Skocz do zawartości

Hondy crm 125 , (asking for advice)


Rekomendowane odpowiedzi

z reszta gadalem przed chwila z kumplem, ktory ma DT i przyznal mi racje.

No stary i wcale mu sie nie dziwie. JESTEM PEWNIEN ze DT'tka kolegi jest zablokowana jak 95% w POlsce! Ludzie poszerza wlot powietrza i im sie wydaje ze maja 28km :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- przednie zawieszenie chyba troche za miękkie i ciężko je wyregulowac (jak juz sie ustawia na twardsze, to od razu skok jest o wiele mniejszy - wiem, ze to normalne, ale w zawieszeniu CRM to juz do przesady...)

 

Czy kolega coś palił? To chyba oczywiste ze jak sie utwardzi to trudniej dobic. Ale od kiedy utwardzanie zmniejsza skok? Kolega pochodzi z kosmosu

 

po pierwsze nie kolega, bo wódki razem nie piliśmy i raczej nie będziemy...

po drugie naucz sie czytac....

 

 

ps.: mozliwe, ze DT, na ktorych jezdzilem byly dojechane. a (o ile dobrze pamietam) w NSR przy siilniku inaczej jest troche zrobiona sprawa gaźnika, ale w sumie to malo wazne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli seeryjnie rx ma 32KM to myślę że z wydechem tuningowym (porządnym) pod 35 może mieć. Jakby jeszcze wrzucić gaźnik od wyczyna i skorygowac kanały to byłby dopiero siekacz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli seeryjnie rx ma 32KM to myślę że z wydechem tuningowym (porządnym) pod 35 może mieć. Jakby jeszcze wrzucić gaźnik od wyczyna i skorygowac kanały to byłby dopiero siekacz!

 

Wystrczy kupić taką jak miał Krystian. CZyli z cylindrem polini 160ccm, który wg poliniego na wydechu arrowa ma 39Km i do tego porawiona charakterystyke na wolnych i średnich + większa pojemnośc to większy moment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Memfis wybij sobie z głowy crm i spójrz na to:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M144851

 

ta, kupie hard enduro, bez kierunkowskazow/lusterek "Używany turystycznie-nie katowany!", gdzie koles wiecej nowych kolein kopal niz jezdzil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem o CRM praktycznie wszystko bo kiedyś chciałem ją kupić

W CRM znam każdą srubkę .Kiedyś miałem taki motocykl.Niestety trafiłem dość felerną sztukę dlatego trochę się przy niej nasiedziałem,ale mimo to bardzo dobrze ją wspominam.Prawdopodobnie na przyszly sezon bede szukal crm na drugie moto,zeby było czym po bułki jeździć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. nie robi mnie' roznicy 10km wiecej.

{...}

3. jak juz zrobie cylinder po jakims czasie, to teoretycznie nic wiecej nie powinienem przy nim grzebac przez sezon

 

P.S. Memfis wybij sobie z głowy crm i spójrz na to:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M144851

 

ta, kupie hard enduro, bez kierunkowskazow/lusterek "Używany turystycznie-nie katowany!", gdzie koles wiecej nowych kolein kopal niz jezdzil.

 

1. Jeśli nie robi ci różnicy 10 koni to dlaczego nie kupisz sobie np. simsona?

2. Jak już zrobisz cylinder to może okazać się że i np. kobra jest do zrobienia i wcale nie będziesz beztrosko śmigał całego sezonu, a wydaje mi się że przy dużym uszkodzeniu cylindra awaria korby jest bardzo prawdopodobna.

3. Dokupienie lusterka (jeśli jest ono ci niezbędne w jeździe terenowej - chyba żeby patrzeć ilu zostawiłeś za sobą :P i kiedyś nadziać się na nie przypadkiem ) nie jest rzeczą drogą, a szczególnie biorąc pod uwagę kupno motocykla za 5-6 tysięcy.

4. To że te CRMki wyglądaja ładnie nie znaczy że silniki i cała reszta jest OK. A może właściciel palił cały czas gumę na 1 biegu i tylko opony zmieniał?

 

 

Pozdrawiam i życzę udanych zakupów

 

P.S.

Ze sprzętów turystycznie używanych, nie katowanych, używanych tylko po bułki do sklepu polecam rower typu "damka" ;) obowiązkowo z lusterkiem i dzwonkiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kristi hehehe :P

 

ta, kupie hard enduro, bez kierunkowskazow/lusterek "Używany turystycznie-nie katowany!", gdzie koles wiecej nowych kolein kopal niz jezdzil.

