Geni Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 (edytowane) Heidenau, czyli dawny Pneumat da się kupić, dystybutor prowadzący sprzedaż wysyłkową jest chyba w Krakowie.Kupowałem do skutera i wrażenia były generalnie pozytywne.To samo mi powiedzieli w serwisie. Bo tam faworyzują Suzuki. Że sam wybralem sobie takiego sprzęta, to jest czoperka, to teraz muszę z tym żyć.Suzuki za wzór bym nie stawiał, jak każda firma ma wzloty i upadki, z tym że tzw. baboli ma chyba więcej niż Yamaha i Honda. Są modele udane, tak jak Bandit, ale czytuję też burgmanię. Zajrzyj tam i zobacz ile problemów zgłaszają użytkownicy Burgmanów - zastanawiąjąca ilość awarii i wad.Co do czoperka, to albo polubisz, albo zmienisz rodzaj moto. Ja miałem nakedy, skutery, enduro itp. itd. Naked najbardziej przypadł mi do gustu, do kompletu dodałbym jeszcze jakiś skuter 125-250 i byłbym happy.Unix, mam do ciebie pytanie jako do starego wyjadacza: czy często się to zdarza w motorkach o dużej mocy?Jak rozumiem trzeba przy ruszaniu uwazać i nie przeginać z manetką ale w życiu to różnie bywa. Czy tobie się coś takiego przytrafiło?Wprawdzie do innego kolegi, ale też mam jakieś doświadczenia z tym zjawiskiem.1) NTV650 - na świeżym Bridgestonie zdarzało się wywołać power slide przy relatywnie szybkim ruszaniu na mokrym, na oponie zagrzanej i zimnej,2) GSF600 - na kilkuletnim Bridgestonie (dlaczego mnie to nie dziwi), zdarzył mi się niechciany slajd w zakręcie. Na szczęście opona złapała. No ale jednocześnie Bridgestony wydały na siebie wyrok i zostały zmienione na nowe Continentale.Generalnie - ważne jest połączenie głowa - ręka - maneta, ale oczywiście zużyte lub nieprzyczepne ogumienie życia nie ułatwia. Edytowane 25 Lipca 2008 przez Geni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekdoc Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Te Bridgestony to zakładali zdaje się do nowych Intruderów i ludzie podobno je od razu wywalali bo okazywały się tandetą.Nie wiem ile w tym prawdy ale może coś w tym być zwłaszcza,że potwierdzacie opinie o tych oponach.Mi serwisant poleca opony Shinko bo akurat są dostępne i całkiem dobre.Podobno ludzie je zakładają i są zadowoleni.Ale jak dla mnie ich cena wydaje się dość markowa...Po prostu wywalając takie kwoty na opony może lepiej kupić coś bardziej markowego?A co myślicie o tanich oponkach firmy Mitas?Czeskiego producenta,który to zachwala je pod niebiosa pod każdym względem.Są na prawdę tanie i mogą okazać się wystarczające jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denwer Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Hey wszystkim.Stałem się szczęśliwym posiadaczem Lifana LF250 (kopia virago).Niestety zakupiłem go uszkodzonego i potrzebuję części do silnika. Jednak nie mogę znaleźć serwisu tej marki w Polsce. Jeżeli ktoś z posiadaczy lifana (lub innych znających temat) wie gdzie taki serwis mogę dorwać prosiłbym o namiary na niego. Ciekawi mnie jeszcze to , czy faktycznie części silnikowe pasują z oryginalnej virago, lub chociaż z keewey supershadow albo zipp roadstar.A dla ciekawskich co to za uszkodzenie :Motorek silnie eksploatowany przez początkującego. Podobno po 9000km zgubil drugi bieg (dzialal jak luz). W serwisie powiedziano mu że to jest wodzik. Jak dotknąłem motocykla fizycznie okazało się że ma problem ze sprzęgłem, a w sumie to powoli tracił wysprzęglanie. Podejrzewam łożysko sprzęgła, ale wszystko okaże się po rozebraniu silnika.Może wy jeszcze podpowiecie co to może być za uszkodzenie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Jeśli to jest Lifan LF 250 to KEEWAY i ZIPP To jest dokładnie to. Jeszcze Motobi sprzedaje go pod nazwą Ogar zdaje się. Bardzo możliwe, że to sprzęgło bo ja też na początku miałem z tym problemy. Możliwe, ze bedzie trzeba podłubać w skrzyni. Bo to nietypowa usterka: brak dwójki.Odrazu Ci jednak powiem, że wyszarpanie części z KEEWAYa samodzielnie jest trudne. Przeważnie odpowiadają, że nie zajmują się detalem tylko hurtową