Skocz do zawartości

Mam na oku Honde VF 750? Jakie opinie ma to moto?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam na oku Honde VF 750? Jakie opinie ma to moto? Jest to 85r. Jak się tym jeździ itp. Proszę o poradę. Nie piszcie tylko czy jestem początkujący i tp. Chcę kupić ją do spokojnej jazdy (szleństwo już za mną) głównie turystyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie stary, nie pakuj się bo to studnia bez dna. Były problemy z rozrządem ale dokładnie już nie pamiętam. Też to miałem kiedyś kupić ale i przyczytałem gdzieś w prasie że kicha i mój znajomy meches mi odradził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyzsze wypowiedzi sa wypowiedziami ludzi ktorzy oczywiscie nie maja pojecia o czym mowia, tzn nigdy nie byli wlascicielami tego moto.

Skorzystaj z opcji szukaj, watkow na temat VF bylo na forum troche.

Jezeli szukasz czegos jak VFR tylko tanszego to raczej zapomnij o tym motocyklu, tak jak np Ducati nie jest to motor dla kazdego.

Troche znaczenia ma tez o jakiej wersji mowimy, chociaz jezeli piszesz o jezdzie turystycznej to pewnie w gre wchodza modele S i F.

Z uczestnikow forum Honde VF ma Browarny i chociaz nie jest to wspolzycie bezproblemowe to przeciez trzyma ja od dobrych kilku lat.

Moze cos ci na jej temat napisze.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyzsze wypowiedzi sa wypowiedziami ludzi ktorzy oczywiscie nie maja pojecia o czym mowia, tzn nigdy nie byli wlascicielami tego moto.

Skorzystaj z opcji szukaj, watkow na temat VF bylo na forum troche.

Jezeli szukasz czegos jak VFR tylko tanszego to raczej zapomnij o tym motocyklu, tak jak np Ducati nie jest to motor dla kazdego.

Troche znaczenia ma tez o jakiej wersji mowimy, chociaz jezeli piszesz o jezdzie turystycznej to pewnie w gre wchodza modele S i F.

Z uczestnikow forum Honde VF ma Browarny i chociaz nie jest to wspolzycie bezproblemowe to przeciez trzyma ja od dobrych kilku lat.

Moze cos ci na jej temat napisze.

 

Adam M.

 

nie byłem właścicielem bo bym niechciał ale skoro chodzi taka opinia czy plotka o tym moto to coś prawdy w tym musi być. :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bernard, bardzo pomoze w czytaniu twoich postow jezeli bedziesz uzywal interpunkcji. Nie napisalem ze motocykle byly bezproblemowe, ale obecnie wiekszosc problemow powinna byc rozwiazana - glownie rozrzad w ramach "cichej" gwarancji Hondy byl wymieniany przez Honde nieodplatnie przu koncy lat 80 tych. Jezeli moto przychodzi ze Szwajcarii to jest duza szansa ze bylo to zrobione. W takim przypadku niewiele musi byc robione aby motocykl pracowal bezawaryjnie - syntetyk w silniku, utrzymywanie wolnych powyzej tys obrotow i rozgrzewanie silnika przed jazda. Warto rowniez miec odpowiednie oprzyrzadowanie do regulacji zaworow.

No ale tak jak pisalem na poczatku jest to motocykl wymagajacy zaangazowania mechanicznego i troche wiedzy od swego wlasciciela, samo lanie benzyny i wymiany oleju to moze byc troche za malo, tak jak w starych brytyjczykach, ktorymi sie ostatnio zajmuje.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz drobnych otarć i tego kierunku wszystko OK. Poprzedni właściciel (jednego miała tylko, ja jestem drugi) nic sam przy niej nie robił miał salon Hondy który mu serwisował i w nim ją zostawił na wymianę za nówkę, gość ma teraz 50 lat. Silnik to aż chce się go słuchać.. chodzi pięknie. Przeraża mnie tylko te 8 l/100 km. Była b. tanio kupiona w Szwajcarii dlatego że nie miała jeszcze wymienianych płynów i akumulatora, Poprostu nie zdążyli a Jak będzie się sprawowała to zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczere gratulacje życzę bezawaryjnej jazdy

 

 

Dobre zyczenie- pozwolcie ze sie tez przylacze.

A tak poza tym konkretnie, standardowo zrob:

-wymiane oleju +fitr

-wymiana filtra powietrza(przy okazji kontrola kroccow laczacych gazniki z glowicami)

-pomiar i ewentualana regulacja luzow zaworowych

-czyszczenie, regulacja i synchronizacja gaznikow

W miare bezawaryjnej exploatacji pomaga:

-czesta wymiana oleju+filtr

-czesta kontrola luzow zaworowych i sprawdzanie stanu walkow rozrzadu przy okazji

- prawidlowe rozgrzewanie silnika w co najmniej 2 fazach( pierwsza do momentu wylaczenia ssania i druga przez ok. 10 km jechac nie przekraczajac 3500 obr, trzecia faza przez kolejne 10 km jechac nie przekraczajac 5000 obr)

Powodzenia! Janek.Ps. Nie wolno "palowac" zimnego silnika, jak i najlepiej nie dopuszczac do max. obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...