PROC Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Witam Manual GPZ, GPX podaje, że luz zaworowy powinien wynosić: Dla zaworów ssących 0.13 – 0.18 mmDla zaworów wydechowych 0.18 – 0.23 mm Moje pytanie jest następujące.Podczas regulacji luzu zaworowego lepiej trzymać się której wartości dla luzu – mniejszej czy większej, a może coś pośredniego np. 0.15 dla ssących i 0.20 dla wydechowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 GPX ma tendencję do kasowania luzów więc trzymaj się górnych wartości tolerancji. Dotyczy zarówno ssących jak i wydechowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Tylko górna granica a nawet minimalnie więcej jeżeli silnik ma duży przebieg ssanie 0.20 wydech 0.25 mm Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Dzięki za szybkie odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Ustaw na górną granicę, lub nawet tak jak Piotr pisze - 0,20 na ssaniu i 0,25 na wydechu. Sprawdzone i działa w tych moto - silnik będzie chodził dobrze, zawory nie będą stukać itp, a masz chociaż pewność, że przy ponownym przeglądzie wszystkie nie będą poza norma (zbyt ciasne). Postaraj się ustawić oba zawory na jednej krzywce jak najbardziej równomiernie i dokładnie. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 a w er5 moge tej samej sie zasady trzymac ? luz zaworowy jak sie nie myle taki sam mam jezeli chodzi o silnik 2 cyl to taki sam jest w obu moto , i jeszcze jedno czy wiekszy luz zaworowy nie bedzie wplywal na parametry silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Tak powinieneś postępować podczas regulacji jak napisano powyżej bo to też KAWASAKI i ta reguła dotyczy tych silników. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.