Fat Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Ciekawą odpowiedź na to pytanie można znaleźć pod tym linkiem: http://www.icpnet.pl/~fat/kat.jpeg A w dużym skrócie: Goście postanowili sprawdzić, ile jest w stanie wytrzymać motocyklowy silnik. Obiektem "badań" było Kawasaki ZX-6R z roku '97 z przebiegiem 20 tys. mil (ok. 32000 km). Test polegał na tym, że panowie kręcili na postoju silnik na wysokich obrotach (powyżej 8000 krpm) przez pół godziny bez przerwy. Wydech był oczywiście czerwony jak marchewa i zionął ogniem, płyn chłodniczy się wygotował cały i wyleciał przez zbiorniczek wyrównawczy. Po pół godziny panowie spuścili olej - był tak gorący, że wrzał i stopił plastikowy pojemnik, do którego go spuszczali. Następnie do silnika wlali zamiast 3,5 litra tylko litr oleju i kręcili go na odcięciu przez kolejne 1,5 minuty. Zakończyli katowanie dopiero wtedy, gdy wydceh przepalił się na wylot i musieli go potraktować gaśnicą. Na drugi dzień, po uzupełnieniu oleju, motocykl jak gdyby nigdy nic odpalił i chodził bez żadnych podejrzanych dźwięków. Kawasaki - any questions? :twisted: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 nono :P ja słyszałem o takim katowaniu duzego fiata ale spuscili biedakowi cały olej no i sie zatarł :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Biedna Kawa. Swoją drogą to zadziwiające że ten motocykl chodził bez zarzutu po tym wszystkim. Ciekawe czy współczesne wyżyłowane sprzęty (np. 636) wytrzymałby tyle samo. Kawasaki - any questions? ee tam starego Fireblade'a nic nie przebije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosna 83 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Szkoda tylko ze juz nie ma kawasaki:( Suzuki kupilo akcje, za sezon czy dwa mają juz montowac siliniki z suzuki a ile zostanie samo logo to nie wiem, najlepszy przyklad nowego zygzaka (zzr 1400) w planach miał zniszczyć hajke a w miedzy czasie ich kupili i sprowadzili projekt nieco na ziemie co by nie przyćmić premiery nowej Hayabusy co ma za rok wyjsc, smutne ale prawdziwe, wkurzają mnie takie fuzje i w motorkach i w autach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 A teraz ta Kawa przyjedzie do Polski i będzie można ją kupić jako "stan idealny, nie katowany" no i oczywiście z nowym sportowym wydechem :P:D:D Szkoda że stary sie stopił :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 heh... i to sie nazywa technologia... w romecie balem sie trzymac na wysokich przez kilka sekund bo wszystko szelescilo... i prosze na drugi dzien smiga bez zarzutu... :P mam nadzieje ze moje moto tez jets tak wytrwale:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Co wy gadacie ja miałem motorynke z silnikiem komara. Przez 5 km katowałem ją na pełnych obrotach bez filtra tak sie zagrzała że stopiła świece i troche jakby sie zatarła. Byłem blisko stacji wiec przeprowadziłem ją te 300m kupiłem nową swiece zatankowałem paliwa i nalałem benzyny. cylinder jeszcze niewysygł i niemogłem go odpalić z kopa wiec dałem mu wystygnąć. Kolejna próba i fiasko cylinder chodził nadal bardzo ciężko. odkręciłem świece nalałem troche oleju i zaczeło chodzić troche lżej. Próbowałem ją odpalić ale gasła nawet z pychu jak włączyłem sprzęgło dolałem oleju do paliwka przepchałem 200m i zaczeła jakoś jechać. wróciłem do domu te 5 km przy prędkości 30 km/h Następnego dnia wyciągam ją, odpalam i normalnie jeździła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Kawasaki - any questions?Mojego fiatrana (Borewicza, DF-a, kanta) katowałem 120 km bez oleju wracając do domu i przeżył, tylko panewki na......ły. Olej wyżygało przez nieszczelny czujnik ciśnienia oleju. FSO 1500 - uber ales. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 opinie na temat wytrzymałosci tej kawy to mozna wyciagnąc na podstawie ogledzin mechanika (po rozłozeniu i zmierzeniu wszystkiego). Nie wierze że po katowaniu motocykla z 1/3 stanu oleju nic sie nie stanie ;). To pewnie prowokacja Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Kawasaki - any questions? Fat sprawdz tak swoją :D tylko zdejmij tłumik bo szkoda by się przepalił ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 zatankowałem paliwa i nalałem benzyny. Hmmmm, ciekawe :roll: Kolejna próba i fiasko cylinder chodził nadal bardzo ciężko. To na pewno byl silnik od komara? 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 tak sie zagrzała że stopiła świece stopiła świece 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Wydaje się że prędzej powinna się aluminiowa głowica stopić niż świeca ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Wydaje się że prędzej powinna się aluminiowa głowica stopić niż świeca raczej tłok :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 znaczy świeca sie zmostkowała czy jakoś tak a silnik ciezko było zakręcić bo od zagrzania chyba sie zaczął powoli zacierać i dlatego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.