Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

te zdjecia z eastern creek to z pamietnego 13/6 gdzie instruktor we mnie wjechal na prostej i motorek troche sie pewiginal

http://www.flickr.com/photos/melvinsmonste...57594305141460/

 

 

tak ze mozna to tak ujac ze motorek jest "przed przerobkami"; lub tez w trakcie niekonczacych sie zmian :)

tak, krzysiu, sokole oczko - to ja w pubie w drodze do domu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te zdjecia z eastern creek to z pamietnego 13/6 gdzie instruktor we mnie wjechal na prostej i motorek troche sie pewiginal

http://www.flickr.com/photos/melvinsmonste...57594305141460/

tak ze mozna to tak ujac ze motorek jest "przed przerobkami"; lub tez w trakcie niekonczacych sie zmian :)

tak, krzysiu, sokole oczko - to ja w pubie w drodze do domu

 

no widziałem te uszkodzenia - tka to bywa. Mam nadzieję, że instruktor przeżył swój błąd :) bo i motorek i Twój kask raczej mocno odczuli ślizg na prawą stronę

 

A tak poważnie - ja teżz chciałbym trochę spróbować doszkolic się na torze - może w przyszłym roku umówie z Dominikiem w Poznaniu na torze i będę miał okazję czegoś się nauczyć. Zostaje tylklo kwestia co jak sie motorek wywali - niestety chyba ubezpieczenie nie pokrywa takich kosztów (no chyba że może jesty jakieś ubezpieczenie na tor?)

 

Z tymi przerónkami - to masz rację. Wczoraj dogadałem się z jednym z Kolegą i zamówiłem sobie boczki z CF pod siedzenie. No i wreszcie mam juz swoje plastiki - nie wiem tylko kiedy zainstaluję bo wygląd ana to, że weeken będę poza Warszawą. Poparzyłem i muszę powiedzieć, że chłopaki z Plastbike badrzo dorze je zrobili - kolo jest dokładnie taki sam jak inne elementy Duca :clap:

 

Pozdrawiam,

Krzysztof

Edytowane przez Muminek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....ja teżz chciałbym trochę spróbować doszkolic się na torze - może w przyszłym roku umówie z Dominikiem w Poznaniu na torze i będę miał okazję czegoś się nauczyć. Zostaje tylklo kwestia co jak sie motorek wywali - niestety chyba ubezpieczenie nie pokrywa takich kosztów (no chyba że może jesty jakieś ubezpieczenie na tor?)

 

wtedy mnie ubezpiecznie nie obejmowalo i bulnalem zdrowo; teraz zmienilem firme i nie dosc ze jestem ubezpieczony na tor, to jescze skory, kask itd sa tez ubezpieczone do 3K dla mnie i 1.5K dla pasazera

 

boczki cf wygladaja fajnie

nie wiem jak ten twoj spoiler z bliska wyglada, ale jesli go pociagniesz przezroczystym lakierem to czern wyjdzie super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, a na jakich oponkach jeździcie po tym torze.

Może Jacek998, albo Dominik napisze coś na temat ubezpieczenia, w sumie ja może też bym potrenował, jak tylko wymienię uszczelnienie w tym wysprzęgliku.

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boczki cf wygladaja fajnie

nie wiem jak ten twoj spoiler z bliska wyglada, ale jesli go pociagniesz przezroczystym lakierem to czern wyjdzie super

 

Chyba w czwartek będę miał boczki - wreszcie :biggrin:

 

Panowie na spojlerku zrobili lakier bazując na składniku podanym przez Ducati i muszę powiedzieć, że pasuje (oczywiście wg mojego oka, które nie jest okiem malarza :) ) do koloru elementów malowanych oryginalnie. Zarówno spojler jak i zadupek (który dziś dokręciłem na siedzienie :) ) są polakierowane jeszcze lakierem bezbarwnym - zgodnie zresztą ze sztuką lakierniczą (tak mi się wydaje).

Dziś też kupiłem czarne śruby do zamocowania go - szukałem w kilku miejscach i znalazłem o wyglądzie takim jak fabryczne (np te którymi przykręca się boczki) w kolorze i wyglądzie (z szerszym kołnierzem).

 

Z tego co patrzyłem to spojler wygląda tak samo jak u Dominika (wydaje mi się, że koledzy z Plastbiku po prostu mieli jeden na wzór, zrobili swoja formę i robią tak jak jest przyjęte w tzw śwatku Ducatowców :clap:

 

Pozdrawiam

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DRZ-ta wzialem na tydzien- szukam jakiegos malego domku lub oficyny mieszkalnej+ dzialeczka do kupienia w okolicach Lomzy- i potrzebny mi sprzet latwy w manewrowaniu i nie wygladajacy "bogato" :-))).

Potem znow bede ganial 748.

Z innej beczki Rychu Motostodola ma na sprzedanie 749- cena dla Desmomaniacow jest o wiele nizsza niz w ogloszeniach- Rycho chce kupic 999 S lub R co najmniej 2005 rok i juz ma cos na oku- lecz musi sprzedac 749.

