Skocz do zawartości

Honda CBR 600 czy Yamaha R6 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Mam zamiar kupic w biezacym miesiacu ktorys z w/w motocykli w UK - niestety nie znam sie za bardzo na sprzecie, wiec chcialem zapytac, gdzie mozna szukac informacji (PL) na temat awaryjnosci, ergonomi itd... Może ktos podzielby sie spostrzezeniami ? Ktory motocykl bardziej oplaca sie kupic a ktory jest wygodniejszy do jazdy..

 

Moto musi miec:

- podwojną lampę z przodu

- rocznik : młodszy od 1996

- przebieg : poniżej 50 000 mil

- poj =< 600cc - bez wypadku

 

Na co zwracać uwagę przy kupnie sprzętu z tego (i nowszego) rocznika ? Ew. jakie pytania zadać na pewno i jakiej odpowiedzi można się spodziewać przy sprzęcie 5-10 letnim kupowanym w UK.

 

Słyszałem, że CBR 600 będzie na pewno wygodniejsza od YAMAHY ?

 

Thx, za wszelkie uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto musi miec:

- podwojną lampę z przodu  

 

No to CBR wchodzi w grę tylko od 2001, wcześniej były pojedyńcze.

 

Pewnie większość będzie polecać CBR, bo technicznie góruje ale jak dla mnie R6 jest duuuużo ładniejsza.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj z tego wzgledu ze sam niedawno kupiłem sprzeta cbr f3 '98 miałem podobny delemat. Osobiscie jeszcze o hondzie nie moge za wiele powiedziec, ale od znajomych ktorzy siedza w sprzetach od dłuzszego czasu wiem ze honda pod wzgledem niezawodnosci jest najlepsza, a poza tym, juz od siebie, pozycja za kierownicą CBR jest znacznie lepsza niz Yamahy. Miałem wiele maszyn do wyboru, lecz z tego wszystkiego zdecydowanie najlepsza jest CBR

powodzenia przy zakupie i uwazaj na trefne maszyny, sam kupiłem dopiero za trzecim podejsciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

no ja właśnie tak staram dowiedziec jak najwiecej itp itd na wpominay temat i z tego co narazie wiem, to wlasnie zeby brać raczej Honde CBR600 F z jakiegos młodego rocznika (najlepiej >1999)

no ale niestety drogo to strasznie wychodzi i zastanawiam sie czy nie wziac czasem Hondy CB 500 z 2001-2002

zawsze to będzie stosunkowo nowy sprzęt i kasy troche zostanie na ubranko, podatki, ubezpieczenia i takie tam.

 

Ale jeszcze nie zdecydowałem na 100%, przemyśle jeszce wszystko do konca lutego i moze cos wymyśle :D

 

'Andre-20' był bym bardzo wdzięczny jeśli byś podzielił się spostrzerzeniami jakie dokonałeś w tych motorkach które sobie odpuściłeś.

 

[ Dopisane: 08-02-2006, 00:18 ]

a co sądzicie o tej CB500 on eBay.co.uk

Jaka cena w PL mogła by być za to cacko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

eh , czegos tutaj nie rozumiem jednak :/

Najpierw chodzi o typowe 600 , a nagle schodzi sprawa do 500 ???

Przeciez to jest kolosalna roznica jezdzic Cb-kiem a CBRa czy r6 :/

Te maszyny maja dwa razy wiecej mocy. Wiec raczej musisz bardziej sprecyzowac co chcesz kupic bo zaraz zaczna ci doradzac wszyscy nowiutkiego skuterka :/

Chcesz 600 to szukaj 600.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

 

przy tej CB500 to chodzi raczej o stan techniczny i ilosc kasy jaką trzeba będzie dołożyć. Bo wydaje mi się że koszty użytkowania sprzętu z 200x roku będą mniejsze niż sprzętu z 96-99.

 

A więc zacząłem się zastanawiać nad sprzętem "słabszym" ale nowszym. Oczywiście to tylko rozważania i właśnie czytam wasze opinie na ten temat.

 

Co wy posiadacze CBR i CB500 byście teraz woleli - kupić "fajniejszy-starszy" czy "mniejFajny-nowszy" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, przepraszam ze nie odpisywałem ale nie miałem ostatni czasu wchodzic na forum. Mam nadzieje ze juz kupiełs dobrego sprzęta, jesli nie to kilka rad. Po pierwsze wez ze soba jeszcze kogoś przy kupnie kto jezdził na jakims podobnym sprzęcie. Wazne abys za bardzo sie nie napalał. Uwazaj na handlarzy oni zawsze cos kombinuja z maszynami. WAZNE nie ma czegos takiego jak OKAZJA nikt za darmo bez przyczyny nie pusci tanio motocykla o 500 a tym bardziej o 1000 zł lub wiecej. Zwróc uwage na główkę ramy czy nie ma powybijanych ograniczników kierownicy, czy nie ma plam i wycieków na silniku. Wzene abys sie przejechał i na niezbyt duzej prędkosci puscił kierownice, moto powinien jechac prosciutko jak po sznureczku, inaczej rama jest krzywa. Zachowaj zdrowy rozsądek i nie daj sie podpuszczać, podchodz nie ufnie do sprzedającego, pamietaj on zawsze chce zarobić !!! Miałem do czynienie z dwom handlarzami i zawsze mówili ze wszystko jest ok, za pierwszym razem rama yamahy yzf była krzywa cioagnął w lewo, z drugim to wszystko było do banui a miała byc okazja 1000 zł tranij niz na rtynku!!! Zwróc uwagę na oryginalność motocykla, malowania, elementy, kierunkowskazy, jesli wszystko jest oryginalne to masz duze szanse ze nie był bity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...