lionix Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ale tulejujesz (zajebiste słowo), wsadzasz nowy tłoczek i jesteś kozak i wiesz co masz pod dupą, a kupisz drugi silnik i znowu pie*dolnie i dupa zbita. Polecam remonty :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GALA94 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 witam. Mam pytanie posidam honde mt 50 s ad01 z silnikiem hondy mt 80s ad02e i nie wiem na ile V jest tutaj elektryka. Aktualnie swiatla mam z cewki krora laduje akumulator,swiatlo sa bezposrednio pod nia podpiete,jednak chce zalozyc akusia, Bo teraz musze pobierac okolo 180w 12v zeby mi nie palilo zarowek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 zmierz miernikiem wychyłowym napięcie Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GALA94 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Gdyby to bylo takie latwe to bym juz wiedzial ile v ma moja instalaja. jednak miernik z wyswietlaczem lcd wariuje, A miernik ze wskazowka nic nie pokazuje,sprtawdzalem go na aku z auta to pokazuje cos kolo 13v jednak jak podlacze pod moja instalacje to nie pokazuje nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam mam Honde MTX 80 z 84.r i mam problem otóż nie chce odpalac z kopa dopiero odpali z popychu gdy już odpali to zaczyna się mulic i jak dam gazu na maxa to zaczyna z rury wydechowej pluc czarnym spalonym olejem gdy już trochę nim pojadę to jest ok i normalnie potem gdy go zgaszę i chcę go odpalic to znowu to samo się dzieje gdy odkręciłem świecę to była cała czarna. Może mi ktoś pomuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Gdyby to bylo takie latwe to bym juz wiedzial ile v ma moja instalaja na złym zakresie masz miernik........w samochodzie napięcie na akumulatorze mierzy sie na zakresie prad stały czyli DC w instalcji motocykla mierzysz na zakresie AC i tyle..............jak ustawisz zakres DC i podepniesz do motocykla to nic ci nie pokaże........ :icon_arrow: KABV masz dozownik ?? albo za dużo oleju albo za bogata mieszanka Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loook Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 (edytowane) Panowie! powiedzcie mi czemu mi moto nie jezdzi na wysokich obrotach?? tzn chodzi tylko na postoju! moge wtedy z niego wycisnac ile chce na obrotomierzu ale podczas jazdy dusi sie..nie idzie wcale wlasnie na wysokich obrotach !! :banghead: na malych smiga!! co to moze byc?? :icon_question: i ponawiam pytanko co do dozownika... jak go ustawic wyregulowac zeby ta mieszanka byla ok???? :icon_question: Edytowane 31 Marca 2010 przez Loook Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Dozownika nie mam leje bezpośrednio do baku olej.Ale wczoraj odkręciłem wydech to z wydechu lało się paliwo kiedy bez tłumika zacząłem go próbować odpalić to pryskało mi paliwem i tez nie odpalił coś za dużo paliwa mi daje jeżeli to coś z gaźnikiem to co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 to pryskało mi paliwem i tez nie odpalił coś za dużo paliwa mi daje jeżeli to coś z gaźnikiem to co? -topi sie pływak -zaworek iglicowy przepuszcza -zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej -pływak sie zaciął co to moze byc?? icon_question.gif wszystko :D kolor świecy prawdę ci powie pewno żle wyregulowany gaźnik Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loook Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Panowie! powiedzcie mi czemu mi moto nie jezdzi na wysokich obrotach?? tzn chodzi tylko na postoju! moge wtedy z niego wycisnac ile chce na obrotomierzu ale podczas jazdy dusi sie..nie idzie wcale wlasnie na wysokich obrotach !! :banghead: na malych smiga!! co to moze byc?? :icon_question: i ponawiam pytanko co do dozownika... jak go ustawic wyregulowac zeby ta mieszanka byla ok???? :icon_question: moze ktos mi odpowiedziec jesli zna temat problemu??????POMOCY! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 moze ktos mi odpowiedziec jesli zna temat problemu??????POMOCY! możesz wykazać minimum dobrej woli ?? mechanika jest skomplikowaną dziedziną nikt ci nie poda na tacy odpowiedzi, jeszcze przez internet więc nie spamuj niepotrzebnie, weź klucz 21 wykręć świece i zobacz jaki ma kolor i będziemy szukać dalej.......kurde ci ludzie dzisiaj tacy leniwi że aż szok :icon_rolleyes: ja rozumiem że są motocykle trudne w serwisowaniu ale świece w mtxie odkręca sie w kilka minut i nie trzeba nic demonotwać taki problem ją obejrzeć jaki ma kolor ?? jakbyś jeszcze łaskawie podał wiecej szczegółow.....powietrzak czy ciecz ?? to stało sie nagle czy cos grzebałeś ??? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loook Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 wlasnie nie bardzo grzebalem!! wymienilem tylko swiece na ngk i modul zaplonowy na orginal bo mialem zamiennik! motor jest chlodzony powietrzem..a co do leniwosci to mylisz sie!! czasem brak mi czasu bo jestem zapracowany i dlatego takie pytanie na tym forum bo moze sa tu ludzie ktorzy znaja sie na tym i mi cos podpowiedza..dodam ze motor ladnie idzie i wkreca sie na obroty jak trzymam ssanie!! wtedy idzie jak marzenie!! moze za malo paliwa dostaje?? moze tak byc??co moge zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Wykręć gaźnik wyczyść dokładnie, złóż i zobacz jeżeli będzie to samo podnieś iglice. Jak dalej będzie tak sprawdź czy nie łapie lewego powietrza na krućcu, lub padł simmer od strony magneta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loook Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 simer od magneta??a co on ma wspolnego z obrotami i wkrecaniem sie moto na wysokie obroty?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 simer od magneta??a co on ma wspolnego z obrotami i wkrecaniem sie moto na wysokie obroty?? Widać kolego że nie masz dużego doświadczenia w naprawianiu motocykla. Jeśli będzie walnięty simmering od strony magneta, to będzie uciekać kompresja, będzie ssał lewe powietrze. Jeśli chodzi dobrze na ssaniu to a normalnie nie, to podnieś o 1-2 ząbki na iglicy, powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.