edzio Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 (edytowane) Obawiam się, że efekt będzie tylko dźwiękowy.Wykastrowanie wydechu z katalizatora i rur głuszących w końcówkach spowoduje inny przepływ gazów co z kolei negatywnie wpłynie na osiągi sprzęta. Jak myślisz po co do układu Termi dodawany jest inny ECU i filtr powietrza? A mów sobie co chcesz ja tak zrobiłem ze swoimi Remusami które jako drugie kupiłem w Angli na Ebayu w których nie było katalizatorów zostawiłem po jednej przegrodzie w każdym z tłumików o długości po kilkanaście centymetrów jako komore rozprężającą a dopiero od tych przegród zastosowałem wytłumione wokół rur perforowanych o średnicy ok 42mm i muszę powiedzieć że efekt dźwiękowy jest znacznie lepszy jeśli chodzi o bas,zbyt głośny nie jest i w długich trasach wcale nie jest męczący, motocykl tak jak palił tak pali dalej ok.4L/100km,świece mam ładniutkie i po kilku tysiach km.wyglądają jak wczoraj założone,i moim zdaniem motocykl jeździ lepiej ,nie posiada żadnych dziur w mocy czy momencie co chyba że Janek może potwierdzić bo ostatnio pośmigaliśmy wspólmie. Wiecie co? żeby nie okazało się to wszystko jest taką obiegową i stereotypową informacją że coś tam spada po założeniu przelotowych kominów lub po przerobieniu swoich w naszych Ducatach jak to że nie można dorobić kluczyka do Ducati z immobilajzerem od jedynego w posiadaniu czarnego :icon_eek: A swoje orginały Remusa z katalizatorami zostawiłem nie tknięte gdyby efekt przeróbki był mizerny lub negatywny i myślę że ich nigdy więcej w swoim nie założę. Edytowane 30 Lipca 2008 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 No dek ma racje nic u niego nie opadlo :eek: , moto zapi... jak wczesniej- tylko dudni ladnie a nie szemrze.Zdziwilm sie niesamowicie ze mozna jednak skopiowac kluczyk Ducati 999 podobniez niekopiowalny... oj chyba teraz cena na odbudowe zapalania Ducow drastycznie spadnie i nie bedzie kosztowac 12 tys zlotych jak obecnie - tylko 1200 zl - bo na tyle sensownie mozna wyliczyc koszt licznika + kostki zwanej kompem i kompletu kluczykow...Ach zebyscie widzieli jak mozna skopac silnik Ducatowi - żenua...od poniedzialku na warstacie mamy 2 sztuki do zrekonstruowania w zasadzie... ale przy okazji czlek sie uczy wlasnie i juz wiem ze nie trzeba koniecznie miec spec narzedzia zeby cudo rozebrac...a i same Desmo jest konstrukcja prosta i w zasadzie genialna ze hej...Pozdr. Janek Klekotek 748. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi-r Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Ja bym z ciekawości na hamowni go zobaczył co się z krzywymi momentu i mocy porobiło po tej przeróbce. Z racji dudnienia możesz mieć wrażenie, że sprzęt lata jak mało który, a w rzeczywistości na seryjnym może był szybszy/elastyczniejszy.Fakt na codzień nie używamy 100% mocy ale uroda Ducata to moment już od samego dołu, czyli wyprzedzanko bez mieszania biegami, przyspieszanie itp, a to już codzienność. A tu przesuwamy moment w górę i cały urok pryska. Oczywiście w teorii bo tylko hamownia mogła by to potwierdzić lub obalić.Wierzę, że mogłeś uzyskać dźwięk ładniejszy niż na Termi czy innych kominkach i jeśli Twój sprzęt nie odczuje tego negatywnie to zostaje mi pogratulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Czas pokaże Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troublemaker Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Ja bym z ciekawości na hamowni go zobaczył co się z krzywymi momentu i mocy porobiło po tej przeróbce. Z racji dudnienia możesz mieć wrażenie, że sprzęt lata jak mało który, a w rzeczywistości na seryjnym może był szybszy/elastyczniejszy.Fakt na codzień nie używamy 100% mocy ale uroda Ducata to moment już od samego dołu, czyli wyprzedzanko bez mieszania biegami, przyspieszanie itp, a to już codzienność. A tu przesuwamy moment w górę i cały urok pryska. Oczywiście w teorii bo tylko hamownia mogła by to potwierdzić lub obalić.Wierzę, że mogłeś uzyskać dźwięk ładniejszy niż na Termi czy innych kominkach i jeśli Twój sprzęt nie odczuje tego negatywnie to zostaje mi pogratulować.nie martw sie co najwyżej przepłaciłes :) za swoje kominy i nne wynalazki ty masz optimum według wiodącej firmy a my...my sobie skromnie i pomału kombinujemy :icon_mrgreen:i za to lubie DuuucCAATI że mozna po kombinować wypić piwko w garażu podumać nad maszynką.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekfilm Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 i za to lubie DuuucCAATI że mozna po kombinować ............. w garażu podumać nad maszynką.... :D :D :D Sąsiedzi mnie pytają, co tak ciągle siedzę w garażu i mantykuje przy sprzęcie :D mówię, że chyba lepiej tak, niż kiedyś, jak policję co wieczór wzywali do mnie, bo "za głośna impreza" :D Co do kominów, założyłem taki, testuję nim alarmy w garażu :D :http://img401.imageshack.us/my.php?image=20080717491xf2.jpg Mam na oku Duka 750ss, będzie dawcą silnika. Czy mogę zostać przy jednym wydechu, czy muszę montować dwa, tak jak w oryginale??? Coś się zmieni drastycznie, jak będzie chodził z jednym kominem??? Cytuj http://toniekoniecdrogi.