Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Poproszę fotkę tego U, jakoś nie mogę sobie tego przypomnieć...

pzdr

 

działa, ale postów jeszcze nie można dorzucać (przynajmniej ja nie mogę)

 

A logowałeś się po tych zmianach na DML? :notworthy:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie trochę poszukałem info na tematy olejowe i wrzuciłem nawet parę odpowiedzi.

Nadal jest jednak problem z niektórymi zdjęciami (nie moge ich edytować) i muszę chyba swój profil odświeżyć bo moje zdjęcie się nie wyświetla w moiej informacji

pozdrawiam,

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie trochę poszukałem info na tematy olejowe i wrzuciłem nawet parę odpowiedzi.

Nadal jest jednak problem z niektórymi zdjęciami (nie moge ich edytować) i muszę chyba swój profil odświeżyć bo moje zdjęcie się nie wyświetla w moiej informacji

pozdrawiam,

Krzysztof

 

oni o tym wiedza

search guzik jest do dupy

pictures nie widac bo podobno zmazane; czas pokaze czy sie da odratowc

smiley's nie dzialaja

niektore avatars nie dzialaja

niektore signatures nie dzialaja

 

.......sa w trakcie naprawy; spoko, cierpliwosci panowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żarówkę kupowałem na allegro. 5900 kelvinów zapewnia max białe światło. Ponoć żarówki o większej liczbie kelvinów zaczynają zaciemniać.

 

sugestia: obniz promien reflektora i jezdzij na dlugich. super jasno i nikogo nie razisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melvin

ja jestem niespotykanie spokojny człowiek - to co chciałem to sobie znalazłem i poczytałem. Jak jeszcze uruchomią spowrotem funkcjonalność jakiej na razie nie ma to będę tym bardziej szczęśliwy :notworthy:

pozdrawiam ze słonecznej Warszawy - 26C :icon_eek:

(ależ mamy piękną jesień, a ja kurde siedzę w biurze i wożę du** samochodem zamiast pomykać na moim motorku :icon_eek: , ale soboty i niedzieli nie odpuszczę i trochę sobie pośmigam po Polsce :icon_eek: )

pozdrawiam,

krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem zestaw samych tłumików w BolDor w Warszawie o numerze #96007700B ( http://www.ducati.com/shop/product.jsp?_DA...7700B&srch=true ). Cena katalogowa to około 2900 pln - sprawdzałem też w innych miejscach i różnice były groszowe, a ostatecznie urobiłem ich na 2500 pln i przełożyli mi w cenie. Na tłumiki czekałem 3 tygodnie. Homologacja - chyba jest - nawet nie sprawdzałem :notworthy:

 

zastanawiałem się nad zestawem #96440304B ( http://www.ducati.com/shop/product.jsp?_DA...0304B&srch=true ) ale przy cenie 7100 jaką chcieli to po prostu zrezydnowałem - dla około 7-9 koni nie warto było tyle przepłacać (wedlug mnie)

 

Przy szukaniu zastanawiałem sie jeszcze nad Arrow w cenie około 2500 (cena z Intercaru z Warszawy z Jagiellońskiej) i nad Acropovic'em, ale ich cena około 4000 zł niestety była dla mnie za wysoka.

Zastanawiałem sie nad sprowadzeniem zestawu z Berlina, ale po policzeniu wszystkich kosztów różnica była 200 zł i po prostu sobie darowałem.

 

Możesz poszukać jeszcze i innych producentów - szczególnie w Niemczech jak Boss czy inne - ceny sa porównywalne (choć niższe od Termi), a może przywózką nie będzie za droga.

 

Ja nie żałuję wyboru - warto było je wstawić (choć mówią, że alu lub tytanowe sa jeszcze bardziej basowe i dośnośne :icon_eek: )

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, chlopaki cos mi sie stalo ze sprzeglem :icon_eek: klamka miekka, sprzegla nie ma, plynu prawie nie ma! Jak ja pojade do chalupy przez caly krakow, chyba chodnikami :notworthy:

Nie wiecie co to moze byc? Zanim mu sie dobiore do d....

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja pojade do chalupy przez caly krakow, chyba chodnikami :icon_eek:

 

na mnie nie patrz bo ja tylko wiem jak benzyne wlewac :notworthy:

daj moto na pl sczepanski parking, zlap okazje przy matecznym i wroc z mechanikiem :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doloze do tego swoje 3gr i zaproponuje tlumiki firmy SIL; alyszalem tylko jedne i brzmialy super

maja podobno swietna reputacje jakosciowa i brzmia fenomenalnie

wizualnie tez wygladaja ok+

 

zobacz tez na Leo Vince ale moga byc drogie

no i nie zapomnij o Fast By Ferraci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, chlopaki cos mi sie stalo ze sprzeglem :icon_eek: klamka miekka, sprzegla nie ma, plynu prawie nie ma! Jak ja pojade do chalupy przez caly krakow, chyba chodnikami :icon_eek:

Nie wiecie co to moze byc? Zanim mu sie dobiore do d....

 

no ja teżnie mam bladego pojęcia co to może być - jak widać jakaś nieszczelność w hydraulice (jesli nie masz płynu). Zobacz czy przy zbiorniku jest sucho? albo czy nie masz jakiś tłustych zacieków po drodze gdzie biegnie przewód i wchodzi w skrzynię

 

To co pisze Malvin chyba będzie optymalne - zciągaj mechanika, lub ładuj motorek na lawetę i do warsztatu - oby to nie było nic poważnego :notworthy:

krzysztof

 

może i my Polacy jakoś się zbierzemy i wybierzemy większą grupą w przyszłym roku na WPM do Włoch (info z tego roku pod adresem http://www.ducati.com/ducatiworld/clubs/ho...equestid=39945)

Ja bym chciał pojechać tam, czy ktoś jeszcze?

Pozdrawiam,

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma widocznych sladow wyciekow-plyn poszedl do silnika, przez uszczelnienie- szczegolnie w starszawym sprzecie-rada na to wymienic uszczelnienie i odpowietrzyc pompe- mozna jednak n/t 1 godz dyskutowac. Zadzwon lepiej do jedynego mechanika od Ducati ktorego moge polecic- do Rycha z Jedwabnego- 0606814703, lub 086/2172684 nawet po 22-giej i przedstaw sie ze jestes Ducatisti z Krakowa! Pozdr.Janek-Klekotek 748

 

Aha jeszcze tak ogolnie do tematu Monster itp.

Warto miec dostepe juz i w kraju ksiazki serwisowe- wiele w nich istotnych informacji jest zawartych. Jednak jeszcze z zagranicy pamietam ze sprzeciki do roku produkcji mniej wiecej 1995 wymagaja CZESTSZEJ obslugi niz podaje wytworca i np. seria 851-888-916-748 do roku 1995 wymaga kontroli luzu zaworowego i wymiany oleju z filrem co 4000 km a nie jak podaje fabryka dla 851-888-6000 km, a 748 i 916 -10000 km.

Tak samo z Monsterami z pierwszych serii-tez kontrole i wymiany musza byc czestsze.

Wynikalo to z zastosowania innych materialow na gniazda zaworowe i zawory niz teraz sie stosuje. To chyba tyle.Pozdr.Janek-Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...