Skocz do zawartości

Kawy maja to "cos" ZX6R ZX7R ZX9R


Gość Ali
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam okazje kupić ZX7R z 96r.Słyszałem że to dobra maszynka,ale chetnie posłucham jeszcze waszych opini,a najbardziej tych, którzy jeżdzili tą ślicznotką.

 

Fajne moto i jeżeli tylko trafisz zadbany egzemplarz to bedzie dlugo sluzyl.

A co do wrazen z jazdy to ja mialem to "nieszczescie" ze przesiadlem sie na siodemke z bandziora1200 i to bylo lekkie rozczarowanie. Bandzior jechal maksymalnie juz od najnizszych obrotow a siodemka gora, tak gdzies moze od 7-8 a moze nawet 9 tysiecy. Wiec co do kopniecia to wg. mnie nie bylo rewelacji. Ale za to zawieszenia i hamulce, jak na w sumie juz 10letni motocykl to bomba. Bardzo nisko srodek ciezkosci, i w ogole rozklad mas powodowal ze moto jechalo jak po sznurku i hamowalo na miejscu :biggrin:

Podsumowujac, jezeli chcesz kupic zx7r a wczesniej jezdziles jakims 600ccm i ponizej to kupuj i sie nie zastanwawiaj a jezeli jezdziles czyms o wiekszej pojemnosci to lepiej poszukaj czegos innego.

Takie moje subiektywne odczucia.

A co do tematu samej Kawy, to poza bandit1200 i dr.big mialem juz same kawy to jest zx7r, zx9r, a teraz trzeci sezon jezdze zx12r (ktory swoja droga jest tak nudny ze nic sie nie chce psuc :clap: ) wiec polecam :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przeczytałem temat od poczatku i to co tu niektorzy wypisuja woła dosłownie o pomste do nieba.Od dwoch sezonów jezdze na ZX7,wiec moge cokolwiek na temat tego motocykla napisac.Porownywanie do jakiejkolwiek 600tki jest tu co najmniej nie na miejscu.Co prawda na ZX6 nie jezdziłem i to na zadnym modelu,wczesniej miałem FZR600R (wiem ze nie mozna porownywac do ZX6) a okazyjnie,dosc czesto mam okazje pojezdzic R6 2001.Panowie,do 100km/h zgodze sie kazda 600-tka idzie łeb w łeb z siódemką,zgodze sie nawet ze do 160 km/h z minimalna przewagą siodemki,to co jednak dzieje sie w przedziale 170-240 km/h to dosłownie przepasc.Zadna 600tka nie ma takiego ciagu.Co z tego ze koni maja tyle samo a nawet wiecej,panowie ale gdzie moment obrotowy?Zadna powtarzam zadna 600tka nie moze rownac sie z siodemka.Moja siodemka wersja standard przy samym odkreceniu gazem na jedynce podnosi koło do gory,co prawda minimalnie ale zawsze.Nie zdarzyło mi sie to na zadnej 600tce a uwierzcie kilkoma jezdziłem.Ostatnio zrobiłem co prawda małą ale zawsze runde 600RR z 2003 i musze napisac ze przy siodemce to zwyczajnie nie jedzie.Po wroceniu na moj sprzet,od razu czuc wieksza moc,co prawda roznica nie jest powalajaca ale odczuwalna wyraznie.Co do wagi to tu nie ma o czym dyskutowac,siodemka przegrywa i to z kretesem,prawie kazda 600tka jest bardziej poreczna,z tym ze siodemka znowu wygrywa pod wzgledem stabilnosci.Ogolnie podsumowujac jak dla mnie siodemka ma wieksza moc w całym zakresie od kazdej 600tki (nie licze tu 636,nigdy nie jechałem) i jak dla mnie porownywanie np R6 czy innej 600tki nie powinno miec miejsca.Jak napisałem roznica nie jest powalajaca,ale na tyle znaczna ze kazdy ja odczuje.Acha i chciałbym widziec te 600tki co tak objezdzaja ZX7.Ja do goscia od ktorego ja kupiłem nie moge sie porownywac,bo on na siodemce był zawsze ogolnie najszybszy.Własciwie to nie widziałem kogos nawet na 1000cu kto by go objechał,wiec jak widac licza sie tez umiejetnosci a nie tylko moc.Pewnie wielu sie ze mna nie zgodzi,takie jest jednak moje zdanie.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadna powtarzam zadna 600tka nie moze rownac sie z siodemka

