marcin5 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 (edytowane) Dzięki za odpowiedz sprzed kilku stron. Oczywiście chodziło mi o rozłączenie czujnika, azeby motor nie gasł przy rozkładaniu nóżki.Nie przypuszczałem, że to będzie takie proste.Szkoda tylko, że jannikiel nie napisłał o super właściwościach motula zanim zalałem go do silnika :biggrin: po 3 m-cach jazdy od zalania doszedłem to tych wniosków sam i wporę zmieniłem na liqui molly. Edytowane 8 Sierpnia 2008 przez marcin5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 (edytowane) Nie napisalem- bo mam zle z nim doswiadczenia mniej wiecej od 12 lat...i nie zawsze mam czas by we wlasciwym momencie odpowiedziec...Oj dzisiaj rozebralim silnik kolejnego Ducata... a po niedzieli jak ten dzisiejszy zlozem, zabierzem sie za Cagive Elefant 650- czyli kolejny Ducat- tym razem terenowy...jak tak dalej pojdzie nie bedziem brali wcale innech marek...Pozdr. Klekotek 748 S.P.S.Zapomnialem dodac ciekawostkie:Balzac i Marcinek (DS1000), beda mogli prawdopodobnie po paru zmianach uprawiac w miare bezkarnie na swech sprzetach stunt, firma przewidziala mozliwosc dodatkowej magistrali olejowej : ponad wpustem filtra oleju mniej wiecej na wysokosci przewodow olejowych wychodzacych z silnika do chhlodnicy oleju jest dodatkowa sruba na trojnik i magistrale, a w pokrywkach gdzie lozyskowane sa walki rozrzadu sa dodatkowe sruby na przewody magistali oljowej.... trza tylko troche poglowkowac nad przepustowoscia pompy(czy wyda czy nie) i mozliwosci pare jest... pozdr. Janek. Edytowane 8 Sierpnia 2008 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 a w pokrywkach gdzie lozyskowane sa walki rozrzadu sa dodatkowe sruby na przewody magistali oljowej.... A w moim Elefancie już tak jest :icon_twisted: Przewody olejowe wyprowadzono z magistrali czujnika ciśnienia oleju. pozdro: Ducati Mitteland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Tzn ze juz wczesniej myslano nad ulzeniem ciezkiej doli lozysk walkow rozrzadu podczas ganiania po pustyni :-))) Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Motyla noga! Tyle postow przepadlo bo nie mialem o nich powiadomien :) Co sie dzieje!?!?!? Nie demonizujcie sprawy Motula podwojnie estrowanego- jezdze na nim kilka sezonow po tym jak polecili mi go zawodnicy z Ducati Team DOC Berlin. Wszyscy tam na nim jezdza na torze i trasie i chwala sobie. I ja nie zauwazylem problemow. Napiszcie w koncu co jest w nim zlego to moze i sam zmienie. A moze juz to bylo wyjasniane tylko nie doczytalem?Pzdr,J Juz chyba doczytalem- a co tak niszczy dzwigienki zaworowe? Rozumiem Panowie, ze nic sie nie zmienilo i zakonczenie sezonu bedzie na poludniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Juz odopwiadam:podobno dodatki w tymze oleju powoduja szybsze zuzycie stykajacych sie ze soba powierzchni, w silnikach z mokrym sprzeglem powoduja ze dodatki ze odpadkami ze pracujacego pod obciazeniem sprzegla tworza niezbyt ciekawa mieszanine, ktora moze odkladac sie w kanalach doprowadzajacych olej do lozyskowania walkow rozrzadu...a z doswiadczen warsztatowych wynika ze obojetnie jakiej produkcji by silnik nie byl- zupelnie inaczej wyglada wnetrze silnika po Castrolu i Shellu, a zupelnie inaczej po Motulu- az sie nie chce pracowac ... dlatego jak ktos przyjezdza z takim silnikiem do roboty kasuje sie prawie podwojnie- kosztu oczyszczenia wnetrza silnika z g...a...Moze to moje subiektywne odczucie, ale zawsze mielim problem z Motulem, a Castrolem i Shellem nigdy- oczywiscie dodam ze caly czas mowa o w pelni syntetycznych lejach..Pozdr. Janek Klekot 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 (edytowane) Mysle, ze Motul to dobra i renomowana firma. Motula leje do dukatow od 2000r. i nigdy nie bylo problemow. Kiedys gadalem z Adasiem z MotoTop`u (jeden z najlepszych mechanikow w Krakowie),ktory jest znany ze swojej upierdliosci i pedantycznosci jesli chodzi o dbalosc o serwis i dobre materialy eksploatacyjne i on twierdzi,ze Motul jest bardzo dobry. W obecnym dukacie pierwszy raz zalalem full-syntetyk i narazie jest OK. Apropos stunt`u Janek to ja swoich dukatow nigdy nawet na kolo nie stawialem (chyba, ze niechcacy) a co tu mowic o stuncie. Szkoda mi motorka. UWAGA!!!! Gadalem z Kremowa i na 99% robimy Desmomeeting w Wadowicach w trzeci albo czwarty weekend wrzesnia. Miejsce sprawdzone, zarlo i noclegi OK, blisko do fajnych trasek. Niech sie kazdy zastanowi i rozesle wici bo beda przedwplaty, zeby nikt sie nie wykrecil dzien przed bo bedzie wtopa:) Dawajcie znac na maila, kto sie pisze na 100%. Moj mail: [email protected] lub tel. 604833117 Edytowane 9 Sierpnia 2008 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desmo- korek Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Szukam kogos kto ma Ducata SuperSporta 750 lub 900 na wtrysku ( najlepiej 900 ) z okolic Krk. jak sie ktos znajdzie bardzo prosze o kontakt na prv. lub na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 W obecnym dukacie pierwszy raz zalalem full-syntetyk i narazie jest OK. i bedzie ok wczesniej nie bylo, do ducati jest wymagany syntetyk tak zaleca producent i taki nalezy lac...