Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Doszedl do Ciebie krotki filmik z wyjazdu do Poznania? Ten- filmowany z pola przy drodze?

Doszedł, dzięki :banghead:

 

Ale jak zobaczyłem gośca przy drodze z podniesiona ręką to pomyślałem "cholera policja" i zwolniłem do ....", gdy zobaczyłem że to jeden z nas już było za późno odkręcać "palnik". Ale za to fajne mam zdjęcie:

czerwona plam to ja :-))))))

 

Pozdrawiam

 

Poszukuję:

DP touring seat do Multistrady, jakby ktoś miał to poproszę, nawet w Euro zapłacę

Edytowane przez balzac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

 

Po zdjęciach widzę, że musiało byc fajnie. szkoda że nie dotarłem z grupą krakowską. Może następnym razem.

 

Jeżeli ktoś szuka pewniaka Monstera to mojego chce zamienić z bólem serca na coś bardziej turystycznego - ze względu na żonę - może zacznie ze mna jeździć dalej niż 100 km.

Jest po dużym przeglądzie u Maćka z Moto-Rexu w Poznaniu.

więcej szczegółów na priv.

Tanio nie oddam :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dorzucam do "wora" ale za to z całkiem innej beczki :rolleyes:

 

Wygodne siedzisko już znalazłem jeden sklep we Włoszech, a drugi w dawnym RFN-nie

Zapytam też naszych dostawców, jak nie będzie dużo drożej to kupie u naszych.

A teraz..... nowy temat OPONY, tylko które ? Macie jakieś doświadczenia z podanymi modelami:

 

120/70 ZR 17 M/C TL 58W CONTIROADATTACK

180/55 ZR 17 M/C TL 73W CONTIROADATTACK B

 

120/70 ZR 17 TL 58W PILOT ROAD FRONT

180/55 ZR 17 TL 73W PILOT ROAD REAR

 

120/70 ZR 17 M/C TL 58W SCORPION SYNC

180/55 ZR 17 M/C TL 73W SCORPION SYNC

 

120/70 ZR 17 M/C TL 58W DIABLO STRADA

180/55 ZR 17 M/C TL 73W DIABLO STRADA

 

co byście brali do normalnej jazdy na jednym kole

 

Pozdrawiam

 

PS:

Sorry, miałem na myśli na dwóch kołach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dorzucam do "wora" ale za to z całkiem innej beczki :rolleyes:

 

Wygodne siedzisko już znalazłem jeden sklep we Włoszech, a drugi w dawnym RFN-nie

Zapytam też naszych dostawców, jak nie będzie dużo drożej to kupie u naszych.

A teraz..... nowy temat OPONY, tylko które ? Macie jakieś doświadczenia z podanymi modelami:

 

120/70 ZR 17 M/C TL 58W CONTIROADATTACK

180/55 ZR 17 M/C TL 73W CONTIROADATTACK B

 

120/70 ZR 17 TL 58W PILOT ROAD FRONT

180/55 ZR 17 TL 73W PILOT ROAD REAR

 

120/70 ZR 17 M/C TL 58W SCORPION SYNC

180/55 ZR 17 M/C TL 73W SCORPION SYNC

 

120/70 ZR 17 M/C TL 58W DIABLO STRADA

180/55 ZR 17 M/C TL 73W DIABLO STRADA

 

co byście brali do normalnej jazdy na jednym kole

 

Pozdrawiam

 

PS:

Sorry, miałem na myśli na dwóch kołach ;)

 

 

Uwazam, ze jedynym rozsadnym/najlepszym wyborem w tej grupie beda Piloty Road- mam nadzieje, ze piszesz o 'dwojkach',tych dwustrefowych. Sa rewelacyjne, szczegolnie na mokrym. Pzdr,J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwazam, ze jedynym rozsadnym/najlepszym wyborem w tej grupie beda Piloty Road- mam nadzieje, ze piszesz o 'dwojkach',tych dwustrefowych. Sa rewelacyjne, szczegolnie na mokrym. Pzdr,J

 

Też tam myślałem i już miałem Piloty Road "prawie" zamówione, ale dostałem dziś maila od kolegi (ujeżdża również Multristradę), który napisał, cytat "Ja jeżdżę już drugi sezon na Michelinach Pilot Road i są takie na 4. Ciągle się uslizguja na białych liniach a i na mokrym nie są rewelacyjne. Planuje ich zmianę na następny sezon ale myślałem o Pirelli Diablo Strada. słyszałem o nich same dobre opinie" koniec cytatu.