Heroiczna wiara właścicieli siódemek i beemek w nadprzyrodzoną moc tych pojazdów, takich porsche killerów. W Polsce jak zwykle mamy do czynienia z najlepszymi egzemplarzami danego modelu, którym nawet tysiące nie odjeżdzają :banghead:

Fakty są oczywiste i wynika z nich, iż siódemeczka ma jedynie przewagę do końca średnich obrotów nad nowoczesnymi "szesetami". Na pełnym palniku kawa dostaje zadyszki, przyznajmy się panowie to już techniczna emerytura i wiagra tu nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku widze ze masz swietne doswiadczenie zarowno w motocyklach jak i medycynie.Tak wierze strasznie ze moj motocykl jest najlepszy masz racje.Do tego zawsze tez wsiadam na niego na wiagrze.Naprawde czytajac niektorych geniuszy to strata czasu.Jesli jechałes na jakiejs 600tce i na ZX7 i nie czujesz roznicy to faktycznie juz wiagra Ci nie pomoze.Rece opadaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZX6R czesze do dwustu R1?Gdzies juz to czytałem,i tez to była raczej chyba opinia niz sprawdzona rzecz.Ja nawet niedawno czytałem ze nowy GSXR 750 robi co chce z Fireblade 954.Oczywiscie nawet w to uwierzyłem....Do czasu az były dni otwarte Suzuki i zostało mi dane przejechac sie i nie tylko mi owym Gsxrem 750.Od dołu ciagnie jak 400-tka taka była opinia moja i wszystkich moich znajomych.Trzeba przekroczyc 8 tys obrotów zeby wogole zaczeło sie cos dziac.Owszem moc jest,nie powiem ale jak przekroczymy 10tys obrotów.Taki motocykl owszem sprawdzi sie na torze gdzie bedziemy krecic sprzet cały czas pod czerwona.Niestety mi i wielu innym dane jest jezdzic po drodze i nawet nie będe wspominał o znajomym,ktory ma własnie gixxera 750 ale rocznik 99 i jechał specjalnie tylko przetestowac jak nowy model idzie i jaką miał mine po tescie.Jego stary Gixxer do 8 tysiecy dosłownie miazdzy nowego.A dzien wczesniej oczytałem sie artykułów jak to ten sprzet nie idzie na dwojce z gazu na koło.Na koncu nawet pytalismy sie własciciela czy fura nie jest czasem jakas przyblokowana i jeszcze bardziej sie nadziwilismy jak odpowiedział ze jest to wersja otwarta - pełna moc.Tak samo a nawet wiele gorzej jest z kazda nowa 600tka.Do 10ciu tysiecy przy ZX7 po prostu nie jedzie a dopiero potem moze z nia konkurowac.Tylko ze ja tam drodzy Panowie wole miec elastyczny silnik,ciagnący od samego dołu - nie jezdze po torze.I nikt mnie tu nie przekona.Nowe 600tki sa jeszcze bardziej wyżyłowane,maja moc i owszem ale przy niebotycznych obrotach a zdecydowanie kosztem dołu i sredniego zakresu.To sie przyda na torze - nie na drodze.A bajki ze nowe ZX6R miazdzy do 200tu 150cio konna R1 to mozna opowiadac ale małym dzieciom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam ten caly post o Kawach i postanowile zapytac.Co powiecie o ZX 12 i ZX 14??Wady i zalety?

Pozdro!

 

co do ZX-12R, to będę jeździł już trzeci sezon i jestem bardzo zadowolony, zresztą samo mówi przez sie...

 

poczytaj tu:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=61854&hl

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=66664&hl

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=40657&hl=

 

a co do ZX14, to tylko model od 2008, motocykl ogólnie super, i jak dla mnie to będzie za jakiś czas jako następca ZX-12R :banghead:

Edytowane przez Kris_big
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziendobry.czytam temat zx...robilem to alo nieuwaznie lub pobierznie bo nic nie znalazlem na temat pekajacych ram w zx9r z lat 98 w gore...chcial bym 'uslyszec' opinje osob ktore tego doswiadczyly lub cos o tym wiedza a nie ze w jakiejs gazecie o tym czytali...a podaje jeszcze link http://grupy.scigacz.pl/Pekajace,ramy,w,zx...28,2006_12.html odniescie sie do tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...