buchalter Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Mam pytanko do fachowców. W mojej Virago 535, przy ruszaniu kierownicą, w środkowym położeniu wyczuwalne jest lekkie zacięcie. Czy tak powinno być, czy łożyska główki ramy są do wymiany (a może tylko regulacja) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 ...a moze jest poprostu zabardzo skręcone... nie wiem jak w Twoim sprzęcie ale w moim siła dokręcania łożyska główki ramy jest stosunkowo niewielka... może miałes coś robione ostatnio :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz eF Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 jesli jest zacięcie to na wszelki wypadek wymień łóżyskaznajdź oznaczenia udaj sie do jakiejś hutrowni łozysk (sporo tego teraz) i Ci znajdąkoszt nie powinien przekroczyć 30 zł za komplet (dwa :notworthy: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Jeżeli jest zacięcie to na bank łożysko do wymiany. Przyczyną mogą być wygniecenia na miskach, charakterystyczne dla jazdy na wprost.Co do hutrowni łożysk, jak wyżej wspomniano, to nic nie załatwisz. Łożyska główki ramy motocykli japońskich nie mieszczą się w zadnych normach. Polska Norma, niemiecka, radziecka, nic nie zawiera takich wymiarów jak potrzebne do główki ramy.Poszukaj na stronie Larssona. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Co do hutrowni łożysk, jak wyżej wspomniano, to nic nie załatwisz. Łożyska główki ramy motocykli japońskich nie mieszczą się w zadnych normach. Polska Norma, niemiecka, radziecka, nic nie zawiera takich wymiarów jak potrzebne do główki ramy. Poszukaj na stronie Larssona. 150zł za łozyska to troche duzo. Nie ma innego, tanszego zrodla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 łożysko masz do wymniany, tak jak poprzednicy powiedzieli. najlepiej faktycznie kupić zestaw, ale ... Tomek, nie do końca się zgodzę - można dobrać niektóre łożyska. Ale tylko niektóre, wiec trzeba to najpierw dobrze sprawdzić. Virago ma 25*48*13,3 i 30*48*13,3. Ce na w Larssonie około 110 zł - 130 za zestaw . Teraz podzwoń po sklepach i dowiedz się czy w ogóle istnieje taka opcja. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 ja do swojej CRki kupiłem dolne polskie za 25 zl a gornego niestety nie bylo i oryginalne japonskie placilem za nie okolo 110 zl. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buchalter Opublikowano 26 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 W sumie, to łożyska mam. Kupiłem je właśnie w Larssonie, ale chciałem się jeszcze upewnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 To wymieniaj, dokręć tyle ile ma być i szerokiej drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 (...)dokręć tyle ile ma być (...)A ile ma być? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Ma byc do oporu i odkrecone o 1/3 obrotu, potem trzeba sprawdzic czy nie ma luzu, ale czy jednoczesnie kierownica chodzi lekko i bez zaciec po czym skontrowac przeciwnakretka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Tak jak napisał Adam. (było już napisane w niejednym temacie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Co do hutrowni łożysk' date=' jak wyżej wspomniano, to nic nie załatwisz.[/quote'] Dziwne bo do Virago 750 z `93 roku dostałem bez problemu na pewnie znanej warszawiakom Jaktorowskiej stożkowe do główki ramy jak i do kół za grosze w porównaniu do larssonowskich.Mozna trafić ,można.Było to w roku 2003 jak tylko sprowadziłem motura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Ja poprawne ustawienie luzu sprawdzam zawsze wyczuciem oporu na kierownicy (trzeba to robić już po dokręceniu górnej półki, gdyż zmienia się to względem wstępnego ustawienia). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Ma byc do oporu i odkrecone o 1/3 obrotu' date=' potem trzeba sprawdzic czy nie ma luzu, ale czy jednoczesnie kierownica chodzi lekko i bez zaciec po czym skontrowac przeciwnakretka. Adam M.[/quote'] co to znaczy do oporu? :twisted: tak się tylko pytam- moze w NM, bo jak do oporu to kolega może gwint zerwać albo uszkodzić coś :notworthy:;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.