scitro Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Witam po niedzieli, miło poczytać jak radujecie się takimi drobiazgami, jak kilka kilometrów na Ducach... :crossy: ALLy za mało czasu poświęcasz swojej włoszce... zamiast ślęczeć przy monitorze złaź do garazu i jazda... Tak sobie wczoraj w wolnej chwili pomyślałem o naszej grupie forumowej i wpadłem na pomysł aby ogłosić konkurs na nazwę.... co wy na to? Ja mogę wrzucić do puli "krzynkę" żywca, zrobimy Jury i będziemy wybierać z nadesłanych propozycji. Nie wiem tylko czy lepiej to zrobić tu czy w innym wątku... Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 (edytowane) Desmo-maniacs Club :banghead: prawie kazda wolna chwile poswiecam wloszce , ale nie zawsze starcza kasy na nia , zwlaszcza ze osczedzam na grzechotnika a moglby ktos orientacyjnie powiedziec co sie moglo stac? Jutro ide do garaz i bede wiedzial , objawy byly takie ze jak sie zgrzala to nie moglem jej wysoko krecic i stracila mocy , odetchnela troche i wszystko bylo ok .. jednak gdy znow sie zgrzala i zatrzymalem sie by ostygla nie chciala juz odpalic .. pare razy popierdziala cos ale wogole sie nie chciala wkrecac na obroty .. skonczyla bokiem na pace t4 ... Tlok byl do wymiany wiec moze to cos z tlokiem ... ;/ Edytowane 12 Marca 2007 przez aLLy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 (edytowane) Maj Propozyszyn - MC GRZMOT :biggrin: Kolega z postu powyżej sam odpowiedział sobie na pytanie - tłok na bank. A jeśli masz nikasil to również też - a koszt całości chyba równowarty z wartością małej Włoszki, nie mówiąc że miesiąc jak nic masz z bani.... Jeśli natomiast zwykły cylinder - bydzie taniej - szukaj warsztatu szlifującego.....Paluchem pomacham - ciesz się że nauczkę masz na w miare tanim sprzęcie - o dużego klekota zapewne już zadbasz odmawiając sobie nawet płatków na śniadanko :clap: Edytowane 12 Marca 2007 przez Radosny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 haha no wlasnie oszczedzajac na duka zaszkodzilem mojej dzielnej aczkolwiek wrednej wloszce .. mam nadzieje ze zle nie bedzie i w miare szybko sie uwine .. z czesciami silnikowymi problemow nie ma ( minarelli to bardz popularny silnik ) pozdro janek & wloszka ... nie klekocząca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Tak jak pisze Radosny, chyba Ci się przytarł silnik :) ;) :buttrock: Gaźnik raczej nie, bo jakby było coś z nim nie tak, to byś miał objawy po kilku sekundach. A masz ty w ogóle smarowanie??? :biggrin: Sprawdź dozownik, bo zajedziesz drugi tłok i cylinder :biggrin: Podoba mi się "Grzmoty" ale to się może źle kojarzyć z grzmoceniem trunków, hihihi.... Radosny, próbowałeś lekko szlifnąć karby w koszu???Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 No to może i ja się dorzucę do nagrody fundowanej za nazwę - butla dobrego mocnego trunku na myszach :crossy: :lapad: Co do nazwy - może MC DesmoForumTeam :rolleyes: Oj nie mam werwy twórczej z rana. Co do spraw technicznych - nie wiem co poradzić - raczej lakonik w tych kwestiach jestem (nieszczęsny).Pozdrawiam,kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 (edytowane) .... - raczej lakonik w tych kwestiach jestem (nieszczęsny).Pozdrawiam,kris Oooo szkoda, że nie Lajkonik jesteś hehehe... to by było wesoło :rolleyes: Bez urazy Seb Edit. Czy ja z Krisem jako fundatorzy nagród nie możemy bać udziału w konkursie... zwłaszcza, że pula rośnie... Proponuję wybrać jury... myślę że 2 osobowe wystarczy ( i tak będą mieć 3 zdania...) Edytowane 13 Marca 2007 przez scitro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Tak jak pisze Radosny, chyba Ci się przytarł silnik ;) :notworthy: :buttrock: Gaźnik raczej nie, bo jakby było coś z nim nie tak, to byś miał objawy po kilku sekundach. A masz ty w ogóle smarowanie??? :banghead: Sprawdź dozownik, bo zajedziesz drugi tłok i cylinder ;) Podoba mi się "Grzmoty" ale to się może źle kojarzyć z grzmoceniem trunków, hihihi.... Radosny, próbowałeś lekko szlifnąć karby w koszu???Pozdrawiam Sebnie nie , dozownik odlaczony bo mu nie ufalem , paliwo sam mieszalem wiec to nie jest skutkiem braku smarowania .. kurde jak sie zatarl to chyba poleca w koszta .. eh . Chcial czlowiek przyoszczedzic a wyszedl na tym jeszcze gorzej. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Oooo szkoda, że nie Lajkonik jesteś hehehe... to by było wesoło :D Bez urazy Seb Edit. Czy ja z Krisem jako fundatorzy nagród nie możemy bać udziału w konkursie... zwłaszcza, że pula rośnie... Proponuję wybrać jury... myślę że 2 osobowe wystarczy ( i tak będą mieć 3 zdania...) no właśnie- jestem Lajkonik :icon_razz: techniczny co do jury - jestem za. Nie powinno być za duże. Warunek - reszta squadu zaakceptuje decyzję jury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 OK, a co jest z resztą forumowiczów???? proponuję Dominika, Frencciego lub Janka na jury :icon_rolleyes: , jako że są to zatwardziali Klekotomani... (nie mylić z Kleptomanami, choć kto wie...???) Ally nie martw się, wytoczę Ci nowego tłoka... z dębu, hihihi....Pozdrawiam PS. Muminek, ten napój na myszach jest odpowiednio długo wyleżakowany???? :icon_biggrin: Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 (edytowane) OK, a co jest z resztą forumowiczów???? proponuję Dominika, Frencciego lub Janka na jury :icon_rolleyes: , jako że są to zatwardziali Klekotomani... (nie mylić z Kleptomanami, choć kto wie...???) Ally nie martw się, wytoczę Ci nowego tłoka... z dębu, hihihi....Pozdrawiam PS. Muminek, ten napój na myszach jest odpowiednio długo wyleżakowany???? :wink: no dobrze - propozycję przyjmuję z pokorą (liczyłem na jakąś małą funkcję :flesje: , ale cóż - taki lajf :buttrock: ). A tak poważnie -pewnie, że powinni to być doświadczeni Ducatowcy (ja jestem dość świeży) Edytowane 13 Marca 2007 przez Muminek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Noo dobrzeee, Muminek możesz być sekretarzem...hihihi... Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Noo dobrzeee, Muminek możesz być sekretarzem...hihihi... No to wielkie dzięki :icon_razz: A tak poważnie - czy są jacyś inni Koledzy zainteresowani tematem klubu, nazwy i dalszej działalności w gronie Desmomaniaków z Forum :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Radosny:jak sa jakies znaki w sprzegle to przed demontazem trzeba zaznaczyc - i zamontowac je w tym samym miejscu to raz, dwa nie bardzo wiem o jakie szczeliny Ci chodzi- moze o sposob naciecia - tak samo trzeba zamontowac tarcze z takimi nacieciami w tym miejscu, no a kosz sprzeglowy mozna "podratowac" wyrownujac zgrubnie pilnikiem i papierem sciernym zabki, aha na rysunkach nie pokazali po prostu wszystkich tarcz, pokazali tylko jak maja byc ulozone- wiec sprzegla raczej nie masz tuningowego:-)).Teraz troche ciekawostek- wiecie ze malo brakowalo a Ducati byloby Dieslem- :icon_mrgreen: , a tak kiedys nalezalo do wytworni VM ktora kiedys specjalizowala sie w Dieslach i rozwazano takie mozliwosci.I pewnie wiecie ze w silnikach 2 zaworowych chlodzonych powietrzem sa wielkie mozliwosci- np. 750 SS jest mozliwe stuningowanie do 95 KM, a 900 SS do 105 KM- potrzebne walki rozrzadu o innych czasootwarciach zaworow i wiekszym wzniosie krzywek, wieksze zawory i gazniki z plaska przepustnica 40 mm Mikuni, a w starszych Dell Orto, no i wydech 110 decybeli :-))) . Mam jeszcze pare ciekawostek wyczytanych w ksiazce Ducati Story.Pozdr. Janek Klekotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Janek - skarbnico wiedzy, może otworzysz warsztat dla Ducatów lub otworzych muzeum histirii nowoczesnych sprzętów spod marki Ducati :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.