Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Witam po niedzieli, miło poczytać jak radujecie się takimi drobiazgami, jak kilka kilometrów na Ducach... :crossy:

ALLy za mało czasu poświęcasz swojej włoszce... zamiast ślęczeć przy monitorze złaź do garazu i jazda...

 

Tak sobie wczoraj w wolnej chwili pomyślałem o naszej grupie forumowej i wpadłem na pomysł aby ogłosić konkurs na nazwę.... co wy na to? Ja mogę wrzucić do puli "krzynkę" żywca, zrobimy Jury i będziemy wybierać z nadesłanych propozycji. Nie wiem tylko czy lepiej to zrobić tu czy w innym wątku...

 

Pozdrawiam Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Desmo-maniacs Club :banghead:

 

 

prawie kazda wolna chwile poswiecam wloszce , ale nie zawsze starcza kasy na nia , zwlaszcza ze osczedzam na grzechotnika

 

a moglby ktos orientacyjnie powiedziec co sie moglo stac? Jutro ide do garaz i bede wiedzial , objawy byly takie ze jak sie zgrzala to nie moglem jej wysoko krecic i stracila mocy , odetchnela troche i wszystko bylo ok .. jednak gdy znow sie zgrzala i zatrzymalem sie by ostygla nie chciala juz odpalic .. pare razy popierdziala cos ale wogole sie nie chciala wkrecac na obroty .. skonczyla bokiem na pace t4 ...

 

Tlok byl do wymiany wiec moze to cos z tlokiem ... ;/

Edytowane przez aLLy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maj Propozyszyn - MC GRZMOT :biggrin:

 

Kolega z postu powyżej sam odpowiedział sobie na pytanie - tłok na bank. A jeśli masz nikasil to również też - a koszt całości chyba równowarty z wartością małej Włoszki, nie mówiąc że miesiąc jak nic masz z bani.... Jeśli natomiast zwykły cylinder - bydzie taniej - szukaj warsztatu szlifującego.....

Paluchem pomacham - ciesz się że nauczkę masz na w miare tanim sprzęcie - o dużego klekota zapewne już zadbasz odmawiając sobie nawet płatków na śniadanko :clap:

Edytowane przez Radosny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha no wlasnie oszczedzajac na duka zaszkodzilem mojej dzielnej aczkolwiek wrednej wloszce .. mam nadzieje ze zle nie bedzie i w miare szybko sie uwine .. z czesciami silnikowymi problemow nie ma ( minarelli to bardz popularny silnik )

 

pozdro janek & wloszka ... nie klekocząca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Radosny, chyba Ci się przytarł silnik :) ;) :buttrock: Gaźnik raczej nie, bo jakby było coś z nim nie tak, to byś miał objawy po kilku sekundach. A masz ty w ogóle smarowanie??? :biggrin: Sprawdź dozownik, bo zajedziesz drugi tłok i cylinder :biggrin:

 

Podoba mi się "Grzmoty" ale to się może źle kojarzyć z grzmoceniem trunków, hihihi....

 

Radosny, próbowałeś lekko szlifnąć karby w koszu???

Pozdrawiam Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może i ja się dorzucę do nagrody fundowanej za nazwę - butla dobrego mocnego trunku na myszach :crossy: :lapad:

 

Co do nazwy - może MC DesmoForumTeam :rolleyes:

Oj nie mam werwy twórczej z rana.

 

Co do spraw technicznych - nie wiem co poradzić - raczej lakonik w tych kwestiach jestem (nieszczęsny).

Pozdrawiam,

kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

- raczej lakonik w tych kwestiach jestem (nieszczęsny).

Pozdrawiam,

kris

 

Oooo szkoda, że nie Lajkonik jesteś hehehe... to by było wesoło :rolleyes:

Bez urazy Seb

 

Edit. Czy ja z Krisem jako fundatorzy nagród nie możemy bać udziału w konkursie... zwłaszcza, że pula rośnie... Proponuję wybrać jury... myślę że 2 osobowe wystarczy ( i tak będą mieć 3 zdania...)

