PomyK Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M144851Napewno to coś(RX) nie ma 36km z tym carbonowym wydechem :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 z reszta gadalem przed chwila z kumplem, ktory ma DT i przyznal mi racje. No stary i wcale mu sie nie dziwie. JESTEM PEWNIEN ze DT'tka kolegi jest zablokowana jak 95% w POlsce! Ludzie poszerza wlot powietrza i im sie wydaje ze maja 28km :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek86 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 - przednie zawieszenie chyba troche za miękkie i ciężko je wyregulowac (jak juz sie ustawia na twardsze, to od razu skok jest o wiele mniejszy - wiem, ze to normalne, ale w zawieszeniu CRM to juz do przesady...) Czy kolega coś palił? To chyba oczywiste ze jak sie utwardzi to trudniej dobic. Ale od kiedy utwardzanie zmniejsza skok? Kolega pochodzi z kosmosu po pierwsze nie kolega, bo wódki razem nie piliśmy i raczej nie będziemy...po drugie naucz sie czytac.... ps.: mozliwe, ze DT, na ktorych jezdzilem byly dojechane. a (o ile dobrze pamietam) w NSR przy siilniku inaczej jest troche zrobiona sprawa gaźnika, ale w sumie to malo wazne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Dobrze wiec jak mam mówić?Kwiatku? :lol: Ja czytac umiem a ty piszesz brednie. Ot tyle co mam do powiedzenia! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Napewno to coś(RX) nie ma 36km z tym carbonowym wydechem jestes taki pewien??? rx moze miec 36 koni , moze ta nie ma. Ale 33 pewnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Jeśli seeryjnie rx ma 32KM to myślę że z wydechem tuningowym (porządnym) pod 35 może mieć. Jakby jeszcze wrzucić gaźnik od wyczyna i skorygowac kanały to byłby dopiero siekacz! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Jeśli seeryjnie rx ma 32KM to myślę że z wydechem tuningowym (porządnym) pod 35 może mieć. Jakby jeszcze wrzucić gaźnik od wyczyna i skorygowac kanały to byłby dopiero siekacz! Wystrczy kupić taką jak miał Krystian. CZyli z cylindrem polini 160ccm, który wg poliniego na wydechu arrowa ma 39Km i do tego porawiona charakterystyke na wolnych i średnich + większa pojemnośc to większy moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memfis Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 P.S. Memfis wybij sobie z głowy crm i spójrz na to:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M144851 ta, kupie hard enduro, bez kierunkowskazow/lusterek "Używany turystycznie-nie katowany!", gdzie koles wiecej nowych kolein kopal niz jezdzil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 wiem o CRM praktycznie wszystko bo kiedyś chciałem ją kupić W CRM znam każdą srubkę .Kiedyś miałem taki motocykl.Niestety trafiłem dość felerną sztukę dlatego trochę się przy niej nasiedziałem,ale mimo to bardzo dobrze ją wspominam.Prawdopodobnie na przyszly sezon bede szukal crm na drugie moto,zeby było czym po bułki jeździć :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 1. nie robi mnie' roznicy 10km wiecej.{...}3. jak juz zrobie cylinder po jakims czasie, to teoretycznie nic wiecej nie powinienem przy nim grzebac przez sezon P.S. Memfis wybij sobie z głowy crm i spójrz na to:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M144851 ta, kupie hard enduro, bez kierunkowskazow/lusterek "Używany turystycznie-nie katowany!", gdzie koles wiecej nowych kolein kopal niz jezdzil. 1. Jeśli nie robi ci różnicy 10 koni to dlaczego nie kupisz sobie np. simsona?2. Jak już zrobisz cylinder to może okazać się że i np. kobra jest do zrobienia i wcale nie będziesz beztrosko śmigał całego sezonu, a wydaje mi się że przy dużym uszkodzeniu cylindra awaria korby jest bardzo prawdopodobna.3. Dokupienie lusterka (jeśli jest ono ci niezbędne w jeździe terenowej - chyba żeby patrzeć ilu zostawiłeś za sobą :P i kiedyś nadziać się na nie przypadkiem ) nie jest rzeczą drogą, a szczególnie biorąc pod uwagę kupno motocykla za 5-6 tysięcy.4. To że te CRMki wyglądaja ładnie nie znaczy że silniki i cała reszta jest OK. A może właściciel palił cały czas gumę na 1 biegu i tylko opony zmieniał? Pozdrawiam i życzę udanych zakupów P.S.Ze sprzętów turystycznie używanych, nie katowanych, używanych tylko po bułki do sklepu polecam rower typu "damka" ;) obowiązkowo z lusterkiem i dzwonkiem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Kristi