Skocz do zawartości

Kawy maja to "cos" ZX6R ZX7R ZX9R


Gość Ali
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jaki najlepiej lac olej-pewnie syntetyk ale chodzi mi o lepkość?Bo pozatym wszysko jest ok klocki i opnki są git,płyn hamulcowy już wymienilem,ile może kosztować regulacja zaworów i czy jest to konieczne bo silnik równo pracuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiazujac do tematu' date=' dlaczego Kawasaki ? Bo Kawy maja najlepsze Ram Air ze wszystkich firm tz. najbardziej wydajne.[/quote']

No i co z tego, że najbardziej wydajne? (Cokolwiek by to miało znaczyć). Jest to raczej wadą, niż zaletą, bo efektywność systemu Ram Air nabiera kolorów dopiero przy znacznie wysokich prędkościach. To oznacza, że aby ZXy dorównywały konkurencji podczas przyspieszania konieczny jest ich większy wycisk. A co do wydajności - przygotowywane do wyścigów Superbike'i na bazie ZX7RR miały przysłaniane wloty powietrza, aby zmniejszyć opory powietrza, gdyż ich powierzchnia pierwotnie była (niepotrzebnie) zbyt duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antek ,powierzchnia byla duza ale calej owiewki przedniej. Dlatego zeby osiagnac mniejsze opory powietrza poprzytykali wloty ram air.

Co do opon to oczywiscie ze beda zmienione juz niedlugo , nawet nie zamierzalem jezdzic na 8 letnich gumach. To troche jakby uzywac 8 letniej prezerwatywy :buttrock:

 

[ Dopisane: 10-02-2006, 04:52 ]

To oznacza, że aby ZXy dorównywały konkurencji podczas przyspieszania konieczny jest ich większy wycisk.

 

Tak moze bylo pod koniec lat 90 -tych , na dzien obecny jedynym ktory konkuruje z ZX10 to GSXR1000. I tylko te dwa modele naprawde licza sie na torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki najlepiej lac olej-pewnie syntetyk ale chodzi mi o lepkość?Bo pozatym wszysko jest ok klocki i opnki są git' date='płyn hamulcowy już wymienilem,ile może kosztować regulacja zaworów i czy jest to konieczne bo silnik równo pracuje?[/quote']

 

 

ja za regulacje zaworow na 2 walkacha zaplacilem 300 zl a do swojej leje pol syntetyk motula 10w 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powierzchnia byla duza ale calej owiewki przedniej. Dlatego zeby osiagnac mniejsze opory powietrza poprzytykali wloty ram air.

No nie bardzo. Po 1wsze to taką modyfikacją powiększali tylko powierzchnię czołową motocykla' date=' a po 2gie robili to, bo do uzyskania maksymalnej wydajności Ram Air nie potrzebne były aż tak duże wloty.

 

na dzien obecny jedynym ktory konkuruje z ZX10 to GSXR1000. I tylko te dwa modele naprawde licza sie na torze.

To też nie do końca, bo o ile seryjna 10tka ma najlepsze osiągi to ze względu na SERYJNE zawieszenia w ogóle nie ogarnia ich na torze, zwłaszcza ciasnym, technicznym gdzie nie liczy się prędkość max. tylko umiejętność pokonywania zakrętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZX9R - jak jest z masa tego motocykla (1995-96 r.) prowadzeniem i przedziale obrotow w ktorym dostaje "buta"?

waga to 243 - gotowy do jazdy buta dostaje od 5 tys coraz bardziej az do 8

Zmiane oleju zaleca sie co 6 tys (niektorzy co 8) dla mnie to troche bez sensu - jesli ktos jezdzi turystycznie i robi 30 tys rocznie to ma zmieniac olej 5 x w sezonie ? Kontrola luzow zaworowych co 12 tys.

Łancuch i zebatki powinny starczyc na 20 - 30 tys - w zaleznosci od jakosci i przede wszystkim od charakteru jazdy. Plyny nie sa drogie wiec mozna wymienic co 2 sezon dla wlasnej satysfakcji.

Najwiekszy wydatek jest z oponami. Nowe kosztuja grubo ponad 1000 zl a uzywane nie starczaja na zbyt dlugo - jak sobie z tym radzicie ?

Jesli chodzi o awarie - ja mialem jak na razie wymieniana uszczelke pod glowica.

Uwazam ze to normalne i oczywiste ze 10 letni motocykl, katowany przez roznych poprzednikow bedzie sie co jakis czas psul.

Spalanie mam bardzo male bo dokladnie 5,6 - to jest srednia z 2 lat i 22 tys km ale przy spokojnej jezdzie bez wyglupow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antek Nie bede sie bezsensownie spieral co lepsze bo nie jezdzilem i mysle ze ty tez na najnowszych 1000 japonskiej czworki. Spostrzerzenia ktorymi sie kieruje zaporzyczylem z czasopism amerykanskich takich jak Sportrider czy CycleWorld w ktorych kiedy wybierano motocykl sportowy roku 05 testowano tylko Suzuki i Kawasaki bo pozostale firmy nie dorownywaly. Mylisz sie mowiac ze te marki maja tylko moc ktora sprawdza sie tylko na prostej, podobno w GSXR zawieszenie jest znakomite, a w polu walki zostawil w tyle ( na torze) tak znany motocykl jakim jest Ducati 999R . Podczas testu mierzono nie tylko predkosc ale i czas wchodzenia i wychodzenia z zakretu.

Swoja droga, jezdzilem R1 i GSXR 750 i 1000 i niech ktos mowi co chce zdecydowanie lubialem zawieszenie w Suzuki o mocy juz nie wspomne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnice są zasadnicze :) '98 to praktycznie zupełnie inny motocykl niż poprzednik. A to coś z aukcji to model G rocznik 99, swoją drogą po przejściach.

 

Jak chcesz to kumpel ma do sprzedania szóstkę '98, całkiem ładną, cena wywoławcza bodajże 13800 (pewnie zejdzie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...