Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Poproszę fotkę tego U, jakoś nie mogę sobie tego przypomnieć...pzdr działa, ale postów jeszcze nie można dorzucać (przynajmniej ja nie mogę) A logowałeś się po tych zmianach na DML? :notworthy:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 tak właśnie trochę poszukałem info na tematy olejowe i wrzuciłem nawet parę odpowiedzi.Nadal jest jednak problem z niektórymi zdjęciami (nie moge ich edytować) i muszę chyba swój profil odświeżyć bo moje zdjęcie się nie wyświetla w moiej informacji pozdrawiam,Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 tak właśnie trochę poszukałem info na tematy olejowe i wrzuciłem nawet parę odpowiedzi.Nadal jest jednak problem z niektórymi zdjęciami (nie moge ich edytować) i muszę chyba swój profil odświeżyć bo moje zdjęcie się nie wyświetla w moiej informacji pozdrawiam,Krzysztof oni o tym wiedzasearch guzik jest do dupypictures nie widac bo podobno zmazane; czas pokaze czy sie da odratowcsmiley's nie dzialajaniektore avatars nie dzialajaniektore signatures nie dzialaja .......sa w trakcie naprawy; spoko, cierpliwosci panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Wracając do tłumików Krzysiu, czy kupowałeś same puszki czy komplet z kolankami, czy mają homologację i ile to miej więcej kosztuje, bo już mnie denerwuje jazda na kosiarce!Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Żarówkę kupowałem na allegro. 5900 kelvinów zapewnia max białe światło. Ponoć żarówki o większej liczbie kelvinów zaczynają zaciemniać. sugestia: obniz promien reflektora i jezdzij na dlugich. super jasno i nikogo nie razisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Melvinja jestem niespotykanie spokojny człowiek - to co chciałem to sobie znalazłem i poczytałem. Jak jeszcze uruchomią spowrotem funkcjonalność jakiej na razie nie ma to będę tym bardziej szczęśliwy :notworthy: pozdrawiam ze słonecznej Warszawy - 26C :icon_eek: (ależ mamy piękną jesień, a ja kurde siedzę w biurze i wożę du** samochodem zamiast pomykać na moim motorku :icon_eek: , ale soboty i niedzieli nie odpuszczę i trochę sobie pośmigam po Polsce :icon_eek: )pozdrawiam,krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 ja kupiłem zestaw samych tłumików w BolDor w Warszawie o numerze #96007700B ( http://www.ducati.com/shop/product.jsp?_DA...7700B&srch=true ). Cena katalogowa to około 2900 pln - sprawdzałem też w innych miejscach i różnice były groszowe, a ostatecznie urobiłem ich na 2500 pln i przełożyli mi w cenie. Na tłumiki czekałem 3 tygodnie. Homologacja - chyba jest - nawet nie sprawdzałem :notworthy: zastanawiałem się nad zestawem #96440304B ( http://www.ducati.com/shop/product.jsp?_DA...0304B&srch=true ) ale przy cenie 7100 jaką chcieli to po prostu zrezydnowałem - dla około 7-9 koni nie warto było tyle przepłacać (wedlug mnie) Przy szukaniu zastanawiałem sie jeszcze nad Arrow w cenie około 2500 (cena z Intercaru z Warszawy z Jagiellońskiej) i nad Acropovic'em, ale ich cena około 4000 zł niestety była dla mnie za wysoka. Zastanawiałem sie nad sprowadzeniem zestawu z Berlina, ale po policzeniu wszystkich kosztów różnica była 200 zł i po prostu sobie darowałem. Możesz poszukać jeszcze i innych producentów - szczególnie w Niemczech jak Boss czy inne - ceny sa porównywalne (choć niższe od Termi), a może przywózką nie będzie za droga. Ja nie żałuję wyboru - warto było je wstawić (choć mówią, że alu lub tytanowe sa jeszcze bardziej basowe i dośnośne :icon_eek: )Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Kurcze, chlopaki cos mi sie stalo ze sprzeglem :icon_eek: klamka miekka, sprzegla nie ma, plynu prawie nie ma! Jak ja pojade do chalupy przez caly krakow, chyba chodnikami :notworthy: Nie wiecie co to moze byc? Zanim mu sie dobiore do d.... Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Jak ja pojade do chalupy przez caly krakow, chyba chodnikami :icon_eek: na mnie nie patrz bo ja tylko wiem jak benzyne wlewac :notworthy: daj moto na pl sczepanski parking, zlap okazje przy matecznym i wroc z mechanikiem :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 doloze do tego swoje 3gr i zaproponuje tlumiki firmy SIL; alyszalem tylko jedne i brzmialy supermaja podobno swietna reputacje jakosciowa i brzmia fenomenalniewizualnie tez wygladaja ok+ zobacz tez na Leo Vince ale moga byc drogieno i nie zapomnij o Fast By Ferraci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 świetny link :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 moj DML kumpel jest inzynierem dzwieku. gdy wroci z wakacji (bydle pojechal do bolonii zwiedzac fabryke grrrrrrr) to zrobie wam sound-clip moich termi's; ciekaw jestem czy sie wam spodoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Kurcze, chlopaki cos mi sie stalo ze sprzeglem :icon_eek: klamka miekka, sprzegla nie ma, plynu prawie nie ma! Jak ja pojade do chalupy przez caly krakow, chyba chodnikami :icon_eek: Nie wiecie co to moze byc? Zanim mu sie dobiore do d.... no ja teżnie mam bladego pojęcia co to może być - jak widać jakaś nieszczelność w hydraulice (jesli nie masz płynu). Zobacz czy przy zbiorniku jest sucho? albo czy nie masz jakiś tłustych zacieków po drodze gdzie biegnie przewód i wchodzi w skrzynię To co pisze Malvin chyba będzie optymalne - zciągaj mechanika, lub ładuj motorek na lawetę i do warsztatu - oby to nie było nic poważnego :notworthy: krzysztof może i my Polacy jakoś się zbierzemy i wybierzemy większą grupą w przyszłym roku na WPM do Włoch (info z tego roku pod adresem http://www.ducati.com/ducatiworld/clubs/ho...equestid=39945)Ja bym chciał pojechać tam, czy ktoś jeszcze?Pozdrawiam,Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Jak nie ma widocznych sladow wyciekow-plyn poszedl do silnika, przez uszczelnienie- szczegolnie w starszawym sprzecie-rada na to wymienic uszczelnienie i odpowietrzyc pompe- mozna jednak n/t 1 godz dyskutowac. Zadzwon lepiej do jedynego mechanika od Ducati ktorego moge polecic- do Rycha z Jedwabnego- 0606814703, lub 086/2172684 nawet po 22-giej i przedstaw sie ze jestes Ducatisti z Krakowa! Pozdr.Janek-Klekotek 748 Aha jeszcze tak ogolnie do tematu Monster itp.Warto miec dostepe juz i w kraju ksiazki serwisowe- wiele w nich istotnych informacji jest zawartych. Jednak jeszcze z zagranicy pamietam ze sprzeciki do roku produkcji mniej wiecej 1995 wymagaja CZESTSZEJ obslugi niz podaje wytworca i np. seria 851-888-916-748 do roku 1995 wymaga kontroli luzu zaworowego i wymiany oleju z filrem co 4000 km a nie jak podaje fabryka dla 851-888-6000 km, a 748 i 916 -10000 km.Tak samo z Monsterami z pierwszych serii-tez kontrole i wymiany musza byc czestsze.Wynikalo to z zastosowania innych materialow na gniazda zaworowe i zawory niz teraz sie stosuje. To chyba tyle.Pozdr.Janek-Klekotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.