vdq Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 (edytowane) Pisz do niezawodnego Pitera z Sosnowca! :)ah... z Piotrem już miałem długą dyskusję i dzięki niemu mam czujnik (jeszcze raz dzięx! :biggrin: :( :) ) ale z tymi przewodami co mam to nic nie trybi mimo wielu sensownych rad Piotra... podejrzewam ze brakuje 3go przewodu - może od czujnika sprzęgła... tak czy siak chciałem się dowiedzieć od forumowiczów jak to jest w ducach w których to działa - ile przewodów i jakie mają kolory -te co się łączą z przewodem od czujnika... Pozdrawiam VDQ Edytowane 3 Września 2008 przez vdq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 ah... z Piotrem już miałem długą dyskusję i dzięki niemu mam czujnik (jeszcze raz dzięx! :notworthy: :notworthy: :notworthy: ) ale z tymi przewodami co mam to nic nie trybi mimo wielu sensownych rad Piotra... podejrzewam ze brakuje 3go przewodu - może od czujnika sprzęgła... tak czy siak chciałem się dowiedzieć od forumowiczów jak to jest w ducach w których to działa - ile przewodów i jakie mają kolory -te co się łączą z przewodem od czujnika... Pozdrawiam VDQ To pisz do Balzaca, moze spojrzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 (edytowane) Z podanego numeru wynika ze to rocznik 2000...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Edytowane 4 Września 2008 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Edzio masz jakieś fotostory przeróbki kominów? Panowie jak optymalnie ustawić wysokość gónej półki?Wcześniej miałem górną półkę na wysokości 3/4 lagi i po dziurach jeździło się całkiem przyzwoicie ale w zakręcie strasznie mi "wyjeżdżał".Teraz mam górną półkę na równo z końcami lag. Zauważyłem, że w zakręcie jeździ się o niebo lepiej, ale na dziurach i ostrym wietrze motor jest strasznie nerwowy.Czy jest jakiś złoty środek? Jak wygląda to u Was? Nie mam żadnej dokumentacji na poszczegulnych etapach bo kiepsko tak brudnymi łapskami aparat wyjmować i obsługiwać ale jak chcesz to mogę ci wszystko dokładnie opowiedzieć albo na telefon albo skype ale w monsterze to jeszcze prostrze zadanie i nic nie trzeba dokupować tylko zsunąć to aluminium ozdobne na wieżchu zdjąć tą końcówkę ozdobną i odciąć to denko z tą rurką wylotową i spowrotem wszysrko złożyć do kupy ,w Monsterze 900 mojej żony jest tak we Włoszech zrobione i brzmi nawet lepiej niż mój bas jest niższy i wcale n ie jest głośny jest poprostu dobrze słyszalny przez kierowce i najbliższe otoczenie,jakbyś nie miał do mnie daleko to moglibyśmy to zrobić u mnie.Pozdrawiam Z podanego numeru wynika ze to rocznik 2000...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Ale jaki macie problem prawie każdy odlew w Ducati ma odbity rok odlewania czyli produkcji tak jak i Bmw np.cylindry,głowice może wprawdzie pod osłonami pasków ale zawsze można tam zajżeć. Pozdawiam Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Z numeru ramy wynika, ze rzeczywiście jest to stary spodób numeracji ramy i jest z 2000r. "...ducati po podaniu numeru ramy odpisal mi ze jest to model 2000 i ze mogl byc wyprodukowany w 2004 roku. Nie sa w stanie tego dokladnie stwierdzic" Dobry kit to połowa sukcesu...Model z roku 2000 wyprodukowany w 2004????!!!! tzn że usnęlo się im przy taśmie produkcyjnej i się obudzili za 4 lata i dokończyli montować sprzęta??!!A tak naprawde to rzeczywiście jak widzisz moto fizycznie to patrzysz na numery nabite na bloku silnika , owiewkach, felgach itd. oraz na przewodach hamulcowych. Przeważnie są z roku poprzedzającego rok produkcji moto czyli moto rocznik 2000 skręcony z części z 1999. Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basix Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Wielkie dzięki za pomoc. Jak będę miał troche wolnego czasu podjade i obejrze go na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ducatista Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 http://www.scigacz.pl/Ducati,Monster,1100,...jecia,6976.