Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Heja.

 

Teraz ja mam pytanie.

 

Jak wyregulować gaźnik ???

 

Shipp widziałeś co się działo z moim ssaniem. Miałeś mi podpowiedzieć jak to zrobić ale nie mieliśmy czasu na gadanie o sprzętach.

Podpowiedzcie coś. Fotki mile widziane.

 

 

No i Luca- nakładka z miski jest ładna.

Ile płaciliście za większą zębatkę?

 

 

I dla wszystkich zainteresowanych braci przyszłoroczną wakacyjną przygodą.

Oto link pod który powinniście czasem zaglądać i ewentualnie dodać coś od siebie.

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=64582&st=200

Edytowane przez andrzej.las5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mnie oświecić, jaki jest typ żarówek w bocznych kuferkach, w kierunkowskazach, postojowe i stopy? Ja się w tych oznaczeniach gubię. Pytam bo chcę wymienić żarówki , najchętniej wszystkie, na żarówki LED a jest ich kilka typów i nie wiem jakie wybrać. Sprawdzałem żarówkę w kierunku w kuferku bo coś mi nie świeciła, była krzywo wsadzona i lekko zagięte gniazdo, ale najbardziej mnie rozbawiło że żarówka jest pomalowana na żółto. :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shipp widziałeś co się działo z moim ssaniem. Miałeś mi podpowiedzieć jak to zrobić ale nie mieliśmy czasu na gadanie o sprzętach.

Ano mieliśmy pogadać, ale piwko i muza bardziej Cię rajcowały /że o tych dwóch panienkach, które po nocy woziłeś w jakieś krzaczki :wink: nie wspomnę :D /

Regulacja czy synchronizacja?

Najprostrzy sposób na regulację to domowej roboty wakuometr. Bierzesz prostą deseczkę /około 1 m długości/. Mocujesz do niej rurkę, koniecznie przeźroczystą, tak aby w jednym końcu deseczki tworzyła kształt litery U a w drugim końcu wystawały dwie wolne końcówki /długie, około 1 m każda/. Stawiasz deseczkę pionowo, tak aby owo U było na dole. Wlewasz do rurki jakiś płyn /np. hamulcowy/. Płyn spłynie w dół i będzie miał 2 równe poziomy w owym U. Końcówki rurki z górnej części deseczki podłączasz do gaźnika. Koniecznie obie, każda do innej gardzieli. Kiedy już masz wlany płyn i podłączoną rurkę do gaźnika, odpalasz silnik. Obserwujesz, jak zachowuje się płyn na dole, w owym U. Jeśli poziomy w rurce są równe, nie zmianiają się, masz gaźnik zsynchronizowany OK. Jeśli w jednej części poziom podnosi się a w drugiej /nie ma innej możliwiści/ opada, znaczy trzeba zsynchronizować, a więc podkręcać lub wykręcać śrubkę regulacyjną w gaźniku /taka mała z boku przy każdej gardzieli/ aż poziomy się wyrównają. I po robocie. Nie jest to sposób superdokładny, ale skutecznie pozwala przeprowadzić synchronizację w domowych warunkach. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja.

 

Teraz ja mam pytanie.

 

Jak wyregulować gaźnik ???

 

Shipp widziałeś co się działo z moim ssaniem. Miałeś mi podpowiedzieć jak to zrobić ale nie mieliśmy czasu na gadanie o sprzętach.

Podpowiedzcie coś. Fotki mile widziane.

No i Luca- nakładka z miski jest ładna.

Ile płaciliście za większą zębatkę?

I dla wszystkich zainteresowanych braci przyszłoroczną wakacyjną przygodą.

Oto link pod który powinniście czasem zaglądać i ewentualnie dodać coś od siebie.

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=64582&st=200

 

O regulacjach gażników to czytaj na wszytkich innych forach i szukaj w google, znajdziesz gwarantuje, ale powiem ci że ja na twoim mijescu jednak bym zlecił to serwisowi.. są rzeczy których samemu w domu lepiej nei robić. Bo nawet jak masz wakuometry to trzeba troche doświadczenia

 

 

Ano mieliśmy pogadać, ale piwko i muza bardziej Cię rajcowały /że o tych dwóch panienkach, które po nocy woziłeś w jakieś krzaczki :wink: nie wspomnę :D /

Regulacja czy synchronizacja?

