Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie tak się dzieje, przy sporych podmuchach jak dostanie w nosdrza to Jelonek traci moc. Dostaje wtedy dużo powietrza a mało paliwa i słabnie.

Ja to załatwiłem w prosty sposób, kupiłem w sklepie zwykłą myjkę żyłkową do mycia garów i wcisnąłem w otwory wlotowe do filtra.

Jak ręką odjął i teraz jak nawet mocno wieje to nic nie czuć na mocy.

No trochę mnie poniosło, ale teraz to będziecie przygotowani już nawet na najgorsze :notworthy:

 

Pisząc myjka żyłkowa masz namyśli druciak ?? czy taki jak by plastikowy druciak z takiej siatki ??

 

 

I te zdjęcie podpurki wyśle jeszcze dziś i umieszcze tu fotke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc myjka żyłkowa masz namyśli druciak ?? czy taki jak by plastikowy druciak z takiej siatki ??

I te zdjęcie podpurki wyśle jeszcze dziś i umieszcze tu fotke.

 

Ten druciak to w ogóle super sprawa - jeśli macie jakieś zażółcenia na chromach - niekoniecznie na motocyklu to tym to usuwa się idealnie (oczywiście nie stosować do chromowanych plastików bo porysuje !!!)

 

Mapka z dojazdem do Borek jest tu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy jeżdżą , a u nas po ładnym tygodniu znowu sobota i niedziela pod psem. :)

Po przewierceniu zaślepki na krzyż (już dawno) i dwóch komór ( wiertło 14mm) dźwięk jest bardzo ładny. :)

 

Abu, a ty kupiłeś takie długie wiertło czy przedłużałeś spawając gwoździe?

 

Ja zrobiłem 8 dziur dookoła dziury wydechowej i dźwięk też jest bardziej basowy ale wydawało mi się że był lepszy z czterema dziurami. Dziś planuję przewiercić pierwszą przegrodę 10-tką i pojeździć, zobaczyć jaki dźwięk się pojawił i czy wibracje gdzieś się przesunęły....

Edytowane przez CJT7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielkich bojach udało się zrobić prezentację. Możecie teraz sobie popatrzeć i pomarzyć :icon_mrgreen:

Następny sezon planuję jak ten,2-3 tygodnie w siodle. Chętni zapraszam na stronę o przejażdżkach, żeby tam rozwijać skrzywdła wyobraźni, co to nie zrobimy w przyszłym roku. Jednego jestem pewien, Luca i Andrzej to pewniaki :rolleyes: No i Dersu :icon_mrgreen:

W tym sezonie jeszcze zakończenie sezonu w Lubsku i zimowanie...

 

Luca, w mordę! omal nie uwierzyłem w Twoje bajki! Krzynka piwa będzie za mało, żeby zrewanżować moje straty zdrowotno-emocjonalne! :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A szczegóły please.... :icon_twisted:

no niestety gotowego schmatu na to nie ma :) włacz własną inwencje - zamysł widzisz na focie

 

Takie jak druciak, ale z żyłki. Za komuny było tego pełno. Prułem z tego żyłkę i łowiłem potem ryby :bigrazz:

łeee to ja nigy tego nie widziałem :).. oki poszukam a tak sobie myśle nie można by tego wlotu powietrza obrucić o 180 stopni ?? wtedy wlot by był skierowany do tyłu i nie było by problemu z "przeciągami"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety gotowego schmatu na to nie ma :icon_twisted: włacz własną inwencje - zamysł widzisz na focie

łeee to ja nigy tego nie widziałem :bigrazz:.. oki poszukam a tak sobie myśle nie można by tego wlotu powietrza obrucić o 180 stopni ?? wtedy wlot by był skierowany do tyłu i nie było by problemu z "przeciągami"

To jak masz wlot powietrza? Z przodu??? Wydawało mi się, że jinlun ma jak u mnie, filtr powierza prawie pod siedzeniem, a tyłu silnika. Ja nie odczuwam niczego nawet przy silnym wietrze. Może daj fotkę z tym wlotem powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luca specjalnie dla ciebie zdjęcia opony:

foto 1

foto 2

 

To jak masz wlot powietrza? Z przodu??? Wydawało mi się, że jinlun ma jak u mnie, filtr powierza prawie pod siedzeniem, a tyłu silnika. Ja nie odczuwam niczego nawet przy silnym wietrze. Może daj fotkę z tym wlotem powietrza?

 

Nie zrozumielismy sie, filtr jest oczywiście pod siedzeniem ale wlot jest skierowany do przodu czyt. powietrze bierze z przodu motocykla. A gdyby tak tą gumę obrócić o 180stopni tak by wlot był od tyłu tzn z wiatrem a nie pod wiatr ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sygnaturce jest skrót ,,Mój Jelonej" do mojej stronki z fotami. Dołożeyłem fotki z nową zębatką i z przynitowaną osłoną z nierdzewnej miski.

Jak ktoś zainteresowany to może coś pomoże :buttrock:

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sygnaturce jest skrót ,,Mój Jelonej" do mojej stronki z fotami. Dołożeyłem fotki z nową zębatką i z przynitowaną osłoną z nierdzewnej miski.

Jak ktoś zainteresowany to może coś pomoże :smile:

 

Ślicznie to zrobiłeś - pełen profesjonalizm :icon_mrgreen: :clap: . Oczywiście we mnie odzywa się nutka praktycyzmu i lenistwa :rolleyes: : a gdyby tak zamiast nitować zrobić te wycięcia szersze i porobić otwory od razu pod śruby mocujące zębatkę - jak się za to zabiorę (pewnie późna jesień) to sprawdzę to.