sprzedażą co w tym wypadku oznacza po prostu zamawianie przez serwis. Od Yamahy części pasują bo w środku ten silniczek nie jest zmodyfikowany i od swojego serwisu wiem, bo oni serwisują wszystkie Virago, że pasują bo nawet montowali chińskie części w Yamahach.Także poszukaj jakiegoś serwisu lub przedstawiciela handlowego Zippa lub Keewaya i przez nich załatwiaj części. No bo po pytaniu Nocka od razu mojej wyobraźni ukazał się Cjt7 ćwiczący wchodzenie w zakręt na klozecie, ubrany w kurtkę skórzaną z łańcuchami i na głowie miał hełm a la z czasów wojny, no i niechcący wyszedł mi z tego nocnik :icon_mrgreen: Sam się popłakałem ze śmiechu :cool: P.S.Mam nadzieje, że Cjt7 nie weźmie tych moich wygłupów do siebie. :D A ja myślałem, że dlatego, że ma certyfikat TUV :) :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekdoc Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 No i temat nowych opon nagrany.Przy okazji następnego przeglądu serwisowego(4000km) za tydzień serwisant zmieni mi opony na jakieś lepsze.Na jakie to jeszcze ustalamy.Okazuje się ,że zmiana opon w motocyklu to nie takie"hopen siupen"bo u zwykłego wulkanizatora samochodowego nie do wykonania.Obie mam bezdętkowe i potrzebna jest chyba jakaś specjalna maszyna.Czyli jeśli zdecydujecie się na wymianę opon bezdętkowych to musicie szukać warsztatów/wulkanizatorów motocyklowych.A wydawało mi się,że jak w przypadku Jaw i Etz wystarczy łycha i do przodu:)Za to przy jeszcze następnym przeglądzie założy mi jakiś porządny napęd bo ten będzie się już kończył.Kupie jakiś na prawdę dobry aby starczył co najmniej na 2 sezony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocyklista 45 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Albo po prostu nie ma o czym pisać (bo np nic się jak na złość nie psuje :biggrin: ) a o pierdołach lepiej nie bo mod i tak wytnie. :P :clap: :biggrin:Witam.dzis mialem pryzgode urwala sie linka ssania a dokladnie manetka dzwigni, zrobiona z plastyku, a do tego jednas rdza na lince jakby miala juz 10 lat, odpalam na samej lince bez pancerza, i czekam na nowa.Na linke od gazu czekalem 3 tygodnie , z Debicy Rometu ha ha.Juz nie marudze, pozdrawiam szerokiej drogi :crossy: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekdoc Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 (edytowane) Witam.dzis mialem pryzgode urwala sie linka ssania a dokladnie manetka dzwigni, zrobiona z plastyku, a do tego jednas rdza na lince jakby miala juz 10 lat, odpalam na samej lince bez pancerza, i czekam na nowa.Na linke od gazu czekalem 3 tygodnie , z Debicy Rometu ha ha.Juz nie marudze, pozdrawiam szerokiej drogi :D :icon_mrgreen: Przyznam,że jak czytam przygody tego Pana - weterana w branży to ogarnia mnie przerażenie.Romet powinien koniecznie poprawić jakość swoich produktów bo nie utrzyma się na rynku jak tak dalej pójdzie.Muszę się pochwalić,ze mój Supershadowek wzbogacił się o wielgachne sakwy(2x27l.)i wygląda teraz bardziej jak bagażowy wielbłądzik:).Przyszły wczoraj po południu i aż do dzisiejszego wieczoru męczyłem się z założeniem.Największy problem jest z odsunięciem tylnych kierunkowskazów.Może nie wyszło mi jakoś superprofesjonalnie ale chwilowo musi być.Są jedynie przewieszone przez błotnik i powiązane rzemykami albo plastikowymi opaskami zaciskowymi.O porządnym stelażu trzeba będzie pomyśleć w razie potrzeby jeśli to mocowanie okaże się niewystarczające.Kierunki odsunąłem na aluminiowych listwach do tyłu i niestety nie jest to superstabilne rozwiązanie.Może uda mi się zamówić tylną lampę od modelu Cruiser,bo widziałem,że jest ona chyba jedną całością z kierunkami.To by było najlepsze rozwiązanie.Acha jeszcze spostrzeżenie co do jakości wykonania i poprowadzenia przewodów elektrycznych.Po tym co się tu naczytałem miałem jak najgorsze obawy jednak okazało się ,że wszystko poprowadzone fachowo i profesjonalnie.Przewody miedziane odpowiedniej grubości w odpowiednich izolacjach i solidnych koszulkach poprowadzono