Muminek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 no to tylko pozazdrościć Wam tej czadowo zapowiadającej się podróży - mam nadzieję, że zdacie porządną relację nam - tym, którzy niestety zostają w zimowych :bigrazz: warunkach w kraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 no to tylko pozazdrościć Wam tej czadowo zapowiadającej się podróży - mam nadzieję, że zdacie porządną relację nam - tym, którzy niestety zostają w zimowych :bigrazz: warunkach w kraju Tak Panowie- zabierac zapasowe karty pamieci i ladowarki do akumulatorkow :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygi Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 witam, mam pytanie co do sprzęgła w Ducati: mianowicie które jest lepsze: suche czy mokre? jakie są wady zalety jak jest z awaryjnością i ewentualnym serwisem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Piotrrek- bylem szybszy(popatrz wczesniejsze posty) i te sprzety widzial ja wczesniej- trzeba czekac az chlopaky zrobia zdjecia i zdadza relacje...Zygi nie rozumiem pytania...nie ma lepsze gorsze, sa inne i tyle.Sprzegla suche stosowane sa najczesciej w maszynach wyscigowych zaleta to taka ze nie ma "produktow" ze slizgajacego sie sprzegla w oleju, wada szybsze zuzycie i nie rozumiem ludzi ktorzy dziwia sie ze w Ducatach z suchym sprzeglem po 20000 trza czesto wymieniac przekladki( wiadomo do kogo ja "pije" :icon_twisted: )- oznacza to ze z technika maja na bakier...Mokre wiadomo wytrzymalsze- ale wada to smieci ze sprzegla w oliwie...Jesli chodzi o dalsza czesc pytania- najpierw musisz zadac sobie podstawowe pytanie- czy lubie Ducati i czy zdaje sobie sprawe ze nie mozna jezdzic na 1 kole, olewac regulacje i wymiany(a jakos to bedzie), a i tak bedzie jezdzic, no i zaleznie jaki styl jazdy sie preferuje o jaki konkretnie model chodzi bo co innego czopperowaty GT1000, a co innego skrajnie wyscigowy- 1 osobowy 748/916/996/998,( nawet 749/999- sa bardziej ucywilizowane).Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilust4s Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam Niedlugo wybije mi na liczniku 30000km. Jakie czynności serwisowe trzeba wykonać, wiem ze trzeba wymienic swiece, olej z filtrem, filtr powietrza, sprawdzenie luzów i ewentualna regulacja, a wiecej niewiem. Wcześniej ktoś pisał ze trzeba wymieniac łożyska na rolkach i napinaczach. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Paski- a jesli zachodzi potrzeba rolki napinajace( lozyska sa w srodku), jeszcze synchro wtryskow, i dociagniecie srub, czyszczenie "bocznikowego" wstepnego siatkowego filtra oleju, sprawdzenie sprzegla, stanu okladzin i kosza sprzeglowego, linki, sminki itp. Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Paski- a jesli zachodzi potrzeba rolki napinajace( lozyska sa w srodku), jeszcze synchro wtryskow, i dociagniecie srub, czyszczenie "bocznikowego" wstepnego siatkowego filtra oleju, sprawdzenie sprzegla, stanu okladzin i kosza sprzeglowego, linki, sminki itp. Pozdr. Janek Klekotek 748 S. a na koniec przegląd zebranych zasobów w barku i małe co nieco z kolegami :flesje: :evil: A potem to już tylko sama przyjemność z jazdy :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilust4s Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Paski- a jesli zachodzi potrzeba rolki napinajace( lozyska sa w srodku), jeszcze synchro wtryskow, i dociagniecie srub, czyszczenie "bocznikowego" wstepnego siatkowego filtra oleju, sprawdzenie sprzegla, stanu okladzin i kosza sprzeglowego, linki, sminki itp. Pozdr. Janek Klekotek 748 S. dzieki janekto na wiosne do serwisu do poznania zawitam :evil: , małe co nieco tez bedzie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 a na razie można popatrzeć na stronę http://www.ducati.com/en/bikes/my2008/Mons...tion/index.htmlKris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Janku z tego co wiem to paski wymienia się co 20000km,po 10000 sprawdzenie napięcia bo się wyciągają a częściej też żaden grzech, rolki napinające co drugą wymianę pasków czyli co 40000km,zawory sprawdzenie co 10000km i ewentualne przeregulowanie,świece zapłonowe NGK w mocyklach z powodu braku aparatów zapłonowych-(co druga iskra na świecy niepotrzebna) wymiana co około 15000km,filtr powietrza co około 20000km,filtr paliwka wersja wtryskowa np BMW R850-1100 od 93r co 40000km,olej według indywidualnych zapatrywań i rodzaju oleju i zawsze z filtrem,synchronizacje wtrysku-gaźników można sprawdzić ,teoretycznie jeszli wszystko chodzi ok nie musowo ale przekonałem się że nie zawsze brak negatywnych oznak działania jest oznaką prawidłowości ustawień Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Janku z tego co wiem to paski