Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, po niedzieli mnostwo wrazen...

Muminek, ty tłuczesz sie po W-wie i nie dajesz spać ludziom... :)

przyjedz lepiej do malopolski, to pozdzieramy kolana na winklach w Bieszczadach, albo kopniemy sie na Słowacje :bigrazz:

 

Wracając do starego tematu pewnego dżinksa z U na końcu to macie to poniżej, może ktoś mi powie do czego to służy???

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/42b7660c518acfe3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f534bb94ebd89301.html

 

Pozdrawiam Seba

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem, całkiem,- niezła ta lampeczka, Krzychu.

 

Dominik ty to już chyba wszystko przerobiłeś w swoim M... a tak poważnie to przy twoich zdolnościach mógłbyś zrobić sobie wloty powietrza przez bak prosto do filtra. Już to widzę oczami wyobraźni dwie piekne trąbki wystające nad górną płaszczyznę baku... a do tego ten ssssyk przy odkręcaniu...

Pozdro Seba

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luknijcie na tego Monsterka :

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M294067

 

troche mało jak na 2-latka, no i troche mało info, chociaz przebieg by podali.

hmm, ale do majsterkowania i dalszej obróbki by się nadawał :icon_mrgreen:

Edytowane przez SCAND
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaby to nie jest podstawka pod zb. paliwa- z tego co wim to w Monstrach sie podnosi zb. z przodu do goru i podstawia sie ten pogrzebacz:-))).

Odnosnie moich wczesniejszych wypocin- na zb. paliwa znalezlim z Rychem sposob: pospawalim drugi zb. (bo tez mial dziure w tym samym miejscu) od 748/916 i polakierowalem wsio profesjolnalnie czarna farba w szpreju, a ten moj zb. zostawilim w duzym fiacie Jana (nigdy nie odjedzie - bo w srodku zamiast silnika niezla brzozka sie rozwija)- do odparowania- na jakie 1-2 miesiace i Rychu pospawa na spokojnie ten moj i malo nawet znac bedzie.

Odnosnie szimii to jakos daje sobie z tym rade przesuwajac srodek ciezkosci- bo najczescie sie to objawia przy ostrym odkrecaniau kiedy przod sie odciaza.

Zebatki juz zaczynam szukac- pytanie gdzie dopasuje taka 13 zebowa na taki walek jak u mnie- sa jakies zamienniki?? Moze macie jakies strony firm - by sie dowiedziec czy cos dla mnie sie znajdzie? Pozdr.Janek- Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Spróbuj Intercars - mają duży wybór tanich zębatek VAZ, w Larssonie mogą być JT.

 

Wracając do starego tematu pewnego dżinksa z U na końcu to macie to poniżej, może ktoś mi powie do czego to służy???

 

Tak jak pisał Janek - podnosisz zbiornik, wyciągasz tej wichajster i opierasz na nim zbiornik. Niedoświadczonego mechanika od Monsterów poznasz po poobcieranych rękach - to są ci, którzy ufają temu drucikowi i do naprawy nie podkładają pod zbiornik drewnianego kołka :icon_mrgreen:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Luknijcie na tego Monsterka :

 

Cena bardzo dobra. Moto idealne do przerabianie, bo całkowicie na oryginalne mi wygląda. Małego strzała dostał - lampa, zegary, kierunek. Naprawa coś pod 1500 zł.

Niemniej pamiętaj, że to podstawowy model M, chłodzony powietrzem. Z drugiej strony to już kultowa jednostka. Jeśli nie potrzeba Ci 120-130 KM i prędkości powyżej 250, to to może być coś! Ja mam w prostej linii krewnego tego Monstera.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc i osiągi pasuja :icon_mrgreen: Generalnie zależy mi na tej marce, na tym modelu. Nie ukrywam że twój Monster jest po prostu bajeczny i na pewno sklonowałbym pare modyfikacji z twojej maszyny :buttrock: a reszta w moim stylu. Jedyne czego się obawiam to porządny serwis, gdzie można by bestie odstawiać :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

witaj

jak wszystko oprocz tych kosmetycznych uszkodzen jest ok, to jest to super motorek. najmocniejszy silnik ze "starej gwardii", duzy moment obrotowy i to czuc. ma super hamulce z dwoma tarczami i o ile pamietam 4 pistons. "klamki" brembo regulowne

gdy w zeszlym roku kupowalem swojego, jezdzilem tym tez na probe i powaznie go bralem pod uwage. jak prawa reka odkrecisz to ten moment obrotowy czuc az milo - ciagnie na dole jak pociag; super moto

nie znam sie na waszych cenach czy to duzo czy nie - ale jesli nie, to wg mnie warto go powaznie rozwazyc

