Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Przed dobkiem miałem owczarka długowłosego, piesek super! ale miał jedną wadę - gubił sierść kilka miesięcy, wszędzie koło domu tego było pełno... nawet jak coś robiłem przy moto to sierść, sierść i sierść!!!

A moim skromnym zdaniem, to te ratlerki i inne takie szczurki... są dla samotnych starszych pań, a prawdziwy PIES musi mieć przestrzeń do biegania. I już!

-------------------------------------------------------------------

Co do oleju, to mój coś tam łyka, ale nie wiem ile bo jeszcze nie dolewałem...

 

Pozdro Seba

 

i ja to samo powiedziałem swojej małżowince - pies to ma byc pies, a nie kieszonkowy duperel kręcący sie pomiędzy nogami :)

 

co do brania - dziś tylko ryby (ale i to może być juz nieprawdą) nie biorą :P kwestia jest nie ile - ale kiedy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o ten simering to dzisaj zobaczę na sewisuwie i powiem czy uda sie bez rozbierania silnkia (powinno się udać) wieczorem dam znać jeżeli chcesz serwiuwe to wyslę CI pocztą kopię ....

pewnie, że chcę, tylko moja poczta przyjmuje maile do 20Mb, jak wyda to wyślij na zefir77[maupa]o2[kropek]pl

 

Pzdr.

Zefir.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cos sie dzieje

jeszcze o tym simeringu według mnie da sie go wydostać bez rozbierania silnkia tylko dlaczego on pociekł jest mozliwosć żę łożysko na wałku jest lipne musisz to sprawdzic...

i łańcuch z zebatkami

to jest tak

DID 520 oring 240 pln

DID 520VM 320pln

DID 5200ZVM 420pln

żębatki SANSTAR

mała 14stka ok... 50 dych

tylna 43zeby... 86 pln

 

a ty ten link ciehawe czy dizała

http://rapidshare.com/files/513716/Ducati_...erman_.pdf.html

Edytowane przez paweel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cos sie dzieje

jeszcze o tym simeringu według mnie da sie go wydostać bez rozbierania silnkia tylko dlaczego on pociekł jest mozliwosć żę łożysko na wałku jest lipne musisz to sprawdzic...

i łańcuch z zebatkami

 

a ty ten link ciehawe czy dizała

http://rapidshare.com/files/513716/Ducati_...erman_.pdf.html

Wszystko sprawdzę jak wpadnie w moje łapska, link działa, dzięki.

 

Pzdr.

Zefir

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My tu pierdu pierdu, a Chńczyki sie zbroją :P

 

I co temat "jaki Ducati wybrać" umarł? :)

 

Oj, cos się z tym narodem dzieje albo trzeba wszystko wrzucić do jednego kotła inie skakać po 3 tematach równocześnie (bo i ja się już gubię :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo dobra - uwagi Melvina i Dominika są słuszna, ale my z Sebą też dbamy o nasze sprzęty (uważając na wodę, której nie da się uniknąć)

ja nie mam co do tego watpliwosci, ale z przeczytanych info wynika, ze wszelkie szampony zawieraja rozne oprocentowanie skladnikow powodujacych korozje. a motor nie ma az tak wielkiej powierzchni pokrytej lakierem, by szampon i gabka byl bezwzgledny. dodatkowo te powierzchnie nigdy sie bardzo nie brudza; bak, owiewka (jesli jest) i "zadupek" (jesli jest). to po to, by to wyczyscic trzeba zlewac motor woda? nie sadze

jesli juz koniecznie chcesz wode i szampon, to po rozcienczeniu szamponu wlej go do takiego plastikowego pojemnika z koncowka ktora robi spray (np po plynie do okien lub tp)

sprejuj te czesci ktore chcesz myc i od razu wycieraj sztuczna ircha (wg mnie lepsza niz prawdziwa) do sucha

do zatluszczonych czesci silnika uzywam preperatu do czyszczenia lancucha ze wzgledu na fakt, ze jest on intensywny ale nie powoduje zniszczenia, jako ze lancuchy maja X ring lub O ring i preperat to uwzglednia a co za tym idzie, nie niszczy pomalowanych czesci silnika

ja wiem, ze u was jest inna pogoda, brud na drogach niesamowity ale sadze, ze jesli po prze-super dokladnym umyciu raz na jakis czas, bedziesz motor myl regularnie "z grubsza" to nie bedzie sie mial okazji zabrudzic

a przy tym wg mnie, mycie dokladne motoru ma dodatkowy benefit: jestes w stanie zauwazyc wszelkie ewentualne male usterki, ktore mozesz zrektyfikowac zanim urosna do rangi problemu

 

ufff, ale sie nagadalem

to moj punkt widzenia, a wy se róbta jak chceta

 

 

ps

zapomnialem dodac, ze sprejuje co sie da (CF, felgi itd) sprejem z woskiem bo pomijajac fakt, ze czesci nabieraja polysku, to przez to staja sie one sliskie i nie przyczepia sie do nich za bardzo brud; a jesli nawet, to latwiej go usunac

Edytowane przez melvin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
ile zajmuje wyciągnięcie silnika z ramy???

 

Teoretycznie nie jest to takie trudne i czasochlonne.

