Bubu Goryl Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 W aprili AF1 125 91r. nabija mi na cylindrze 10 atmosfer to dobrze? wiem ze jak jest nowy to jest 11-12 wiec mysle ze nie jest zle, a wy ile macie w swoich moto? Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 ja u siebie mam 2-2,5 atmosfery , ale w kołach :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 a ja w rowerze mam 4 ;) a opona wytrzymuje :D (gorski) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 w charcie 8.5 w porywach do 9 powinno byc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 ja u siebie mam 2-2' date='5 atmosfery , ale w kołach[/quote'] a ja w rowerze mam 4 a opona wytrzymuje A ode mnie po punkciku gratis za twórczą dyskusję w dziale tematycznym. Pawel PS. 10 atmosfer zazwyczaj (bo nie sprawdzałem konkretnie w danych do Twojego moto) mieści się w normie dla zdrowego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 11 ;) Wyczytałem gdzieś ( nie daje sobie głowy uciąć ze to prawda ), że za duże cisnienie może być też oznaką że z silnikiem jest cos nie tak? To prawda? Jeżeli tak to czy mieszczę się w normie? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 HEh To raczej w 4t ;]Gdy pobiera olej Np uszczelniacz przepuszcza a pierscienie sa dobre to olej bardziej uszczelni jeszcze i cisnienie wzrosnie;]W pewnym momencie zacierania silnika 2t Lub spuchnietego tloka Cisnienie rowniez bedzie wieksze:) Ja mialem W Simsonie 9,8 a Mtx 11Atm pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 no u mnie jest 8 i nie iwem czy sie juz martwic ... ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 13 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 WrS125 czytalem ze ma byc na nowym silniku 12,5:1, a to oznacza chyba ze 12 atm. wiec 10 chyba nie jest zle.Zeby w silniku 2T przy normalnym uzytkowaniu bylo zaduzo to nie slyszalem.A co do 8 atm to jest chyba granica :D , wiec niedlugo wymiana tloczka ;) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Ja niewiem ile w RG mam. Ale moj tato w Junaku 10, kiedy fabrycznie 7 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 WrS125 czytalem ze ma byc na nowym silniku 12,5:1, a to oznacza chyba ze 12 atm. wiec 10 chyba nie jest zle.Zeby w silniku 2T przy normalnym uzytkowaniu bylo zaduzo to nie slyszalem.A co do 8 atm to jest chyba granica Sad , wiec niedlugo wymiana tloczka Very Happy 12,5:1 to jest stopien sprezania i nie ma nic wspolnego z cisnieniem sprezania. Wyczytałem gdzieś ( nie daje sobie głowy uciąć ze to prawda ), że za duże cisnienie może być też oznaką że z silnikiem jest cos nie tak? To prawda? Jeżeli tak to czy mieszczę się w normie? SmileJezeli kupiles od kogos moto i jest za duze cisnienie sprezania - przyczyna moze byc to iz ktos tuningowal silnik i splanowal glowice. A porownujac cisnienia sprezania pomiedzy roznymi modelami silnikow to kompletna bzdura. Cisnienie sprezania nominalne i dopuszczalne (najnizsze) podaje producent silnika i tego trzeba sie trzymac.W dieslach (zaleznie od modelu) cisnienia sprezania sa na poziomie 30 - 40atm w zdrowych silnikach. [ Dopisane: 14-01-2006, 00:00 ]No i mam nadzieje ze wszyscy dokonuja prawidlowo tego pomiaru, oraz maja sprawne przyrzady. Szczegolnie kieruje to do wrobla51. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 13 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Tak ale diesel to inna konstrukcja i tam paliwo zapala sie pod cisnieniem a nie od iskry :D ,i to troche inna zasada dzialania Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Jezeli kupiles od kogos moto i jest za duze cisnienie sprezania - przyczyna moze byc to iz ktos tuningowal silnik i splanowal glowice. Niewiem jakie jest nominalne ciśnienie, ale w moim motocyklu do niedawna była blokada na moduł do 6 tyś. obrotów. Pozatym widać ze ktoś robił juz remont. Przebieg to 40 tyś. Wie ktoś jakie jest nominalne ciśnienie w Mito? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 14 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 w mito niewiem ale ogolnie w 125 2T ,(wysokoobrotowych) jest tak od 8-12atm Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.