 

....moje 3 gr

 

 

masz tu specyfikacje:

 

 

 

 

Displacement: 992.00 ccm (60.53 cubic inches)

Engine type: V2

Stroke: 4

Power: 84.00 HP (61.3 kW)) @ 8000 RPM

Torque: 84.00 Nm (8.6 kgf-m or 62.0 ft.lbs) @ 6000 RPM

Compression: 10.0:1

Bore x stroke: 94.0 x 71.5 mm (3.7 x 2.8 inches)

Fuel system: Injection

Valves per cylinder: 2

Fuel control: Desmodromic valve control

Cooling system: Air

Gearbox: 6-speed

Transmission type

final drive: Chain

Physical measures

Weight incl. oil, gas, etc: 189.0 kg (416.7 pounds)

Seat height: 800 mm (31.5 inches) If adjustable, lowest setting.

Overall height: 1,222 mm (48.1 inches)

Overall length: 2,105 mm (82.9 inches)

Wheelbase: 1,440 mm (56.7 inches)

Chassis and dimensions

Frame type: Tubular steel trellis

Rake (fork angle): 24.0°

Front suspension: Showa 43 mm upside-down fully adjustable fork

Front suspension travel: 130 mm (5.1 inches)

Rear suspension: Progressive linkage with Sachs adjustable monoshock. Aluminium swing-arm

Rear suspension travel: 148 mm (5.8 inches)

Front tyre dimensions: 120/60-ZR17

Rear tyre dimensions: 180/55-ZR17

Front brakes: Double disc

Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)

Rear brakes: Single disc

Rear brakes diameter: 245 mm (9.6 inches)

Speed and acceleration

Other specifications

Fuel capacity: 15.00 litres (3.96 gallons)

Reserve fuel capacity: 3.50 litres (0.92 gallons)

Color options: Metallic grey with red wheels on metallic grey

Comments: Ducati's most powerful, air-cooled Monster gets its strength from a 992 cc, air-cooled, Dual Spark engine that achieves new levels of efficiency and reliability. Ducati has years of experience with air-cooled technology and the innovative 1000 DS engine is a product of our continuous advancement in the field. And with its classic Monster styling, the 1000 is as impressive standing still as it is in motion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melvin, cena na poziomie 4000 aud, więc chyba ok za 2004 y?

 

 

optymista hihi

15,000.00 PLN Poland Zlotych = 6,462.97 AUD Australia Dollars

 

tu by trzeba byla dac ok 10k - za dobrego, nie po wypadku. czyli mniej wiecej podobnie

 

 

http://www.bikepoint.com.au/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli żadna okazja?

 

 

well, ciezko powiedziec. tutaj kupowac za 6.5k puknietego (jezeli to sa tylko kosmetyczne uszkodzenia) tez by mialo sens majac twija "zlota raczke" a czy to jest "okazja" w polsce? - nie wiem

wiem ze nie mozna sie napalac i "to sie zrobi za grosze" myslec bo gdyby tak by bylo, to sprzedajacy by te "grosze" zainwestowal i zebral lepsza kase za "stan idealny"

choc czesto sie sprzedajacemu nie chce lub nie ma warunkow itd - kazda soferte trzeba indywidualnie rozwazyc i opony pokopac :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastepna rzecza ktora bym kiedys chcial przerobic- to....amorek skretu.....bo nieraz potrafi niezle trzepnac kierownica.....

 

polecam wyroby firmy matris - niesamowicie skuteczne, mozesz zmieniac parametry w czasie jazdy; a przy tym wyglada zabojczo (na zddjeciach kolejno modele M3, M4 i M4r)

kolejna wloska firma to arrows - wyglada podobnie; dlaczego? bo zaprojektowal je matris

nie zapominaj o firmie ohlins - nie wymaga przedstawiania

 

gdy zainstalowanie jednego z nich nie pomoze, wtedy dopiero zabierz sie za zawieszenie; poki ci klik tu i uwdzie powinien wystarczyc

 

 

m3.gif

m4.gif

m4r.gif

 

Zebatki juz zaczynam szukac- pytanie gdzie dopasuje taka 13 zebowa na taki walek jak u mnie- sa jakies zamienniki??