Edytowane przez scitro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Radosny, chyba Ci się przytarł silnik ;) :notworthy: :buttrock: Gaźnik raczej nie, bo jakby było coś z nim nie tak, to byś miał objawy po kilku sekundach. A masz ty w ogóle smarowanie??? :banghead: Sprawdź dozownik, bo zajedziesz drugi tłok i cylinder ;)

 

Podoba mi się "Grzmoty" ale to się może źle kojarzyć z grzmoceniem trunków, hihihi....

 

Radosny, próbowałeś lekko szlifnąć karby w koszu???

Pozdrawiam Seb

nie nie , dozownik odlaczony bo mu nie ufalem , paliwo sam mieszalem wiec to nie jest skutkiem braku smarowania .. kurde jak sie zatarl to chyba poleca w koszta .. eh . Chcial czlowiek przyoszczedzic a wyszedl na tym jeszcze gorzej.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo szkoda, że nie Lajkonik jesteś hehehe... to by było wesoło :D

Bez urazy Seb

 

Edit. Czy ja z Krisem jako fundatorzy nagród nie możemy bać udziału w konkursie... zwłaszcza, że pula rośnie... Proponuję wybrać jury... myślę że 2 osobowe wystarczy ( i tak będą mieć 3 zdania...)

 

no właśnie- jestem Lajkonik :icon_razz: techniczny

 

co do jury - jestem za. Nie powinno być za duże. Warunek - reszta squadu zaakceptuje decyzję jury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, a co jest z resztą forumowiczów???? proponuję Dominika, Frencciego lub Janka na jury :icon_rolleyes: , jako że są to zatwardziali Klekotomani... (nie mylić z Kleptomanami, choć kto wie...???)

 

Ally nie martw się, wytoczę Ci nowego tłoka... z dębu, hihihi....

Pozdrawiam

 

PS. Muminek, ten napój na myszach jest odpowiednio długo wyleżakowany???? :icon_biggrin:

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, a co jest z resztą forumowiczów???? proponuję Dominika, Frencciego lub Janka na jury :icon_rolleyes: , jako że są to zatwardziali Klekotomani... (nie mylić z Kleptomanami, choć kto wie...???)

 

Ally nie martw się, wytoczę Ci nowego tłoka... z dębu, hihihi....

Pozdrawiam

 

PS. Muminek, ten napój na myszach jest odpowiednio długo wyleżakowany???? :wink:

 

no dobrze - propozycję przyjmuję z pokorą (liczyłem na jakąś małą funkcję :flesje: , ale cóż - taki lajf :buttrock: ). A tak poważnie -pewnie, że powinni to być doświadczeni Ducatowcy (ja jestem dość świeży)

Edytowane przez Muminek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radosny:

jak sa jakies znaki w sprzegle to przed demontazem trzeba zaznaczyc - i zamontowac je w tym samym miejscu to raz, dwa nie bardzo wiem o jakie szczeliny Ci chodzi- moze o sposob naciecia - tak samo trzeba zamontowac tarcze z takimi nacieciami w tym miejscu, no a kosz sprzeglowy mozna "podratowac" wyrownujac zgrubnie pilnikiem i papierem sciernym zabki, aha na rysunkach nie pokazali po prostu wszystkich tarcz, pokazali tylko jak maja byc ulozone- wiec sprzegla raczej nie masz tuningowego:-)).

Teraz troche ciekawostek- wiecie ze malo brakowalo a Ducati byloby Dieslem- :icon_mrgreen: , a tak kiedys nalezalo do wytworni VM ktora kiedys specjalizowala sie w Dieslach i rozwazano takie mozliwosci.

I pewnie wiecie ze w silnikach 2 zaworowych chlodzonych powietrzem sa wielkie mozliwosci- np. 750 SS jest mozliwe stuningowanie do 95 KM,

a 900 SS do 105 KM- potrzebne walki rozrzadu o innych czasootwarciach zaworow i wiekszym wzniosie krzywek, wieksze zawory i gazniki z plaska przepustnica 40 mm Mikuni, a w starszych Dell Orto, no i wydech 110 decybeli :-))) . Mam jeszcze pare ciekawostek wyczytanych w ksiazce Ducati Story.Pozdr. Janek Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...