Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Nawet bez rozrzadu Desmo jest jeszcze mozliwe podniesienie mocy R4- 1000 jednak- sama moc to nie wszystko- trzeba jeszcze wydajnie ja przeniesc na kolo i wykorzystac...zreszta juz bylo to przerabiane w Motogp- teraz motocykle sa o 50-60 KM slabsze niz 990 a mimo to osiagaja lepsze czasy okrazen...

Roznym sceptykom dodam ze nawet Ducati mialo swe 2,3,4- cylindrowe rzedowe Desmo, a nawet projekt 5 i 6 cylindrowego..., jednak genialny Taglioni wymyslil mozliwie jak najtanszy sposob stworzenia szybkiego motocykla , ktory bylby w stanie konkurowac z niemieckimi, angielskimi i japonskimi motocyklami dodajac po prostu do 350-450 Desmo dodatkowy cylinder...

Pozdr. Janek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam to duza czesc szybkich motocykli ze Szwajcarii jest mocno zdlawiona(do 78 KM) , a powrot do oryginalnej mocy wymaga poniesienia ogromnych kosztow...W tym danym egzemplarzu to byl problem krzywego czopu walu, niestety polscy " picownicy" kupili sztrucla wiedzac o jego przypadlosci, dokupili tylko lwey dekiel i na sile zalozyli , i tak sprzedali( kto chce wiedziec co za firma- zapraszam na priv..

 

Czy możesz Janku to rozwinąć???

Dlaczego pytam :

http://www.motoallegro.pl/item465455034_du...owe_okazja.html

Sprzedawca mówi, że sprzęt został kupiony od gościa, który miał świeżo prawko zrobione i jeździł zdławionym moto. Jak przywrócić moc fabryczną? Ogranicznik na rolgazie ok, ale elektronika???

Mimochodem wspomniał, że moto ma sklejony lewy dekiel :eek: , ale nie cieknie, moto jeździ prosto itp.

Nie to , żebym już jechał do nich z kasą, ale dziwnie twój post pasuje do tego motocykla :)

Aha. Sprzedawca jest motocyklistą i zapewnia, że miny by nie sprzedał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś ma jakieś instrukcje montażu stelażu lub bocznych stelaży Givi do multistrady bo chciałbym se takowe zrobić ponieważ nowe org. troszke kosztują a nie ukrywam że z kasą troszkę cienko lub może ktoś takowe może w wawie zrobić. dzięki.

 

 

Mam troche różnego rodzaju materiału na takie stelaże z kwasówki -pręt 8,10mm i rurke w polerze 16mm i nażędzia do tego żeby to zrobić ,możesz wpaść do mnie do Twierdzy to coś zaradzimy ,już robiłem stelaże i bagażniki z kwasówki.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam to duza czesc szybkich motocykli ze Szwajcarii jest mocno zdlawiona(do 78 KM) , a powrot do oryginalnej mocy wymaga poniesienia ogromnych kosztow...

 

Czy możesz Janku to rozwinąć???

Dlaczego pytam :

http://www.motoallegro.pl/item465455034_du...owe_okazja.html

Sprzedawca mówi, że sprzęt został kupiony od gościa, który miał świeżo prawko zrobione i jeździł zdławionym moto. Jak przywrócić moc fabryczną? Ogranicznik na rolgazie ok, ale elektronika???

 

No wlasnie mnie to tez interesuje, bo moj paździerz jest właśnie z CH. Wywaliłem kryzy na dolotach i przed wydechami. Wymieniłem EPROM. Samo ECU podobno jest takie samo jak w "normalnych" motocyklach. Mimo wszystko moto nie idzie. Odejście ma dobre, ale V max to 150 km/h i ni chuchu wiecej. Efekt jest taki jakby mu po prostu odcinało zapłon albo brakło paliwa. Nagły gwałtowny muł się pojawia...

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam troche różnego rodzaju materiału na takie stelaże z kwasówki -pręt 8,10mm i rurke w polerze 16mm i nażędzia do tego żeby to zrobić ,możesz wpaść do mnie do Twierdzy to coś zaradzimy ,już robiłem stelaże i bagażniki z kwasówki.

