Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

 

Mam od 3 miesięcy jako pierwszy motocykl.

Rocznik '94.

Zależy czego chcesz od moto.

Dla mnie miłość od pierwszego wejrzenia.

Uważam, że jest to jeden z bardziej praktycznych motocykli dostępnych na ryknu wtórnym. Takie udane połączenie golasa z czopkiem.

Jeśli pogodzisz się z jego, powiedzmy, wyważonym temperamentem, reszta to właściwie same zalety ;-) .

- dobry, sprawdzony silnik, V-twin, zestrojony w kierunku momentu obrotowego, z miłym dla ucha pomrukiem

- kardan

- chłodzenie wodą

- koła ze stopów, nie chromowane i w ogóle mało chromów - nie trzeba tyle czyścić - wystraczy umyć i przetrzeć

- wygodna pozycja kierowcy

Ma też parę wad:

- hamulce przód

- głośna skrzynia

- troche rdzewieje w zakamarkach

 

Jak jesteś z okolic W-wy to we czwartek w 200 możemy o tym pogadać.

Pozdrawiam.

 

Tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja, nie jestem zarejestrowany, ale śmigam po tym forum cały dzień i nagle patrzę: VX 800. Suuupcio.

Kupiłem takiego w grudniu (zarejestrowałem dopiero 01.03.2002 - umowa ze sprzedającym ... podatek, czy cóś)

Bardzo przyjemny motocykl. Wszystko prawda, że miło mruczy, chłodzony wodą, pędzony wałem. Prawda też o hamulcach (ale da sie przeżyć). Wada najbardziej moim zdaniem dokuczliwa, to miękkość zawiechy i geometria, które nie sprzyjają szybkiej jeździe po krętych drogach.

Bardzo polecam, bo jest to bardzo klimatyczny motocykielek. Nie jest mały, podmuchy TIRów kompletnie niegroźne. Dwie osoby siedzą bardzo wygodnie. Pali mało. W mieście koło 6, na trasie 5-5,5 (i to bez oszczędzania).

Niestety chciałbym czasem pojeździć ostro (przez trochę większe "o"), więc chcę sprzedać i kupić VTR 1000 f.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Cześć!

Pytanie do znawców VX - co zrobić by "utwardzić" przednie zawieszenie.Pytam bo chcę pomóc bratu, bo mu przód dobija i jakiś koleś poradził mu włożenie do lag dystansu, ja uważam, że lepsze byłyby nowe sprężyny - na marginesie czy ktoś wie gdzie można kupić jakieś dobre i tanie (jeżeli te dwie rzeczy się nie wykluczają?

Pozdrawiam

Dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można ... sprawdzić, czy jest olej. U mnie na początku sezonu nie było i sprzęt zachowywał się strasznie.

Po wlaniu się uspokoił, ale i tak był zbyt miękki na winklach, zwłaszcza że tył można ustawić twardo.

Kupiłem sprężynki Wirth, doradzane przez niemieckich użytkowników (85 Euro w louisie), podobno jest z nimi bardzo wporzo. Są to sprężyny progresywne, częstotliwość zwojów różni się z jednej i drugiej strony.

Dystanse? też mi doradzali, że szkoda kasy, żeby pakować w moto. Ja wolę nie pakować kasy w piwo, a na motocyklu nie będę przesadnie oszczędzał (póki nie muszę).

 

Janusz doradzał mi sprężynki PROGRESSIVE made in USA. Dał nawet odnośnik do stronki i napisał, że jak nie obsługują wysyłkowo Polski, to on zamówi i mi przyśle. Droga jednak wydała mi się zbyt długa. Te jego sprężynki polecają z kolei jeźdźcy ze stanów. Swój swoje chwali?

Do PROGRESIVEów zalecane są jeszcze dodatkowo dystanse.2,5-3cm.

 

Pozdro. jakby co, daj znać, napisze więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! VX-e , miałeś kiedy problem z mieszaniem sie oleju z paliwem?Przez nieszczelnosc kranika podcisnieniowego, benzyna leciała prosto do cylindrow(czytałem kiedyś o tym w gazecie). Podobno problem został w nowszych modelach rozwiązany. My mielismy problemy w VS 750 Intruder z synchronizacja gazników(okazało sie dysze były nieoryginalne).Pozdrawiam.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takiego problemu nie zauważyłem. Czytałem, że kraniki mechaniczne, które były montowane do 91 roku często ciekły. O podciśnieniowym nic złego nie obiło mi się o uszy. jak to sprawdzić? W zlewanym oleju?

Problem, który ostatnio mnie męczył, to baaardzo nieregularne i rzadkie strzelanie w tłumik po chwilowym zadławieniu się. Nie wiem, co to. Fajki wymieniłem, świece wymieniłem, przewody wysokiego napięcia wymieniłem, cewki podobno się nie psują częściowo (jak padnie, to nie działa). Zostaje moduł zapłonowy. Droga zabawa. Wiecie, czy można to naprawiać? Kto to robi? Dobry jest? Ktoś sprawdzał? Ile kosztuje?

 

Może inna diagnoza?? Nie moduł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc! Jesli synchronizacja nie pomoze na pekanine, strzelanine, to moze cos z dyszami?Raczej nie z elektronika, wszyscy znajomi to maja w VS750, VS800, VS1400 ,takie strzelanie,w gazetach pisza ze to wina nieumiejetnej synchronizacji( ale niech sprobuja synchronizowac gazniki z wytartymi dyszami , albo przepustnicami). Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale on mi kicha raz na 50-100km. To na pewno gaźniki? Sprawdzę, jak wyglądają w ferie. Skończę sesję i będę miał 3 tygodnie na dopieszczenie moto na sezon. Oj jak bym chcial, żeby to się wyja śniło. Może [polecicie kogoś, kto robi dobrze synchronizacje ganików? Tylko nie w Krakowie, czy Szczecinie? Janikiel, umiesz to zrobić, masz te śmieszne manometry? Do Łomży mam 70 km. 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem coś podobnego w Tuaregu 600 tylko może trochę częściej. Też nie umiałem wyregulować gaźnika tak żeby chodził ok i nie strzelał. W końcu okazało się, że winny był nieszczelny układ wydechowy. W miejscu łączenia rury z tłumikiem, wymieniłem opaskę i ku mojemu zdziwieniu problem zniknął. Nie wiem co jest u Ciebie, ale warto sprawdzić.

Jeżeli masz tuningowe albo puste tlumiki to zawsze będzie strzelać.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć mam w imieniu brachola pytanie.

Teraz jak jest zimno, to przy odpalaniu najpierw chodzi przedni cylinder a dopiero po chwili tylny (nie ma tego jak jest ciepło) czy to jest normalne zjawisko czy jakiś defekt?

Pozdrawiam

Dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli po chwili zaczyna pracować drugi cylinder to wszystko ok, natomiast jeżeli trwa to dość długo może to być wina regulacji. Z jakiegoś powodu na jednym cylindrze są lepsze warunki do zaistnienia spalania, może to być kwestia regulacji gażników, świecy zapłonowej regulacji luzów zaworowych itd. Przy niskich temperaturach otoczenia paliwo gorzej jest rozpylane, gorzej odparowuje na zimnych ściankach tworzy się warstwa przyścienna co prowadzi do dużych powikłań procesu spalania. Gdy silnik się trochę rozgrzeje wszystko wraca do normy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...