Nitomen Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 witam w mojej kawie tylnia tarcza jest dosc mocno porysowana ma glebokie rowy ktos nie zmienil klockow na czas i sa takie efekty czy jest sens przetaczac je czy po paru hamowaniach bedzie to samo :?: p.s jeszcze jej nie mierzylem czy sie w ogole nadaje na szlifiernie ale pytam tak z ciekawosci :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Musisz sobie przekalkulowac sprawe. Ile kosztuje nowa, badz uzywana w dobrym stanie. No i musisz wiedziec jaka jest minimalna grubosc tarczy.jest ses przetaczac je czy po paru hamowaniach bedzie to samoJezeli przetoczysz tarcz a bedziesz jezdzil na starych zjechanych do metalu klockach to bedzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Na tarczy jest zazwyczaj umieszczona informacja o dopuszczalnej minimalnej grubości. Trzeba skalkulować koszty toczenia, stan tarczy (grubość) i cenę nowej.Nowa w Larssonie kosztuje do Twojego motocykla 231 zeta z groszami.Toczenie między 50 a 100 zł, zależnie od regionu. U nas najdrozej, w Szczecinie nie wiem.Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 A jest to plywajaca czy zwykla ?? bo jak zwykla to koles na allegro dorabia ja zamowilem u niego rok temu w grudniu 2 do crki (przod i tyl) i do dzisiaj zero oznak zuzycia (nie liczac wiezchniej warswty takiego zlotego czegos ktora stara sie po paru hamowaniach z miejscu klockow) Hamulce tez dzialaja elegancko placilem 170 zl za sztuke, aha ma tez rozne wzory :P pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 wiecie ze nie orientuje sie czy plywajaca czy zwykla moze ktos objasni ozo hozi :mrgreen: raczej zwykla ale moge sie mylic klocki mam nowe moze ze 100 km na nich zrobilem przetocza mi w elektrowni za tzw flaszke o ile maja grubos dopuszczajaca do uzycia min to 45mm zielorz daj linka do aukcji albo maila goscia zagadam z nim o uzywkach moge zapomniec chyba ze od innej kawy do KLR uzywek na allegro brak a na motobajzel nie ma gdzie jechac (chyba ze w polske co mi sie nie oplaca) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 plywajaca to taka w ktorej sama powierzchnie scierna mozesz wyciagnac bez odkrecania uchwytu przy kole, wystarczy wybic uchwyty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 w takim razie mam stala wlasnie sprawdzilem grubosc 40 mm wiec juz ponizej min :/ a co by sie moglo stac gdyby jeszcze ja przetoczyc i grubosc powiedzmy oscylowala by w granicach 35- 38 mm :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Przegrzeje sie i skrzywi przy jakims ostrzejszym hamowaniu. Zreszta mozesz poeksperymentowac to sam zobaczysz.I nie ses tylko sens :P Adam M.PS. Oczywiscie w cywilizowanym swiecie tarcz motocyklowych sie nie przetacza :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 w takim razie mam stala wlasnie sprawdzilem grubosc 40 mm wiec juz ponizej min :/ a co by sie moglo stac gdyby jeszcze ja przetoczyc i grubosc powiedzmy oscylowala by w granicach 35- 38 mmCzy sa takie motocykle co maja grubosc tarczy 45mm ? Przeciez to kawal zelastwa.Czy brakuje po prostu tu gdzies przecinka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 moja tarcza ma około 30 mm i narazie w niczym mi nie przeszkodziła. Mam nadzieje , że sezon objade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 czy wszyscy pisza o grubosci tarczy ? 45mm, 30 mm ? Czy o szerokosci w miejscu styku tarczy z klockiem? tarcze w sam osobowych maja te 8 - 10mm, wentylowane oczywiscie grubsze. Jezeli tarcza ma grubosc 45 mm to ile ona wazy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 tarcze po 3-4 cm ?? takie to w ciężarówkach montują Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 To tak posrana moda na olewanie interpunkcji i ortografii.Potem koleś ma pretensje że nie jest rozumiany, a wszystkie rady sa jakby nie do niego... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Tia, brakuje przecinkow i rozne dziwne rady i wyjasnienia sie pojawiaja, jak np.wrobla51 o plywajacych tarczach.Ostatniej wypowiedzi niejakiego jokoko wogole nie rozumiem.OK, dziewczyny - grubosc tarcz podaje sie w mm i jezeli jest 45 to znaczy ze kropka pomiedzy nimi jest niewyrazna, bo naprawde jest to 4.5 mm, z kolei 30 to chyba 3.0 mm. Pamietajmy ze 30 mm to 3 cm, a taka tarcza bylaby chyba troche za ciezka:)Jesli chodzi o tarcze plywajace to jak sama nazwa wskazuje maja one ruch poziomy w osi kola na swoich mocowaniach. To prawda ze mocowania mozna wybic, ale chyba latwiej odkrecic uchwyt ?W przypadku tarczy stalej elementem plywajacym jest zacisk hamulcowy ( tez ma mozliwosc ruchu w plaszczyznie osi kola ). Zawsze cos musi plywac w tych hamulcach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Tak bardzo przepraszam za pomyłke chodziło mi o 3 mm. A chodziło mi o to , że przy tarczy o grubości 3 mm jak narazie nie doznała żadnych odkształceń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.