Skocz do zawartości

Kwiatek86

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kwiatek86

  • Urodziny 06/18/1986

Osobiste

  • Motocykl
    cbr 600 f4i '04, ktm lc2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5642729
  • Strona www
    http://www.wheelieholix.pl

Informacje profilowe

  • Skąd
    OLSZTYN

Osiągnięcia Kwiatek86

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. widac,ze nie miales nigdy CBRki.... to norma w CBRkach. potwierdzi to kazdy, kto mial....
  2. uueee??? ze niby co niebardzo?:D hahehe
  3. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=486089592 polecam, warto za te cene!
  4. hehe, piotrek daje rade. jezeli zajawka mu nie przejdzie,to bedzie kozak lada sezon... jego ojciec juz mysli o wiekszym moto dla niego,wiec zobaczymy co wtedy:)
  5. ten material slaby. zapraszam do galerii wheelieholix ;p
  6. Nie wiem, czy śmiać się , czy płakać :bigrazz: Tak Cie to boli, ze niektorzy bawia się w stunt? Weź poprawke na to, ze wiele osob po prostu boi się juz jeździć po ulicach widzac, ilu z nas ginie (szczegolnie ten sezon zebral takie żniwo....). Dlatego wiele odob "buduje" streety do stuntu i jeździ tylko po zamknietych trasach, lotniskach itd. Ps.: adrenalina uzależnia... ale Ty pewnie nigdy nie dowiesz się, co to znaczy;)
  7. Czy kolega coś palił? To chyba oczywiste ze jak sie utwardzi to trudniej dobic. Ale od kiedy utwardzanie zmniejsza skok? Kolega pochodzi z kosmosu po pierwsze nie kolega, bo wódki razem nie piliśmy i raczej nie będziemy... po drugie naucz sie czytac.... ps.: mozliwe, ze DT, na ktorych jezdzilem byly dojechane. a (o ile dobrze pamietam) w NSR przy siilniku inaczej jest troche zrobiona sprawa gaźnika, ale w sumie to malo wazne.
  8. mow co chcesz, ale porównać CRM z DT to jak porownac Opla Calibre (który tylko dobrze udaje sportówke) z jakąś prawdziwą sportówką. ja o DT mam bardzo niskie mniemanie..... z reszta gadalem przed chwila z kumplem, ktory ma DT i przyznal mi racje. moim zdaniem takie najbardziej rażące wady CRM to: - szybko grzejący się silnik (ja w swojej mam dodatkowo wmontowany dyskretny wentylator przy chłodnicy, wiec daje rade. ale bez tego gadżetu w gorące dni, przy większych szaleństwach trzeba dość czesto dać odsapnąć silnikowi - mowie o jeździe na prawde agresywnej) - przednie zawieszenie chyba troche za miękkie i ciężko je wyregulowac (jak juz sie ustawia na twardsze, to od razu skok jest o wiele mniejszy - wiem, ze to normalne, ale w zawieszeniu CRM to juz do przesady...)
  9. CRM ma naprawde 27 albo 28 chociaż niektórzy dają sobie ręke uciąć, że ma 33. Co do motocykli które lepiej jada to KDX , RX i WRE. Ogólnie CRM to taka DT tyle, że od Hondy i z ciut lepszym zawieszeniem. Chwalisz ją tak bo sam na niej jeździsz ale w porównaniu z innymi setami wcale nie jest taka oh ah. DT ???? 8O to mnie koleś teraz rozśmieszyłeś :lol: :lol: :lol: i nie porównuj np WRE do CRM bo to niebo a ziemia... i ja DAM sobie ręke uciać, że ma więcej niż 28koni:) jeździłem wcześniej innymi sprzętami (m.in. DT i troche moge powiedziec na ten temat). a tak poza tym to nie patrz na roczik, bo jak pisalem silnik jest po kapitalce i to na najlepszych czesciach... ps.: i wcale nie pisze tego wszystkiego, bo mam CRM i dlatego ja chwale. moge Ci tez kilka jej wad wymienic, jesli chcesz. poza tym to ten sprzet akurat sprzedaje i przesiadam sie na cos wiekszego i bardziej stunt'owego (street albo supermoto). dlatego powtarzam - to jest moje zdanie (moze i troche subiektywne) na temat tego motocykla, nie mam na celu chwalenia go...
  10. Oj chyba raczej nie... Na torze spotkałem CRm'ke setke to to nie szło super. Podobnie do MTX'a. Pozatym dane to potwierdzaja ;) A jezdziles RX125? tak, jezdzilem RX przed kupnem CRM :D moze trafiles na jakas dojebaną sztuke ;) moi kumple (ktorzy maja wiekszy staz na enduro/supermoto) tez byli pod wrazeniem i sa mojego zdania. to jest 2sów (fakt, że ciężki, ale zawsze:) ), a to mowi samo za siebie:) no chyba, ze są jakies 125ccnm, ktore maja jeszcze wiecej konikow ??? CRM ma ładnie ponad 30, wiec to chyba raczej górna półka 8)
  11. widać, że wiec, co to bezpieczeństwo 8) w końcu być widocznym = być bezpiecznym !!! :lol:
  12. no ta, bo tylko amerykanie w koncu w dżinach jeżdża :lol: :lol: :lol: zazdroscią od Was bije chłopaki na kilometr:) przyczepiliście sie jednego, mało ważnego motywu i drążycie temat. pokażcie coś lepszego, a nie się czepiacie ;)
  13. OK, JA MAM CRM I POWIEM TAK: na początku chcialem kupic RXa (podobno ma kilka koni wiecej, ale to tez od stanu zalezy, no i chyba ladniejsza aprilia jest:) ), ale nie wyszlo. i chyba na moje szczescie:) z reka na sercu moge powiedziec: CRM to zajebisty sprzet. na poczatku jezdzilem nia w terenie (lasy, bezdroża) i troche na torze motocross'owym. biorąc ja teren nie moglem narzekac na NIC - od hamulców, przez zawieszenie, az po silnik - wszystko jak najbardziej OKo:) na torze to juz inna bajka, no ale to nie jest cross! głw. zawieszenie zbyt miekke, no i za ciezka. Jeśli chodzi o moc, to calkowicie wystarcza! teraz próbuje nią troche stuntu i tez daje rade (fotki na bikepics.com - link w podpisie). za ciezka jest troche, to fakt, ale na kolo ladnie idzie:) ta moja jest dość leciwa, ale w niezlytm stanie i po kapitalbym remoncie silnika. mysle, ze nowszy sprzet (o ile tez stan bedzie ok) służłby Ci jeszcze lepiej. ogolnie na prade duza frajda z jazdy CRMą. a jeśli chodzi o moc to chyba najwyższa półka w klasie 125ccm:) pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...