A od kiedy RX'y czy KDX'y nie maja kierunkowsazow? Bo ja pierwsze slysze 8O . A Twoja filozofia ze jazda w terenie tak niszczy sprzeta jest o kant d*py potłuc.. Jak widze stan niektórych NSR'ek125 itp. to sie zastanawiam jakim cudem to jeszcze jedzie! Pozatym koleś mógł nawet katować sprzęta non-stop ale systematycznie wymieniac graty a w tej Twojej cudownej CRM'ce mogło nic nie być tykane i pomysl--> co wtedy bedzie w lepszym stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od kiedy RX'y czy KDX'y nie maja kierunkowsazow? Bo ja pierwsze slysze  8O .

 

czytanie ze zrozumieniem, tam akurat byla ironia, bo tamten nie ma, wiec koles jezdzil turystycznie obracajac glowa o 120* i wymachujac rekoma przy skrecaniu, no, przynajmniej tak uwaza ;)

 

 

1. Jeśli nie robi ci różnicy 10 koni to dlaczego nie kupisz sobie np. simsona?

 

Nie robi mnie' z 25 (crm) na 35 (turbo kdx/rx), nie mam takich potrzeb, teraz wyraznie i przejrzyscie napisalem?

 

2. Jak już zrobisz cylinder to może okazać się że i np. kobra jest do zrobienia i wcale nie będziesz beztrosko śmigał całego sezonu, a wydaje mi się że przy dużym uszkodzeniu cylindra awaria korby jest bardzo prawdopodobna.

 

Gdybaj sobie na odleglosc... Bo rozmowe prowadzimy na zasadzie "czy warto to brac jezeli zgadza sie z opisem" i tak zaciagne koze do niezaleznego serwisu i tak, wiec jezeli cos wyjdzie to, Panie, ja to pie**ole.

 

3. Dokupienie lusterka (jeśli jest ono ci niezbędne w jeździe terenowej - chyba żeby patrzeć ilu zostawiłeś za sobą   ;)  i kiedyś nadziać się na nie przypadkiem ) nie jest rzeczą drogą, a szczególnie biorąc pod uwagę kupno motocykla za 5-6 tysięcy.

 

Czytanie ze zrozumieniem.

 

4. To że te CRMki wyglądaja ładnie nie znaczy że silniki i cała reszta jest OK. A może właściciel palił cały czas gumę na 1 biegu i tylko opony zmieniał?

 

j/w (Ad. pkt 2)

 

 

 

 

jakies inne watpliwosc rozwiac co do mojej osoby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ja mam jedną! Po co pytasz jeśli masz konsekwentnie w dupie wszystkie odpowiedzi? Napaliłeś się na tą CRM to bierz ją. Plastik ma ładny. Tyle można ze zdjęcia zobaczyć. Z wyglądu mi się podoba. Forumowicze twierdzą że bywają lepsze motocykle.

Chcesz po bułki hasać a nie pokonywać pustynie to świetny wybór.

Nie obchodzi ci co jest oprócz cylindra nie tak- też świetny wybór.

Nikt na złość ci nie robi polecając inny motocykl :P

 

 

A w ogóle to ja bym widział tą CRM jako supermoto. Już fajnie wygląda z tymi szosowymi oponkami. Ale już nie pamiętam czy chcesz w terenie śmigać czy po szosie :roll: Wizualnie bardzo ładny ten motocykl. Zadbany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ja mam jedną! Po co pytasz jeśli masz konsekwentnie w dupie wszystkie odpowiedzi?

 

Mam tylko te w powazaniu, ktore sa nic nie warte, reszte sobie powoli skladam w glowie ;)

A troche warcze bo mnie irytuja niektore wypowiedzi forumowiczow.

 

Co do crm, akurat sie trafilo, ze dwie sa blisko mnie, dlatego taki nie inny temat. Nie jestem neo-zwolennikiem-hondo-podobnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Nie wiem czy mogę zapytać w tym temacie ale zaryzykuję.

Mam możliwość kupienia Hondy CRM 125 lub Suzuki TS 125. Roczniki ok. 96-98. Cena do 4000zł. Proszę o porównanie tych motocykli pod względem nie tylko: zawieszenia, silnika, zachowania w terenie, ale także pod względem kosztów eksploatacji, zużycia paliwa, awaryjności, dostępu do części, cen częsci. Narazie jeżdżę NSR 125, wiem, że CRM ma taki sam silnik jak NSR, więc spalanie powinno być tak samo małe, awaryjność niska, a dostęp do częsci łatwy oraz ich ceny przystępne. Nie miałem nigdy kontaktu z Suzuki TS, więc proszę o porównanie tych motocykli pod wyżej wymienionymi względami. Z góry dziękuję, pozdrawiam.

 

A jeszcze dodam, że motocykl chce eksploatować do jazdy po lesie, błocie, polnych drogach (wszędzie tam, gdzie nie będzie się dało wjechać NSR), ewentualnie jeżeli by mi się bardzo spodobała jazda w terenie to próbował bym się uczyć skakać :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...