No i właśnie jak z tym jest dobre czy złe na mokrym ?

 

Przeważnie ludzie chwalą to co mają, a jeżeli coś naprawdę jest nie tak to mówią o tym otwarcie.

Jacku, czy Ty jeździsz na Pilot Road ? Bo z tego co wiem to Pilot Power to jeszcze coś innego....

Wiele pochlebnych opini słyszłem na temat CONTIROADATTACK. I bądź tu mądry :icon_mrgreen:

Może po prostu rzucę monetę :D

 

Pozdrawim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tam myślałem i już miałem Piloty Road "prawie" zamówione, ale dostałem dziś maila od kolegi (ujeżdża również Multristradę), który napisał, cytat "Ja jeżdżę już drugi sezon na Michelinach Pilot Road i są takie na 4. Ciągle się uslizguja na białych liniach a i na mokrym nie są rewelacyjne. Planuje ich zmianę na następny sezon ale myślałem o Pirelli Diablo Strada. słyszałem o nich same dobre opinie" koniec cytatu.

No i właśnie jak z tym jest dobre czy złe na mokrym ?

 

Przeważnie ludzie chwalą to co mają, a jeżeli coś naprawdę jest nie tak to mówią o tym otwarcie.

Jacku, czy Ty jeździsz na Pilot Road ? Bo z tego co wiem to Pilot Power to jeszcze coś innego....

Wiele pochlebnych opini słyszłem na temat CONTIROADATTACK. I bądź tu mądry :icon_mrgreen:

Może po prostu rzucę monetę :D

 

Pozdrawim

 

Nie jezdzilem ale Wilu..lub Muminek zdaje sie smigal 200- 300km w deszczu na nich. Pozegnaj sie czule z kolega gdy zmieni na Conti bo dopiero zobaczy co to jest uslizg majac wczesniej Micheliny. Conti i ME maja najlepsze opinie... ale w niemieckich pismach, nawet lepsze od Powerow i innych najnowoczesniejszych opon. Kazda opona sie uslizgnie gdy dodasz za duzo gazu lub jedziesz bez wyczucia czy dajesz ''w palnik' na zimnych gumach. Mi tez sie slizga, nawet rozgrzany Power 2CT gdy glupawka mnie najdzie ale czy to oznacza, ze lepsze sa Conti bo ktos slyszal, ze sa dobre? Trudo zadajac takie pytanie oczekiwac obiektywnych odpowiedzi, nawet jesli oczekuje sie opinii uzytkownikow. Twoj kolega radzi tobie Conti tez 'ze slyszenia'... W zeszym roku duzo osob kupilo komplety Pirelli...dlatego, ze przedstwiciel sprzedawal je po...chyba 800zl/kpl. Ilu jest faktycznie tak jak Ty swiadomie szukajacych opon osob? CONTIROADATTACK - czy w jakichs najnowoczesniejszych modelach opon widziales taki fantazyjny/zbajerowany bieznik? Gdyby byl perfekcyjny to zapewne cos podobnego robilyby takze inne firmy. Uwazam, ze to prehistoria juz niestety, widze te opony od lat na rynku. Road'y tez firma 'ciagnie' od lat ale ostatno wprowadzila dwie rozne miszanki gumy i zmienila bieznik co posktutkowalo podobno lepszymi wlasciwosciami na mokrym.Mysle, ze popelnisz gruby blad kupujac Conti zamiast dwustrefowych, nowoczesnych Road'ow. No ale to oczywiscie jedynie moja opinia, nie gniewaj sie. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jezdzilem ale Wilu..lub Muminek zdaje sie smigal 200- 300km w deszczu na nich. Pozegnaj sie czule z kolega gdy zmieni na Conti ...............Mysle, ze popelnisz gruby blad kupujac Conti zamiast dwustrefowych, nowoczesnych Road'ow. No ale to oczywiscie jedynie moja opinia, nie gniewaj sie. Pzdr

Nie gniewam się :icon_mrgreen: bo i o co ?

