Enduroboj. Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Witajcie, posiadam Kawe Z250fs motorek jest po wymiane zaworów rozrząd itp jest ok. Moto odpala tylko nie chce się wkręcać na obroty. Po oblookaniu gaźnika zauważyłem iż jest coś nie tak z membraną, jest jakby klejona, orginalna membrana jest dziurawa a na nią jest nałożona druga ta dziwna membrana(pewnie ktoś dorabiał). Co z tym fantem zrobić :?: Słyszałem o raotowaniu membrany za pomocą prezerwatywy, jeżeli to prawda to prosze w skazówki co i jak. Będe wdzięczny za wszelaką pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarkiewicz Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 ratunek to nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Chyba tez powiem - nowe :roll: Sam niedlugo stane przed tym problemem bo moje membrany tez nie sa w najlepszym stanie :| A kondom to jest dobry i dopasowany na chu**** a nie na gaznik 8) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Chyba tez powiem - nowe Sam niedlugo stane przed tym problemem bo moje membrany tez nie sa w najlepszym stanie A kondom to jest dobry i dopasowany na chu**** a nie na gaznik PozdroALe wg mnie to o tyle dobra sprawa ze jezeli po zabawie z kondomem ( :D ) motocykl odpali i bedzie pracowal ok to wtedy wiadomo ze powodem zlej pracy motocykle sa wlasnie membranki!! A tak to mozemy kupic nowe i 500zł/szt jak psu w d*pe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Chyba tez powiem - nowe. Sam niedlugo stane przed tym problemem bo moje membrany tez nie sa w najlepszym stanie A kondom to jest dobry i dopasowany na chu**** a nie na gaznik PozdroALe wg mnie to o tyle dobra sprawa ze jezeli po zabawie z kondomem ( :D ) motocykl odpali i bedzie pracowal ok to wtedy wiadomo ze powodem zlej pracy motocykle sa wlasnie membranki!! A tak to mozemy kupic nowe i 500zł/szt jak psu w d*peZ tego co wiem to membrana ma za zadanie wzbogacic mieszanke przy gwaltownym uchyleniu przepustnicy pod wplywem podcisnienia w gardzieli. Skad pewnosc ze kondom bedzie sie jednakowo "wyginac" jak membrana? Jedyne co mi przychodzi do glowy to zalozyc kondoma na zepsuta mebrane ale to juz chyba jest w tym gazniku zrobione (przynajmniej tak pisze Enduroboj) - wiec nie spodziawalbym sie uleczenia gaznika. Poczekaj jeszcze na wypowiedzi doswiadczonych mechanikow ale IMHO to se ne da :|pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Z tego co wiem to membrana ma za zadanie wzbogacic mieszanke przy gwaltownym uchyleniu przepustnicy pod wplywem podcisnienia w gardzieli. Skad pewnosc ze kondom bedzie sie jednakowo "wyginac" jak membrana? Jedyne co mi przychodzi do glowy to zalozyc kondoma na zepsuta mebrane ale to juz chyba jest w tym gazniku zrobione (przynajmniej tak pisze Enduroboj) - wiec nie spodziawalbym sie uleczenia gaznika. Poczekaj jeszcze na wypowiedzi doswiadczonych mechanikow ale IMHO to se ne da pozdroPrezerwatywa sluzy tu do robienia latek na dziurki w membranie! Sposob testowany juz przez ktoregos z kolegow na forum no i moto latalo! Enduroboj: Wez wyczysc dokladnie tą membrane i zobacz jak to wygląda- czy jest peknieta, dziurawa czy moze ktos od tak sobie pokleil (slyszalem juz o takich przypadkach) BTW Stosowanie kondoma na membranie na dluzsza mete pewnie nie da rady ale jezeli jest nam niezbedne moto i czekamy np. na nowa membrane to moze to byc dobra alternatywa! Tylko niech ktos napisze dokladnie co i jak (wiem tylko ze wycinamy latki i przyklejamy klejem wulkanizacyjnym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Witam!Temat przerabiałem w swoim poprzednim moto (VS700)Po rozebraniu gaźników, okazało się, że mam popękane membrany. Jako, że nowe były cholernie drogie (około 400 zł. szt.) zdecydowałem się na klejenie. Wytrzymały około miesiąca.W końcu zdecydowałem się na zakup używanych gaźników z dobrymi membranami, co Tobie też polecam.Aha, jeszcze ważna uwaga. Ponoć w przypadku membran należy stosować taką samą zasadę, jak w przypadku żarówek H4, tzn. nie dotykać ich bezpośrednio gołymi rękami!Pzdr, D.F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 jeszcze można ze szpachelki zrobić, yz'ta jeździła tak przez pół roku i było dobrze Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 jeszcze można ze szpachelki zrobić' date=' yz'ta jeździła tak przez pół roku i było dobrze[/quote']Chyba nie o tych membranach mowa :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Chyba nie o tych membranach mowato o jakiej membranie jest mowa ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viragogaraz Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Najlepiej wymienić na nowe.Ważną sprawą jest waga membrany.Po zaklejeniu traci wagę i swoją elastyczność i nie pracuje tak jak powinna.Lepiej zainwestować niż bawić się w klejenie co miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 kleić to trza umić - jak to mówią...patent zastosowany kiedyś w ujeżdżanym sprzęcie:plaster chirurgiczny do drenów /zdobyty z chirurgii/.cieniutka błonka, wytrzymała, wodoodporna, megaelastyczna, z b. mocnym klejem. Kleić membranę od strony zewnętrznej. Ten paten wytrzymuje kilka sezonów /przezornie na wyjazdy zabierałem ze sobą servicekit - w razie 'w' - nigdy się nie przydał.../ Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Małe sprostowanie co do membrany w gaźniku podciśnieniowym.To membrana sprzężona z nią przepustnica ustala skład mieszanki i jej ilość Nie przepustnica obrotowa.Można powiedzieć w dużym uproszeniu że przepustnica obrotowa to element sterujący a membrana i przepustnica suwakowa to element wykonawczy.Jeżeli na niskich obrotach odkręcimy manetkę, przepustnica obrotowa otworzy się całkowicie i membrana wcale nie podniesie przepustnicy walcowej bo będzie za małe podciśnienie.Dostosuje się ona automatycznie do panującego podciśnienia i poda tyle mieszanki ile będzie potrzebne.Także w skutek swojej bezwładności , przy nagłym odkręceniu manetki następuje duży skok ciśnienia w gardzieli gaźnika, i zanim membrana podniesie przepustnice walcowa nastąpi wzbogacenie mieszanki aż do osiągnięcia właściwego poziomu. Tak więc wszelkie ingerencje w membranę to automatyczna ingerencja w skład mieszanki.Bardzo często w skutek innej twardości membrana nie uchyla całkowicie przepustnicy walcowej i silnik nie osiąga pełnej mocy.Tak więc , naprawa oznacza wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.