PGR Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Co rozumiesz przez "delikatnie obrodbioną" :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 pewnie frezem splanowal gglowice... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 a może takim fajnym ostrym dłutkiem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Polerowanie na lustro kanałów silnika powoduje minimalny przyrost mocy i duże kłopoty w czasie uruchamiania zimnego silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 i duże kłopoty w czasie uruchamiania zimnego silnika. ?? Możesz rozwinąć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 sam co prawda głowic nie robiłem ale wszelkiej masci tunerzy za oceanem polerują kanały w głowicach na lustro. Więc coś w tym musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Polerowane powierzchnie zimnego metalu powodują szybkie skraplanie się mieszanki paliwowopowietrznej i podczas pierwszego rozruchu jeżeli silnik zgaśnie to podczas drugiego już jest zalany.Jedynym rozsądnym działeniem jest korekta kanałów zarówno dolotowych jak i wylotowych aby pozbyć się wystających krawędzi. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 8O Każda zimna powierzchnia powoduje skraplanie, polerowanie nie ma tu nic do rzeczy! Natomiast szorstka ścianka ma większa powierzchnię, i przez to lepiej odprowadza ciepło, czyli...może byc zimniejsza i tu sie może dopiero skraplac! Polerowałem kanały w Yamaha SR 500, starym singlu 1982', łącznie z korektą prowadnic, gniazd itp, przy okazji remontu. Nowy był również tłok, tuleja itd. Dodatkowo założyłem rurę wydechową o mniejszym przekroju i wydech przelotowy od HD. Po dotarciu niesamowicie wzrósl moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów, a V maks wg licznika wynosiła ok. 168km/h. :twisted: Błąd wskazania nie wchodził raczej w grę, po przed remontem maksymalna prędkość tego samego motocykla wynosiła tyle ile pisze fabryka, czyli...145km/h! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 No i co teraz chłopaki :?: Dwie teorie a tylko jedna prawdziwa... Kobra szacun za SRke - piękna maszyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 a V maks wg licznika wynosiła ok. 168km/h. Błąd wskazania nie wchodził raczej w grę' date=' po przed remontem maksymalna prędkość tego samego motocykla wynosiła tyle ile pisze fabryka, czyli...145km/h! [/quote']ten tekst to prowokacja czy pobożne Twoje życzenie?A może nie doczytałeś do końca tekstu Fritza Egli gdzie jest wyraźnie napisane iż aby uzyskać wzrost prędkości o 15% trzeba koniecznie tuningować wałek rozrządu i zmienić przełożenie końcowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Polerowane powierzchnie zimnego metalu powodują szybkie skraplanie się mieszanki paliwowopowietrznej i podczas pierwszego rozruchu jeżeli silnik zgaśnie to podczas drugiego już jest zalany.Jedynym rozsądnym działeniem jest korekta kanałów zarówno dolotowych jak i wylotowych aby pozbyć się wystających krawędzi. Dokładnie. tutaj chodzi głównie o minimalne zawirowania mieszkanki, tak że się nie skrapla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 A może SR500 miała fabrycznie niezbyt udany wydech, lub był on dobrany tak by uzyskać najlepszy kompromis między wartością maksymalną momentu, a zakresem obrotów w jakich wysoki moment jest osiągany?Jeżeli modyfikacje jakie przeprowadził Kolega w swoim singlu dały tak wyraźny wzrost prędkości, to pewnie kosztem elastyczności i kultury pracy przy niskich i średnich obrotach. Tylko się nie pokłóćcie o tą polerkę :D Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Nie ma się o co kłucić.Czytałem kiedyś w Motorradzie o testach silnika jednocylindrowego w celu ograniczenia nagaru. Kilkakrotnie w testowym silniku notabene SR500 mechanik usuwał nagar z połówki głowicy i tłoka. Po trzech tysiącach kilometrów grubość warstwy nagaru była równa na całej powierzchni.W silnikach ostro rasowanych można się bawić w polerowanie denka tłoka i nie obawiać nagaru bo najpóźniej co 1000 km go rozbieramy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 aaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Kobra szacun za SRke - piękna maszynaDzieki,to bardzo udany motorek :D zdjęcie możesz zobaczyc w moim profilu, w galerii osobistej.ten tekst to prowokacja czy pobożne Twoje życzenie? A może nie doczytałeś do końca tekstu Fritza Egli gdzie jest wyraźnie napisane iż aby uzyskać wzrost prędkości o 15% trzeba koniecznie tuningować wałek rozrządu i zmienić przełożenie końcowe.Nie musze popierać sie autorytetami, mam kilkunastu swiadków, którzy sami prowadzili SRę i jeżdzili za mną w trasy. I jeszcze cie zaskoczę: 5 lat jeżdziłem junakiem, w którym porobiłem podobne rzeczy jak w SRce. Swobodnie mogłem trzymac na trasie 115-120km/h bez obaw o silnik, który zrobił tak 3 sezony i jakieś 20000km. Tylko nie pisz mi że Kopernik pisał że to niemozliwe.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.