Jestem ciekaw waszych opinii i doświadczeń dlatego poruszyłem ten temat. Kolega planuje zamiane na Pirelli Diablo Strada następnym sezonie. Natomiast, to ja słyszałem wiele pochlebnych opinii na temat Continental ContiRoadAttack na forum multistrada.net.

Różnica w cenie miedzy Pilotami Road, a ContiRoadAttack wynosi tylko 100zły (przy zakupie kompletu)

 

http://mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/la...opony_moto.html

 

A co do „uślizgów” to też z Tobą się zgadzam., każda się czasami ośliźnie. Pozostaje jeszcze kwestia na ile km wystarczy taka opona ? Te które mam teraz, Pirelli Scorpion Sync (są na moto od nowości czyli 2003 i prawie 15K), pomimo takiej sobie opinii jak dla mnie były i nadal są całkowicie ok. Niestety doświadczenie u mnie w wyborze opon małe i dlatego pytam.... :banghead:

 

PS:

muszę sie pospieszyć bo właśnie w radio mówią ze euro zdrożało :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gniewam się :flesje: bo i o co ?

Jestem ciekaw waszych opinii i doświadczeń dlatego poruszyłem ten temat. Kolega planuje zamiane na Pirelli Diablo Strada następnym sezonie. Natomiast, to ja słyszałem wiele pochlebnych opinii na temat Continental ContiRoadAttack na forum multistrada.net.

Różnica w cenie miedzy Pilotami Road, a ContiRoadAttack wynosi tylko 100zły (przy zakupie kompletu)

 

http://mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/la...opony_moto.html

 

A co do „uślizgów” to też z Tobą się zgadzam., każda się czasami ośliźnie. Pozostaje jeszcze kwestia na ile km wystarczy taka opona ? Te które mam teraz, Pirelli Scorpion Sync (są na moto od nowości czyli 2003 i prawie 15K), pomimo takiej sobie opinii jak dla mnie były i nadal są całkowicie ok. Niestety doświadczenie u mnie w wyborze opon małe i dlatego pytam.... :flesje:

 

PS:

muszę sie pospieszyć bo właśnie w radio mówią ze euro zdrożało :biggrin:

 

 

 

Road's sa wlasnie do dynamicznej jazdy turystycznej. Sa trwalsze niz Power'y, po srodku maja twardsza mieszanke a po bokach dla wiekszego bezpieczenstwa w nieprzewidzianych sytuacjach czy po prostu przy ostrej jezdzie po winklach- miekka.

http://www.michelin.pl/pl/front/act_affich...=17112004153513 - test zapewne pod zamowienie producenta ale jest kilka szczegolow podanych o tych oponach.

 

http://www.allegro.pl/item364096363_nowe_m...2_warszawa.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Road's sa wlasnie do dynamicznej jazdy turystycznej. Sa trwalsze niz Power'y, po srodku maja twardsza mieszanke a po bokach dla wiekszego bezpieczenstwa w nieprzewidzianych sytuacjach czy po prostu przy ostrej jezdzie po winklach- miekka.

http://www.michelin.pl/pl/front/act_affich...=17112004153513 - test zapewne pod zamowienie producenta ale jest kilka szczegolow podanych o tych oponach.

 

http://www.allegro.pl/item364096363_nowe_m...2_warszawa.html

 

Jacku dzięki za wszystkie informacje.

Do tych ludzi z Allegro już dzwoniłem kilka dni temu i właśnie ktoś kupił ostatnia parę 30min przede mną. Podobno już pojechali po nowe do Francji i opony Michelin Pilot Road mają być pod koniec tego tygodnia.