 

 

oki spoksik bede pamiętał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Franek- no kurde klejony dekiel to juz nie wrozy nic dobrego...moga byc podobne problemy jak kolegi , a tutaj byc moze jeszcze zdlawiona 916 - teraz mam pytanie gdzie kupisz P8 od pelnej wersji???

Jurjuszi- najlateirj bedzie znalezc kolege co zamieni sie na kompy na pobe i wtedy cos sie okaze...

Podejrzewam ze moze byc jakis czujnik w predkosciomierzu, albo ten czujnik obrotow kola...odczytuje odpowiednia predkosc np tylnego kola, lub przelicza obrotomierz na predkosc i tez odcina dawke paliwa...Mam pytanie odcina na wszystkich biegach czy tylko na 6-tym, a pozostale kreca sie do czerwonego(sorki nie pamietam czy isnieje czerwone pole w ST 2)- bo byc moze wlasnie potrzeba wymienic nie tylko eprom, ale i wlasnie kompa...Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im wyzszy bieg tym wczesniej odcina. Tzn luz kreci do konca jedynka tak do 7, dwojka do ok 6200 ..... szostka do 5300...

W szybkosciomierzu nie ma czujnika, bo ostatnio ukrecila mi sie linka i jezdzilem bez szybkosciomierza. Nie ma tam zadnego czujnika. Komp do ST2 jest stosunkowo tani...

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Franek- no kurde klejony dekiel to juz nie wrozy nic dobrego...moga byc podobne problemy jak kolegi , a tutaj byc moze jeszcze zdlawiona 916 - teraz mam pytanie gdzie kupisz P8 od pelnej wersji???

Na ebayu:

http://cgi.ebay.pl/Ducati-916-996-SPS-P8-R...9QQcmdZViewItem

 

Ale widzę, że racje masz twierdząc- tanio kupisz-drogo kupisz, bo to dopiero początek wydatków.

Swoją drogą 916 wygląda super. Jakoś wcześniej tego nie widziałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam do tego ze Desmoquattro przed 2000 rokiem mialy swe specyficzne wady- niektore byly usuwane w ramach gwarancji...dot. m.in. dzwigienek zaworowych, ukladu ladowania/elektryki, wiec jesli motocykl chce sie miec na dluzsze przejazdzki tak ok 20 tys rocznie to lepiej rozejrzec sie za mlodszym egzemplarzem...a takie sztuki zostawic dla koneserow...

Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej rozejrzec sie za mlodszym egzemplarzem...

 

Nie chcę wydawać kasy na moto, którego będę bał się dotknąć. Nie kręci mnie tylko jazda (chociaż nawijanie km jest super), wolę nawijać na sprzęcie, w którym coś dłubnąłem :icon_evil:

Takie skrzywienie po jeździe weteranami :notworthy:

Edytowane przez franekfilm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja tak samo mam z moim paździerzem. Nie chcę się go pozbywać, bo odbyłem na nim kilka zajefajnych trasek, namordowałem się żeby go przywrócić do życia itp itd... :notworthy:

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz franek- spozniles sie mielim 999 do wlasnie przerobienia na "samopala", ale sie spozniles i praktycznie moto sprzedane- i bedzie smigac jak najbardziej w oryginale...a cena za 2006 rok byla atrakcyjna ok. 20 chyba..., chyba ze wezmiesz 748- mamy taki jeszcze jeden- dobry na przerobke- bo ma male braki i moze Rysiek sprzeda za 15-16 tysi- to 2002 rok...albo bierz tego SS800-2007- co teraz mamy juz nawet nim jezdzilim , sobie przerobisz i cena dla Ducatystow atrakcyjna...

Ja to kiedyas mialem marzenie zeby wlozyc do Klekota silnik 999, ale za duza komplikacja bylaby- chyba zeby do silnika 999 przypasowac cala instalacje z czujkami i kompem od 748...ale narazie brak i kasy i chyba te 100 KM mi wystarczy- lepiej skupic sie na drobnych usprawnieniach Czarnej Cholery- amorek skretu Ohlins juz jest, chromowana pokrywka na sprzeglo, teraz i kupil ja blotnik nad tylne kolo, moze tera czas na pojedynczy stelaz i zadupek pojedynczy...sie zobaczy...

Pozdr. Janek Klekotek 748S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...