 

 

Wczoraj przewierciłem pierwszą przegrodę w tłumiku wiertłem 10mm do .... drewna (45 cm - 4 PLN - Castorama). Wiertło to jest bardzo podobne do wiertła do metalu jeśli chodzi o "kształt tnący" tyle że z przodu ma dodatkowo taki wąski stożek. Stożek ten przy wierceniu pierwszego otworu ścina się zupełnie ale nie ma to specjalnego znaczenia, gdyż co pewien czas trzeba szlifierką kształtować ostre zakończenie wiertła (dość mocno się nagrzewa i część tnąca staje się tępa). Należy uważać aby wiercić dokładnie w jednym miejscu (mi udało się w dwóch zacząć :notworthy: ) - zawsze można poświecić latarką w otwór tłumika i poprzez otwory można dokładnie określić, gdzie należy wiercić. Oczywiście trzeba pamiętać, że to jest wiertło do drewna a więc wolnnoobrotowe - lepsze efekty daje praca wiertarki w zakresie połowy max obrotu przy dość dużym nacisku osiowym.

Zostawiłem jeszcze jedną przegrodę do przewiercenia ale jak dla mnie dźwięk się znacząco poprawił, gdyż nawet "my wife" go zaakceptowała :icon_question: :biggrin: :icon_question:

 

Nie wypróbowałem jelonka w trasie, gdyż niestety znowu uszczelka pod czujnikiem paliwa zaczęła przepuszczać benzynę jak nalałem do pełna, tak że spuściłem paliwo i jadę dziś (?) szukać odpowiedniego silikonu według rad szacownych kolegów (słuchaj się mądrzejszych i nie idź na łatwiznę :banghead: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luca jestem pełen podziwu, bardzo ładnie to zrobiłeś !!!

Ślicznie to zrobiłeś - pełen profesjonalizm :icon_mrgreen: :clap: . Nie wypróbowałem jelonka w trasie, gdyż niestety znowu uszczelka pod czujnikiem paliwa zaczęła przepuszczać benzynę jak nalałem do pełna, tak że spuściłem paliwo i jadę dziś (?) szukać odpowiedniego silikonu według rad szacownych kolegów (słuchaj się mądrzejszych i nie idź na łatwiznę :banghead: )

Dzięki za uznanie :rolleyes:

Co do tej uszczelki to oglądnij to dokładnie, czy napewno ten przeciek jest spod uszczelki. Jeśli tak to cieniutka warstewka z obu stron uszczelki, odpornego na benzyną siliconu powinna załatwić sprawę.

 

Luca specjalnie dla ciebie zdjęcia opony:

Oponka całkiem, całkiem, tylko tych nacięć trochę mało :notworthy:

Jak ci się na niej jeździ, czy lepiej się trzyma asfaltu na winklach i przy hamowaniu :smile:

Na deszczu to pewnie jedzie jak po lodzie?

 

Luca, w mordę! omal nie uwierzyłem w Twoje bajki! Krzynka piwa będzie za mało, żeby zrewanżować moje straty zdrowotno-emocjonalne! :icon_question:

. :icon_question:

. :biggrin:

:clap:

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Co do tej uszczelki to oglądnij to dokładnie, czy napewno ten przeciek jest spod uszczelki. Jeśli tak to cieniutka warstewka z obu stron uszczelki, odpornego na benzyną siliconu powinna załatwić sprawę.

....

 

Raczej tak bo jest dookoła uszczelki i potem cieknie po wszystkim byle w dół aż do bocznej nóżki....

Dlaczego należy smarować silikonem z dwóch stron uszczelki? Nie wystarczy tylko od strony baku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego należy smarować silikonem z dwóch stron uszczelki? Nie wystarczy tylko od strony baku?

A po co dwa razy rozbierać, tak już będziesz miał pewność ;)

No ale co tam, najwyżej trochę pośmiejemy jak będziesz musiał trzeci raz rozbierać, bo między uszczelką a czujnikiem też coś puści :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uznanie :)

Co do tej uszczelki to oglądnij to dokładnie, czy napewno ten przeciek jest spod uszczelki. Jeśli tak to cieniutka warstewka z obu stron uszczelki, odpornego na benzyną siliconu powinna załatwić sprawę.

Oponka całkiem, całkiem, tylko tych nacięć trochę mało :)

Jak ci się na niej jeździ, czy lepiej się trzyma asfaltu na winklach i przy hamowaniu :)

Na deszczu to pewnie jedzie jak po lodzie?

. :bigrazz:

. :)

:crossy:

 

W brew pozorom nie naciecia w oponie mają taką wagę przy wodzie o ile guma z którego jest zrobiona. I powiem ci że jestem usadysfakcjonowany na wodzie trzyma super, dodajac gaz na maksa w kałuży brak uślizgu, na winklach czuje sie pewniej a przedewszystim jak czasem asfalt jest zdzierany to na tych rowkach stara opna trzymałą sie totalnie do dupy a ta nie ma problemu. Jeszcze bym zmienił przód i byłbym happy

 

Raczej tak bo jest dookoła uszczelki i potem cieknie po wszystkim byle w dół aż do bocznej nóżki....

Dlaczego należy smarować silikonem z dwóch stron uszczelki? Nie wystarczy tylko od strony baku?

TO bardzo proste dla czego..

silikon od strony baku uszczelnia powierzchnie "bak - uszczelka"

A od strony czujnika uszczelnia powierzchnie uszczelka - czujnik

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...