rommi Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Witam!Natchniony ostatnim odcinkiem programu "Jednoślad" :idea: zastanawiam sie nad wymianą przewodów hamulcowych w swojej VFR'ce. (co prawda jest wystawiona na sprzedaż, ale jeszcze nie wiem czy sprzedam ... )Wracając do tematu - chcaiłbym się zorientować: - co warto kupić, czego unikać,- jakie są koszta przewodów,- gdzie warto zajżeć po takie przewody itp. Proszę o waszą poradę na ten temat.Pozdro dla wszystkich 4umowiczów. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Do VFRki 800 nie znalazłem przewodów, orientacyjnie mogę ci podać koszt do vfrki 750, przód to koszt 107 EUR, tył 55 EUR, ceny z katalogu Louisa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 ja mam Goodridge'a i sobie bardzo chwalę :),wziałem aluminiowe koncowki, dzieki czemu mam niebieskie przewody i niebieskie koncowki (i niebieska ninje :D).maja dozywotnia gwarancje, wiec jak cos sie dzieje, to robia/wymieniaja i nie ma z tym problemow.ladnie zapakowane, wszystko pasuje - w zestawie jest caly komplet do wymiany.jedna uwaga (odnosnie 1sladu): na Goodridge'ach tez jest napsiane, ze to produkt wylacznie na tor.nie jest to kwestia slabej jakosci, a jedynie braku homologacji, ktorej polskiemu importerowi (PTM) nie chcialo sie pewnie zalatwic - co jest zrozumiale poniekad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 mam niebieskie przewody i niebieskie koncowki (i niebieska ninje ).ja mam czerwona Honde , niebieskie przewody :) ale jezdze w towazystwie niebieskich R6stek :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 polecam przewody z PTMu, sa luxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Polecam PTM na Jagiellońskiej (Goodridge). Zrobią Ci jakie będziesz chciał - w kolorowych koszulkach, bez koszulek, z chromowanymi lub cynkowanymi końcówkami. Ja do VFR'ki kupowałem tam przewód sprzęgłowy i 2 hamulcowe na przód [bez koszulki i z końcówkami ocynkowanymi, czyli najtańsza opcja] i zapłaciłem coś koło 350zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Tak jak inni polecam przewody Goodridge - to będzie mój trzeci motocykl, do którego zakładam stalflexy tej firmy i są OK. A kupowałem tu, jak ktoś z poza Warszawy i nie ma PTMu pod ręką: www.jotte.pl http://www.icpnet.pl/~fat/przewody.jpg - żałuję tylko, że nie wziąłem z barwionymi końcówkami :P Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rommi Opublikowano 3 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Dzięki wszystkim za odpowiedź.Teraz tylko będę musiał znależć ten "PTM" :oops: Rozumie, że kupię w PTM'ie przewody strikte do VFR'ki, a nie takie robione pod wymiar.Właśnie - co sądzicie o przewodach robionych na metry :?: Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Rozumie, że kupię w PTM'ie przewody strikte do VFR'ki, a nie takie robione pod wymiar.Właśnie - co sądzicie o przewodach robionych na metry :?: Do poprzedniego motocykla robiłem przewody "na wymiar" właśnie w PTM i nie było żadnych problemów. Dlaczego tak? Bo CB650SC Nighthawk to raczej nietypowy motocykl, dlatego nie dostałem ich od ręki - były cięte z metra i musiałem chwilę zaczekać. Końcówki były "zarabiane" na profesjonalnej maszynie - nie ma mowy o klepaniu młotkiem. PTM to nie amatorzy i z tego co wiem mają autoryzację Goodridge. PeeSTutaj link do strony PTM:http://www.ptm.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Dzięki wszystkim za odpowiedź.Teraz tylko będę musiał znależć ten "PTM" :oops: Rozumie, że kupię w PTM'ie przewody strikte do VFR'ki, a nie takie robione pod wymiar.Właśnie - co sądzicie o przewodach robionych na metry :?: Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam Właśnie takie robine pod wymiar są w PTMie, gość sprawdza w katalogu długość przewodu, obcina tyle i za pomocą maszynki zakłada odpowiednie końcówki. Pełny profesjonalizm, więc nie masz się czego obawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rommi Opublikowano 3 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Właśnie takie robine pod wymiar są w PTMie, gość sprawdza w katalogu długość przewodu, obcina tyle i za pomocą maszynki zakłada odpowiednie końcówki. Pełny profesjonalizm, więc nie masz się czego obawiać.Dzięki wielkie za info, na pewno udam się do PTM'u - coś mi mówi że chyba nie sprzedam sprzęta. Troszkę nawet zainwestuję w niego ... hmm już nie mogę się doczekać wiosny :P :P :)Możecie mi jeszcze powiedzieć jaki to rząd wielkiości wydatek :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 a możecie mi powiedziec czym sie różnią zwykłe przewody od tych w stalowych oplotach, pytam z czystej ciekawości bo nie miałem styczności z takim czymś :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rommi Opublikowano 3 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 a możecie mi powiedziec czym sie różnią zwykłe przewody od tych w stalowych oplotach, pytam z czystej ciekawości bo nie miałem styczności z takim czymś :]po kilku ostrzejszych hamowaniach płyn się rozgrzewa, wraz z nim rozgrzewają się przewody. Jeśli ma się przewody gumowe to wiedomo co się robi z gumą przy wyższej temperaturze :arrow: robi się miękka i jest wtedy bardziej podatna na odkształcenia :arrow: czyli jednym słowem puchnie ci przewód i jednocześnie spada efektywność twoich hamulców (mam nadzieję, zę się nie mylę i jakoś jasno to wytłumaczyłem)mając przewody w stalowym oplocie takie zjawisko cię nie dotyczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Możecie mi jeszcze powiedzieć jaki to rząd wielkiości wydatek Tak jak pisałem za 3 przewody (hamulcowe przód i sprzęgłowy do vfr'ki) dałem coś ponad 350zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 a możecie mi powiedziec czym sie różnią zwykłe przewody od tych w stalowych oplotach' date=' pytam z czystej ciekawości bo nie miałem styczności z takim czymś :']po kilku ostrzejszych hamowaniach płyn się rozgrzewa' date=' wraz z nim rozgrzewają się przewody. Jeśli ma się przewody gumowe to wiedomo co się robi z gumą przy wyższej temperaturze :arrow: robi się miękka i jest wtedy bardziej podatna na odkształcenia :arrow: czyli jednym słowem puchnie ci przewód i jednocześnie spada efektywność twoich hamulców (mam nadzieję, zę się nie mylę i jakoś jasno to wytłumaczyłem)mając przewody w stalowym oplocie takie zjawisko cię nie dotyczy[/quote'] dzieki, nie wpadłbym na to a to takie proste, nowo zdobyta wiedza przyda się na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.