www Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Drapalem sie po glowie chyba pol dnia i wymyslilem, ze rysunek w instrukcji to bzdura, albo delikatniej mowiac blad w druku. Wynikalo by z niego, ze motocykl pod obciazeniem nie tylko nie mialby luzu lancucha, ale bylby on nawet zbyt napiety. Luz na pewno mierzy sie w tym samym punkcie, odpowiednio w gornym i dolnym polozeniu. Dobrze mowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMann Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Jeśli chodzi o tor to zalezy od ridera. Kolega sympatyczny Soleski zrobił na poznaniu 2.04 - nie jest to rekord ale jak na mostera na standardowych gumach i bez udziwnień typu power comander byl kilka miejsc przede mną. Ja zrobiłem na M600 2,07 i bylem 15 w wyscigu w klasie C na poznaniu. Za mną były GSXR - 600, R6 i goście z BMW 800 CUP.Dla przyjemności tak, do wyścigów tylko i wyłącznie wersja S4 RS testastretta 136 KM w standardzie można zrobic ponad 170 KM - Mega zawieszenie ohlinsa robi swoje. Na tor wybrałbym typową torówkę pod warunkiem, że monster stałby w garażu do jazdy dla przyjemności - ah ten duży garaż to maqrzenbie wielu z nas. Monster lepiej zachowuje sie w winkalch i nie trzeba tak mieszać biegami. ja osobioście miałem możliwość porównaia swojego M 600 z VTR i wygrywałem z mniejszą ilością koni pod bakiem :) Na torze 70 % to psychika ridera - reszta to sprzęt. jak chcesz się scigać to najłatweiej w gsx-r 600, a najlepsze nagrody w w BMW K-800 Pozdrowienia z Helu - Chałupy 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Drapalem sie po glowie chyba pol dnia i wymyslilem, ze rysunek w instrukcji to bzdura, albo delikatniej mowiac blad w druku. Wynikalo by z niego, ze motocykl pod obciazeniem nie tylko nie mialby luzu lancucha, ale bylby on nawet zbyt napiety. Luz na pewno mierzy sie w tym samym punkcie, odpowiednio w gornym i dolnym polozeniu. Dobrze mowie? dobrze mówisz :) proponuje teraz małe piwko (albo coś mocniejszego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soleski Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Jeśli chodzi o tor to zalezy od ridera. Kolega sympatyczny Soleski zrobił na poznaniu 2.04 - nie jest to rekord ale jak na mostera na standardowych gumach i bez udziwnień typu power comander byl kilka miejsc przede mną. Ja zrobiłem na M600 2,07 i bylem 15 w wyscigu w klasie C na poznaniu. Za mną były GSXR - 600, R6 i goście z BMW 800 CUP.Dla przyjemności tak, do wyścigów tylko i wyłącznie wersja S4 RS testastretta 136 KM w standardzie można zrobic ponad 170 KM - Mega zawieszenie ohlinsa robi swoje. Na tor wybrałbym typową torówkę pod warunkiem, że monster stałby w garażu do jazdy dla przyjemności - ah ten duży garaż to maqrzenbie wielu z nas. Monster lepiej zachowuje sie w winkalch i nie trzeba tak mieszać biegami. ja osobioście miałem możliwość porównaia swojego M 600 z VTR i wygrywałem z mniejszą ilością koni pod bakiem :) Na torze 70 % to psychika ridera - reszta to sprzęt. jak chcesz się scigać to najłatweiej w gsx-r 600, a najlepsze nagrody w w BMW K-800 Pozdrowienia z Helu - Chałupy 3 Według mnie Monster to fajny sprzęt na tor. Oczywiście dla przyjemności i bez ambicji startu w klasach wyścigowych. Ale żeby nie ścierać podnóżków i dźwigni hamulca i biegów warto się zaopatrzyć w set podnóżków wyścigowych. Na ebay-u w przystępnej cenie sto kilkadziesiąt euro. :cool: I wtedy moim zdaniem razem z oponami typu slick i jak "głowa pości na zakrętach" to można w Poznaniu zejść poniżej 2 minut i pognębić paru gości na przecinakach. I taką mam nadzieję na ten rok, jak mieszkańcy Przeźmierowa pozwolą... :) :) :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdq Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 (edytowane) jestem szczęśliwy jak to każdy posiadacz nowych Ducati!!! I to czerwone Ducati! Zdjęcie 1Zdjęcie 2Zdjęcie 3 ... tylko gdzie to desmo?!!? :icon_mrgreen: :) :lapad: Pozdrawiam VDQ Edytowane 4 Maja 2008 przez vdq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 jestem szczęśliwy jak to każdy posiadacz nowych Ducati!!! I to czerwone Ducati! Zdjęcie 1Zdjęcie 2Zdjęcie 3 ... tylko gdzie to desmo?!!? :icon_razz: :flesje: :lalag: Pozdrawiam VDQ He he, bylo juz ;-] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desmojaro Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 (edytowane) A to było? Zdjęcie własnoręcznie zrobione... :notworthy: Edytowane 4 Maja 2008 przez desmojaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Panowie a jak jest z modelem 1098? Znacie jakies wady tego modelu (zalety znam), jak jest z serwisem w okolicach Wawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Poczekaj jeszcze troszke - jak dam rade przetestowac- to podziele sie odczuciami- oczywiscie subiektywnymi... jak sie siedzi na nim- akurat przeszkadza mi szerokosc zbiornika paliwa- w moim 748 jest wezszy, a w 749/999- to juz ideal- waziutki jak osa- i nie ma sie wrazenia ze przy ostrzejszej jezdzie- wiatr probuje zrobic z nami "Farinelliego"- znaczy kastrata...sama pozycja z tylkiem w gorze przypomina ta z 748/916...ale ciekaw jestem bardzo jak sie sprawuje taka pozycja w jezdzie, ano obaczymy...narazie nie slychac bylo o jakis wadach 1098- dla mnie najwieksza wada sa swiatla- moze i swieca extra w nocy-ale za bardzo sa skosne i przypominaja japonie- zanikl ten specyficzny wyglad- latwy do rozpoznania- na szczescie tech. rozwiazania pozwalaja mi odroznic Duca od podrobek na kilometr heheh...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 W długi weekend przejechałem się z żonką do Sandomierza. Zrobiłem w sumie 400km i powiem Wam,że SS1000 jest super. Sportowa pozycja ale wygodna i nadaję się do podróży. Jeździłem kiedyś przez 2 tygodnie na 999, robiłem nim codziennie jakieś 200-300 km i po 3 dniach zrobiło mi się na maluchu takie odparzenie i nadgarstki bolały jak cholera. Kopyto miał niesamowite ale do podróży to on się nie nadaje. Nawet nie wspominam o pasazerze... Mój kumpel kiedyś pojechał z dziewczyną z Krakowa do Poznania na 749. W Gliwicach na stacji zsiadła z Dukata, rozwaliła się na trawie i płacząc wyszlochała, że dalej nie jedzie. Też myślałem o jakimś superbike`u , bo niesamowicie wyglądają i jezdżą ale z tej przyczyny,że głównie jeżdżę z żonką i raczej na dłuższe trasy niż krótsze a z drugiej strony chciałem motocykl sportowy wybrałem Supersporta. Szkoda,że już go nie robią. W Boloniii powiedzieli mi, że myślą o rozpoczęciu produkcji motocykla tej klasy ale za jakieś 2-3 lata. Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Panowie a jak jest z modelem 1098? Znacie jakies wady tego modelu (zalety znam), jak jest z serwisem w okolicach Wawy? Problem z 1098 jest w zasadzie jeden - cena nowego jest dość wysoka. Co do serwisu to są w zasadzie Probike i Boldor Pozdrkris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desmojaro Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 UWAGA! WAŻNE! Wczoraj wieczorem nasz kolega Koralik - Darek wraz z żoną Małgosią mieli wypadek motocyklowy. Młody szczeniak wjechał im pod koło z podporządkowanej. Oboje trafili do szpitala i tutaj wielka prośba do Was: Małgosia jest po operacji i potrzebna jest krew! Grupa krwi nie ma znaczenia, działa to w systemie wymiennym! Grunt to żeby podać, że krew jest dla Małogorzaty Czyżewskiej. Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWIA - ulica Wołoska (Warszawa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 5 Maja 2008 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Panowie (i Panie), może byście ziomala Ducatowego nieco w rankingu podnieśli, co? :) Podziękował, podziękował :)http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...5entry1209485pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Panowie (i Panie), może byście ziomala Ducatowego nieco w rankingu podnieśli, co? :biggrin: Podziękował, podziękował :)http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...5entry1209485pzdrhehe bo jak nie to każdy dostanie po 20% :D a tak na poważnie to bardzo fajna fota, z tym że w zły miesiąc trafiłeś, teraz Aśka tym swoim strojem niekompletnym zamieszania narobiła :) a tak przy okazji się zapytam zupełnie z innej beczki... Robie kolejne podejście do zakupu ducati i tak się zastanawiam, jak to jest z 750ss? jedne mają pełną owiewkę, a inne silnik na wirzchu.. Czym to jest spowodowane? czy są to dwa różne modele, czy inwencja właścicieli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Sa poprostu dwie wersje fabryczne Nuda- półowiewka i carenata- z pełna owiewka. Niczym się nie różnia oprócz bocznych owiewek. Kwestia gustu. Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.