KrukersRadek1 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 (edytowane) Zastanawiam sie czy robic szlif czy tez kupic nowy tłok o srednicy 46mm (bo na tyle miałem robiony wczesniej przez wczesniejszego własniciela szlif) i włozyc go do cylindra ale bez szlifu. Wydaje mi się ze tłok 46mm by wszedł akurat, ale slyszalem tez ze przy szlifie jest jeszcze nakladana jakaś warstwa nadajaca lepsze porusznie się tłoka, więc niewiem. Pozatym taki szlif to chyba by wogle wyrównał wszystkie nierownosci cylindra nawet te nie widoczne zabardzo gołym okiem. Doradzcie, warto robic szlif? jeszcze jedno pytanie:Skad mam wiedziec ile musi byc luzu w między tłokiem a cylindrem, czy ten mechanik co bedzie mi robił szlif on bezie wiedział jak to dopasowac? Edytowane 3 Maja 2008 przez KrukersRadek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 wszystkie mtx 80 były 6 biegowe czy moja powinna być 5 ?? coś mi nie gra z tym silnikiem...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Chłodzone powietrzem były 5 biegowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrukersRadek1 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 oto jak wyglądał mój tłok po wyciągnięci z cylindra:DTRAGEDIA tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelgpz Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Witampotrzebny schemat silnika honda mtx 125 2T chłodzony ciecząkontakt [email protected]z góry dzięki za kazdą pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 jest gdzieś na forum przecież cała serwisówka po francusku do mtx 125 .......... jak nie \znajdziesz napisz do użytkownika mosue (sory jeśli przekręciłem ksywke) on napewno ma Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Zastanawiam sie czy robic szlif czy tez kupic nowy tłok o srednicy 46mm (bo na tyle miałem robiony wczesniej przez wczesniejszego własniciela szlif) i włozyc go do cylindra ale bez szlifu. Jak to zrobisz, to uzyskasz efekt krótkotrwały i trochę bez sensu. naprawdę opyla się zrobić wszystko porządnie. Wydaje mi się ze tłok 46mm by wszedł akurat, ale slyszalem tez ze przy szlifie jest jeszcze nakladana jakaś warstwa nadajaca lepsze porusznie się tłoka, więc niewiem. To o czym słyszałeś to NICASIL. Jest to wyższa szkoła jazdy w wyczynach a nie w pierdziochach typu MTX. jeszcze jedno pytanie:Skad mam wiedziec ile musi byc luzu w między tłokiem a cylindrem, czy ten mechanik co bedzie mi robił szlif on bezie wiedział jak to dopasowac? Powinien wiedzieć. Powinien zmierzyć średnicę, dopasować wymiar tłoka i do tej średnicy zrobić szlif. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Skad mam wiedziec ile musi byc luzu w między tłokiem a cylindrem, czy ten mechanik co bedzie mi robił szlif on bezie wiedział jak to dopasowac? to cie nie interesuje :bigrazz: jest tak kupujesz tłok kupujesz pierścienie na 2 szlif powiedzmy i teraz musisz wiedzieć co ile jest szlif w mtxie (w ogarze jest np co 0.25mm czyli nominalny cylinder ma ma xx mm 1 szlif xx,25 mm 2 szlif xx,50mm 3 szlif xx,75mm itd ) i mowisz kolesiowi dajesz mu garnek i niech ci zrobi powiedzmy 2 szlif czyli każesz mu powiększyć z xx na xx,50 i jeśli nie spartoli roboty to wszystko idealnie pasuje ....... tylko daj dobremu kolesiowi bo jak ci spie**** że np nie trafi obrabiarką w środek cylindra to potem możesz ten garnek wyrzucić ..... druga sprawa to może też być możliwośc jeśli masz głebokie rysy albo schodek w cylindrze że jeden szlif nie wystarczy to robisz np z nominału 2 szlif odrazu (ja np w ogarze mam taki schodek że mam cylinder nominał tak wytarty że nawet na 4 szlif sie nienadaje :flesje: ) w ogarze są 4 szlify w mtxie chyba jest więcej bo np w cz cross jest chyba 7....... to daje że jeśli w ogarze masz np ryse głebokości 1mm to żaden szlif jej nie zlikwiduje ...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokassh Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 (edytowane) Witam mam mały problem z Hondą MTX 80. Niedawno zrobiłem 100% remont (prawie) silnika jak i ramy (w silniku musiałem wymienic skrzynie) (rame i plastiki pomalowałem) noi wszystko poskładałem. I pojawił się pewien problem, nie mam iskry. Uważam że jest to spowodowane złym ustawieniem zapłonu. Bardzo proszę o napisanie krótkiej instrukcji jak ustawić zapłon w tego typu motocyklach chyba że macie inne propozycje ? Z góry dziękuję i pozdrawiam!! Ps. Model HD09 z rocznika 90. Chłodzona cieczą tarczówka z przodu. Edytowane 10 Maja 2008 przez Tokassh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 temat bardziej do mechaniki... masz coś źle.........tam jest zapłon elektroniczny i czy jest dobrze czy źle ustawiony iskra musi być ... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokassh Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 A nie macie jakichś propzycji co jest zepsute albo źle podłączone ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Posprawdzaj jeszcze raz wszystlie kable czy np nie są przetarte. Mozesz wykręcić fajke i zobaczyć czy masz iskre na kablu wysokiego napięcia, przeczyść wszytskie "masy" Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam94 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 witam jak się ustawia gaźnik w hondzie mtx 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danold Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 postanowiłem że wyrzuce silnik z hondy mtx 80 i na jego miejsce włoże od gazeli 175... co o tym myślicie? będzie coś z tego czy tylko szkoda czasu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Będzie. Kupa pierdolenia i znikomy albo żaden efekt.Jak Ci brakuje mocy to poszukaj MTX 125.A jak masz za dużo czasu i lubisz kombinować to wyspawaj "trajkę" z kaszlaka albo coś w tym stylu. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.