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slabypromil749 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Witam,Chciałbym na łamach forum podziękować Edzio-wi i jego żonie Basi za pomoc w skopiowaniu mojego jedynego kluczyka do 749. Teraz już się nie muszę bać że zgubię kluczyk, duplikat mam w domu.Cała operacja trwała dwa dni !!!! :icon_mrgreen: Jeszcze raz dzięki, aby więcej takich kolegów.Pozdrawiam serdecznie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basix Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 http://www.scigacz.pl/Ducati,Monster,1100,...jecia,6976.html Eee ten nowy design jakoś do mnie nie trafia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Witam,Chciałbym na łamach forum podziękować Edzio-wi i jego żonie Basi za pomoc w skopiowaniu mojego jedynego kluczyka do 749. Teraz już się nie muszę bać że zgubię kluczyk, duplikat mam w domu.Cała operacja trwała dwa dni !!!! :) Jeszcze raz dzięki, aby więcej takich kolegów.Pozdrawiam serdecznie :) No i na tym polega 'nasze dukatowanie' ;-] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMann Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Witajcie Jakiś czas temu Duke pisał o Super S4 do sprzedania w Pionkach od naszego kolegi Wojtka Okazał się takim cukiereczkiem, że dostał się na okładkę Dizmara http://www.dizmar.pl/Dizmar_MotocyklowyFot..._Informacje.htmNaprawdę warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Panowie, mam pytanie: jaki gwint mają lusterka w monsterze 600 ('96)? nie ma żadnych dziwnych kombinacji z lewym i prawym gwintem? w tych, które są, okazuje się nie tylko ja nic nie widzę - ja nie wiem, jak Agnieszka z nimi jeździła :rolleyes: a może komuś się walają po garażu zbędne oryginalne..? :bigrazz: TIAjeszua Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMann Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Ja mam zbędne ale te pseudokarbonowe, gwint 10, Orginały ma Soleski, ale czy bedzie sie chciał pozbyć to nie wiem - musisz zapytać. Jakiś czas temu pożyczałem od niego jak mi moje się urwało. Widać w nich wszystko, ale wygladaja kiepsko.Lepiej szyje poćwiczyć :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joy Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Witam wszystkich, i zapytuję technicznie o wsparcie prosząc: moja bolońska towarzyszka drogi zachowała sie dzisiaj cokolwiek dziwnie, po raz pierwszy zresztą. Otóż pałętając się dzisiejszym popołudniem po rozgrzanych ulicach Krakowa w pewnym momencie moja Multistrada zaczęła reagować na dodane gazu odwrotnie niż zwykł to robić posłuszny motórek. Znaczy się ja daję gaz, a ona z fochem przyspiesza jak by miała nie 86 koni, a gdzieś tak z 0,86 .. Reakcja na manetkę praktycznie żadna. No zadziwiony byłem niesamowicie, bo to debiut sceniczny Długonogiej, ni z gruchy ni z pietruchy taki foch. I myślę sobie, będąc jeszcze w osłupieniu, że to może sprzęgło się ślizga? A raczej ślizgnęło, bo kiedy stanąłem na poboczu i powiedziałem na głos co o tym myślę, to zaczęła reagować na gaz prawidłowo. Zagwozdka tym większa, że jutro wybieram się w trasę i świeci mi się taki duży znak zapytania. Inna sprawa, że w Multistradach sprzęgło przy szybkim starcie dziwnie metalicznie trze, ale nigdy się nie ślizgało. No ale to może nie być sprzęgło. Macie jakiś pomysł? Zdarza się to w klekotach?No co z tym faktem w kontekście kilkuset kilometrowej wyprawy? z góry dzięki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troublemaker Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 HMM....DZIWNE DUCATI SIE PRZECIEZ NIE PSUJA :lalag: JOY dziwne masz objawy wal może na priv do naszych medrców SEBY I JANKA :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.