Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Października 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Melvin Ty leniu patentowy!!! Do roboty!!!!!!:)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Października 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 silnik mam pochlapany elektrolitem i wygląda paskudnie... Mam dokładnie ten sam problem... będzie zdjąć na zimę.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 A powiedz Dominik ile zajmuje wyciągnięcie silnika z ramy??? Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Przed dobkiem miałem owczarka długowłosego, piesek super! ale miał jedną wadę - gubił sierść kilka miesięcy, wszędzie koło domu tego było pełno... nawet jak coś robiłem przy moto to sierść, sierść i sierść!!!A moim skromnym zdaniem, to te ratlerki i inne takie szczurki... są dla samotnych starszych pań, a prawdziwy PIES musi mieć przestrzeń do biegania. I już!-------------------------------------------------------------------Co do oleju, to mój coś tam łyka, ale nie wiem ile bo jeszcze nie dolewałem... Pozdro Seba i ja to samo powiedziałem swojej małżowince - pies to ma byc pies, a nie kieszonkowy duperel kręcący sie pomiędzy nogami :) co do brania - dziś tylko ryby (ale i to może być juz nieprawdą) nie biorą :P kwestia jest nie ile - ale kiedy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 a to zalezy - czy samemu, czy z flaszeczką :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 jeżeli chodzi o ten simering to dzisaj zobaczę na sewisuwie i powiem czy uda sie bez rozbierania silnkia (powinno się udać) wieczorem dam znać jeżeli chcesz serwiuwe to wyslę CI pocztą kopię ....pewnie, że chcę, tylko moja poczta przyjmuje maile do 20Mb, jak wyda to wyślij na zefir77[maupa]o2[kropek]pl Pzdr.Zefir. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 pilk ma rozmiar 27MB to chyba niewyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 pilk ma rozmiar 27MB to chyba niewydaTo może wystaw gdzieś, na ten przykład tu: http://www.rapidshare.com/ Pzdr.Zefir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) no cos sie dzieje jeszcze o tym simeringu według mnie da sie go wydostać bez rozbierania silnkia tylko dlaczego on pociekł jest mozliwosć żę łożysko na wałku jest lipne musisz to sprawdzic...i łańcuch z zebatkami to jest tak DID 520 oring 240 plnDID 520VM 320plnDID 5200ZVM 420plnżębatki SANSTAR mała 14stka ok... 50 dychtylna 43zeby... 86 pln a ty ten link ciehawe czy dizałahttp://rapidshare.com/files/513716/Ducati_...erman_.pdf.html Edytowane 24 Października 2006 przez paweel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 no cos sie dzieje jeszcze o tym simeringu według mnie da sie go wydostać bez rozbierania silnkia tylko dlaczego on pociekł jest mozliwosć żę łożysko na wałku jest lipne musisz to sprawdzic...i łańcuch z zebatkami a ty ten link ciehawe czy dizałahttp://rapidshare.com/files/513716/Ducati_...erman_.pdf.htmlWszystko sprawdzę jak wpadnie w moje łapska, link działa, dzięki. Pzdr.Zefir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 My tu pierdu pierdu, a Chńczyki sie zbroją :P I co temat "jaki Ducati wybrać" umarł? :) Oj, cos się z tym narodem dzieje albo trzeba wszystko wrzucić do jednego kotła inie skakać po 3 tematach równocześnie (bo i ja się już gubię :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) noo dobra - uwagi Melvina i Dominika są słuszna, ale my z Sebą też dbamy o nasze sprzęty (uważając na wodę, której nie da się uniknąć)ja nie mam co do tego watpliwosci, ale z przeczytanych info wynika, ze wszelkie szampony zawieraja rozne oprocentowanie skladnikow powodujacych korozje. a motor nie ma az tak wielkiej powierzchni pokrytej lakierem, by szampon i gabka byl bezwzgledny. dodatkowo te powierzchnie nigdy sie bardzo nie brudza; bak, owiewka (jesli jest) i "zadupek" (jesli jest). to po to, by to wyczyscic trzeba zlewac motor woda? nie sadzejesli juz koniecznie chcesz wode i szampon, to po rozcienczeniu szamponu wlej go do takiego plastikowego pojemnika z koncowka ktora robi spray (np po plynie do okien lub tp)sprejuj te czesci ktore chcesz myc i od razu wycieraj sztuczna ircha (wg mnie lepsza niz prawdziwa) do suchado zatluszczonych czesci silnika uzywam preperatu do czyszczenia lancucha ze wzgledu na fakt, ze jest on intensywny ale nie powoduje zniszczenia, jako ze lancuchy maja X ring lub O ring i preperat to uwzglednia a co za tym idzie, nie niszczy pomalowanych czesci silnikaja wiem, ze u was jest inna pogoda, brud na drogach niesamowity ale sadze, ze jesli po prze-super dokladnym umyciu raz na jakis czas, bedziesz motor myl regularnie "z grubsza" to nie bedzie sie mial okazji zabrudzica przy tym wg mnie, mycie dokladne motoru ma dodatkowy benefit: jestes w stanie zauwazyc wszelkie ewentualne male usterki, ktore mozesz zrektyfikowac zanim urosna do rangi problemu ufff, ale sie nagadalemto moj punkt widzenia, a wy se róbta jak chceta pszapomnialem dodac, ze sprejuje co sie da (CF, felgi itd) sprejem z woskiem