cypek41 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Sprawa wygląda tak : kupiłem niedawno tłumik sportowy używany z przelotową końcówką i okazało się że ta końcówka jest całkowicie pusta :? I teraz moje pytanie czym można go w tej końcówce uszczelnić :?: I czy można dorobić tą taką rurke z dziureczkami która jest obłożona wyciszeniem :?: Bo teraz to ona fajnie chodzi na niskich obrotach ale jak mu się doda gazu to zaczyna pierdzieć a to jest troche wkurzające :-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Nie wiem czy oto ci chodzi ale można chyba włożyć nową watę wygłuszającą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Było juz o tym na forum, jesli sobie dobrze przypominam. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=38604 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Ale mi chodzi o to co to wepchać tam za dziadostwo wate szklaną czy co żeby to wytłumić. Bo to rurke to sobie dorobie pozostajew tylko kwestia czym to do okola wypelnic :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 czym to do okola wypelnic :arrow: wata szklana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 najlepiej to zrobic tak ze dziurowana rure najpierw owin welna stalowa(mozna taka kupic w sklepach z..?? no nie wiem..w kazdym razie welna taka sluzy do m.in.szlifowania parkietow) i dopiero potem calosc uzupelnij welna mineralna lub czym innym odpornym na temperatury..PS.welna stalowa jest dosc niezbedna przekladka pomiedzy rura a inna tansza welna,poniewaz welna mineralna ma krotkie wlokna i wbrew pozorom dosc szybko sie z tlumika wypala(a raczej wylatuje) i dosc szybko znow bedziesz mial "pusty wydech" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Na allegro widziałem wczoraj wate do wydechów, 2T na dodatek http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=82594073 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 najlepiej to zrobic tak ze dziurowana rure najpierw owin welna stalowa(mozna taka kupic w sklepach z..?? no nie wiem..w kazdym razie welna taka sluzy do m.in.szlifowania parkietow) i dopiero potem calosc uzupelnij welna mineralna lub czym innym odpornym na temperatury.. PS.welna stalowa jest dosc niezbedna przekladka pomiedzy rura a inna tansza welna,poniewaz welna mineralna ma krotkie wlokna i wbrew pozorom dosc szybko sie z tlumika wypala(a raczej wylatuje) i dosc szybko znow bedziesz mial "pusty wydech" ja w vfr zrobilem tak: zrobilem walec z blachy dziurkowanej, owinalem wata szklana i dokladnie objechalem to nitka. okazalo sie, ze jak mialem 2cm waty, to po owniieciu nitka zrobilo sie okolo 0.5cm :mrgreen: dowalilem waty jeszcze wiecej i tak dopasowalem, ze wkladalem w tlumik rure owinieta sprasowana wata. potem podopychalem jeszcze z obu stron i tlumik mruczy, ze az milo. przejechal okolo 8kkm i nic nie wyplul waty. moze nie zagesciles waty i dlatego Ci wylatywala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 a w vfr zrobilem tak: zrobilem walec z blachy dziurkowanej, owinalem wata szklana i dokladnie objechalem to nitka. okazalo sie, ze jak mialem 2cm waty, to po owniieciu nitka zrobilo sie okolo 0.5cm Mr. Green Ja w sowim, życiu wypchałem ze 20 tłumików i z dosiwadczenia wiem, że wata musi być luźno bo jak jest ściśnięta to nie wygłusza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Ja w sowim, życiu wypchałem ze 20 tłumików i z dosiwadczenia wiem, że wata musi być luźno bo jak jest ściśnięta to nie wygłusza. ciekawe... czyli jak bede mial miej waty bedzie bardziej cichy? no chyba cos jest nie halo... poza tym, nigdy sie nie osiagnie sprasowania waty na 100%, ale dzieki scisnieciu fala dzwiekowa nie odbije sie od blachy, i nie bedzie tego nieprzyjemnego metalicznego dzwieku... przynajmniej tak to sobie tlumacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 czyli jak bede mial miej waty bedzie bardziej cichy? no chyba cos jest nie halo... Też tak myślałem, do puki sam si enie przekonałem. Pakowałem jak najwięcej waty i ją ubijałem - to był błąd. Ona nie może być sciśnieta. Musi byc w miare luźno. Jak jest sprowana to nie tłumi. NIe wiem czemu tak jest ale tak jest. W crosówkach i przy odblokowywaniu naprawde sporo już tego zrobiłem i różnica jest znaczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.