EnduroMax Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Witam :)Co myślicie o zamontowaniu zapłonu od jawki do simsona??Dzięki niemu simson wkręcałby się chyba zdecydowanie bardziej ochoczo :buttrock:Z racji że simson stoi chcę sie z nim troche pobawić. ŁAdnie zrobiony lepiej sie sprzeda :buttrock:Czy jest to w pełni możliwe do wykonania i czy rzeczywiście coś da?? Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 wątpie,że takie cudo Ci wyjdzie Dzięki niemu simson wkręcałby się chyba zdecydowanie bardziej ochoczo Z racji że simson stoi chcę sie z nim troche pobawić. ŁAdnie zrobiony lepiej sie sprzedafajne bajery można sprzedać kupującemu :lol: szkoda zachodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 A na jakiej podstawie sadzisz, że bedzie sie lepiej wkrecał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 MińSk 125;]Padla Prądnica mianowice uzwojenie;]Zalozylismy zaplon od jawki 50 :) Magneto pod stoja polobilismy teleze bo musial wyzej podejsc:DI Chodzil przejezdzil tak cale wakacje:DSpadl moment Obrotowy bo magneto lzejsze ale dynamika silnika wzrosla :buttrock: Heh pomijam Slabe Troche Swiatla:Dpozdrawiam:DBedziesz mial problem po w jawce jest grubszy czop walu i wiekszy otwor w magnecie bodajze moze ci wirnik siąśc zabardzo na dul ale wszystko da sie zrobic :buttrock: heh i klin inny ale od czego śa tokarki :buttrock: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 ja bym nie ryzykowal z takimi patentami...za duze ryzyko ze moze rozalic czop walu...kiedys cos tam slyszalem o przerobkach zaplonu w simsonie ale wkladano zaplon od cz cross....nie pamietam od ktorej...bynajmniej jest duze ryzyko ze ci wal siadzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 ja bym nie ryzykowal z takimi patentami...za duze ryzyko ze moze rozalic czop walu...kiedys cos tam slyszalem o przerobkach zaplonu w simsonie ale wkladano zaplon od cz cross....nie pamietam od ktorej...bynajmniej jest duze ryzyko ze ci wal siadzie hmm ze sie rozwalic to nie slyszalem ze peknąć to takhmm ale gdy zakladasz lzejszy wirnik to chyba nie jest to takie proste:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 jak dobrze sie wykona to nic sie nie rozwali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 hmm ze sie rozwalic to nie slyszalem ze peknąć to takhmm ale gdy zakladasz lzejszy wirnik to chyba nie jest to takie proste:D wiesz nie wiem czy nie trzeba toczyc czopu wału, żeby wszedł wirnik, a jak wiemy wał jest utwardzany powierzchniowo, i za duza ingerencja moze prowadzic do zniszczenia. ps wsadzali zapłony od cz cross -motoplaty, wirnik jak w jawce taki sam czop to ma ale jest ciut cieższy wirniczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 28 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 A gdyby wywalic cale kolo magnesowe i zostawic tylko krzywke? Widzialem kiedy zdjecie chyba Twojej motorynkilucas z takim patentem! Wiem ze trzeba tylko dac na cewke napiecie (wystarczy podpiac akumulator? ) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 no panowie ale to nie jest takie proste zalozyc inny palon.....gdy zalozymy lzejszy to zmienia sie rozlozenia ciezkosci na wale.....dzieki czemu mozemy uszodzic czop a i przy okazji lozyska....wyobrazcie sobie zalozyc zaplon od mz do jawki 50...nie wazne jest to ze zaplon od mz jest ciezszy chodzi tu o inne rozlozenie masy.......trza by bylo zrobic inny czop na wale...po 1 cienszy a po 2 dac utwardzone lozyska....bynajmniej takie jest moje zdanie...wiem ze mnie zaraz objedziecie ale pomyslcie nad tym co napisalem :) ...POZDRO 4ALL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 a to juz patent stary jak swiat :)cewka jakas WN zewnetrzna podlanczona do aku i przerywacza tak swoja motorynke odpalilem kiedys :buttrock:a jak sie fajnie na obroty wkreca :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 z tego co pamietam to takie patenty robilo sie na silnikach od wsk 125....wycinano tylko krzywke i mocowano ja, a reszte wyrzucano....podlanczalo sie do aku i silnik do gokarda gotowy...podobno fajnie sie na nich jezdzilo...nie bylo problemu z zapalaniem :) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 no panowie ale to nie jest takie proste zalozyc inny palon.....gdy zalozymy lzejszy to zmienia sie rozlozenia ciezkosci na wale.....dzieki czemu mozemy uszodzic czop a i przy okazji lozyska....wyobrazcie sobie zalozyc zaplon od mz do jawki 50...nie wazne jest to ze zaplon od mz jest ciezszy chodzi tu o inne rozlozenie masy.......trza by bylo zrobic inny czop na wale...po 1 cienszy a po 2 dac utwardzone lozyska....bynajmniej takie jest moje zdanie...wiem ze mnie zaraz objedziecie ale pomyslcie nad tym co napisalem :buttrock: ...POZDRO 4ALLprzestań ty taki owaki co za bzdury opowiadasz :buttrock::D:D,nie no żartuje , ja 3 kg koło zmieniałem na 500g wirnik i nic sie nie urywało i działa dalej. troche tu nie masz chyba racji bo w jakim celu utwardzone łożyska?? co do krzywki to patent z kartów, jeden kabel z przerywacza na cewke z cewki na aku i jescze masa i jedziemy :), ale nie ma ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 utwardzone dlatego ze mamy inny rozklad masy na calym wal...moze troche przesadzilem z utwardzonymi ale orginalne moga miec z tym male klopoty.....pomysl...magneto ma swoja wage odpowiednia by wywazyc wal...z jednej strony sprzeglo a z drugiej zaplon...jezeli zmniejszywy wage na jednej ze stron to ta druga bedzie miala zas wieksz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 iiiii?????, przeciez wał siedzi osadzony na łożyskach z 2 stron, to nie hustawka ze zdejmniesz z jednej to druga sie przekrzywi podam ci przykład cz 250 czy 380 cross, z lewej strony dwa łozyska 1 biezne obok siebie na czopie trybik o wadze moze 30g. Po prawej koło zamachowe o wadze okolo 2-3kg nie istotne. To w 380, a teraz 250 te same kartery te same srednice czopów , te same łożyska ,po lewej ten sam tryb, po prawej wirniczek 500g ;] i co z tego wynika??? a tak swoją drogą, to chyba wieksze obcazenia są przenoszone jak, masz wieksze np koło bo raz ze cieżar a raz ze oddalenie punktów od osi i co zaraz za tym idzie wiekszy moment bezwładnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.