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Franek- jak juz robisz przerobkie - to pamitaj ze jak 750- je na wtrysku- musi mniec wsio do wtrysku lacznie z czujka cisnienia i temp powietrza- hihihihihi..., no a w baku sprawna pompa z filtrem..jak od starszej wersji przed 1998 rokiem to potrzebne gazniki i modul...Na 2 kominach Ducki zawsze chodza lepiej( przynajmniej sluchowo) przykladem jest 848/1098 kontra 916/998/748 te drugie sprzety maja wydechy 2 w 2 i lepiej slychac glebokie dudnienia, a nowe serie niestety maja 2 w 1 i potem rozdwaja sie w 2 a po drodze maja zawor klapkowy i juz inaczej chodza nie ma tej glebi- dla Ciebie bedzie to istotna roznica( bo chyba Wasc muzykalny)... W Bialymkoszu to dalo sie odczuc- mimo zalozonych extra Termisow lub Zardow nowki sprzety nie daja tej glebi basow.Zreszta we wspomnianym Koszu bylo tez ciekawe zjawisko Sportclassic na Zardach - i ten sprzet chyba przebijal wszystko- ale tam wydechy byly 2 w 2 ...Jesli juz robisz przerobkie to moze pomysl o wiekszym silniku- od 900 SS/ Monster ? klekoczace suche sprzeglo to dopiero gratka dla amatora 2 palek i bebenka :D :icon_question: ...tylko nie wiem czy jestes w stanie wytrzymac szczekanio-szurania...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekfilm Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Dzięki Janku za rady.Plan jest taki- skoro dłubię na razie przy 600ss, wolę zmienić silnik od ss i wstawić go po prostu do ramy, oczywiście z gaźnikami i resztą. Do tego druga tarcza z przodu, cobym spadochronu nie używał.Następny krok to będzie monster, z suchym sprzęgłem oczywiście. Na razie chcę się otrzaskać z tematem Duke, a skoro mam 600ss- potrenuję na nim. Zresztą na zimę wstawiam go do mieszkania, rozbieram, poleruję, czyszczę, naprawiam partyzantkę zrobioną przeze mnie w sezonie z braku czasu, montuję z dwóch jednego i tyle na razie :icon_razz: Cytuj http://toniekoniecdrogi.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Tylko pamietaj przed tym wszystkim zaopatrz sie w:Parts katalog- z netuOwners manual- (niekoniecznie)Workshpo manual, lub Service Manual- z netu lub ksiazka Haynes( ale jest slaba) z allegroi odpowiednie narzedzia najlepiej nie chinskiej produkcji :icon_mrgreen: :) , jak bedziesz mial jakies pytania to wal smialo...Pozdr. Janko 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 (edytowane) Ja mam komplet to zamontowania drugiej tarczy. Pochodzi z SS750 więc pasuje jak ulał. Mam tarcze, zacisk i stalowy przewód. Gosia-medevilek go zarezerwowała ale jak jestes zainteresowany a ona zrezygnuje to mozemy pogadac. Edytowane 31 Lipca 2008 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekfilm Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Ja mam komplet to zamontowania drugiej tarczy. Pochodzi z SS750 więc pasuje jak ulał. Pod warunkiem, że jest do czego przymocować. 600ss ma jedno mocowanie, niestety niesymetryczne, z drugiego kompletu nie bardzo da się przełożyć chyba,że dać jakieś dystanse albo cuś. Albo całe przody od 750, ale na razie ich nie mam :icon_eek: Cytuj http://toniekoniecdrogi.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Nowak Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Witam wszystkich. Wybieram sie na tor do Kowna 10.08.2008 moge dac namiar na kolesia ktory organizuje ta impreze (150 pln 3h na torze) Jak ktos jest zainteresowany prosze na PW. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMann Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Drodzy koledzy mam prośbę. Poszukuję zapinki do baku do swojego Monstera, przykręcany na 2 śrubki do baku.W moim była zapinka plastikowa i pękła jakiś czas temu. Teraz szukam sprawnej, może być wersja z nowego modelu - aluminiowa. Nie musi być za darmo.Jeśli ktoś z Was ma stary bak z ta zapinką to proszę o pomoc. Wszyscy z allegro chcą sprzedać cały bak, ja swój malowałem razem z dużym serwisem na wiosnę, więc baku nie potrzebuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 a pasuje zapinka od ST3? bo w Białymstoku ma gość części do takiego tel.790290228 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Witajcie! poszukuje manuala do mojego D. SS 750 rok 99', najlepiej w języku angielskim. Jak narazie znalazłam książke Haynesa, ale wolałabym coś bardziej szczegółowego. Z góry dziekuje za pomoc :D pozdr. Kinga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.