paluch Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Po założeniu do XJ600 Diversion szerszej opony z tyłu, motocykl przestaje w ogóle składać się w zakręt. Nie ma co zmieniać, jeździjcie na fabrycznych rozmiarach. Taka jest tej maszyny uroda.wkońcu ktoś mnie poparł !!!! ja miałem 160 z tyłu bo poprzenik założył ( "super wygląda" :D ) i jeździć sie nie dało !!!! jak walcempozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pillar Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Mój rozrząd chodzi cicho po rozgrzaniu, klekocze tylko na wolnych obrotach, jak sie bardzo mocno nagrzeje to sie prawie wycisza, strasznie mnie to denerwuje. W XJ jest jakis napinacz czy coś żeby to jakoś podkręcić? Chyba, że ktoś wie jak łańcuch rozrządu wymienić, może to coś da.Ja za to słyszałem Xjoty, które chodziły cicho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 A może wam klekocze kosz sprzęgłowy?Bo w każdej xj-cie to brzęczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 oj brzęczy, czasem to nawet zal słuchać bo dzwięki odchodzą takie jakby się miał silnik rozpaść, ale odpukać chodzinajbardziej słychać zawory, ale to ze wzgledu na zalecane luzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pillar Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Ale kosz nie przestaje brzeczec po dodaniu gazu(chyba), a lancuszew rozrzadu tak, wiec to chyba to ustrojstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek op Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Kosz przestaje brzeczec jak wcisniesz sprzeglo,lub dasz wiecej gazu.Przynajmiej w mojej tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidos Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Witam, A ja troche z innej beczki o xj. Ostatnio znalazlem yamahe xj750 z malym przebiegiem i cena ok 4 tys ale z 85 roku. Chcialem sie dowiedziec czy ktos moze mial taki sprzet bo strasznie ciezko cos znalezc akurat o tym egzemplarzu. Czy warto w ogole kupowac tak stary motocykl? Dziekuje za rady.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziey Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Własnie chodzi o ten rozrzad. Czasami mam dosc tego dzwieku na niskich obrotach. Czy wymiana lancuszka cos da, czy nadal bedzie chalasowac? Moze ktos juz wymienial i powie pare slow na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Własnie chodzi o ten rozrzad. Czasami mam dosc tego dzwieku na niskich obrotach. Czy wymiana lancuszka cos da, czy nadal bedzie chalasowac? Moze ktos juz wymienial i powie pare slow na ten temat. Nic w zasadzie nie da oprócz pewności, że masz nowy i wszystko jest oki ;)Wymieniałem łańcuch rozrządu, kontrolowany był napinacz i ustawione były zawory :banghead:Chodził jak przed naprawą :banghead:Na hałasujący kosz sprzęgłowy w zasadzie też nie ma lekarstwa.Wymienisz i masz spokój na jakieś 2-3 tys. km i znowu zacznie grzechotać :banghead:Nieco pomaga porządna regulacja i precyzyjna synchronizacja gaźników, ale szału i tak nie będzie ;)Taki urok tego sprzeta, ale polecam go każdemu ;)Miałem taką z 92 roku i nabiłem na niej ponad 30 tys km bezawaryjnie :D Najlepsze było to, że każdego dnia motocykl wydawał inne dźwięki i z innych okolic silnika :DMimo to grzechotał, trząsł się, ale nigdy nie zawiódl :D Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj 600 n Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ja moge tylko poradzic zeby kupowac ostatnie modele xj, moja pochodzi z 2003 i jest wlasciwie ostatnim stadium rozwoju. wszystko co bylo w jakis sposob zle dograne we wczesniejszych rocznikach zostalo poprawione. ogolnie sprzet jest boski, co z tego ze nie jezdzi 200 i nie daje takiej porcji adrenaliny jak R1, jest tani i niezawodny i masz duze szanse jezdzac na tym sprzecie dozyc emerytury, co nie zawsze przydarzy sie posiadacza R1 czy hayabusy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziey Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Pojawil sie kolejny problem, nie wiem czym to jest spowodowane. Motocykl stoi na jalowym, wsiskam sprzeglo zapinam jedynke a silnik gasnie, zaplon nie dziala. Musze ponownie wylaczyc motocykl, zapjac luz i dopiero moge odpalic. Tak samo dzieje sie jak wrzoce dwojke. Czego to moze byc przyczyna. Prosze o pomoc. Sprzeglo nie szarpie. Poprostu tak jak by odcinalo zaplon po zapieciu biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 a czy ktos mi powie czy standardem w diverskach jest ten głośny rozrząd, prawie wszystkie diverski z ktorymi miałem stycznoćś chodziły po nagrzniu silnika jak sieczkarnia. Ponoć to klekotanie to nic grożnego, niektorzy mowią ze to znak rozpoznawczy tego modelu. moja Diversiona też tak hałasowała, ale nie była to tyle wina rozrządu co kosza sprzęgłowego, kiedyś mechanik coś tam mi dokręcił i było ciszej ale i tak dawał o sobie znać Po założeniu do XJ600 Diversion szerszej opony z tyłu, motocykl przestaje w ogóle składać się w zakręt. prawda! ja jak kupiłem diversione to miałem na tyle 150 i wróciłem na 130 (wygląda śmiesznie, ale jeździ lepiej :)) w fazerze też miałem po kupnie większego lacza ale tym razem 180 i tak jak wcześniej wróciłem na fabryczny rozmiar 160, wygląda ciągle dobrze a prowadzi się o niebo lepiej! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 musisz sprawdzić wyłącznik na stopce bocznej, silnik gaśnie jak stopka jet rozłozona i zapinasz bieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziey Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 musisz sprawdzić wyłącznik na stopce bocznej, silnik gaśnie jak stopka jet rozłozona i zapinasz bieg Buhahahaha.... Zupelnie o tym zapomnialem :lol: A juz myslalem ze to cos nie tak z moja maszynka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.