki, nie wpadłbym na to a to takie proste, nowo zdobyta wiedza przyda się na przyszłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...