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Też leje motula ;) ,A tak naprawdę to Łukasz z Boldoru go leje :D Więc chyba nie jest ten "ojejku" całkiem do kitu. PS:Janek opisywał sytuacje w silnikach z mokrym sprzęgłem.W Multistradzie sprzęgło suche.Tak suche, że nawet przy wyłączonym silniku można je usłyszeć :D Pozdrawiambalzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Akurat troche zly przyklad podales - jesli chodzi o Boldor... nie bede sie rozpisywal jaki numer odpier.... , ale jak chcesz do Ci powiem na priva... moze nie dotyczy to opisywanego Lukasza, ale ktos tam jakas kiche odwala...Nikt mnie nie namowi na motula- swoje wiem... ale kazdy jezdzi na tym co mu pasuje...Ja tam zawsze opieram sie na praktyce-to co wyplywa na warstacie- a nie na opiniach gdzies zaslyszanych...A wez zapytaj wspomnianego Lukasza n/t 8- zaworowych silnikow Ducati przed 2001 rokiem - czy cos ciekawego o nich powie czy nie...no i oczywiscie czy odpowie poprawnie na zadane pytanie co ile w Ducach 8-zaworowych przed 2000 rokiem powinno sprawdzac sie luz zaworowy?Oto prawidolwa odpowiedz:przed 2001 rokiem firma Ducati przeprowadzala akcje servisowa dotyczaca ukladu rozrzadu w silnikach 8 zaworowych- chodzilo ze w niektorych silnikach nadmiernie zuzywaly sie powierzchnie( te stykajace sie z walkiem) dzwigienek zaworowych, z powodu zle dobranego materialu... w ramach gwarancji wymieniano nadmierne zuzyte czesci na nowe, a odpowiedz na 2 pytanie brzmi co ok 5000-6000 km- tak wykazala praktyka warsztatowa, tak samo jak zreszta sprawdzanie paskow rozrzadu...Ja wiem ze niektorzy mechanicy moze i maja dosc spora wiedze, ale oprocz tego potrzebne jest serce i zaangazowanie , a nie tylko przytaczanie suchych danych wyciagnietych z Service manuala, czy innej bajki...Balzac u Ciebie w pokrywkach lozyskowania walkow rozrzadu sa 2 srubki do przykrecania pokrywki do glowicy, a jak jest na srodku trzecia - to wez sie zapytaj do czego ona sluzy... no chyba ze masz jakis inny model DS 1000...Chlopaki( i Dziewczaki) nie gniewajcie sie na nikla ze czasami cos obcesowo i przewrotnie pisze- ze mnie juz taki lobuz jest...Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Janku,o wszystko popytam ..... :biggrin: no chyba że zapomnę, niestety zdarza mi się to coraz częściej :banghead: Ale, pamiętałem o "zębatych" częściach dla Ciebie podczas wymiany łańcucha. Jak tylko będę w pełni na chodzie to pomyślę jak Ci przesłać.PozdrawiamPS:Słyszałem, że się do"trzech 9tek" przymierzasz ?tutaj fajnie napisany artykuł o wrażeniach z jazdy motocyklem, dodatkowo oryginalny tytuł artykułu :bigrazz: ...niestety wszystko jest po ang. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Chyba rezygnacja z przymierzania- poniewaz brak funduszy... a co do artykulu- przecztyam zobacze czy podobne odczucia ma autor jak ja...poniewaz juz jezdzilem 999 i to nawet sporo traske zaliczylem- najbardziej podoba mi sie ze nie trza sprzeta krecic i w zlozeniu mozna na ostatnim biegu dodac gazu a on przyspieszy bez zajaknienia, no i nizszy w siodle jest i duzo wygodniejszy niz 748...co do zebatki jak bedziesz pamietal to wyslesz- adres dam na priva..z innej beczki- jak tam noga( to wazniejsze!)?Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 (edytowane) No Janek, widze,że Cie jednak kusi 999. Jak bym miał fundusze to też bym chyba kupił. Namówiłem kiedyś Maćka-Swieżaka i kupił 999s. Z tego co wiem to jest zadowolony, no i ten niepowtarzalny wygląd. Zawsze mi się podobały sprzęty, które innym sie nie podobają.P.S: piszcie przy okazji co z przyjazdem na desmomeeting we wrześniu Edytowane 10 Sierpnia 2008 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Chyba rezygnacja z przymierzania- poniewaz brak funduszy... a co do artykulu- przecztyam zobacze czy podobne odczucia ma autor jak ja...poniewaz juz jezdzilem 999 i to nawet sporo traske zaliczylem- najbardziej podoba mi sie ze nie trza sprzeta krecic i w zlozeniu mozna na ostatnim biegu dodac gazu a on przyspieszy bez zajaknienia, no i nizszy w siodle jest i duzo wygodniejszy niz 748...co do zebatki jak bedziesz pamietal to wyslesz- adres dam na priva..z innej beczki- jak tam noga( to wazniejsze!)?Pozdr. Janek 748 S. Hej,o zębatce na pewno będę pamiętał.A mała "gipsowa" relacja jest tutaj:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...2entry1281572.....jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej. Już nie długo. Trzymajcie sie Maniacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.