Skocz do zawartości

Cylinder MZ TS 250/1


Harnaś
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie czy cylinder mz ts 250 i ts 250/1 czymś się różni, bo napewno nie różni się kształtem ani mocowaniami.

Chodzi mi o kanały bo te dwa modele mają inne smarowanie łożysk.

Chciałbym wiedziec czy jak założe cylinder od ts 250 do ts 250/1 czy łożyska będa smarowane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanały w cylindrze nie mają wpływu na smarowanie łożysk wału korbowego.

Natomiast nie radziłbym zakładać tego cylindra do 250/1, ponieważ jest to całkowicie inna konstrukcja z innym układem kanałów, przystosowana do zupełnie innego tłoka............ już prędzej można się pokusić o założenie do tski 250/1 cylindra z etz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEh Jezeli Bys Zakladam cylinder to i proponuje tez tlok od tego cylindra :D

Jezeli wymiary śa takie same cylindra,wysokosc grubosc tulei srednica i wszystko tylko kanaly w innych miejscach a zastosujesz tlok od tego cylindra co mzieniasz to powinno chodzic :D a skutki hmm jezeli bys niemzienil tloka to moglo by polamać pierscienie(bo nie wiadomo jakie saustawienia zamkow i czy nie trafily by nakanał)albo by byl slaby wszystko sie moze dziac :D

 

[ Dopisane: 13-12-2005, 08:53 ]

ps sory za bledy i brak spacji ale nieraz mi cos nie lączy :-x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DiboS60 Pominales nalwazniejszy aspekt czyli skok tloka. Bo jesli w bedzie wieksze wykorbienie a ty zastosujesz tloka i cylinder na mniejszy skok to to nie ruszy.. a uparty moglby nawet rozwalic korbowod albo tloka, czy glowice... Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DiboS60 Pominales nalwazniejszy aspekt czyli skok tloka.

 

skok tłoka jest taki sam :!:

, bo napewno nie różni się kształtem ani mocowaniami

no kształtem nieznacznie -spójrz na wyciszenia...

Chciałbym wiedziec czy jak założe cylinder od ts 250 do ts 250/1 czy łożyska będa smarowane ?

co do smarowania to nie ma znaczenie-w tych modelach różnice w smarowaniu wynikaja ze zmiany kolejnosci łożysk na czopach głównych-a to za sobą pociąga różnice w obudowach.

Cylindry pasuja zamiennie miedzy TS i TS/1-no tylko będą modyfikacje w rozrządzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
bo napewno nie różni się kształtem ani mocowaniami  

 

no kształtem nieznacznie -spójrz na wyciszenia...

Czyżby kolega BULLSON FOREVER nie czytał wcześniejszych postów... :mrgreen: :mrgreen:

czytam, ale nie powielam błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcę się kłucic ,ale:

czytam, ale nie powielam błędów

raczej te słowo błąd bedzie po Twojej stronie...

Dziwnie pojmujesz słowa taki sam-skoro różnica jest widoczna juz po pobierznych oględzinach-myśle jednak ,że o tym wiesz tylko pewnie się lubisz kłucić :P

A może uprościłeś słowo podobny do taki sam :?:

Tak czy inaczej niezbyt trafiasz w temat.(bez urazy!)

PZDR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...