Najprostrzy sposób na regulację to domowej roboty wakuometr. Bierzesz prostą deseczkę /około 1 m długości/. Mocujesz do niej rurkę, koniecznie przeźroczystą, tak aby w jednym końcu deseczki tworzyła kształt litery U a w drugim końcu wystawały dwie wolne końcówki /długie, około 1 m każda/. Stawiasz deseczkę pionowo, tak aby owo U było na dole. Wlewasz do rurki jakiś płyn /np. hamulcowy/. Płyn spłynie w dół i będzie miał 2 równe poziomy w owym U. Końcówki rurki z górnej części deseczki podłączasz do gaźnika. Koniecznie obie, każda do innej gardzieli. Kiedy już masz wlany płyn i podłączoną rurkę do gaźnika, odpalasz silnik. Obserwujesz, jak zachowuje się płyn na dole, w owym U. Jeśli poziomy w rurce są równe, nie zmianiają się, masz gaźnik zsynchronizowany OK. Jeśli w jednej części poziom podnosi się a w drugiej /nie ma innej możliwiści/ opada, znaczy trzeba zsynchronizować, a więc podkręcać lub wykręcać śrubkę regulacyjną w gaźniku /taka mała z boku przy każdej gardzieli/ aż poziomy się wyrównają. I po robocie. Nie jest to sposób superdokładny, ale skutecznie pozwala przeprowadzić synchronizację w domowych warunkach. Powodzenia.

Shipp czy mi sie wydaje czy ty mówisz żeby synchronizować gażniki używajac tylko śroby od powietrza ?? a gdzie balans miedzy cylindrami czyt. ta śruba na górze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mnie oświecić, jaki jest typ żarówek w bocznych kuferkach, w kierunkowskazach, postojowe i stopy? Ja się w tych oznaczeniach gubię. Pytam bo chcę wymienić żarówki , najchętniej wszystkie, na żarówki LED a jest ich kilka typów i nie wiem jakie wybrać. Sprawdzałem żarówkę w kierunku w kuferku bo coś mi nie świeciła, była krzywo wsadzona i lekko zagięte gniazdo, ale najbardziej mnie rozbawiło że żarówka jest pomalowana na żółto. :D

W reflektorze masz żarówkę 12V 2x35W. Normalnie są zwykłe bańki, ale można kupić takie typu halogen /mam taką z Auchana/. Kierunki... nie wiem, bo nie zaglądałem jeszcze /nie było potrzeby/. W kuferkach /te żółte są oryginale chińskie, u nas nie kupisz takich/. Poszukaj w sklepach elektronicznych, można dostać typu LED ale w oprawie /z tymi dwoma cyckami bo bokach/ Pasują jak ulał. Kolor rozwiązałem w ten sposób, że kupiłem czerwoną farbę do malowania reflektorów /przepuszcza światło/ pomalowałem klosze kuferków i założyłem owe LEDy. Widoczność znakomita, tym bardziej, że mam żarówki skupiające światło i teraz widać mocno czerwony punkt /wielkości pięciozłotówki/ w czerwonej poświacie /Andrzej widział i twierdzi że jest wporzo/. Same gniazdo jest osadzone w plastiku i ma tendencje do wypadania /jak raz wyleci tak będzie coraz częściej/ Przykleiłem to w końcu klejem do gumy i trzyma się prosto i nie wylata.

 

 

Shipp czy mi sie wydaje czy ty mówisz żeby synchronizować gażniki używajac tylko śroby od powietrza ?? a gdzie balans miedzy cylindrami czyt. ta śruba na górze ?

Jak narazie regulowałem tylko raz, wyciągając gaźnik na zewnętrzny. Podniosłem lekko poziom paliwa i zsynchronizowałem jak wyżej. Lata jak trza! Do balansu musisz mieć ściągnięty zbiornik, więc przy okazji można zwiększyć zakres prac. Mój sposób zakłada synchronizację w wydaniu najprostszym. Prościej już nie można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.jinlunparts.co.uk/parts/index.p...d&productId=343

 

Link powyżej dotyczy lightbarów z lampami do naszych moto.

Ktoś wie, czy w Polsce jest to do zdobycia?

 

Goods will remain the property of Screamin Beagle Motorcycles until cleared funds are in our account.

 

Nie jestem pewien swojego angielskiego...