Poza tym jak ktos nie wie to Rychu ma jedyny Paso Limited w Polsce- jeden z 500 wyprodukowanych na caly swiat- lecz to nie wszystko- prawdopodobnie jest to jedyny Paso Limited na swiecie z fabrycznie wyposazone dodatki Fast by Ferraci: walki, zawory,2 gazniki(a nie 1 podwojny), filtry powietrza,zaplon, miska olejowa, ,chlodnica oleju, kompletny uklad wydechowy- przy przyspieszaniu naprawde niewiele odstaje od 748 i jedynie v.max ma nizsza- ok 230 km/h.

Jeszcze ma Rychu troche ciekawych sprzecikow- np CBX 1050, KZ 1300, CB 750-KO, Z1-900, Katana 1100(81), XS 650, 2x H2, i inne... Jak macie ochote to mozna odwiedzac i ogladac rodzynki- wczesniej trzeba tylko... iti foun....iti foun...: Rychu-0606814703, 086/2172684- tylko prosze sie przedstawic ze jestescie fanami Ducati. Pozdr. Janek.

 

Sorki z stylistyke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Tak, zapraszam Was wszystkich, Ciebie Robert też, do Poznania, na Tor Poznań. Niemniej już w przyszłym sezonie, teraz tor dla nas zamykają.

 

Co do toru - wjazd 40 zł, ubezpieczenia nie obowiązują, wymagane skóry, dobrze jest mieć także patenty, np korek wlewu paliwa na drucie, crash-pady, slajredy teflonowe na końcówkach kierownicy i na podnóżkach.

 

Co do opon - ja jeżdżę teraz na Pirelli Diablo Supercorsa SPII, czyli torowe opony z homologacją na ulicę. Są niesamowite. Jeździłem w tym sezonie na D208 w wersji GP, czyli odpowiednik tych Pirelli, ale nie były tak doskonałe - raz że mniej składały się w zakrętach na torze, dwa że bardzo szybko stygły (w 30 stopniowym upale potrafiły wystygnąć na dłuższych światłach w mieście), trzy, że bardzo szybko skończyły się (jakieś 2500 km).

 

pzdr

 

są polakierowane jeszcze lakierem bezbarwnym - zgodnie zresztą ze sztuką lakierniczą (tak mi się wydaje).

 

Tak, muszą być, aby odzsyskać połysk po malowaniu.

 

ten caly opis jest nic nie warty bez szczegolowych zdjec

 

Exactly!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten caly opis jest nic nie warty bez szczegolowych zdjec :)

 

postaram się nadrobić te niedociagnięcia i pstryknąć fotki samych elementów (niestety w tym tygodniu będzie mi co najmniej ciężko to zrobić ze wzzględu na wyjazdy złużbowe :( ).

Jednak jak będę miał to podeślę linki :)

 

Pozdrawiam,

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle sprawa ubezpieczenia nie wyglada rozowo :) jak kupilem monstera to za AC+kradziezowe w PZU krzykneli mi prawie 5 tys.!!! (moto warty jest ok 10 tys.) a nie pytalem wtedy o ubezpieczenie na tor.

Dominik i Jacek czy wy macie jakieś pakiety security na tor??? No oprócz tych ślizgaczy itd...

Pozdro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jeśli jeździsz na półsyntetyku, to lej 15W50, lepszy olej do chlodzonych powietrzem silników, niż 10W40.

Niemniej najlepiej nie lej tam półsyntetyku,tylko pełen syntetyk.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem, gdzieś, że Dominik poleca olej Motul V300 czy jakoś tak, a czy ktoś jeździ na rekomendowanym Shell-u advance .... Czy lepkość 15W50 jes odpowiednia czy lepiej 10W40???

Jeśli jeździsz na półsyntetyku, to lej 15W50, lepszy olej do chlodzonych powietrzem silników, niż 10W40.

Niemniej najlepiej nie lej tam półsyntetyku,tylko pełen syntetyk.

pzdr

 

czytalem ostatnio potezny artykul na temat olejow i nie wdajac sie w szczegoly faktem jest, ze jezeli uzywasz dobrej jakosci motocyklowy olej to wsio ryba jakiej firmy

wazne jest by olej czesto zmieniac - to w sumie grosze kosztuje. ja zmieniam co 3K i za kazdym razem jest czarny. zmieniaj czesto a z pewnoscia problemow nie bedziesz mial

 

10W40 czy 15W50? wiesz ze ta pierwsza liczba odnosi sie do minimalnej temp otoczenia a ta druga do maxymalnej. w tropikach nie mieszkasz wiec sadzilbym ze 10W40 bedzie lepszy na polski klimat; ale co ja tam wiem

 

jak macie panowie duzo wolnego czasu, to tutaj jest tona super informacji

 

http://www.ducatimonster.org/smf/index.php?topic=38314.0

 

 

 

ps

nie musze chyba przypominac o zmianie filtra przy kazdej zmianie oleju :)

Edytowane przez melvin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...