Skocz do zawartości

Bioly

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bioly

  • Urodziny 07/31/1989

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle
  • Skąd
    Radom

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Bandit 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3972615
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Bioly

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Nie zmieniam motocykla tylko z tego powodu, że za dużo pali. Są też inne powody, jest za ciężki oraz jest wart ok. 10 000 zł, a w tej cenie można dostać 3 Gsy lub 2 CeBule :flesje: A jak się jest młodym i się nie posiada stałego źródła finansowego, a chciało by się mieć motocykl na asfalt, w teren oraz samochód to trzeba się zastanowić czy jest sens posiadania takiego Bandita. A takie 250 w singlu raczej mi nie odpowiadają, za mała moc i hmmm ta pozycja za kierownicą... jak na sedesie :)
  2. Po Waszych opiniach wydaję mi się, że Cb 500 to bardzo fajny motocykl. Ale z tym spalaniem to nie ma rewelacji, z tego co napisaliście to wynika, że mój GSF 600 pomimo większej mocy i pojemności niż CB zużywa podobne ilości paliwa. Chyba jednak motocykle Suzuki wygrywają pod tym względem. Taki GS to chyba ciekawa propozycja, biorąc pod uwagę ekonomię, ale chłodzenie powietrzem i ta moc... Chyba, że jeszcze Yamaha XJ 600 okazała by się mało palącym motocyklem. Ale nie wiem czy mogę pytać o to w tym temacie... :flesje:
  3. Witam, odświeżam temat ponieważ interesuje mnie zużycie paliwa w motocyklach Cb 500 oraz Gs 500. W tej chwili śmigam Banditem 600 '02r, ale planuję kupić coś mniejszego, tańszego i bardziej ekonomicznego. Robię stosunkowo dużo km, dlatego bardziej mi zależy na niskim spalaniu niż wysokich osiągach. Bandit przy spokojnej jeździe na trasie potrafi zadowolić się 5 litrami na 100km. Dużo osób podaje informację, że Gs 500 potrafi się zmieścić w 4 litrach. Ale nie mogę znaleźć potwierdzonych informacji na temat spalania w Cb 500. Niektórzy twierdzą, że średnio pali 4 litry, inni mowią, że nie mogą się zmieścić w 6l. Proszę o podanie informacji na ten temat. Honda w wielu kategoriach przewyższa Suzuki, np. ma mocniejszy, bardziej wytrzymały silnik, a jeśli jeszcze okazało by się, że zadowala się niewielkimi ilościami etyliny to duże prawdopodobieństwo, że w najbliższym czasie został bym jej szczęśliwym posiadaczem. Pozdrawiam
  4. Mnie dziwi fakt, że żaden z policjantów nie sprostował, że 16-latek nie może legalnie jeździć motocyklem o mocy 150KM :D I jeszcze te bajki o przywiązywaniu sobie szyji do kierownicy linką stalową przez motocyklistów, żeby podczas wypadku nie było co zbierać :D
  5. Nie wiem czy mogę zapytać w tym temacie ale zaryzykuję. Mam możliwość kupienia Hondy CRM 125 lub Suzuki TS 125. Roczniki ok. 96-98. Cena do 4000zł. Proszę o porównanie tych motocykli pod względem nie tylko: zawieszenia, silnika, zachowania w terenie, ale także pod względem kosztów eksploatacji, zużycia paliwa, awaryjności, dostępu do części, cen częsci. Narazie jeżdżę NSR 125, wiem, że CRM ma taki sam silnik jak NSR, więc spalanie powinno być tak samo małe, awaryjność niska, a dostęp do częsci łatwy oraz ich ceny przystępne. Nie miałem nigdy kontaktu z Suzuki TS, więc proszę o porównanie tych motocykli pod wyżej wymienionymi względami. Z góry dziękuję, pozdrawiam. A jeszcze dodam, że motocykl chce eksploatować do jazdy po lesie, błocie, polnych drogach (wszędzie tam, gdzie nie będzie się dało wjechać NSR), ewentualnie jeżeli by mi się bardzo spodobała jazda w terenie to próbował bym się uczyć skakać :crossy:
  6. No ja też wczoraj pośmigałem trochę na moto, ale jeszcze w niekompletnym stroju (brak rękawiczek) i sobię dłonie odmroziłem :) No i jeździłem po mniej ruchliwych drogach, bo jeszcze nie mam zarejestrowanego moto. Ale już w poniedziałek przeglądzik, i myślę, że na początku kwietnia zacznę prawdziwy sezon :rolleyes:
  7. Moja CZ była wyrejestrowana i niestety się jej nie dało zarejestrować :evil:
  8. Jak chciałem zarejestrować CZ 350, to w urzędzie spotkała mnie nie miła niespodzianka: urzędnik wział ode mnie dokumenty, przeczytał wszystko i mówi: "motocykl nie może zostać zarejestrowany, ponieważ posiada silnik 2T, i nie spełnia norm spalania". I musiałem sprzedać CZ :banghead: A ze skuterami to jest inna sprawa. Jak jeszcze są sprowadzane z zachodu, to mają tak w paierach, że je można zarejestrować. Wiem, bo teraz sprowadziłem NSR z niemiec i nie ma problemu z rejestracją. Takie to głupie to nasze polskie prawo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...