Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Drapalem sie po glowie chyba pol dnia i wymyslilem, ze rysunek w instrukcji to bzdura, albo delikatniej mowiac blad w druku. Wynikalo by z niego, ze motocykl pod obciazeniem nie tylko nie mialby luzu lancucha, ale bylby on nawet zbyt napiety. Luz na pewno mierzy sie w tym samym punkcie, odpowiednio w gornym i dolnym polozeniu. Dobrze mowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tor to zalezy od ridera.

Kolega sympatyczny Soleski zrobił na poznaniu 2.04 - nie jest to rekord ale jak na mostera na standardowych gumach i bez udziwnień typu power comander byl kilka miejsc przede mną. Ja zrobiłem na M600 2,07 i bylem 15 w wyscigu w klasie C na poznaniu. Za mną były GSXR - 600, R6 i goście z BMW 800 CUP.

Dla przyjemności tak, do wyścigów tylko i wyłącznie wersja S4 RS testastretta 136 KM w standardzie można zrobic ponad 170 KM - Mega zawieszenie ohlinsa robi swoje.

Na tor wybrałbym typową torówkę pod warunkiem, że monster stałby w garażu do jazdy dla przyjemności - ah ten duży garaż to maqrzenbie wielu z nas.

Monster lepiej zachowuje sie w winkalch i nie trzeba tak mieszać biegami. ja osobioście miałem możliwość porównaia swojego M 600 z VTR i wygrywałem z mniejszą ilością koni pod bakiem :)

Na torze 70 % to psychika ridera - reszta to sprzęt. jak chcesz się scigać to najłatweiej w gsx-r 600, a najlepsze nagrody w w BMW K-800

 

Pozdrowienia z Helu - Chałupy 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drapalem sie po glowie chyba pol dnia i wymyslilem, ze rysunek w instrukcji to bzdura, albo delikatniej mowiac blad w druku. Wynikalo by z niego, ze motocykl pod obciazeniem nie tylko nie mialby luzu lancucha, ale bylby on nawet zbyt napiety. Luz na pewno mierzy sie w tym samym punkcie, odpowiednio w gornym i dolnym polozeniu. Dobrze mowie?

 

dobrze mówisz :) proponuje teraz małe piwko (albo coś mocniejszego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tor to zalezy od ridera.

Kolega sympatyczny Soleski zrobił na poznaniu 2.04 - nie jest to rekord ale jak na mostera na standardowych gumach i bez udziwnień typu power comander byl kilka miejsc przede mną. Ja zrobiłem na M600 2,07 i bylem 15 w wyscigu w klasie C na poznaniu. Za mną były GSXR - 600, R6 i goście z BMW 800 CUP.

Dla przyjemności tak, do wyścigów tylko i wyłącznie wersja S4 RS testastretta 136 KM w standardzie można zrobic ponad 170 KM - Mega zawieszenie ohlinsa robi swoje.

Na tor wybrałbym typową torówkę pod warunkiem, że monster stałby w garażu do jazdy dla przyjemności - ah ten duży garaż to maqrzenbie wielu z nas.

Monster lepiej zachowuje sie w winkalch i nie trzeba tak mieszać biegami. ja osobioście miałem możliwość porównaia swojego M 600 z VTR i wygrywałem z mniejszą ilością koni pod bakiem :)

Na torze 70 % to psychika ridera - reszta to sprzęt. jak chcesz się scigać to najłatweiej w gsx-r 600, a najlepsze nagrody w w BMW K-800

 

Pozdrowienia z Helu - Chałupy 3

 

Według mnie Monster to fajny sprzęt na tor. Oczywiście dla przyjemności i bez ambicji startu w klasach wyścigowych. Ale żeby nie ścierać podnóżków i dźwigni hamulca i biegów warto się zaopatrzyć w set podnóżków wyścigowych. Na ebay-u w przystępnej cenie sto kilkadziesiąt euro. :cool:

