Gremlas Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Witam.Mam problem z chartem.A mianowicie moj chart nie pali.Iskra jest dobra,paliwo dostaje na bingu jak i MC14.Silnik jest uszczelniony dobrze.Stało sie to(że nie pali)po wymianie zimmerów ktore sa dobrze włożone.Zapłon praktycznie nie ma nic do rzeczy bo jeszce jak palil to obojetnie w jakim polozeniu byl zaplon palił z 1 kopa.Jest jeszce problem ze magneto zaczyna krecic sie w odwrotna strone(jesli zapurka).biore pod uwage to ze mogl sie przekrecic czop walu czy to mozliwe i jak temu zaradzic.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 jak sie kreci w druga strone to znaczy ze klin scielo-nie odpoali a jak odpali to zaraz zgasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 jak sie kreci w druga strone to znaczy ze klin scielo-nie odpoali a jak odpali to zaraz zgasnie Może to naprawde być wina zapłonu(za wczesny)Paliwo masz dobre :?: Stało sie to(że nie pali)po wymianie zimmerów ktore sa dobrze włożone. Sprawdź jeszcze raz simmery -mogła sprężynka spaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Jezeli magneto po uruchomieniu silnika faktycznie kreci sie w druga strone (bo nieraz przy odpowiednim wzorze magneta (chodzi mi o wyglad) to przy okreslonych obrotach moze powstawac takie zludzenie odwrotnego krecenia) to sprawdz punkt wystepowania zaplonu (oraz przerwe na przerywaczu), gdyz najpredzej on bedzie odpowiadal za przyczyne niesprawnosci. Mogles nie trafic z magnetem na klin, badz przy zakladaniu magneta mogl wypasc. Kiedys widzialem tez taki przypadek ze magneto mialo dwa rowki na klin i moznabylo je roznie ustawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Z tego co wiem, tak było w moim charcie (miałem 2 różne wały korbowe i za każdym razem to samo) , słyszałem to tez u innych, że w momencie założenia magneta na klin zaplon następuje w złym miejscu! SPRUBUJ ZŁOŻYĆ MAGNETO BEZ KLINA!!!!!! Tak żeby kreski na magnecie i na stojanie zgrywały sie dokładnie 2,5mm przed GMP !! W momencie założenia magneta na klin kreski zgrywają się w jakiś kosmicznych odległościach przed gmp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Aleś dowalił.. jak mozna założyc magneto bez klina?? To wtedy ono sie w ogóle nie będzie trzymało. A zapłon sie zgrywa z kreskami na magnecie i stojanie i kręci się stojanem. A to magneto cały czas ci sie kręci w drugą strone?? Zapłon wyreguluj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 W wiekszosci rozwiazan laczenia magneta z koncowka walu wystepuje polaczenie stozkowe. (nie wiem jak w tym charcie ale pewnie tez tak). I to ono przenosi wystepujace sily (moment obrotowy), a klin sluzy do ustalenia tego magneta na wale w odpowiednim polozeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlas Opublikowano 2 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Klin nie wypadł bo gdyby go scialo to magneto staloby w miekscu a krecilby sie wal.Te krecenie w druga strone jest narazie najmniej wazne,interesują mnie bowiem podpowiedzi co zrobic jeszce aby w koncu zapalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 zdejm to magneto i sprawdź czy jest klin.... Magneto by sie przesuneło.. ale kręciło by sie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 W wiekszosci rozwiazan laczenia magneta z koncowka walu wystepuje polaczenie stozkowe. (nie wiem jak w tym charcie ale pewnie tez tak). I to ono przenosi wystepujace sily (moment obrotowy), a klin sluzy do ustalenia tego magneta na wale w odpowiednim polozeniu. Jest tak w Charcie ale klin też wzmacnia to połączenie. Jeśli nie ma klina to łatwo o to aby magneto sie ślizgało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 zaloz magneto z klinem i ustaw na tych kreskach i zobacz gdzie jest wtedy tlok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Nie kombinuj ,tylko w końcu zdejmij i sprawdź poprawność osadzenia magneta na czopie! Bo jak tak dalej pójdzie ,to uszkodzeniu może ulec całe połączenie stożkowe.pzdr. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Jest tak w Charcie ale klin też wzmacnia to połączenie. Jeśli nie ma klina to łatwo o to aby magneto sie ślizgało.Calkiem mozliwe. Dodam ze np w mz ts150 - naped pierwotny sprzegla - mala zebatka na wale korbowym jest wylacznie osadzona na stozku (bez klina) i to wystarcza. Jednak jezeli w takim polaczeniu mieszanym wystepuje klin to calkiem mozliwe ze oprocz funkcji ustalania magneta mogl byc wliczany przez konstruktora do przenoszenia czesci obciazen. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 a co do klinow u mnie tylko scina wtedy gdy za słabo przykrece a po wyjeciu klinka dalej wyglada jak nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 a co do klinow u mnie tylko scina wtedy gdy za słabo przykrece a po wyjeciu klinka dalej wyglada jak nowyZnaczy sie ze polaczenie stozkowe w tym konkretnym rozwiazaniu przenosi prawie cale obciazenie (lub moze przeniesc cale obciazenie) a klin spelnia funkcje ustalajaca (z mozliwoscia przenoszenia niewielkich obciazen). Tak wiec Gremlas przy montazu dokrec magneto z odpowiednim momentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.