Skocz do zawartości

Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wyeliminowalem te wszystkie problemy, jednak denerwuje mnie jedna rzecz. Gdy moto stoi cala noc w tem. ok `15 stopni to nie chce zapalic. Musze kopac chyba z 30 razy i na ssaniu nie lapnie i bez ssania tez nie tylko jak dam gaz na maxa to zaczyna lapac za kazdym kpem idzie coraz dluzej az do normalnego stanu. Wyglada na to ze dostaje nadal zbyt duzo paliwa i przy pierwszych kpach go zalewa. Dodam iz po odpaleniu i zagrzaniu moto moze stac 2h az do ostygniecia i lapnie od kopa gora od 2. śubke regulacji mam wykrecona na 2,5 obrotu

 

 

Ps. sorkie za post pod postem ale tamtego nie moge juz edytować :/

Edytowane przez GALA94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na to ze dostaje nadal zbyt duzo paliwa i przy pierwszych kpach go zalewa

 

jaki świeca ma kolor ?? pozatym normalnie jeździ kręci do oporu ??

 

 

Panowie powiedzcie mi jedną rzecz : czy wychodziły hondy mtx80 z silnikiem chłodzonym cieczą ale bez hamulca tarczowego z przodu ?? już kilka razy sie z czymś takim spotkałem i nie wiem czy składak czy co....mój kumpel sie zapiera że to rocznik 85 przejściowa seria między modelami 80c a 80r2 i tak jest orginalnie ale coś mi sie wydaje że gada bzdury :D jak to jest ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. zmienilem gaznik na inny i problem z odpalaniem zniknął. Jednak mam wrazenie ze jest on zablokowany na module lub zle wyregulowany. Poniewaz jak dam full gaz to idzie fajnie jednak ze tak jaby go odcinalo co chwilke,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podpinam sie do pytania. Apropo filtra to ktos madry u mnie w hondzie zmienil na filtr z MALUCHA gaznik jest polaczony takim czarnym gumowym wezem z filtrem wchodzi do niego na wcisk , a przy gazniku jest opasany opaska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniłem świece na orginalna bo juz mi moto nie chcialo sie wkrecac na obroty no i pojawil sie problem poniewaz przez ten wezyk z gaznika leje sie wrecz paliwo..co sie dzieje??wczesniej bylo wszystko ok a teraz zalewa mi swiece i moto gaśnie.. pomozcie!!

 

 

jeszcze jedno pytanie.. jak wyregulowac dozownik?? sa jakies sposoby na to ??

Edytowane przez Loook
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak złożyć przednie lagi w 80?? potrzebuje jakiegos schematu.. moze ktos mnie pokieruje?? jesli posiadacie tak wiedze to prosze o pomoc..dodam ze lagi nie maja oleju sa rozkrecone i wyciagniete jakies sprezyny..jak to mam poskladac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźnik reguluje sie jak w 90% motocykli

 

są 2 śrubki jedna z spręzynka druga bez

silnik musi byc rozgrzany i teraz tą bez spręzynki wkręcasz do oporu i wykręcasz 1.5 obrotu odpalasz i gazem trzymasz żeby nie zgasł, tą z spręzynką wkręcasz aż motocykl zacznie pracować bez ruszania manetką gazu

 

Teraz wykręcasz tą bez sprężynki , podnoszą sie obroty i wtedy wkręcasz tą z sprężynką żeby te obroty zmniejszyć

 

całośc powtarzasz małymi krokami aż do momentu kiedy wykręcenie śrubki bez spręzynki nie spowoduje wzrostu obrotów

 

potem trzeba troche przejechać zobaczyć jak wypala sie świeca powinna mieć kolor kawy z mlekiem, jak bedzie biała to śrubke od składu mieszanki wkręcić jak czarna to troche wykręcić.....

 

problem poniewaz przez ten wezyk z gaznika leje sie wrecz paliwo

 

pływak sie utopił lub zaciął lub zaworek iglicowy przepuszcza...

 

PS jak chcesz mam przednie lagi do mtxa jak cos wal na pw

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witm wszystkich uzytkownikow MTX 80:) jestem posiadaczem lecz mam zajechany cylinder, nie nadaje sie do szlifu niestety, i w zwiazku z tym mam pytanko czy dopasuje jakis cylinder do tego silnika?? zaznaczam ze mam chlodzony powietrzem, czy pasowal by od hondy CR80?? a moze ktos ma gdzies w piwnicy niepotrzebny do mtx 80 to chetnie kupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak sie nie nadaje do szlifu to trzeba rozwiercić i wprasować nowa tuleję tak jak wspomniał damiano a potem szlif robisz już pod tłoka albo nowego albo pod tego co masz.

Ja taki zabieg robiłem w swoim MTX jakieś 8 lat temu i do tej pory jest super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj ludzi co sprzedaja mtxy na częsci

 

tulejowanie to wydatek koło 300 zł a za tyle można kupić 2 silnik :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...