I wtedy moim zdaniem razem z oponami typu slick i jak "głowa pości na zakrętach" to można w Poznaniu zejść poniżej 2 minut i pognębić paru gości na przecinakach. I taką mam nadzieję na ten rok, jak mieszkańcy Przeźmierowa pozwolą... :) :) :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj jeszcze troszke - jak dam rade przetestowac- to podziele sie odczuciami- oczywiscie subiektywnymi... jak sie siedzi na nim- akurat przeszkadza mi szerokosc zbiornika paliwa- w moim 748 jest wezszy, a w 749/999- to juz ideal- waziutki jak osa- i nie ma sie wrazenia ze przy ostrzejszej jezdzie- wiatr probuje zrobic z nami "Farinelliego"- znaczy kastrata...sama pozycja z tylkiem w gorze przypomina ta z 748/916...ale ciekaw jestem bardzo jak sie sprawuje taka pozycja w jezdzie, ano obaczymy...narazie nie slychac bylo o jakis wadach 1098- dla mnie najwieksza wada sa swiatla- moze i swieca extra w nocy-ale za bardzo sa skosne i przypominaja japonie- zanikl ten specyficzny wyglad- latwy do rozpoznania- na szczescie tech. rozwiazania pozwalaja mi odroznic Duca od podrobek na kilometr heheh...

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W długi weekend przejechałem się z żonką do Sandomierza. Zrobiłem w sumie 400km i powiem Wam,że SS1000 jest super. Sportowa pozycja ale wygodna i nadaję się do podróży. Jeździłem kiedyś przez 2 tygodnie na 999, robiłem nim codziennie jakieś 200-300 km i po 3 dniach zrobiło mi się na maluchu takie odparzenie i nadgarstki bolały jak cholera. Kopyto miał niesamowite ale do podróży to on się nie nadaje. Nawet nie wspominam o pasazerze... Mój kumpel kiedyś pojechał z dziewczyną z Krakowa do Poznania na 749. W Gliwicach na stacji zsiadła z Dukata, rozwaliła się na trawie i płacząc wyszlochała, że dalej nie jedzie. Też myślałem o jakimś superbike`u , bo niesamowicie wyglądają i jezdżą ale z tej przyczyny,że głównie jeżdżę z żonką i raczej na dłuższe trasy niż krótsze a z drugiej strony chciałem motocykl sportowy wybrałem Supersporta. Szkoda,że już go nie robią. W Boloniii powiedzieli mi, że myślą o rozpoczęciu produkcji motocykla tej klasy ale za jakieś 2-3 lata.

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak jest z modelem 1098? Znacie jakies wady tego modelu (zalety znam), jak jest z serwisem w okolicach Wawy?

 

Problem z 1098 jest w zasadzie jeden - cena nowego jest dość wysoka. Co do serwisu to są w zasadzie Probike i Boldor

 

Pozdr

kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA! WAŻNE!

 

Wczoraj wieczorem nasz kolega Koralik - Darek wraz z żoną Małgosią mieli wypadek motocyklowy. Młody szczeniak wjechał im pod koło z podporządkowanej. Oboje trafili do szpitala i tutaj wielka prośba do Was: Małgosia jest po operacji i potrzebna jest krew! Grupa krwi nie ma znaczenia, działa to w systemie wymiennym! Grunt to żeby podać, że krew jest dla Małogorzaty Czyżewskiej. Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWIA - ulica Wołoska (Warszawa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie (i Panie), może byście ziomala Ducatowego nieco w rankingu podnieśli, co? :biggrin:

Podziękował, podziękował :)

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...5entry1209485

pzdr

hehe bo jak nie to każdy dostanie po 20% :D a tak na poważnie to bardzo fajna fota, z tym że w zły miesiąc trafiłeś, teraz Aśka tym swoim strojem niekompletnym zamieszania narobiła :)

 

a tak przy okazji się zapytam zupełnie z innej beczki... Robie kolejne podejście do zakupu ducati i tak się zastanawiam, jak to jest z 750ss? jedne mają pełną owiewkę, a inne silnik na wirzchu.. Czym to jest spowodowane? czy są to dwa różne modele, czy inwencja właścicieli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa poprostu dwie wersje fabryczne Nuda- półowiewka i carenata- z pełna owiewka. Niczym się nie różnia oprócz bocznych owiewek. Kwestia gustu.

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...