 

Czy powyższe zdanie oznacza, że przedmioty będą pozostawać we własności Screamin Beagle Motorcycles aż do czasu, kiedy pieniądze znajdą się na ich koncie? Znaczy wpłacam na konto, czekam jakiś czas i towar przychodzi do domu? Tak mi wychodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wróciłem z urlopu w zeszłym tygodniu (motocykl sprawował się bez zarzutu), sprzęt do garażu i tak sobie stał kilka dni, do wczoraj. no i schodzę wieczorem, a tu nie działa elektryczny rozrusznik???? z kick-startera odpalił bez problemu. nie grzebałem przy sprzęcie, bo byłem umówiony na dzisiaj w marvelu na przegląd chińczyka. w serwisie go rozebrali i prawie nie było do czego się przyczepić (oczywiście poza elektrycznym starterem). niedomagania:

1. wyciągnięty łańcuch

2. popękane gumowe podkładki pod bocznymi deklami

3. "zdeformowana" siatka filtrująca olej

...drobiazgi

niestety nie udało się zrobić startera ;) ????

nie znaleźli(śmy) bezpiecznika, który ewentualnie mógł paść

macie może pomysł co się mogło stać? i gdzie jest bezpiecznik od startera?

elektryczny starter dobra rzecz, szkoda tak kopać biednego jinlina :)

 

Andrzej.las5:

ABU 111 Za rok jedziemy w Bieszczady na tydzień. Nie zapomnij. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

 

zabierzecie ze sobą chińską 150-tkę?

Edytowane przez mkmurawski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wróciłem z urlopu w zeszłym tygodniu (motocykl sprawował się bez zarzutu), sprzęt do garażu i tak sobie stał kilka dni, do wczoraj. no i schodzę wieczorem, a tu nie działa elektryczny rozrusznik???? z kick-startera odpalił bez problemu. nie grzebałem przy sprzęcie, bo byłem umówiony na dzisiaj w marvelu na przegląd chińczyka. w serwisie go rozebrali i prawie nie było do czego się przyczepić (oczywiście poza elektrycznym starterem). niedomagania:

1. wyciągnięty łańcuch

2. popękane gumowe podkładki pod bocznymi deklami

3. "zdeformowana" siatka filtrująca olej

...drobiazgi

niestety nie udało się zrobić startera ;) ????

nie znaleźli(śmy) bezpiecznika, który ewentualnie mógł paść

macie może pomysł co się mogło stać? i gdzie jest bezpiecznik od startera?

elektryczny starter dobra rzecz, szkoda tak kopać biednego jinlina ;)

zabierzecie ze sobą chińską 150-tkę?

U mnie też czasem starter się zacina. Nie mam nożnego więc muszę na popych. Zauważyłem, że ten defekt występuje, kiedy silnik jest mocno rozgrzany. Nie wiem jaki to ma związek? Ruszę z tym dopiero po sezonie, narazie molę jeździć.

Zimny pali jak nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu nie działa elektryczny rozrusznik???? z kick-startera odpalił bez problemu. nie grzebałem przy sprzęcie, bo byłem umówiony na dzisiaj w marvelu na przegląd chińczyka. w serwisie go rozebrali i prawie nie było do czego się przyczepić (oczywiście poza elektrycznym starterem). niedomagania:

nie znaleźli(śmy) bezpiecznika, który ewentualnie mógł paść

macie może pomysł co się mogło stać? i gdzie jest bezpiecznik od startera?

elektryczny starter dobra rzecz, szkoda tak kopać biednego jinlina :D

Czy jak zapłon włączysz to kontrolki świecą?

Jak kontrolki świecą i naciskasz na starter to słychać cokolwiek (takie pyknięcie), czy tylko martwa cisza?

Nie wiem jak jest w 150cc ale zakładam, że podobnie.

Ściągasz z lewej strony dekielek znajdujący się pod siedzeniem (ten co jest zamek do otwierania siedzenia) i pod tym dekielkiem będzie przekaźnik (taki w kształcie walca). Z tego przekaźnika wychodzą dwa cienkie przewody i dwa grube przukręcone nakrętkami. Bierzesz kawałek przewodu i zwierasz te grube przewody przykręcone nakrętkami. Pamiętaj tylko by moto było wtedy na luzie. Rozrusznik powinien zakręcić.

Jeśli tak to masz najprawdopodobniej przekaźnik do wymiany. Mi się tak stało po przejechaniu 5 tyś. Puścił lut w przekaźniku.

Jeśli rozrusznik nie zakręci to najprawdopodobniej będzie coś z samym rozrusznikiem albo po prostu zacisk przy akumulatorze nie łączy.

Z akumulatora z bieguna plusowego idą dwa kabelki, gruby i cienki. w przypadku gdy cienki łączy a gruby nie ma styku to kontrolki świecą a rozrusznik nie zagada.

Gdyby i to nie było to napisz i będziemy myśleli dalej.

