Adam Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Poszukuje informacji, opinii użytkowników na temat TRE w Suzuki Hayabusa (opinie użytkowników innych modeli motocykli również mile widziane). Chodzi o urządzenie z jednej z tych aukcji http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=76434404http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=75429121 Jeśli ktoś miał z tym styczność to proszę o kontakt. Za głupie komentarze dziękuje. Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekl Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 osobiscie sceptycznie podchodze do wszystkiego co ma pelnic role "zaklucacza" bycia opornikiem dla pomiarow ECU. a wymienione przez Ciebie urzadzenie wlasnie pelni taka funkcje (takie przynajmniej odnosze wrazenie) porownujac to z boxami (czyli zlem) w silnikach turbo. Jedyna sluszna modyfikacja w nowoczesnych sterownikach zasilania wtryskowego jest modyfikacja map a nie wprowadzanie w blad ECU. noo chyba ze ktos ma takie urzadzonko (w ktorym jest kilka opornikow wartych 2zl) i jest w stanie przedstawic wydruk z hamowni z oraz bez tego wynalazku. Pozdrowki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Też jestem tym urządzonkiem zainteresowany, ale zauważyłem,ze na ebay są tańsze. Jestem też żdziwiony że jest ich tyle rodzajów tzn. różnych producentów raz jest to mała kostka, a innym razem po prostu zaizolowane trzy kable, więc nie jest to skąplikowane. Pewnie starczy połączyć coś z czymś i gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Ja raczej wykosztuje sie i zainwestuje w POwer Comandera i hamownie...moze nawet hamowni nie trzeba, bo mapy zaplonow mozna sciagnac z netu...i jest spory wybor konfiguracji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Temat był chyba poruszany na forum slaskich motocyklistów i raczej z tego co pamietam nikt sie tym nie zachwycał i opinie nie były za bardzo pochlebne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 15 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Romek czy możesz mi podać link to tego posta z forum motocyklistow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Koleś trochę chyba przesadził z tym zachwalaniem. Jeden plus - TRE w Hayabusie pozwala ominąć wcześniejsze odcięcie zapłonu na 6 biegu. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Paweł a możesz powiedzieć jakie jeszcze "Plusy" to daje? Na jakiej zasadzie działa? Czym sie różni ten produkt za 50 zł od orginału za 300. Czy power Commander da lepsze efekty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek S Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 ja bym tam czegoś takiego do swojego motocykla nie wrzucił, w końcu skąd wiadomo, co ten domorosły Edison tam zmajstrował, wydaje mi się, że oszczędność jakiejś kwoty może być tutaj pozorna, a tak naprawdę ile razy odcięło Ci przy 300 km/h ? (mi się nie zdarzyło to, ale ja mam jeszcze typ bez odcięcia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.