bo pomijajac fakt, ze czesci nabieraja polysku, to przez to staja sie one sliskie i nie przyczepia sie do nich za bardzo brud; a jesli nawet, to latwiej go usunac Edytowane 24 Października 2006 przez melvin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Października 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 ile zajmuje wyciągnięcie silnika z ramy??? Teoretycznie nie jest to takie trudne i czasochlonne. Jeżeli jednak nie znasz niuasnów: podłączeń kostek, poprowadzenia kabli, ich ułozenia, mnóstwa innych pierdół - raczej nie podejmowałbym się rozgolaszania Monstera. Powiem Co tylko tyle - mój mechanik do Duki, spec-Waldek, kiedyś zawalił z dostarczeniem mi motocykla na czas tylko z takiego powodu, że nie wiedział jak podłączyć linkę od zamka pod kanapą. To jasne, że to wyjątkowo upierdliwyt element, ktoóry non stop psuje mi humor. Ale to tylko pokazuje, co by było, gdybyś oddał Ducati osobie nie znającej się na tych motocyklach. A najlepiej na modelach Ducati... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 widzę, że musze zakupic trochę więcej kosmetyków (oby nie był ato fortuna) do mycia bez wody i tyż będzie git :)ok, tu masz dokladna liste moich produktow; co nie oznacza ze one sa najlepsze; ja po prostu biore łapowe za ich reklamowanie :) Wash & Wax is the dry cleaner for your BIKE. Thanks to its exclusive formula, it cleans shines up and protects motorcycle plastic parts and paints without any water : bikebodies, rims, frames, swingarms. Wash & Wax is the dry cleaner for your MOTORCYCLE. Thanks to its exclusive formula, it cleans and protects motorcycle bodies without water : fairings, rims, frames, swingarms. 1/ Easy to use, Wash & Wax wipes clean all surfaces in depth without using water or rags: removes mud, dirt and others stains.2/ Deposits a protective wax film for extended effectiveness. Enhances body shine. PERFORMANCEWash & Wax cleans and shines up all surfaces in depth without using any water: Removes mud, dirt and others stains.Easy to use, Leaves a protective wax film for extended effectiveness. RECOMMENDATIONSSpary Wash & Wax directly on the surface to clean. Scrub with a soft rag clean and dry. Shine & Gois silicone based spray to polish the whole motorcycle.Fairing, plastics, dashboard, rims, mudguards, crash bar, paintwork, varnish...Particularly recommended to obtain an as newfinish after steam pressure washing which tends to tarnish colors. PERFORMANCEPolishes and revives the colors in plastic, paintwork and varnish on the whole motorcycle.Dries evenly and leaves a protective dry sheen.Protects paintwork and varnish from dust, insects, and mud...Repels water and dirt. RECOMMENDATIONSIf the motorcycle is very dirty, wash with MOTUL MOTOWASH. Shake MOTUL SHINE & GO before use.Spray from a distance of 25 cm.Leave to dry for a few moments.Polish with a soft cloth to obtain a perfect finish. Chain Lube Factory Lineis a lubricant for road motorcycle chainsWhite coloured and stickySprayAll types of chains : standard and with O - RING, X-RING, Z-RINGA result of Motul?s experience in motorcycle racing, only for road use (sticky product) , MOTUL CHAIN LUBE Factory Line is a lubricant specifically developed to lubricate racing motorcycle chains: Road Racing and Endurance.Specially recommended for very fast bikes :MOTUL CHAIN LUBE Factory Line adheres to the chain even at high speeds. PERFORMANCEThanks to its Boron Tech formula, MOTUL CHAIN LUBE Factory Line reduces the rolling resistance, increases transmission efficiency and keeps its lubricant properties under high temperature. Increases chain lifespan.Water and rust resistant.Protects O-rings, X-rings and Z-rings.Contains a solvant to eliminate old residue and to penetrate into the links.White colored for easier application. ....Jednak my tu w Polsce czasami jeździmy w deszczu i po wodzie i motory musza to znośić dzielnie :Pto czysc te brudne i tluste czesci motoru/zawieszenia tym MOTOREX CHAIN CLEAN 611Highly effective cleaner for all drive chains. Effectively removes caked on re-sidue. Excellent basis for optimum chain maintenance. Tested with X-rings and O-rings. After cleaning the chain, spray it with one of the MOTOREX-CHAINLUBE specialty products. Regular use of MOTOREX chain care products lengthens the life of the entire chain kit! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Ja mam baseta- i to wcale nie maly pies(36kg)- tylko niski.Z wydechami z carbonu nielatwa sprawa, ale damy rade zrobic, w czwartek musze jeszcze raz jechac do Rycha zrobic przymiarke i musimy wzor wziac na 1 kielbaske.Krzychu dzieki za nity -dzisiaj doszly i od razu zawiozlem.Macie jakis pomysl na sprezynki laczace- bo bedzie chyba brakowac 2 szt. najwyzej dorobimy z czegos.Na poczatek odpale i zobacze jaki bedzie glosny z tymi dziurkowanymi przeslonami- mysle ze nie bedzie potrzeby ich wywalac.Narazie Panowie ide spac- jutro arbajt.Pozdr.Janek-Klekotek.P.S. Jeszcze raz dzieki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.