Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Obawiam się, że efekt będzie tylko dźwiękowy.

Wykastrowanie wydechu z katalizatora i rur głuszących w końcówkach spowoduje inny przepływ gazów co z kolei negatywnie wpłynie na osiągi sprzęta.

 

Jak myślisz po co do układu Termi dodawany jest inny ECU i filtr powietrza?

 

 

A mów sobie co chcesz ja tak zrobiłem ze swoimi Remusami które jako drugie kupiłem w Angli na Ebayu w których nie było katalizatorów zostawiłem po jednej przegrodzie w każdym z tłumików o długości po kilkanaście centymetrów jako komore rozprężającą a dopiero od tych przegród zastosowałem wytłumione wokół rur perforowanych o średnicy ok 42mm i muszę powiedzieć że efekt dźwiękowy jest znacznie lepszy jeśli chodzi o bas,zbyt głośny nie jest i w długich trasach wcale nie jest męczący, motocykl tak jak palił tak pali dalej ok.4L/100km,świece mam ładniutkie i po kilku tysiach km.wyglądają jak wczoraj założone,i moim zdaniem motocykl jeździ lepiej ,nie posiada żadnych dziur w mocy czy momencie co chyba że Janek może potwierdzić bo ostatnio pośmigaliśmy wspólmie. Wiecie co? żeby nie okazało się to wszystko jest taką obiegową i stereotypową informacją że coś tam spada po założeniu przelotowych kominów lub po przerobieniu swoich w naszych Ducatach jak to że nie można dorobić kluczyka do Ducati z immobilajzerem od jedynego w posiadaniu czarnego :icon_eek: A swoje orginały Remusa z katalizatorami zostawiłem nie tknięte gdyby efekt przeróbki był mizerny lub negatywny i myślę że ich nigdy więcej w swoim nie założę.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dek ma racje nic u niego nie opadlo :eek: , moto zapi... jak wczesniej- tylko dudni ladnie a nie szemrze.

Zdziwilm sie niesamowicie ze mozna jednak skopiowac kluczyk Ducati 999 podobniez niekopiowalny... oj chyba teraz cena na odbudowe zapalania Ducow drastycznie spadnie i nie bedzie kosztowac 12 tys zlotych jak obecnie - tylko 1200 zl - bo na tyle sensownie mozna wyliczyc koszt licznika + kostki zwanej kompem i kompletu kluczykow...

Ach zebyscie widzieli jak mozna skopac silnik Ducatowi - żenua...od poniedzialku na warstacie mamy 2 sztuki do zrekonstruowania w zasadzie... ale przy okazji czlek sie uczy wlasnie i juz wiem ze nie trzeba koniecznie miec spec narzedzia zeby cudo rozebrac...a i same Desmo jest konstrukcja prosta i w zasadzie genialna ze hej...Pozdr. Janek Klekotek 748.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym z ciekawości na hamowni go zobaczył co się z krzywymi momentu i mocy porobiło po tej przeróbce. Z racji dudnienia możesz mieć wrażenie, że sprzęt lata jak mało który, a w rzeczywistości na seryjnym może był szybszy/elastyczniejszy.

Fakt na codzień nie używamy 100% mocy ale uroda Ducata to moment już od samego dołu, czyli wyprzedzanko bez mieszania biegami, przyspieszanie itp, a to już codzienność. A tu przesuwamy moment w górę i cały urok pryska. Oczywiście w teorii bo tylko hamownia mogła by to potwierdzić lub obalić.

Wierzę, że mogłeś uzyskać dźwięk ładniejszy niż na Termi czy innych kominkach i jeśli Twój sprzęt nie odczuje tego negatywnie to zostaje mi pogratulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym z ciekawości na hamowni go zobaczył co się z krzywymi momentu i mocy porobiło po tej przeróbce. Z racji dudnienia możesz mieć wrażenie, że sprzęt lata jak mało który, a w rzeczywistości na seryjnym może był szybszy/elastyczniejszy.

Fakt na codzień nie używamy 100% mocy ale uroda Ducata to moment już od samego dołu, czyli wyprzedzanko bez mieszania biegami, przyspieszanie itp, a to już codzienność. A tu przesuwamy moment w górę i cały urok pryska. Oczywiście w teorii bo tylko hamownia mogła by to potwierdzić lub obalić.

Wierzę, że mogłeś uzyskać dźwięk ładniejszy niż na Termi czy innych kominkach i jeśli Twój sprzęt nie odczuje tego negatywnie to zostaje mi pogratulować.

nie martw sie co najwyżej przepłaciłes :) za swoje kominy i nne wynalazki ty masz optimum według wiodącej firmy a my...my sobie skromnie i pomału kombinujemy :icon_mrgreen:i za to lubie DuuucCAATI że mozna po kombinować wypić piwko w garażu podumać nad maszynką....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i za to lubie DuuucCAATI że mozna po kombinować ............. w garażu podumać nad maszynką....

