Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Damian nie ma się czego bać, ale trzeba się zaopatrzyć w trochę sprzętu i ewntualnie dorobić narzędzia specjalistyczne. Rozrząd i paski można zrobić bez specjalnych sprzętów, z wyjątkiem urządzenia do napinania pasków...

Za sprzęgłem polookaj w ebc, robią tego trochę, potrzebny Ci będzie klucz do odkecenia sprzęgła...

Pozdr Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wlasnie sie dowiedzialem kto mi sprzatnal z boldoru calego czarnego monstera 695 ;)

 

W Boldorze kupować, Oni nie chca sprzedawać , wiec pojechalem po niego do Poznania :) A powaznie Boldor chial mi sprzedac po 35900 mowiac ze promocja sie skonczyla :) Sprzet na dotarciu wiec malo o nim moge napisac oprocz tego ze czrny z czerwona rama :) Przesiadam sie na niego z Tmaxa ( ciekawe czy ktos wie co to jest ) Dzis zaczynam wakacje ale na 400 takze cos wiecej napisze po powrocie. Na jazdy wspolne chetnie ale po dotarciu pelnym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scitro- a to zeby wymienic tarcze trzeba miec jakies specjalny klucz? zawsze wykręcało się z 5 małych srubek i można było wymieniać.

napisz cos więcej o tych paskach jak to sie robi i co ile? i o tym urządzeniu do napinania oraz rozrządzie chciałbym się jak najwięcej dowiedziec lubie wszystko sam robić w moto ;)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem jeszcze sprzęgła, więc nie wiem co tam trzeba odkręcić, wejdź na Ducati.com, tam są katalogi części (Parts ) i sobie podejrzyj jak to jest zbudowane. Jest jakiś specjalny klucz do odkręcania (blokowania)kosza sprzęgła i ten miałem na myśli.

A skąd ty jesteś damian, bo nic o tobie nie wiadomo. Jak potrzebujesz szczegółów to pisz na PW o co Ci konkretnie chodzi.

Jest też dużo instrukcji (nawet w formie filmików) w necie. Np. www.ducatitech.

 

Pozdro

 

PS. Witam Jaco po przerwie, co ze zdjęciami ze "snobistycznego" spotkania

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Szubina to koło Bydgoszczy, jest to moj pierwszy ducat wczesniej miałem same japonie, muszę powiedziec ze robi na mnie wielkie wrazenie pięknie się prowadzi.

co do kosza to ja nie chce go sciagac całego ja chce tylko tarcze wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Ducati bardzo dobrze się prowadzi, nie jest to jak w japonii: gumowy hamulec, czy wiotkie zawieszenie, albo za cienka rama czy lich wahacz...

jest to motocykl precyzyjny, twardy i dający dużo frajdy z jazdy :biggrin:

Hej

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Szubina to koło Bydgoszczy, jest to moj pierwszy ducat wczesniej miałem same japonie, muszę powiedziec ze robi na mnie wielkie wrazenie pięknie się prowadzi.

co do kosza to ja nie chce go sciagac całego ja chce tylko tarcze wymienić.

 

 

No to Gniezno wita! Klucz jest potrzebny do zmiany kosza.

Do wymiany tarcz nie potrzeba zadnych cudow tylko imbus do odkrecenie dociskow sprezyn. Pamietaj! Nie przepaluj z dokrecaniem ich pozniej- juz kiedys jedna tak zalatwilem, z wyczuciem! Pamietaj aby byla odp. ilosc tarcz i przekladek, luknij czy sa wszystkie przekladki rownej grubosci. Uzupelnij dane pod avatarem bo Cie wywala ;-]. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A telefon do mnie właśnie to: 604-178-255

Dzieki za linka do crashpadów, jednak nasze są troszkę ładniejsze - ale to moja subiektywna opinia

Jednak pewne rozwiązanie techniczne może sie przydać.

Zakładacie na swoje ducaty crash pady na przednią oś ?? czy jest to zbyteczne.

A dla miłośników majsterkowania kilka linków które podesłał mi kiedyś Kolega Soleski

http://www.youtube.com/user/cacycleworksdotcom

warto wirtualnie pocwiczyć :D

 

do zobaczenia na drodze lub torze i niech ktoś da w niedziele na pogode co by nie padało.