przez odpowiednio wyprofilowane oczka.W kierunkach zaciśnięte z odpowiednimi wsuwkami.Czyli tak jak być powinno i bez żadnej oszczędnościowej lipy. Edytowane 29 Lipca 2008 przez darekdoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 finał czyszczenia. od tej chwili proszę utrzymywać tematykę w zakresie określonym przez dział i temat wątku. czyli nie "wszystko" ale "o chińskich motocyklach". w sprawach nie dotyczących motocykli jako takich proszę korzystać z odpowiednich działów: podróże/ przejażdżki, chwalę się, przy piwie, itddziękujęjeszua Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 finał czyszczenia. od tej chwili proszę utrzymywać tematykę w zakresie określonym przez dział i temat wątku. czyli nie "wszystko" ale "o chińskich motocyklach". w sprawach nie dotyczących motocykli jako takich proszę korzystać z odpowiednich działów: podróże/ przejażdżki, chwalę się, przy piwie, itddziękujęjeszua W tym dziale było wszystko co dotyczy motorków z Chin, czyli nie tylko porady jak dokręcić śróbki ale również opinie, polemiki, teksty ogólnie o rynku tych motocykli i użytkownikach ich dotyczących. Porady techniczne już dawno przenieśliśmy na Forum Chińskich Motocykli i uporządkowaliśmy je według marek i typów.Ten wątek traktujemy jako kanwę do spotkań towarzyskich między innymi z nowymi uzytkownikami tych motorków, ktorzy poszukują jakichś kontaktów. Na razie kontaktują się z nami tylko posiadacze motocykli ale otwarci jesteśmy również na skuterkowców. Bo nie jesteśmy motocyklowymi bigotami. Muszę się pochwalić,ze mój Supershadowek wzbogacił się o wielgachne sakwy(2x27l.)i wygląda teraz bardziej jak bagażowy wielbłądzik:). Dawaj jakieś foty. Najlepiej na forum KCM opisz to w odzielnym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Panowie, nie będę dyskutował. dział jest o motocyklach i kropka - a nie "dział off-topic forum kcm"proszę sobie założyć temat przy piwie (z resztą proponowałem przeniesienie tematu bez ingerencji, nikt nie wyraził zainteresowania), bądź dla każdej wycieczki kcm & co. pisać oddzielny wątek w przejażdżkach - nie zamierzam w to ingerować. ale tutaj ma być o motocyklach sensu stricteOT będą konsekwentnie kasowaneEOTjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Panowie, nie będę dyskutował. dział jest o motocyklach i kropka - a nie "dział off-topic forum kcm"proszę sobie założyć temat przy piwie (z resztą proponowałem przeniesienie tematu bez ingerencji, nikt nie wyraził zainteresowania), bądź dla każdej wycieczki kcm & co. pisać oddzielny wątek w przejażdżkach - nie zamierzam w to ingerować. ale tutaj ma być o motocyklach sensu stricteOT będą konsekwentnie kasowaneEOTjszNo i wygolił nam połowę wątku :banghead: Na władze nie poradze :) Dobrze, że mamy KCM do spamowania :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 (edytowane) Jeszua, skoro taka z ciebie "Zosia -samosia" to może zostałbyś moderem u nas na KCM? Bo nie mamy modera w ogóle, a nikt się nie kwapi specjalnie do tej roboty. O, właśnie znowu Forum KCM jest niedostępne. Edytowane 1 Sierpnia 2008 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocyklista 45 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Witam, i znow problem na wesolo dla twardzieli, haha teraz u mnie przyszla kolej na akumlator, padl , sersisant oswiadczyl ze sciagnie juz nowy zelowy gdyz te ktore mialem w motorkach i skuterkach prawie wszystkie padly i wymienia na nowe, ladne kwiatki haha, ale mowilem to motocykle dla twardzieli.Pozdrawiam, szerokiej drogi :buttrock: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 No strasznie twardy jesteś że musisz akusia wymienić :icon_biggrin: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubrick Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Ja mam takie pytanie: Ile czasu macie te motorki i jaki przebieg, ze Wam sie takie rozne rzeczy dzieja? ALbo od kiedy zaczelo sie cos dziac. Bo nie wiem czy zaczynac sie bac :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.