wymienia się co 20000km,po 10000 sprawdzenie napięcia bo się wyciągają a częściej też żaden grzech, rolki napinające co drugą wymianę pasków czyli co 40000km,zawory sprawdzenie co 10000km i ewentualne przeregulowanie,świece zapłonowe NGK w mocyklach z powodu braku aparatów zapłonowych-(co druga iskra na świecy niepotrzebna) wymiana co około 15000km,filtr powietrza co około 20000km,filtr paliwka wersja wtryskowa np BMW R850-1100 od 93r co 40000km,olej według indywidualnych zapatrywań i rodzaju oleju i zawsze z filtrem,synchronizacje wtrysku-gaźników można sprawdzić ,teoretycznie jeszli wszystko chodzi ok nie musowo ale przekonałem się że nie zawsze brak negatywnych oznak działania jest oznaką prawidłowości ustawień Przy paskach takze jest wazne oprocz przebiegu kilometrow takze 'przebieg lat'. I tu nic nie pomoze- lepiej wymienic ;-] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilust4s Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 WitamPotrzebuje szybe do ST4 z 2001roku i boczna gorna owiewke, powinny pasowac tez od st2, jak by ktoś takowe zeczy posiadal to prosze o kontakt pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Edek- sa paski i Paski(dresy cos moga Ci powiedziec n/t :biggrin: ), poza tym Wilu nie powiedzial czy "robil" wczesniej paski- jednak dla pewnosci radze sprawdzac stan paskow po 10000 przebiegu, no a jesli chodzi o wiek to wiadomo...co 2 lata(tzn co 20000 przebiegu lub co 2 lata), ale chyba (mam nadzieje) wszyscy juz maja serwisowki do swoich Cudow, wiec kazden jeden wie najlepiej:-))), zreszta rozroznic tez trzeba motocykle przed i po 1998 roku( 1 fazowe i 3 fazowe), na miekkich gniazdach i twardych gniazdach, tytanowe korby i stalowe korby- ach praktycznie jakby sie zaglebic to kazdy z Naszych sprzetow nalezy rozpatrywac indywidualnie w zaleznosci jake na niem "Indywiduum" jezdzilo :buttrock: , jesli ktos jezdzi Duczkiem spokojnie i lajtowo, nie przekraczajac 4000 obrotow praktycznie nigdy..... niech kupi se hulajnoge :D - zartuje oczywiscie...Jedna zasadnicza cecha cechuje wszystkie Ducati- mianowicie nalezy rozgrzewac je spokojnie i nie palowac na zimnym silniku, bowiem nie rozgrzany olej slabo smaruje glowice, ale chyba sie powtarzam- to pewnie z braku magnezu - kupie jaki dekiel magnezowy na 748 moze bedzie lepiej :bigrazz: .U nas dzis spadl snieg- i kurde troche to krzyzuje jutrzejsze plany, ale nic to najwyzej sie bedzie ogladac GT-ka bez smigania nim...Pozdr. Janek Klekotoman 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Janektwardym, k***a trza być a nie miętkim :biggrin: - zakładasz ciepłe gacie, szeleszczący ortalionik na 4 warstwy ubrania, długie gumofilce wypełnione zatyczkami i dalej wio do Rycha :buttrock: A zapomniałbym - zrób trochę nacięć na oponach - będzie "a la kostka" i możesz wtedy troszkę boczkiem pojechać :bigrazz: :D :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygi Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Piotrrek- bylem szybszy(popatrz wczesniejsze posty) i te sprzety widzial ja wczesniej- trzeba czekac az chlopaky zrobia zdjecia i zdadza relacje...Zygi nie rozumiem pytania...nie ma lepsze gorsze, sa inne i tyle.Sprzegla suche stosowane sa najczesciej w maszynach wyscigowych zaleta to taka ze nie ma "produktow" ze slizgajacego sie sprzegla w oleju, wada szybsze zuzycie i nie rozumiem ludzi ktorzy dziwia sie ze w Ducatach z suchym sprzeglem po 20000 trza czesto wymieniac przekladki( wiadomo do kogo ja "pije" :banghead: )- oznacza to ze z technika maja na bakier...Mokre wiadomo wytrzymalsze- ale wada to smieci ze sprzegla w oliwie...Jesli chodzi o dalsza czesc pytania- najpierw musisz zadac sobie podstawowe pytanie- czy lubie Ducati i czy zdaje sobie sprawe ze nie mozna jezdzic na 1 kole, olewac regulacje i wymiany(a jakos to bedzie), a i tak bedzie jezdzic, no i zaleznie jaki styl jazdy sie preferuje o jaki konkretnie model chodzi bo co innego czopperowaty GT1000, a co innego skrajnie wyscigowy- 1 osobowy 748/916/996/998,( nawet 749/999- sa bardziej ucywilizowane).Pozdr. Janek Klekotek 748 S. miałem nadzieję że pytanie jest proste... :icon_mrgreen: najbardziej interesuje mnie co myślicie o wprowadzeniu mokrego sprzęgła w ST4 (ST4s) w roku 2005? to jest motocykl bardziej do "turystyki" niż do zapieprzania w miejskich ulicach... słyszałem opinię że mokre sprzęgło jest nie zbyt dobrym rozwiązaniem ponieważ jest ciężko z częściami zamiennymi... a suche sprzęgło jest mniej wytrzymałem ale nie ma problemu z serwisem (można sobie samemu wymienić całe sprzęgło) i częściami... także reasumując który motor jest lepszy Ducati ST4 (ST4s) 2001-2004 czy ST4 2005-2006??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.