:D :D :D

Sąsiedzi mnie pytają, co tak ciągle siedzę w garażu i mantykuje przy sprzęcie :D

mówię, że chyba lepiej tak, niż kiedyś, jak policję co wieczór wzywali do mnie, bo "za głośna impreza" :D

Co do kominów, założyłem taki, testuję nim alarmy w garażu :D :

http://img401.imageshack.us/my.php?image=20080717491xf2.jpg

 

Mam na oku Duka 750ss, będzie dawcą silnika. Czy mogę zostać przy jednym wydechu, czy muszę montować dwa, tak jak w oryginale??? Coś się zmieni drastycznie, jak będzie chodził z jednym kominem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Franek- jak juz robisz przerobkie - to pamitaj ze jak 750- je na wtrysku- musi mniec wsio do wtrysku lacznie z czujka cisnienia i temp powietrza- hihihihihi..., no a w baku sprawna pompa z filtrem..jak od starszej wersji przed 1998 rokiem to potrzebne gazniki i modul...

Na 2 kominach Ducki zawsze chodza lepiej( przynajmniej sluchowo) przykladem jest 848/1098 kontra 916/998/748 te drugie sprzety maja wydechy 2 w 2 i lepiej slychac glebokie dudnienia, a nowe serie niestety maja 2 w 1 i potem rozdwaja sie w 2 a po drodze maja zawor klapkowy i juz inaczej chodza nie ma tej glebi- dla Ciebie bedzie to istotna roznica( bo chyba Wasc muzykalny)...

W Bialymkoszu to dalo sie odczuc- mimo zalozonych extra Termisow lub Zardow nowki sprzety nie daja tej glebi basow.

Zreszta we wspomnianym Koszu bylo tez ciekawe zjawisko Sportclassic na Zardach - i ten sprzet chyba przebijal wszystko- ale tam wydechy byly 2 w 2 ...

Jesli juz robisz przerobkie to moze pomysl o wiekszym silniku- od 900 SS/ Monster ? klekoczace suche sprzeglo to dopiero gratka dla amatora 2 palek i bebenka :D :icon_question: ...tylko nie wiem czy jestes w stanie wytrzymac szczekanio-szurania...

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Janku za rady.

Plan jest taki- skoro dłubię na razie przy 600ss, wolę zmienić silnik od ss i wstawić go po prostu do ramy, oczywiście z gaźnikami i resztą. Do tego druga tarcza z przodu, cobym spadochronu nie używał.

Następny krok to będzie monster, z suchym sprzęgłem oczywiście. Na razie chcę się otrzaskać z tematem Duke, a skoro mam 600ss- potrenuję na nim. Zresztą na zimę wstawiam go do mieszkania, rozbieram, poleruję, czyszczę, naprawiam partyzantkę zrobioną przeze mnie w sezonie z braku czasu, montuję z dwóch jednego i tyle na razie :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pamietaj przed tym wszystkim zaopatrz sie w:

Parts katalog- z netu

Owners manual- (niekoniecznie)

Workshpo manual, lub Service Manual- z netu lub ksiazka Haynes( ale jest slaba) z allegro

i odpowiednie narzedzia najlepiej nie chinskiej produkcji :icon_mrgreen: :) , jak bedziesz mial jakies pytania to wal smialo...Pozdr. Janko 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam komplet to zamontowania drugiej tarczy. Pochodzi z SS750 więc pasuje jak ulał. Mam tarcze, zacisk i stalowy przewód. Gosia-medevilek go zarezerwowała ale jak jestes zainteresowany a ona zrezygnuje to mozemy pogadac.

Edytowane przez duke75

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam komplet to zamontowania drugiej tarczy. Pochodzi z SS750 więc pasuje jak ulał.

 

Pod warunkiem, że jest do czego przymocować. 600ss ma jedno mocowanie, niestety niesymetryczne, z drugiego kompletu nie bardzo da się przełożyć chyba,że dać jakieś dystanse albo cuś. Albo całe przody od 750, ale na razie ich nie mam :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy mam prośbę.

 

Poszukuję zapinki do baku do swojego Monstera, przykręcany na 2 śrubki do baku.

W moim była zapinka plastikowa i pękła jakiś czas temu. Teraz szukam sprawnej, może być wersja z nowego modelu - aluminiowa. Nie musi być za darmo.

Jeśli ktoś z Was ma stary bak z ta zapinką to proszę o pomoc.

Wszyscy z allegro chcą sprzedać cały bak, ja swój malowałem razem z dużym serwisem na wiosnę, więc baku nie potrzebuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...