mazivfr Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Co to jest jak po rozgrzaniu się silnika zapala się kontrolka ciśnienia oleju? Stan oleju jest jaki ma być, ciśnienie sprężania też ok. Czy to może być np.: przytkana chłodnica oleu? A może to jakaś sprawa z panewkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Opcja SZUKAJ to nie boli ten temat był juz wałkowany padł pewnie czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 panewki , pompa, czujnik, w niektorych silnikach uszczelnienie (dystanse) na wale, czasami niewlasciwy olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 pare tematow nizej http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=39299 [ Dopisane: 01-02-2006, 13:04 ]wiem ze byl tez opisany dokladnie twoj problem tylko musisz poszukac dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 pare tematow nizej http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=39299 No to akurat jest zly przyklad :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazivfr Opublikowano 1 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Panowie Wy z tym odsyłaniem do "szukaj" to trochę przesadzacie!!! Może źle rozumuje ale to jest forum, które powinno żyć własnym życiem, a nie muzełum w którym szuka się ciekawych eksponarów!!! Przecież ciągle pojawiają się nowi urzytkownicy i oni też mogą coś wnieść do dyskusji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Twoj motocykl to nie yamahaha i czujnik wskazuje cisnienie oleju.Jezeli nie jest to awaria czujnika to masz problem - panewki lub pompa oleju nie wyrabia odpowiedniego cisnienia. Adam M.PS. Udaj sie do serwisu w celu pomiaru cisnienia w magistrali olejowej, ale sprawdz najpierw telefonicznie czy maja miernik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Pisz jaki, przebieg, historia, kiedy był wymieniany olej, jakie są inne objawy (czy pali olej, czy dymi itp). skąd mam wiedzieć o co biega, jak nie podajesz informacji ? PRZYKLEJONY TEMAT NA TYM FORUM, proszę czytać Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Albo jezeli masz manometr np z jakiegos samochodu ciezarowego (tylko mechaniczny) i odpowiedni reduktor to wykrecasz czujnik podlaczasz miernik i mozesz sam tego dokonac (zmierzyc cisnienie na zimnym silniku i na rozgrzanym) - tak mysle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazivfr Opublikowano 2 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Pawel masz rację, podałem trochę mało szczegółów. Uzupełniając:-pali jak trzeba-nie kopci-nigdy nie bierze oleju-jeździ calkiem żwawo-wszystko wymieniane w terminie (lub wcześniej)-przebieg 60 000-nic nie puka, nic nie stuka-kontrolka zapala się tylko przy niskich obrotach (ok.1000obr/min)Ogólnie nie ma z nią żadnych problemów tylko ta lampka zapalająca się po nagrzaniu silnika. Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że była naprawiana chłodnica oleju i może tam coś blokuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 nie znam sie na Hondach ale nalezalo by zobaczyc w ktorym miejscu jest czujnik cisnienia oleju (zwykle jest gdzies na poczatku np kolo filtra- jezeli filtr jest na poczatku) , a w ktorym miejscu jest chlodnica oleju (zwykle jest za czujnikiem oleju). Jezeli chlodnica bylaby zabita, przyblokowana to cisnienie ktore wywiera nacisk na czujnik powinno byc OK, dopiero za chlodnica bylby spadek. Dokonca nie jestem pewien ale niektore uklady z chlodnicami olejowymi maja jakby dwa obwody, gdy olej zimny - nie przechodzi przez chlodnice oraz gdy sie nagrzeje to termostat otwiera dodatkowy obwod przez chlodnice. Tak wiec chlodnica nie powinna tutaj szkodzic - chyba ze olej osiaga bardzo duza temperature.Jezeli zapala Ci sie po nagrzaniu kontrolka na wolnych (i jest sprawny czujnik) to silnik nie bedzie po sobie dawal narazie zadnych oznak, dopiero po jakims czasie moze byc nieciekawie - i wtedy zacznie pukac, stukac.Zmien czujnik na nowy i sie przekonasz czy to byla jego wina czy tez nie. Tyle moich sugestii - reszte zapewne dowiesz sie od fachowcow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 kiedyś już był taki temat z Hondą CBR 1100 dual i skończyło sie na tym że koleś poszedł po rozum do głowy i oddał motocykl do mechanika ( chyba Adam M. to robił ??) co uratowało ten silnik. w tym wypadku radze to samo zrobić i to szybko bo następne odpalenie może skończyć się źle.pozdrawiam i abym się mylił!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Piotr Dudek czyscil skaszaniony silnik a ja tylko pomagalem ustawic rozrzad piszac kilometrowe instrukcje na Forum.Ktos robil szybki "remont" przed sprzedaza i mu nie wyszlo.Ale tu jest inny przypadek - albo czujnik albo rzeczywiscie przyblokowany obieg oleju. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.