Skocz do zawartości

Doradzcie Honda CB 500 czy Suzuki GS 500


Rekomendowane odpowiedzi

Czolem!

 

Żal d**ę ściska, ale czytając twoje posty.  

Masz jakiś kompleks, z powodu tej swojej CB ? Bo tak to właśnie wygląda.

 

Stary do słownika języka polskiego :!: :!: :!: ,bo nikt nie chce tutaj słuchać twoich wylewnych wywodów . Kompleksy to ty masz które ,wynikają z powodu iż nie możesz sie pogodzic z kwestią że Honda jest dużo lepsza od gs500.

 

Ja mam wielka ochote czytac posty ukasza, w przeciwienstwie (w tym wypadku) do Twoich :D. I wyjasnij mi, po co odsylasz czlowieka do slownika, jak pisze poprawna polszczyzna z zachowaniem ortografii?? Nie mamy argumentow, to uzywamy czegokolwiek :P?

 

GS to sprawdzona i niezawodna konstrukcja - o tym, jak udany jest ten model niech świadczy chociażby ilość GSów śmigających po naszych drogach.

 

Tak jak już zacytowano wyżej, jeżdzi wiele Fiatów panda ,i co to jest dobry samochód a tak dóżo tego pieroństwa jezdzi .Dróga sprawa jest zwiazana z ceną .

 

Stary, do slownika jezyka polskiego!!! "dróga", "dóżo"? Jesu...

 

 

pochwal się, ile tysięcy km przejechałeś bezawaryjnie, ile dalekich tras zaliczyłeś swoją maszyną - wtedy to może miałoby sens.

 

No pochwale sie zrobilem na niej całe 7tyś. km. Trasy jakie udalo mi sie przebyć siegały 450km. :D

 

10,5 tys.km w 10 miesiecy, 6 tys. km za granicami kraju, trasy i rzedu 700km :). A moto po powaznym wypadku z przeszlosci, skladane przez jakiego barbarzynce, na pierscieniach z VW Golfa :D.

Zeby nie bylo, mowie o GS500e.

 

I zeby nie bylo, ze bronie GSa i uwazam, ze CB to kupa shitu. Nie. Mam teraz Honde (tez CB, ale 750) i sobie chwale. Na pewno pod wzgledem mocy i osiagow CB pobije GSa. Ale nie liczy sie tylko V-max i przyspieszenie. Prowadzenie, wygoda, porecznosc - wszystko to kwestie sporne, nie mozliwe do zmierzenia. Jednemu bedzie bardziej odpowiadal GS, innemu CB.

Wiec jesli ktos nie moze sie pogodzic tu z czyms, to jestes to Ty - nie przyjmujesz do wiadomoci, ze nawet tak prosciutki motocykl jak GS moze byc pod pewnymi wzgledami lepszy od Twojej wspanialej CB500...

 

A co do tematu...

Obydwa motocykle sa swietne. Ekonomiczne i poreczne. Wybor miedzy nimi to kwestia w pierwszej kolejnosci GUSTU, a w drugiej osiagow (gdzie przewage ma CB) oraz kosztow zakupu (gdzie przewage ma GS).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z powyższej dyskusji nie trudno wysnuć wniosek, że posiadacze tak GSa, jak i CeBuli to ludzie raczej młodzi, niekoniecznie doświadczeni motocykliści, za to z dużym temperamentem, niektórzy wręcz porywczy i gniewni. Charakterestyczne te cechy z pewnością znajdują odbicie raównież na ulicy, gdzie nie zawsze w sposób zgodny z przeznaczeniem, a czasami i ze zdrowym rozsądkiem eksploatują maszyny, z których jedna być może kiedyś trafi i w Twoje ręce. Stąd w dzisiejszym odcinku Wujka Dobrej Rady dowiesz się, że kupując motocykl z omawianego tu segmentu zwracaj uwagę bardziej na ogólny jego stan, niż na markę. Bo co Ci z tego, że kupisz "lepszą" (według forumowych ekspertów)maszynę, jeżeli będzie ona takim szrotem, że strach na nią wsiadać...