hehehe :P ta, kupie hard enduro, bez kierunkowskazow/lusterek "Używany turystycznie-nie katowany!", gdzie koles wiecej nowych kolein kopal niz jezdzil.A od kiedy RX'y czy KDX'y nie maja kierunkowsazow? Bo ja pierwsze slysze 8O . A Twoja filozofia ze jazda w terenie tak niszczy sprzeta jest o kant d*py potłuc.. Jak widze stan niektórych NSR'ek125 itp. to sie zastanawiam jakim cudem to jeszcze jedzie! Pozatym koleś mógł nawet katować sprzęta non-stop ale systematycznie wymieniac graty a w tej Twojej cudownej CRM'ce mogło nic nie być tykane i pomysl--> co wtedy bedzie w lepszym stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memfis Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 A od kiedy RX'y czy KDX'y nie maja kierunkowsazow? Bo ja pierwsze slysze 8O . czytanie ze zrozumieniem, tam akurat byla ironia, bo tamten nie ma, wiec koles jezdzil turystycznie obracajac glowa o 120* i wymachujac rekoma przy skrecaniu, no, przynajmniej tak uwaza ;) 1. Jeśli nie robi ci różnicy 10 koni to dlaczego nie kupisz sobie np. simsona? Nie robi mnie' z 25 (crm) na 35 (turbo kdx/rx), nie mam takich potrzeb, teraz wyraznie i przejrzyscie napisalem? 2. Jak już zrobisz cylinder to może okazać się że i np. kobra jest do zrobienia i wcale nie będziesz beztrosko śmigał całego sezonu, a wydaje mi się że przy dużym uszkodzeniu cylindra awaria korby jest bardzo prawdopodobna. Gdybaj sobie na odleglosc... Bo rozmowe prowadzimy na zasadzie "czy warto to brac jezeli zgadza sie z opisem" i tak zaciagne koze do niezaleznego serwisu i tak, wiec jezeli cos wyjdzie to, Panie, ja to pie**ole. 3. Dokupienie lusterka (jeśli jest ono ci niezbędne w jeździe terenowej - chyba żeby patrzeć ilu zostawiłeś za sobą ;) i kiedyś nadziać się na nie przypadkiem ) nie jest rzeczą drogą, a szczególnie biorąc pod uwagę kupno motocykla za 5-6 tysięcy. Czytanie ze zrozumieniem. 4. To że te CRMki wyglądaja ładnie nie znaczy że silniki i cała reszta jest OK. A może właściciel palił cały czas gumę na 1 biegu i tylko opony zmieniał? j/w (Ad. pkt 2) jakies inne watpliwosc rozwiac co do mojej osoby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Tak, ja mam jedną! Po co pytasz jeśli masz konsekwentnie w dupie wszystkie odpowiedzi? Napaliłeś się na tą CRM to bierz ją. Plastik ma ładny. Tyle można ze zdjęcia zobaczyć. Z wyglądu mi się podoba. Forumowicze twierdzą że bywają lepsze motocykle.Chcesz po bułki hasać a nie pokonywać pustynie to świetny wybór.Nie obchodzi ci co jest oprócz cylindra nie tak- też świetny wybór.Nikt na złość ci nie robi polecając inny motocykl :P A w ogóle to ja bym widział tą CRM jako supermoto. Już fajnie wygląda z tymi szosowymi oponkami. Ale już nie pamiętam czy chcesz w terenie śmigać czy po szosie :roll: Wizualnie bardzo ładny ten motocykl. Zadbany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memfis Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Tak, ja mam jedną! Po co pytasz jeśli masz konsekwentnie w dupie wszystkie odpowiedzi? Mam tylko te w powazaniu, ktore sa nic nie warte, reszte sobie powoli skladam w glowie ;)A troche warcze bo mnie irytuja niektore wypowiedzi forumowiczow. Co do crm, akurat sie trafilo, ze dwie sa blisko mnie, dlatego taki nie inny temat. Nie jestem neo-zwolennikiem-hondo-podobnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bioly Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Nie wiem czy mogę zapytać w tym temacie ale zaryzykuję.Mam możliwość kupienia Hondy CRM 125 lub Suzuki TS 125. Roczniki ok. 96-98. Cena do 4000zł. Proszę o porównanie tych motocykli pod względem nie tylko: zawieszenia, silnika, zachowania w terenie, ale także pod względem kosztów eksploatacji, zużycia paliwa, awaryjności, dostępu do części, cen częsci. Narazie jeżdżę NSR 125, wiem, że CRM ma taki sam silnik jak NSR, więc spalanie powinno być tak samo małe, awaryjność niska, a dostęp do częsci łatwy oraz ich ceny przystępne. Nie miałem nigdy kontaktu z Suzuki TS, więc proszę o porównanie tych motocykli pod wyżej wymienionymi względami. Z góry dziękuję, pozdrawiam. A jeszcze dodam, że motocykl chce eksploatować do jazdy po lesie, błocie, polnych drogach (wszędzie tam, gdzie nie będzie się dało wjechać NSR), ewentualnie jeżeli by mi się bardzo spodobała jazda w terenie to próbował bym się uczyć skakać :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.