Frencci Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Już byłam, kilka dni temu ;) Widziałam ST2 i się nawet przymierzyłam. ST4 nie widziałam, nie wiedziałam, że tam jest. Za to dziś oglądałam ST4 w Kocmyrzowie. I spodobał mi się na tyle, że już chciałam posyłać tam mechanika... Z drugiej strony, może ST2 byłby lepszy? Aaaa!!! No i jak ja mam się zdecydować? A pytalas na klubowym forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 (edytowane) No własnie ten ST4 to jest w Kocmyrzowie. Podobno ładny i ma wszystko zrobione. Opisz co widziałaś, prosze. Edytowane 27 Maja 2010 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 A pytalas na klubowym forum? Nie, mój starszy desmobracie ;) Ale to z bardzo bardzo prozaicznego powodu: Chciałam oglądnąć, zastanowić się, pomyśleć. Nie chciałam kupować wcześniej, niż pod koniec sezonu, a najlepiej na początku następnego. O ile w ogóle, bo przecież ja 695 zawsze chciałam. I w ogóle tylko Monster wchodził w grę. To i głowy nie zawracałam bardziej, niż to było konieczne. Poczytałam to, co na klubowym forum było, poszukałam po necie i zasypałam pytaniami kolegę z 4um ;) (Dzięki Pablo) i za jego namowami pojechałam oglądnąć, przymierzyć się, może przejechać. No i jak usłyszałam jak to brzmi... Hmmm... I nawet kasa by się znalazła na już, gdybym bardzo chciała. Może do jutra złapię dystans? No własnie ten ST4 to jest w Kocmyrzowie. Podobno ładny i ma wszystko zrobione. Opisz co widziałaś, prosze. No... ładny :bigrazz: Faktycznie utrzymany śliczniutko, czyściutko i zadbany. Moje niewprawne w ocenie motocykli oko nie znalazło NIC do czego by się można było przyczepić. W jednym miejscu była klejona owiewka, w jednym miejscu na owiewce mała rysa, jakaś ryska na lusterku i ułamana klamka sprzęgła. I to wszystko. Kobieca intuicja ;) mówi mi, że będzie ok. Rozum, zeby zabrać kogoś bardziej obeznanego. :biggrin: Ależ mam mętlik w gowie... Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Z drugiej strony, może ST2 byłby lepszy? Aaaa!!! No i jak ja mam się zdecydować? Jako posiadacz St2 jestem subiektywny, ale jak dla mnie ten motocykl nie posiada wad. Na chwilę obecną naprawdę ciężko znaleźć tak uniwersalny motocykl w gamie Ducati. Jeśli cenisz sobie moment obrotowy, elastyczność, piękny dzwięk dwuzaworowca - bierz St2, jesli chcesz narowistego turystyka, którego raczej trzeba wyżej "kręcić" bierz ST4. Jak wspomniał Pablo kompromisem jest ST3 ale tu raczej niełatwo o dobry egzemplarz w rozsądnej cenie. Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Jako posiadacz St2 jestem subiektywny, ale jak dla mnie ten motocykl nie posiada wad. Na chwilę obecną naprawdę ciężko znaleźć tak uniwersalny motocykl w gamie Ducati. Jeśli cenisz sobie moment obrotowy, elastyczność, piękny dzwięk dwuzaworowca - bierz St2, jesli chcesz narowistego turystyka, którego raczej trzeba wyżej "kręcić" bierz ST4. Jak wspomniał Pablo kompromisem jest ST3 ale tu raczej niełatwo o dobry egzemplarz w rozsądnej cenie. Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru:-) Heh, mnie się nawet Monster 600 nie znudził. Ok, wiem, ze ciut mocniejszy motocykl niebyłby zły, ale na moją jazdę pod kątem silnika Potworzątko spokojnie wystarcza. Problem w tym, że tak jak próbuję jeździć, przydałaby się owiewka i możliwość zapakowania bagażu. ST2 rozważałam jako trochę słabszy. Cały problem polega na dostępności egzemplarzy w dobrym stanie. ST4 jest. Stoi i czeka i wygląda naprawdę dobrze. ST2, którego oglądałam... Może jest w dobrym stanie, ale wygląda znacznie gorzej. Może lepszym wyjściem byłoby sprowadznie czegoś z zagranicy? Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tatran Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 A ja myślę że jeśli ST4 jest w dobrym stanie, to nawet nie ma się co zastanawiać tylko brać. Generalnie ST4 jest poszukiwanym towarem i wyjątkowo rzadkim, a ponadto więcej koni nikomu jeszcze nie zaszkodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 (edytowane) Nie do końca Tatran. Ja słyszałem,że ST4 nie jest idealny. Jest zbyt narowisty jak na moto turystyczne. Tak mówią niektórzy użytkownicy. Np. Radek z naszego klubu ma ST4 i ss900 i mówi,że znacznie lepiej mu się jeździ SS900 bo ma fajniejszy dół. Rzeczywiście słyszałem,że ST3 jest najlepszy z tej całej trójki ale inne pieniadze też kosztuje. Ja osobiście nie jeździłem ale generalnie jeste fanem 2-zaworowców. Ja mam podobny silnik jak w ST3 i jestem bardzo zadowolony. Silnik mocny, bardzo oszczędny i tani w eksploatacji. Części i materiały eksploatacyjne do 4-zaworowców sa dużo droższe. Edytowane 28 Maja 2010 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 witam jak dobrze pójdzie to będe nie bawem szczęśliwym posiadaczem ST3, jak nie wyjdzie będe sie rozglądał za st4 lyb st4s pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 sugerujesz, że Twoje st2 znajdzie się na giełdzie? ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 zapewne tak ponieważ koleżanka żona mi nie pozwoli na trzymanie dwóch Ducatów :lapad: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 zapewne tak ponieważ koleżanka żona mi nie pozwoli na trzymanie dwóch Ducatów :lapad: :banghead: Hmmm... a jaki kolor? :biggrin: Powyższe, żeby tradycji stało się zadość. A na poważnie: może się skuszę? Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Z racji że posiadam St4s to mam jakiś punkt odniesienia .Jeździłem kolegi ST4 które ma silnik jak moja Basia w S4 i w porównaniu do mojego Esteka silnik 916 w nich jest jak babcia. Niby oba mają 107koni a mój ma tylko 10 więcej ale podczas jazdy te wartości książkowe nijak się mają do testu na drodze. Mówicie że ST4 jest norowiste no to nie jeździliście ST4S 996cm ooo to znacznie bardziej boleśniej wierzga niż 916cm. S4-ą na szóstym biegu można normalnie i 80km/h jechać ,a mój estek poniżej 120km/h zapomnij o jeździe na 6-ce. Bałem się że Basia nie opanuje tych 107koni i 20kg więcej niż poprzedni M900 ale co do masy jest po prostu ostrożniejsza a co do mocy na drodze wcale nie czuć takiej mocy jaką deklaruje producent ,jak trzeba poleci i 200km/h ale nie robi tego jakoś spektakularnie a ze stoickim spokojem .Reasumując St4 i St4s pod względem temperamentu dzieli przepaść. Z tym że St4s ma znacznie lepsze zawiasy i mniejszy apetyt na paliwko niż St4 i S4. Zobaczcie jakie gość miał szczęście: http://www.24opole.pl/?id=wiadomosci_infor...uszedl_z_zyciem Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 kolor srebny metalic powinni tego co Duca w ten kolor pomalował wsadzić na 25 lat za zbeszczeszczenie Duca :buttrock: albo łapy w łokciach przestrzelić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 kolor srebny metalic powinni tego co Duca w ten kolor pomalował wsadzić na 25 lat za zbeszczeszczenie Duca :buttrock: albo łapy w łokciach przestrzelić Zgadzam się ;D A co do informacji, to już mi doniesiono :cool: Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 choć cóś pozytywnego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.