 

Rząd modlił się za desz wiec my możemy za jego brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś się wybierał na trening do grandysów to będe na torze od wieczora 13 lipca do 15 lipca.

Zapraszam na pogawędkę być może wybierzemy się do samego poznania w jakiś wieczor w 4 ducaty.

Mam zdaje sie weekend wolny wiec wybiore sie raczej polukac troszku. Daj tel na priv to sie odezwe. A co do opilkow na tylnej feldze- przypadlosc paroletnich niewielu modeli superbike, mielismy juz w wiekowej 996 taki problem.

 

Doc- nie wariuj z Nina- Kremowa straci sens zycia jesli sie cos stanie. :D :) :)

 

My będziemy! :P ;)

My tzn.

2xM600 ©

1xMS2R 1000 ©

1xMS4 (B)

No i kolega Marcin Osikowicz na R6 (B) z nami....

Mamy wynajęte dwie przyczepy na padoku i będziemy na torze w piątek 13 ok. 21.

To "se" pogadamy... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciao Ducatisti!

Dostałem w tej chwili wiadomość od Maćka- właściciela MotoFun w Krakowie z wiadomością,że na dniach mają dostać komputer diagnostyczny Ducati. W tej chwili mają na stanie Ducati 1098, 2x Hypermotard i SportClassic`a. Jak ktoś chce to może podjechać obaczyć na żywo.

Powiem szczerze,że odkąd wyjechał Tomek Grzywnowicz to moje zainteresowanie tym salonem osłabło ale teraz im dopinguje i myślę,że coś z tego będzie. Myslę,że każdy z Desmopozytywny z Krakowa i okolic chciałby mieć pod nosem dobry serwis Ducati bo nie uśmiecha mi się na dłuższą mete jeździc do Poznania co chwila.

Pozdro

"prezes" :clap:

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian zawory fabryka proponuje po 10000, jednak rozni mechanicy mowili mi ze warto sprawdzac juz po 6000 km, szczegolnie wersje przed 1998 rokiem, , ale nie jest regula ze trza regulowac zawory- w Paso 750 sprawdzalim 4 razy na zimno i sie okazalo ze trzyma norme( w tej chwili ma ok. 14 tys mil), jednak sprawdzac trzeba...

Jesli chcesz samemu cos robic w sprzecie najpierw spraw sobie Serwisowke, i narzedzia(nie chinskie), niestety do synchro wtryskow prawidlowo potrzebne sa oryginalny Ducati mathesis, ewentualnie czujniki zawartosci roznego "paskudztwa" w spalinach w wydechach- w serwisowce podane sa prawidlowe- optymalne wartosci CO itp.,Eureka chyba mam co znaczy Maine- Maintance- regulacje- po regulacjach serwis Ducati podlacza komputerek i wylacza cholerstwo, w 749 to wyswietlal sie schemat klucza plaskiego bodajze...

Do odkrecenia kosz potrzebny klucz pneumatyczny i blokada kosza- nie radze blokowac srubokretami, czy lyzkami- bo moze peknac kosz,

naciag paskow najlepiej kupic ten specjalny belt tensioner, a jak ktos ma b. duze doswiadczenie mechanikowe moze to robic na czuja- w Serwisowce 748 podane jest jak to robic- skreca sie paski z odpowiednia sila o 45 chyba stopni.Sciagnij sobie ze strony Ducati .com Ownersa i parts manual, niestety Service manual musisz znalezc na "osiolkach".

Bylem w zeszlym roku w Szubinie w styczniu z Ryskiem wiezlismy 2 motocykle(czoppery), jeden do Szubina wlasnie dla wlasciciela bazy ze zlomem i skupem metali kolorowych- kasiasty gosc, bez szemrania wyciagnal gotowke, sprawnie jak stary bankier odliczyl odpowiednia ilosc, zlozyl pare podpisow podziekowal i zawolal"Jana"- goscia co mial sie opiekowac jego "oczkiem w glowie" by dowiedzial od nas sie jak serwisowac- kurde prawdziwa Ameryka:-))))

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...