vinin Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 siemka wszystkim mam pewnien problem z honda nsr rocznik 97 z niemiec jest i sciagnelismy z mechanikiem blokady w litopadzie i niestety niemoglem puzniej przyjechc zeby poprawic cos mianowicie zbiera sie duzo szybciej i no wogule lepiej ale jak dochodzi do 110kmh to stoi nawet czasem obroty czasem same spadaja niewiem gdzie tkwi problem gdzie jest ta nastepna blokada pzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 nie mam nsr, ale wiem ze blokady na wydechu,taka blaszka przy kanale dolotowym i modul( tam trzeba jakos kable przepiac podobno)wejdz sobie na tą stronke http://www.nsr125.programy.wcentrum.info/odblok.php Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 stawiam na modul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Jezeli ci sie wkreca na luzie na wiecej niz 8tys obr to modol napewno nie 8) Hmm swoja drogą Jaka To nsr 50-80-125?? Bo jak 80 to chyba wiecej niz 110-120 to to nie jedzie Ale moze byc coś na tlumiku:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Przecież na foto widać że to 125...JA bym niebył taki pewien ze moduł. Kumpel ma nsr wykreca sie an full boroty a tez leci cos kolo 120. Tumik odblokowany moze reszta.. czyli gaznil ale tam jest tylko taka jak by zwężka... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 tez mi sie wydaje ze to 125... taki to spokojnie ze 140 to minimum... a zajmowales sie moze dokldanym czyszczeniem i regulacja gaznika? co do gaznika to srobka mieszanki paliwo-poewietrze chyba 2,5 obrotu wykrecania od maksymalnego wkrecenia:Pjakos tak to bylo...poczysc moto dokladnie, gaznik, filtr, swiece... moze to przez to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 JA bym niebył taki pewien ze moduł. Kumpel ma nsr wykreca sie an full boroty a tez leci cos kolo 120. Tumik odblokowany moze reszta.. czyli gaznil ale tam jest tylko taka jak by zwężka... . Szkoda zE blokada na module polega na poprowadzeniu pradu pod slabsze tryrystory ktorych bramka zamyka sie przy mniejszym napieciu niz w sciezce otwartej co w rezultacie prowadzi do odciecia zaplonu np przy 7-8 tys ;]niezaleznie czy masz wbity bieg czy nie natezenie prądu jest to same i zaplon zostanie odciety na luzie i na biegu przy tych samych obrotach;]Wiec dlatego pytam czy sie wkreca na jalowym na max;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinin Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 no moto wkreca sie na pelne obroty i na 6 biegu na 9,5 tysiaca obrotow go zaczyna dlawic stoi obrotomierz w miejscu i niedrgnie a pizniej pomalutku spada ale jak znowu odpuszcze i dodam gazu juz idzie nale powtaza sie sytuacj moto jest dokladnie wyczyszczone wyglada mi to jakby byl zablokowany elektronicznie jakosjak stopnieja sniegi mechanik z kawalera w katowicach mowil zebym go przywiusl i sprawdzi to bo o sciagal blokady i mowil ze niemcy to dziwnie to blokowali niewme powiem sczerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 nie mam nsr' date=' ale wiem ze blokady na wydechu,taka blaszka przy kanale dolotowym i modul( tam trzeba jakos kable przepiac podobno)wejdz sobie na tą stronke [/quote']podajesz adres strony która wprowadza ludzi w błąd ponieważ większość dealerów z tej stony nie jest już przedstawicielem Honda Polska. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Szkoda zE blokada na module polega na poprowadzeniu pradu pod slabsze tryrystory ktorych bramka zamyka sie przy mniejszym napieciu niz w sciezce otwartej co w rezultacie prowadzi do odciecia zaplonu np przy 7-8 tys ;]niezaleznie czy masz wbity bieg czy nie natezenie prądu jest to same i zaplon zostanie odciety na luzie i na biegu przy tych samych obrotach;]Wiec dlatego pytam czy sie wkreca na jalowym na max;]A nie zawsze tak jest. RMX i TS na biegu jalowym kreca do konca a na szostym biegu do 6000obr/min, na piatym chyba 7000obr/min, a na czwartym jeszcze troche wiecej. Na 1, 2 i 3 rowniez nie czuc blokady na module. Ogolnie ta blokada objawia strasznym przerywaniem silnika gdy osiagnie odpowiednie obroty i nawet z gorki nie daje rady leciec szybciej niz 55km/h :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 ale na tej stronie nie mowilem ze sa adresy dealerow, tylko jest pokazane gdzie sa blokady w nsr :D Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 ale na tej stronie nie mowilem ze sa adresy dealerow, tylko jest pokazane gdzie sa blokady w nsr :icon_mrgreen:Moduł na bank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.