 

Jeżeli jednak nie znasz niuasnów: podłączeń kostek, poprowadzenia kabli, ich ułozenia, mnóstwa innych pierdół - raczej nie podejmowałbym się rozgolaszania Monstera.

 

Powiem Co tylko tyle - mój mechanik do Duki, spec-Waldek, kiedyś zawalił z dostarczeniem mi motocykla na czas tylko z takiego powodu, że nie wiedział jak podłączyć linkę od zamka pod kanapą. To jasne, że to wyjątkowo upierdliwyt element, ktoóry non stop psuje mi humor. Ale to tylko pokazuje, co by było, gdybyś oddał Ducati osobie nie znającej się na tych motocyklach. A najlepiej na modelach Ducati...

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że musze zakupic trochę więcej kosmetyków (oby nie był ato fortuna) do mycia bez wody i tyż będzie git :)

ok, tu masz dokladna liste moich produktow; co nie oznacza ze one sa najlepsze; ja po prostu biore łapowe za ich reklamowanie :)

 

Wash & Wax

is the dry cleaner for your BIKE. Thanks to its exclusive formula, it cleans shines up and protects motorcycle plastic parts and paints without any water : bikebodies, rims, frames, swingarms.

Wash & Wax is the dry cleaner for your MOTORCYCLE. Thanks to its exclusive formula, it cleans and protects motorcycle bodies without water : fairings, rims, frames, swingarms.

1/ Easy to use, Wash & Wax wipes clean all surfaces in depth without using water or rags: removes mud, dirt and others stains.

2/ Deposits a protective wax film for extended effectiveness. Enhances body shine.

 

PERFORMANCE

Wash & Wax cleans and shines up all surfaces in depth without using any water:

Removes mud, dirt and others stains.

Easy to use,

Leaves a protective wax film for extended effectiveness.

 

RECOMMENDATIONS

Spary Wash & Wax directly on the surface to clean.

Scrub with a soft rag clean and dry.

prod_washwax_img.gif

 

 

Shine & Go

is silicone based spray to polish the whole motorcycle.

Fairing, plastics, dashboard, rims, mudguards, crash bar, paintwork, varnish...

Particularly recommended to obtain an as newfinish after steam pressure washing which tends to tarnish colors.

 

PERFORMANCE

Polishes and revives the colors in plastic, paintwork and varnish on the whole motorcycle.

Dries evenly and leaves a protective dry sheen.

Protects paintwork and varnish from dust, insects, and mud...

Repels water and dirt.

 

RECOMMENDATIONS

If the motorcycle is very dirty, wash with MOTUL MOTOWASH.

Shake MOTUL SHINE & GO before use.

Spray from a distance of 25 cm.

Leave to dry for a few moments.

Polish with a soft cloth to obtain a perfect finish.

prod_silclean_img.gif

 

 

Chain Lube Factory Line

is a lubricant for road motorcycle chains

White coloured and sticky

Spray

All types of chains : standard and with O - RING, X-RING, Z-RING

A result of Motul?s experience in motorcycle racing, only for road use (sticky product) , MOTUL CHAIN LUBE Factory Line is a lubricant specifically developed to lubricate racing motorcycle chains: Road Racing and Endurance.

Specially recommended for very fast bikes :

MOTUL CHAIN LUBE Factory Line adheres to the chain even at high speeds.

 

PERFORMANCE

Thanks to its Boron Tech formula, MOTUL CHAIN LUBE Factory Line reduces the rolling resistance, increases transmission efficiency and keeps its lubricant properties under high temperature.

Increases chain lifespan.

Water and rust resistant.

Protects O-rings, X-rings and Z-rings.

Contains a solvant to eliminate old residue and to penetrate into the links.

White colored for easier application.

prod_chainlubfl_img.gif

 

 

 

 

 

 

 

....Jednak my tu w Polsce czasami jeździmy w deszczu i po wodzie i motory musza to znośić dzielnie :P

to czysc te brudne i tluste czesci motoru/zawieszenia tym

 

MOTOREX CHAIN CLEAN 611

Highly effective cleaner for all drive chains. Effectively removes caked on re-sidue. Excellent basis for optimum chain maintenance. Tested with X-rings and O-rings. After cleaning the chain, spray it with one of the MOTOREX-CHAINLUBE specialty products. Regular use of MOTOREX chain care products lengthens the life of the entire chain kit!

chainlube611tn.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam baseta- i to wcale nie maly pies(36kg)- tylko niski.

Z wydechami z carbonu nielatwa sprawa, ale damy rade zrobic, w czwartek musze jeszcze raz jechac do Rycha zrobic przymiarke i musimy wzor wziac na 1 kielbaske.

Krzychu dzieki za nity -dzisiaj doszly i od razu zawiozlem.

Macie jakis pomysl na sprezynki laczace- bo bedzie chyba brakowac 2 szt. najwyzej dorobimy z czegos.

Na poczatek odpale i zobacze jaki bedzie glosny z tymi dziurkowanymi przeslonami- mysle ze nie bedzie potrzeby ich wywalac.

Narazie Panowie ide spac- jutro arbajt.Pozdr.Janek-Klekotek.P.S. Jeszcze raz dzieki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...