 

pzdr,

Suszu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z powyższej dyskusji nie trudno wysnuć wniosek, że posiadacze tak GSa, jak i CeBuli to ludzie raczej młodzi, niekoniecznie doświadczeni motocykliści

 

... to są dopiero daleko idące wnioski :P

Ale morał jak najbardziej słuszny - maszyna - jaka by nie była - musi być przede wszystkim dokłądnie sprawdzona przy zakupie; jeżeli jest niekatowana i zadbana, na pewno z nawiazką zrekompensuje wydaną na nią kasę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tobie żal du*e sciska

pomyśl zanim siądziesz do klawiatury i napisz coś konstruktywnie

Stary do słownika języka polskiego ,bo nikt nie chce tutaj słuchać twoich wylewnych wywodów

Zamknij juz się i nie podjudzaj

 

Panowie skąd tyle nerwów 8O chciał się kolega czegoś dowiedzieć na temat tych dwóch motocykli a tu jakaś bójka słowna - istny ring, można się nieżle uśmiać czytając to wszystko :D Jeszcze ktoś pomyśli że motocykliści to awanturnicy :P Pozdrawiam wszystkich.

 

[ Dopisane: 14 ]

3,8-4,2 - tak mi mój pali

to ciekawe bo mój ni zszedł nigdy poniżej 4.9- 5.0 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po cb500 przesiadlem sie na transalpa co pozwolilo mi na trasy dziennie typu 500 do 1300km. na gs czy cb to bym chyba zdrętwial caly od stóp do głow :lol:  :lol:

 

zadziwiajace ze mozna to stwierdzic bez sprawdzenia. Bije od ciebie niechec do innych motocykli niz honda.

 

cb500 łyka na przyspiesznie i vmax: gs500 er5 moster 600 gpz 500, kle 500, xj600 nie liczac starej seki II z 70km motorem :D  :D  :D

 

gpz 500??? owszem jesli siedzi lepszy mototcyklista na cb ale wedlug suchych danych katalogowy nie z prywatnych optymistycznych stron internetowych to nie lyknie gpz'ta. Starszej xj'ty tez nie lyknie :P

 

 

No to Krzysztofie :D pokazę Ci ze zbyt "suche" dane troche inaczej wypadaja na drodze... :P

 

 

Chłopaki uspokójcie się... GS, CB fajnie razem śmigają :) Co nie JRK? :D [/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

W kwestii spalania :D.

Mnie GSik palil nawet przy duuuzym obciazeniu bagazami w trasie 3,8-4,2l/100km :D.

Najmniej, bez bagazu pokazal 3,7l/100km :P.

Pewno gdyby nie moj mlodzienczy, porywczy temperament przekladajacy sie na styl jazdy - zmiescilbym sie w 2l/100km :D :P :) :D :D ;) ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii spalania :D.

Mnie GSik palil nawet przy duuuzym obciazeniu bagazami w trasie 3,8-4,2l/100km :D.

Najmniej, bez bagazu pokazal 3,7l/100km :P.

Pewno gdyby nie moj mlodzienczy, porywczy temperament przekladajacy sie na styl jazdy - zmiescilbym sie w 2l/100km  :D  :P  :)  :D  :D  ;)  ;)

Ja nigdy nie zeszłam poniżej 4,5 l/100 km :? ... ehhh... chyba muszę zwolnić :twisted:

 

 

A w kwestii sporu... GS-Y GóRą :P ... spytacie czemu?? BO TAK I JUŻ!! ;) (tutaj przytupnięcie nogą :lol: ).

A tak na poważnie to wypowiedzi niektórych są na poziomie przedszkola 8O Brawo za spokojne podejście do tamatu.

 

pzdr @starte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najmniej, bez bagazu pokazal 3,7l/100km

 

Jak ci to pokażal jesli można spytać .Ulepszona wersja z komputerem pokładowym :P

A tak po za tym to zakończcie tą glupią dyskusję w której przez niewielu jestem uważany za kompletnego krytyka gsów .

 

Honda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No to Krzysztofie  :P   pokazę Ci ze zbyt "suche" dane troche inaczej wypadaja na drodze...   :D  

 

 

OK :) Ale jesli posiadasz jakies modyfikacje w silniku to dyskwalifikacja :D

 

Pocwicze troche i zobaczymy :D

 

Zwykła CB500 :D

 

 

A co do spalania to GS pali mniej, mi sie udało osiagnac 3,6L/100km ale nie zamierzam tego powtarzać ... srednio mi spala niecałe 5L/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Najmniej, bez bagazu pokazal 3,7l/100km

 

Jak ci to pokażal jesli można spytać .Ulepszona wersja z komputerem pokładowym :D

A tak po za tym to zakończcie tą glupią dyskusję w której przez niewielu jestem uważany za kompletnego krytyka gsów .

 

Honda :D

 

8)

Wystarczy zawsze tankowac po korek i przy tej okazji kasowac licznik dzienny :P. Ilosc zatankowanej benzynki i dystans pokonany do tego momentu sa wystarczajacymi danymi do obliczenia spalania :D.