Dzień przed wyjazdem na spotkanie z Wami dziurę w starej oponie jakąś gumą zapchałem i z luźnym zużytym łańcuchem się u Was pokazałem :rolleyes:..... ale już nie długo to wszystko się zmieni :smile:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam dylemat - M600 czy M620? pojemnosc praktycznie ta sama, tylko do ktorego lepiej z czesciami, albo ktory jest ze tak powiem bardziej dopieszczony?

 

wiem w jakich latach produkowano je, wiec 620 bedzie zawsze nowsza... ale czy w sumie roznia sie czyms szczegolnym?

Edytowane przez martyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj roznia sie i to bardzo...

Chcialbym wtracic swoje 3 grosze n/t pewnych stereotypow dot. strachu przed moca ect...

W Ducatach na wtrysku nie ma sie czego bac, poniewaz jest jednym z najlepszych ukladow wtryskowych, precyzyjny az do bolu, wiec nie mam mowy o naglych skokach mocy, podobnych do japskich wyjcow...

Ewentualne przerobki/wymiany wydechow, jedynie moga delikatnie poglebiac dziury w obrotach, ale nie na tyle zeby to bylo uciazliwe...

Dlatego mysle celuj we wtryskowe Ducki, rodzaju 620 ie, podobniez z Warszawy Mario chcial sie pozbyc 695- Krzys -Muminek cos wie wiecej, a ze nowszy, drozszy tym lepiej mniejszy przebieg- wiecej samemu sie pojezdzi...

A jesli chodzi o wysokosc motocykla, to zawsze bedzie cos za cos, jesli obnizysz bestie, przy glebszych zlozeniach bedziesz szorowac wydechami i podnozkami- chyba ze wydech bedzie w stajlu 748/916, no i trza uwazac na studzienki i dziury w ziemi, poniewaz przeswit sie obnizy , mysle ze moze lepiej poszukac na stronach hamerykanskich siedzen: Corbin, Saregent(chyba tak sie pisze?), lub oddac do dobrego specjalisty od siedzen, bedzie twadrsze, ale nizsze( mozna tak do 2/3 cm obnizyc), poza tym trza nauczyc sie jezdzic mniej asekuracyjnie- ja tam tez krociak jestem , ale sie jezdzi na endurach i w terenie brakuje po 20 cm z kazdej strony nogi, ale zmienilem troche technike, i przelozenia i jest niebo a ziemia :icon_eek: , jesli juz wiec bedziesz miala sprzeta to oprocz delikatnej zmiany wysokosci zmien przelozenia- Duci sa na 1 biegu dosc wysoko przelozone(moj 748 dochodzi do 110 km/h na 1-ce), wiec zmiana przelozenia pomoze w balansowaniu przed swiatlami , troche straci sie na v.maxie. Coz jeszce ja tam kiedys mialem specyficzny sposob na sprawdzanie czy sie nadaje na dany motocykl: kladzie sie besttie na boku na np oponach(coby piknosci nie cołgnąć), i samemu bez niczyjej pomocy trza sprzeta podniesc na kola- jak sie uda mozna startowac...

Pozdr Desmozakreconych . Janek Klekotek 748 S.

P.S. Cołgnąć- znaczy tyle co porysowac, obetrzec - po nasemu :biggrin: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam dylemat - M600 czy M620? pojemnosc praktycznie ta sama, tylko do ktorego lepiej z czesciami, albo ktory jest ze tak powiem bardziej dopieszczony?

 

wiem w jakich latach produkowano je, wiec 620 bedzie zawsze nowsza... ale czy w sumie roznia sie czyms szczegolnym?

 

 

W Komorowie jest chłopak który ma lub może przywieźć takiego M620 z Angli ale szczegółów naie znam który mi przywiózł mojego ST4S jego gg-3456621 a telefon mogę podać jeśli odezwiesz się do mnie na gg-7415448

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...