 

dlaczego szukasz 13T? czy twoja oryginalna jest 14T? nie sadze, ale tez moge byc w bledzie.

jesli masz 15T to idz w dol o jeden zab na przodzie - proste jak drut

natomiast jesli rzeczywiscie masz 14T (?) na przodzie to zamien tyl na +2; lepiej niz sciagac -1 z przodu

 

.......a w miedzyczasie popatrz co jeszcze mozesz zmienic :icon_mrgreen:

 

http://www.cartype.com/page.cfm?id=222&alph=ALL&dec=ALL

 

 

 

ps

szukasz glosny tlumik? kup two brothers racing i musisz sie wyprowadzic nim ci sasiedzi spala motor :buttrock:

 

http://www.motorsports-network.com/a2bros/index.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć

ja na pierwszy rzut oka zastanowiłem się co do ceny. Jest jak dla mnie tochę podejżana (wg mnie za niska), ale może wynikac z uszkodzeń i z faktu, że jest zciągany z za granicy - nie wiadomo jak wyglądają sprawy papierów (dokumentów) kompletu kluczyków, przeglądów itp. NI ewiadomo wreśczie czy jest opłacony zgodnie z wymogiem (cło, itp). Jeśli tego nie ma to pewnie dojdzie jeszcze 1,5 - 2 tyś (nie wiem dokładnie - strzelam) no i kwestia wiarygodności pochodzenia Duca.

Ja muszę się przyznać, że w tej cenie kupiłem swój z 2003 (z maja 2003) wprawdzie miał on juz w sumie 3 właścicieli (zaczynając od Polonii Cup, którzy go rejestrowali jako pokazowy), miał wbite przeglądy (pierwszy i przed sprzedażą poprzedni właściciel zrobił przegląd przy 5 tyś km) i co najważniejsze dla mnie jest on z oficjalnego importu - ma pełną oficjalną historię. Oczywiści emiał i wady - brak mu jednego klucza, który został zgubiony (ale klucz matka z kartą kodową).

 

Tak więc bez dodatkowych informacji, chyb ajest ciężko jednoznacznie określić czy to okazja czy nie. Jak masz chwile czasu Scand to możesz popatrzyć w Boldorze - maja kilka komisówek (min M800 w dobrym stanie i z dodatkami CF, amorkiem itp) i można się spokojnie targować - zależy im na sprzedaży :icon_mrgreen: , lub spróbować znaleźć właściciela i bezpośredni z nim rozmawiać

pozdrawiam

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, po niedzieli mnostwo wrazen...

Muminek, ty tłuczesz sie po W-wie i nie dajesz spać ludziom... :icon_mrgreen:

przyjedz lepiej do malopolski, to pozdzieramy kolana na winklach w Bieszczadach, albo kopniemy sie na Słowacje :biggrin:

 

Wracając do starego tematu pewnego dżinksa z U na końcu to macie to poniżej, może ktoś mi powie do czego to służy???

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/42b7660c518acfe3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f534bb94ebd89301.html

 

Pozdrawiam Seba

 

no i wszystko jasne - to jest pogrzebacz do zbiornika jak pisał jannikiel - jej misjce jest pod siedzeniem, gdzie sa "trzymacze" do niej.

 

Co wyjazdu na winkle - z chęcia tylko nie wiem zbytnio kiedy - kolejne 2 tygodnie mam zawalone pracą, a na koniec października ciężko się umawiać chociażby ze względu na pogodę. Ale z chęcią bym skorzystał i pośmigał z Tobą :biggrin:

 

Spróbuj Intercars - mają duży wybór tanich zębatek VAZ, w Larssonie mogą być JT.

Tak jak pisał Janek - podnosisz zbiornik, wyciągasz tej wichajster i opierasz na nim zbiornik. Niedoświadczonego mechanika od Monsterów poznasz po poobcieranych rękach - to są ci, którzy ufają temu drucikowi i do naprawy nie podkładają pod zbiornik drewnianego kołka :biggrin:

pzdr

 

co do odchylania zbiornika - to ponoć należy uważać i nie przeginać - zbiorniki potrafią się często rozszczelniać przy takich dalekich odhyleniach i traktowaniu ich podpórkami typu kołek :buttrock:

 

pozdrawiam,

krzysztof

Edytowane przez Muminek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...