 

MarianKa swoim GSem spalil raz 3,5l/100km :)

 

Pozdrowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8O o ale spory -co lepsze CB vs GS - z używanych moim zdaniem nowsze , bardziej zadbane, i najważniejsze co pasuje i się podoba przyszłemu właścicielowi - w kwestii eksploatacji cenowo podobne - przy zakupie za CB trzeba więcej dać ale potem przy sprzedaży więcej się żąda - kasy nie tracisz tylko zamrażasz :P nie ma się o co spierać oba mają po 2 koła a to jest najważniejsze . pzdr. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie niektórych poniosło (mnie wkażdym razie troche tak). Czasem poprostu mam wrażenie niskiego szacunku dla GS-ek na forum.

 

Jeżeli jeszcze jedną cegiełke mogo dołożyć do tej dyskusji to chce powiedzieć że dzis jeżdze GS-ka i jestem z tego powodu bardzo szczęsliwy. I nie zamienie jej narazie na żadne inne moto. Ale gdybym jakiś czas temu podjoł nieco inną decyzje, byłbym dziś pewnie tak samo zadowolonym posiadaczem CB500 :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mialem zamiaru nikogo obrazić .

niee w ogóle - bez komentarza :roll:

 

to ciekawe bo mój ni zszedł nigdy poniżej 4.9- 5.0

ja zauważyłem spadek spalania - po kilku dobrych tyg. jazdy od serwisu gaźniów. Spalanie w granicach 3,8 -4 uzyskałem na trasie jadąc w przedziale 80-100km/h a więc bardzo spokojnie :)

 

nie ma się o co spierać oba mają po 2 koła a to jest najważniejsze . pzdr.

zgadzam się w 100% z Tobą, zresztą napisałem o tym na 1szej stronie tematu.....

 

Naprawde brak słów i szkoda tak cennego miejsca na forum o które kilka h wstecz walczył Dominik - oczywiscie cały temat a raczej głupawą sprzeczkę zawdzieczamy niejakiemu: Darekcb500 :D :P

rozumie ferie masz - nudzi Ci się....ale to nie wyjaśnia tej prowokacji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyższosć CB nad GS.

-jest wygodniejszy dla kierowcy i pasażera

-mniej pali, acz podobnie

-ma 12 koni wiecej

-v-max o 30kmh większy.

-jest nowoczesna konstrukcja

-jest trwalszy, i lepiej wykonany

-ma lepsze hamulce

-honda

 

No tu mnie naprawde rozsmieszyles, specjalnie punktem o nowoczesnej konstrukcji i lepszych hamulcach.

GS to stara konstrukcja tzn. zespol silnik - skrzynia bo podwoziowo jest nowoczesniejszy od CB - tzn jego poczatki siegaja lat 70 tych, ale to pikus przy korzeniach CB 500. Jej poczatek to przeciez CB450 " Black Bomber" z polowy lat 60 tych. Mimo tego silnik CB jest po prostu bardzo dobra konstrukcja z czasow gdy Hondzie zalezalo na wejsciu na rynki swiatowe i jej silnik z pojemnosci o 200 ccm mniejszej niz typowy "british twin" musial dawac podobna moc i osiagi, czyli troche ponad 40 KM.

GS500 jest ewolucja jednego z tanszych modeli Suzuki i napewno robiony byl "to the budget", dlatego troche gorsza trwalosc i osiagi.

Podwoziowo Honda nie umywa sie do Suzuki - jej rama i zawieszenia sa po prostu konstrukcyjnie starsze, chociaz oczywiscie daja rade przy normalnej szosowej jezdzie.

Honda jest rowniez wymiarowo troche wieksza, wiec bedzie pasowala osobom wyzszym, jak rowniez wykonczenie - chrom, lakier i plastiki beda na wyzszym poziomie niz w GS. No ale to z kolei odbije sie w cenie - za Honde trzeba wiecej zaplacic.

Hamulce i kola w GS pochodza w prostej linii od GSX600/750 i moga byc kiepskie tylko w wypadku ich zaniedbania w serwisowaniu przez wlasciciela.

Tak ze dla kazdego cos milego w obu tych motocyklach i ja absolutnie nie uwazam ze nadaja sie one tylko do nauki.

A wszystkim fanom Hondy proponuje zamiane z kolega na GSa podczas przejazdzki po miescie, czy po kretej i waskiej szosie na Mazurach - zobaczycie wowczas ze kazdy z tych motorkow ma swoje mocne strony:)

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...