Skocz do zawartości

co jest najlepsze....?


Rekomendowane odpowiedzi

Prosze o porade! jaki motor najlepiej sobie kupic? mam 17 lat a wiec nie dysponuje zbyt duza iloscia kasy! co najlepiej kupic tak zeby mozna bylo dobrze pojezdzic i zeby sie nie sypalo! nie chce zadnego japonczyka bo za taka kase co ja mam to pewnie jak bym kupil to by sie rozpie.... po 10 kilometrach! co mam kupic? mialem juz simsona, mz trophy a chwilowo nie mam nic! co jest dla mnie najlepsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejny post w stylu nie wiem co kupić i mam mało kasy.

Kolego - napisz nam np jak chcesz ten motocykl użytkować, jaki to ma być typ moto, jaką kasę chcesz na maszynę przeznaczyć tak mw.

Inaczej ni Ci niestety nie doradzimy...

 

POZDRAWIAM :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec moge przeznaczyc a dokladniej to mam na razie 1800zl. malo ale dobre i to! podobaja mi sie stare motocykle! chetnie nabylbym M-72 ale nie wiem czy to dobry pomysl bo czesci zamienne pewnie trudno nabyc! a jak nie weterana to jakies fajne enduro! co jeszcze chcesz wiedziec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

m-72 za 1800 to ciezko bedzie, czesci sa i to jakie chcesz i nawet niedrogie w stosunku do innych motocykli, ale to ciezka maszyna i nie tak dynamiczna jak chociazby mz 250/251, wiec musisz sie okreslic, czy zalezy ci na osiagach, czy bardziej na wygladzie i dzwieku z wydechow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu chce motocykl na ktorym mozna pojechac na wycieczke osiagi nadzwyczajne to nie sa mi potrzebne! a Mz to ja bym wolal chyba 250 bo sie lepiej prowadzi! a jak to cenowo wyglada? porownanie M-72 i Mz 250??????? no i czym sie lepiej jezdzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

cenowo to m-72 chyba drozsze jest, a co do prowadzenia to na mz jechalem raz w zyciu, na kacu, bez kasku wiec niewiele pamietam z tej jazdy oprocz tego ze oczy mi lzawily ze nie moglem patrzec, m-72 mimo ze ciezki bardzo fajnie sie prowadzi, srodek ciezkosci jest nisko polozony, jest stabilny, osiagi coz, nie jest to rakieta, moj pociagnie 106 km/h i koniec, do 80 km/h jest dynamiczny jesli tak to mozna nazwac, powyzej 80 robi sie mulowaty strasznie, spalanie zalezy od stylu jazdy, ja zmienilem gazniki na dnieprowskie i przy spokojnej jezdzie potrafi spalic ponizej 5l/100km, ale slyszalem tez opowiesci ze emka potrafi ponad 10l/100km spalic. mz tu wypada o wiele lepiej, napewno mniej pali niz m-72.

ps. cen sobie poszukaj w jakichs gieldach motocyklowych i sam porownaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja,

 

lubisz weterany. Polecam MZ Trophy - cudnie łatwo się prowadzi, jest mocno klasyczna i nie taka ciężka, jak radzieckie boxery (mam Urala, wiem, co piszę). Gorąco polecam. Można kupić fajną w miarę tanio. Kasy wysytarczy Ci jeszcze na dwa orzeszki i jakąś skórę w starym stylu.

 

Pozdrówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeżdziłęm Mz 250 i różnymi ruskami. Po pierwsze MZ 250 – mało kłopotliwy silnik, ekonomiczny łatwy w naprawie, wudajna instalacja elektryczna, Przyspieszenia całkiem niezłe. Spalanie oscyluje około 4-5 litrów inna geometria zawieszenia ( bardziej ostra w porównaniu do ruska) no i dla niektórych wada- dwósów ale podkreślam dla niektórych. Teraz o rusku. Części gorzej dostępne ale raczej niema problemów z nabyciem. Silnik mało skomplikowany ale daje w dupe „ruskie wykonanie” nieraz części nowe trzeba od razu naprawiać, tyle że dobrze zrobionym silnikiem ( naprawde dobrze) można i 50 000 kilometrów przejechać bez żadnego problemu. Spalanie oscyluje około 6 litrów ( przy dobrze ustawionym silniku oczywiście ) jeżeli chodzi o górnozaworowe ruski przyspieszenia są lepsze niż MZ. Mi wystarczy niecały kilometr żeby rozpędzić maszynę do maksymalnej szybkości około 135-140 ( dyfer 9 ) Geometria zawieszenia powoduje że motor zaczyna się walic na bok przy bardzo ostrzych zakrętach przy małych prędkościach np. podczas zawracania ( typowa wada chopperów) ale prowadzenie na zakrzętach przy dużych szybkościach dzięki nisko położonemu środkowi ciężkośi jest lepsze niż w MZ. Kilkukrotnie jeżdziłem z moim kolegą posiadającym MZ po ostrych zakrętach i nie mógł mnie dogonić. Mówił że przy szybkości z którą potrafiłem wejść w zakręt jego zaczynało „wynosić”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec najlepsza dla mnie bedzie Mz 250? tak sie tez zastanawialem ze mozna! a jezeli ktos wie to jak sie sprawuja JAWY? mam do kupienia Jawe za 350zl z papierami!!!! ale ona jest z lat 60-tych i to jest silnik podobno" rzadko spotykany" w tych starych jawach bo w nich byly 250-tki a ta ma 350! czy warto takie cos kupic? i jak to z awaryjnoscia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiele wiem o Jawach,ale jeśli rzeczywiscie jest to silnik "rzadko spotykany",to musisz liczyć się z tym,że dostęp do cześci i remont moze być kłopotliwy.

A pozatym podobno szukałeś czegoś co jeźdźi.Jawa za 350 zł jeżdżąca raczej być nie może.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...