Pawel Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Daj spokój. Do "wyczywalnego oporu" a nie na chama. Zresztą zawsze się to sprawdza pod względem oporu na kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Jak wymienisz łozyska to choćbys nie wiem jak dokręcił to dziury w polskich drogach i tak je jeszcze "ułożą" i najlepiej jest po jakims czasie skontrolowac luz i dokrecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zresztą zawsze się to sprawdza pod względem oporu na kierownicy. o to mi chodziło- dzięki :). pozdrawiam ps mimo tego ze nie kręcę na chama-dość często zgrywam gwinty... nie kumam czemu-więc szukam klucza dynamometrycznego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Te Pudzian :) Lepiej uważaj z tymi gwinatmi bo zrywanie gwintów to drogi sport... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buchalter Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 A ja na szczęście mam klucz dynamometryczny a temat ile dociągnąć już był http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...g%B3%F3wki+ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Te Pudzian :) Lepiej uważaj z tymi gwinatmi bo zrywanie gwintów to drogi sport... 8) nie mam wyczucia.po prostu. a drogi jak diabli,więc szukam rzeczonego klucza ;);) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buchalter Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Jeszcze mam jedno pytanko. Oryginalne łożyska główki ramy to łożyska kulkowe. W Larssonie widzę, że mają łożyska stożkowe. Czy będą one pasować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 ja dobrałem do GSXR łożyska w hurtowni dwa za 28 zł :D . I to do tego rosyjskiej produkcji (radzieckiej chyba już nie) jak do tej pory przez pół sezonu dawały radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Jezeli kupiles dedykowane do tego modelu lozyska stozkowe z Larsona to malo prawdopodobne zeby nie pasowaly. W razie czego beda musieli je zamienic.Poza tym nie wydaje mi sie zeby oryginaly byly kulkowe - od srodka lat 70 tych cala japonia jezdzila na stozkowych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Poza tym nie wydaje mi sie zeby oryginaly byly kulkowe - od srodka lat 70 tych cala japonia jezdzila na stozkowych.W suce 2003 były kulkowe w hondzie 954 tez są kulkowe ale już niedługo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Poza tym nie wydaje mi sie zeby oryginaly byly kulkowe - od srodka lat 70 tych cala japonia jezdzila na stozkowych.Piotrek Gadaj ma VFR800 i zmienialiśmy łożyska główki ramy z kulkowych na nowe stożkowe. Przyczyną były mało okrągłe kształty kulek :) Chyba ktoś na gumie jeździł. Czyli motocykl kilkuletni, bo z początków serii 800 ccm, wyposażony był fabrycznie w kulkowe łożyska główki. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Kolejna obnizka kosztow ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 i teraz nasuwa sie pytanie: co jest łatwiej (taniej) wykonac kulke czy stożek :?: :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Na to wychodzi że obniżka kosztów, tak jak zaniechanie miedziowania pod chrom. Jednak motocykle z lat 80'tych były dużo lepsze jakościowo od obecnych. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 nie da się tego ukryć i widać to po wielu detalach. Choćby porządnie wychromowane kolektory wydechowe. W pozniejszych latach w tej samej klasie motocykli kolektory byly juz zardzewiale po 2 latach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.