Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Pisz do niezawodnego Pitera z Sosnowca! :)

ah... z Piotrem już miałem długą dyskusję i dzięki niemu mam czujnik (jeszcze raz dzięx! :biggrin: :( :) ) ale z tymi przewodami co mam to nic nie trybi mimo wielu sensownych rad Piotra...

podejrzewam ze brakuje 3go przewodu - może od czujnika sprzęgła...

tak czy siak chciałem się dowiedzieć od forumowiczów jak to jest w ducach w których to działa - ile przewodów i jakie mają kolory -te co się łączą z przewodem od czujnika...

 

Pozdrawiam VDQ

Edytowane przez vdq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ah... z Piotrem już miałem długą dyskusję i dzięki niemu mam czujnik (jeszcze raz dzięx! :notworthy: :notworthy: :notworthy: ) ale z tymi przewodami co mam to nic nie trybi mimo wielu sensownych rad Piotra...

podejrzewam ze brakuje 3go przewodu - może od czujnika sprzęgła...

tak czy siak chciałem się dowiedzieć od forumowiczów jak to jest w ducach w których to działa - ile przewodów i jakie mają kolory -te co się łączą z przewodem od czujnika...

 

Pozdrawiam VDQ

 

 

To pisz do Balzaca, moze spojrzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edzio masz jakieś fotostory przeróbki kominów?

 

Panowie jak optymalnie ustawić wysokość gónej półki?

Wcześniej miałem górną półkę na wysokości 3/4 lagi i po dziurach jeździło się całkiem przyzwoicie ale w zakręcie strasznie mi "wyjeżdżał".

Teraz mam górną półkę na równo z końcami lag. Zauważyłem, że w zakręcie jeździ się o niebo lepiej, ale na dziurach i ostrym wietrze motor jest strasznie nerwowy.

Czy jest jakiś złoty środek? Jak wygląda to u Was?

 

 

Nie mam żadnej dokumentacji na poszczegulnych etapach bo kiepsko tak brudnymi łapskami aparat wyjmować i obsługiwać ale jak chcesz to mogę ci wszystko dokładnie opowiedzieć albo na telefon albo skype ale w monsterze to jeszcze prostrze zadanie i nic nie trzeba dokupować tylko zsunąć to aluminium ozdobne na wieżchu zdjąć tą końcówkę ozdobną i odciąć to denko z tą rurką wylotową i spowrotem wszysrko złożyć do kupy ,w Monsterze 900 mojej żony jest tak we Włoszech zrobione i brzmi nawet lepiej niż mój bas jest niższy i wcale n ie jest głośny jest poprostu dobrze słyszalny przez kierowce i najbliższe otoczenie,jakbyś nie miał do mnie daleko to moglibyśmy to zrobić u mnie.Pozdrawiam

 

Z podanego numeru wynika ze to rocznik 2000...

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

 

Ale jaki macie problem prawie każdy odlew w Ducati ma odbity rok odlewania czyli produkcji tak jak i Bmw np.cylindry,głowice może wprawdzie pod osłonami pasków ale zawsze można tam zajżeć. Pozdawiam

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z numeru ramy wynika, ze rzeczywiście jest to stary spodób numeracji ramy i jest z 2000r.

 

"...ducati po podaniu numeru ramy odpisal mi ze jest to model 2000 i ze mogl byc wyprodukowany w 2004 roku. Nie sa w stanie tego dokladnie stwierdzic"

 

Dobry kit to połowa sukcesu...Model z roku 2000 wyprodukowany w 2004????!!!! tzn że usnęlo się im przy taśmie produkcyjnej i się obudzili za 4 lata i dokończyli montować sprzęta??!!

A tak naprawde to rzeczywiście jak widzisz moto fizycznie to patrzysz na numery nabite na bloku silnika , owiewkach, felgach itd. oraz na przewodach hamulcowych. Przeważnie są z roku poprzedzającego rok produkcji moto czyli moto rocznik 2000 skręcony z części z 1999.

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałbym na łamach forum podziękować Edzio-wi i jego żonie Basi za pomoc w skopiowaniu mojego jedynego kluczyka do 749.

Teraz już się nie muszę bać że zgubię kluczyk, duplikat mam w domu.

Cała operacja trwała dwa dni !!!! :icon_mrgreen:

Jeszcze raz dzięki, aby więcej takich kolegów.

Pozdrawiam serdecznie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałbym na łamach forum podziękować Edzio-wi i jego żonie Basi za pomoc w skopiowaniu mojego jedynego kluczyka do 749.

Teraz już się nie muszę bać że zgubię kluczyk, duplikat mam w domu.

Cała operacja trwała dwa dni !!!! :)

Jeszcze raz dzięki, aby więcej takich kolegów.

Pozdrawiam serdecznie :)

 

 

 

No i na tym polega 'nasze dukatowanie' ;-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

 

Jakiś czas temu Duke pisał o Super S4 do sprzedania w Pionkach od naszego kolegi Wojtka

Okazał się takim cukiereczkiem, że dostał się na okładkę Dizmara

http://www.dizmar.pl/Dizmar_MotocyklowyFot..._Informacje.htm

Naprawdę warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam pytanie: jaki gwint mają lusterka w monsterze 600 ('96)? nie ma żadnych dziwnych kombinacji z lewym i prawym gwintem? w tych, które są, okazuje się nie tylko ja nic nie widzę - ja nie wiem, jak Agnieszka z nimi jeździła :rolleyes:

a może komuś się walają po garażu zbędne oryginalne..? :bigrazz:

TIA

jeszua

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zbędne ale te pseudokarbonowe, gwint 10,

Orginały ma Soleski, ale czy bedzie sie chciał pozbyć to nie wiem - musisz zapytać.

Jakiś czas temu pożyczałem od niego jak mi moje się urwało. Widać w nich wszystko, ale wygladaja kiepsko.

Lepiej szyje poćwiczyć :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

i zapytuję technicznie o wsparcie prosząc: moja bolońska towarzyszka drogi zachowała sie dzisiaj cokolwiek dziwnie, po raz pierwszy zresztą. Otóż pałętając się dzisiejszym popołudniem po rozgrzanych ulicach Krakowa w pewnym momencie moja Multistrada zaczęła reagować na dodane gazu odwrotnie niż zwykł to robić posłuszny motórek. Znaczy się ja daję gaz, a ona z fochem przyspiesza jak by miała nie 86 koni, a gdzieś tak z 0,86 .. Reakcja na manetkę praktycznie żadna. No zadziwiony byłem niesamowicie, bo to debiut sceniczny Długonogiej, ni z gruchy ni z pietruchy taki foch. I myślę sobie, będąc jeszcze w osłupieniu, że to może sprzęgło się ślizga? A raczej ślizgnęło, bo kiedy stanąłem na poboczu i powiedziałem na głos co o tym myślę, to zaczęła reagować na gaz prawidłowo.

Zagwozdka tym większa, że jutro wybieram się w trasę i świeci mi się taki duży znak zapytania.

 

Inna sprawa, że w Multistradach sprzęgło przy szybkim starcie dziwnie metalicznie trze, ale nigdy się nie ślizgało. No ale to może nie być sprzęgło.

 

Macie jakiś pomysł? Zdarza się to w klekotach?

No co z tym faktem w kontekście kilkuset kilometrowej wyprawy?

 

z góry dzięki

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...