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.jinlunparts.co.uk/parts/index.p...d&productId=343

 

Link powyżej dotyczy lightbarów z lampami do naszych moto.

Ktoś wie, czy w Polsce jest to do zdobycia?

 

Goods will remain the property of Screamin Beagle Motorcycles until cleared funds are in our account.

 

Nie jestem pewien swojego angielskiego...

 

Czy powyższe zdanie oznacza, że przedmioty będą pozostawać we własności Screamin Beagle Motorcycles aż do czasu, kiedy pieniądze znajdą się na ich koncie? Znaczy wpłacam na konto, czekam jakiś czas i towar przychodzi do domu? Tak mi wychodzi...

 

Tak dobrze to przetłumaczyłeś - tylko że oni wysyłają to nie wtedy kiedy ty wpłacisz pieniądze tylko wtedy gdy te pieniądze będą faktycznie widoczne na ich koncie....

 

Ja mam lightbary założone adoptowane ale podoba mi się prostatota w mocowaniu tych i w ogóle same klosze z "rzęsami" - chyba warto za tę cenę.

 

Możesz popytać w Romecie czy już sprowadza tego typu sprzęt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lightbary z linka już zamówiłem. Na Allegro podobne kosztują minimum 120 zł za sztukę a tutaj mam za to samo cały komplet z oryginalnym mocowaniem. Trochę słabe żarówki /10W/ ale coż, coś za coś.

 

Rozrusznik nie reaguje kiedy jest mocno rozgrzany silnik. Takie coś miałem 2-3 razy. Wszystkie kontrolki świecą, niby wszystko jest OK, a nie kręci. Po zapychu odpala bez problemu. Myślę, że może elektromagnes się zacina albo jakiś przewód odłącza. Nie jest to coś strasznego i nie boję się, że nie zrobię, tylko jak do tej pory nie chciało mi się tam grzebać. Po sezonie moto rozbieram na kawałki i trochę przy nim popracuję, żeby na przyszły sezon mieć jakby nowego sprzęta. Luca, nie poznasz go :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lightbary z linka już zamówiłem. Na Allegro podobne kosztują minimum 120 zł za sztukę a tutaj mam za to samo cały komplet z oryginalnym mocowaniem. Trochę słabe żarówki /10W/ ale coż, coś za coś.

 

...

 

Jeśli wkłady lamp są metalowo-szklane to pewnie będziesz mógł założyc mocniejsze żarówki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wkłady lamp są metalowo-szklane to pewnie będziesz mógł założyc mocniejsze żarówki....

Nie zależy mi tak bardzo na mocy w lightbarach, bo mają służyć do jazdy w dzień, żebym był lepiej widoczny. Na noc chcę wymienić reflektor główny na jakiś kinkretny, bo w obecnym plastiku mocowania żarówki są takie kiepskie, że od wibracji żarówki lecą jedna za drugą. Do tej pory wymieniem już 4 czy 5 żarówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zależy mi tak bardzo na mocy w lightbarach, bo mają służyć do jazdy w dzień, żebym był lepiej widoczny. Na noc chcę wymienić reflektor główny na jakiś kinkretny, bo w obecnym plastiku mocowania żarówki są takie kiepskie, że od wibracji żarówki lecą jedna za drugą. Do tej pory wymieniem już 4 czy 5 żarówek.

 

No to ja tak bardzo nie narzekam na lampę główną - jeszcze mi sie nie zdarzyło aby mi żarówka tam poszła. A lightbary mam podłączone (z wyłącznikiem) do światła drogowego, bo włączam je tylko w wyjątkowych sytuacjach jak potrzeba całej dużej elektrowni :P . Ale to chyba dobry pomysł, żeby mieć mniejsze żarówki i świecić również w dzień.

Jak przyjdzie twoja przesyłka to napisz w jakim są stanie i ile cię to kosztowało łącznie z wysyłką

 

Pozdrawiam,

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak włączam zapłon to kontrolki świecą, naciskam na starter i głucha cisza. Po zwarciu przewodów rozrusznik kręci...więc chyba przekaźnik padł

No to już mamy przyczynę. Dla pewności podłącz ten czarny cienki kabelek z minusem a ten cienki czerwony na chwilę dotknij do plusa akumulatora. Jak przekaźnik nie da znaku życia to na 100% do wymiany.

Gdyby jednak się odezwał to znaczy, że prąd nie dociera od przycisku startera na kierownicy.

Obstawiam jednak, że to przekaźnik.

Ja za nowy zapłaciłem 50zeta z przesyłką i na razie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...